Το ραντεβού μας είχε καθοριστεί για νωρίς το απόγευμα μιας Παρασκευής του Μαΐου, στο Γκάζι. Στον σκοτεινό χώρο που μέχρι πριν από λίγα λεπτά γινόταν η πρόβα για την παράσταση που θα ανέβει σε έναν μήνα στην ορχήστρα του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου, τον «Προμηθέα δεσμώτη» του Αισχύλου, ήταν σχεδόν αόρατη. Μικροκαμωμένη, μελαχρινή, με μαύρα ρούχα, σκυμμένη στην τσάντα της, ανήσυχη καθώς δεν έβρισκε τα γυαλιά της. Οταν σήκωσε το πρόσωπό της, το βλέμμα της, ζωηρό, δεν έδειχνε σημάδια κούρασης μετά την πολύωρη πρόβα. Και το χαμόγελό της, καλοπροαίρετο, δίχως ίχνος έπαρσης που θα δικαιούνταν η ηθοποιός στην οποία κριτικοί και κοινό υποκλίνονται για τις καθηλωτικές ερμηνείες της ως Βασιλιάς Ληρ και Ριχάρδος Γ’, διακεκριμένη με  το βραβείο Ολίβιε, και η οποία ενώ συνεργάζεται με το Γκλόουμπ, το Bασιλικό Θέατρο και το Κομπλισιτέ μεταξύ άλλων δεν διστάζει να εμφανιστεί και ως η γειτόνισσα του Χάρι Πότερ, Αραμπέλα Φιγκ, στη μεγάλη οθόνη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ