Οταν το «φθηνό» κοστίζει ακριβά
Οι μεγάλες ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εμπροσθοφυλακή μιας ευρύτερης γεωοικονομικής στρατηγικής: στηρίζονται σε γενναίες κρατικές ενισχύσεις, εξαιρετικά χαμηλό κόστος παραγωγής και επιθετικές τεχνικές ψυχολογικής πίεσης στις εφαρμογές τους. Αξιοποιούν κάθε χαραμάδα του ευρωπαϊκού κανονιστικού πλαισίου για να κερδίζουν, σε ελάχιστο χρόνο, τεράστια μερίδια αγοράς, πλημμυρίζοντας την Ευρώπη με αδασμολόγητα μικροδέματα με προϊόντα συχνά […]
