ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ: Στην Αθήνα.

ΕΛΠΙΖΕΙ: Σε μια ποιότητα ζωής.

ΑΝΗΣΥΧΕΙ: Για τους πολέμους και την καταστροφή του περιβάλλοντος.

ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ: Τα γυαλιά της.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑ: Σπίτι με φίλους.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ: Χαμηλών τόνων, ορχηστρικά κομμάτια, έθνικ

και καμιά φορά new age.

ΑΞΕΧΑΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ: Στο Πεκίνο.

ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΓΕΥΜΑ: Τους σκηνοθέτες Steven Soderbergh και Steven

Spielberg και τον παραγωγό David Geffen.

«Για όλους είναι μια επιβε-βαίωση, μια επιβράβευση» υποστηρίζει η Φρόσω

Ράλλη, τηλεοπτική παραγωγός, που είδε 16 παραγωγές του στούντιο ΑΤΑ να

βραβεύονται. Η Φρόσω Ράλλη επιβεβαιώνει ότι η μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία στα

πρώτα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης «Τρεις χάριτες», μέσα από τις συχνότητες

του Mega, είχε υποβληθεί πρώτα στην ΕΡΤ και… απορρίφθηκε.

ΕΡ.: Τι νιώθει ένας παραγωγός όταν βλέπει τα… «παιδιά» του να

βραβεύονται;

ΑΠ.: Για όλους μας είναι μια επιβεβαίωση, μια επιβράβευση.

ΕΡ.: Και όταν πιάνουν υψηλές τηλεθεάσεις οι παραγωγές του;

ΑΠ.: Μεγάλη χαρά γιατί αυτό είναι το ζητούμενο της δουλειάς μας. Να

αρέσουμε. Και κακά τα ψέματα, ο τελικός κριτής τις περισσότερες φορές είναι το

κοινό.

ΕΡ.: Ένα καλό τηλεοπτικό προϊόν σάς στενοχωρεί όταν δεν φέρνει

τηλεθέαση;

ΑΠ.: Ναι, με στενοχωρεί, αλλά δεν με απογοητεύει.

ΕΡ.: Έχετε μείνει ικανοποιημένη από κάποια παραγωγή παρότι δεν την

έβλεπε ο κόσμος;

ΑΠ.: Ναι.Η «Επιφάνεια» είναι μια πρωτότυπη σειρά, η οποία παίζεται σε

λάθος εποχή. Επίσης το «Τι συμβαίνει με τον Χάρη» ήταν μια σειρά που αγάπησα

και πίστεψα πολύ. Ευτυχώς και οι δύο έχουν φανατικό κοινό.

ΕΡ.: Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του παραγωγού στην ελληνική

τηλεόραση;

ΑΠ.: Πιστεύω πολύ.

ΕΡ.: Γιατί πιστεύετε ότι ο κόσμος βλέπει το «Σ’ αγαπώ – Μ’ αγαπάς»;

ΑΠ.: Γιατί είναι το σίριαλ της διπλανής πόρτας. Είμαι σίγουρη ότι όλοι

βλέπουμε κάτι από εμάς μέσα στο «Σ’ αγαπώ – Μ’ αγαπάς».

ΕΡ.: Πώς θα χαρακτηρίζατε το δίδυμο: Δήμητρα Παπαδοπούλου – Θοδωρής

Αθερίδης;

ΑΠ.: Ασυναγώνιστο, αχτύπητο.

ΕΡ.: Και γιατί πιστεύετε ότι άρεσε το «Να με προσέχεις»;

ΑΠ.: Γιατί είχε έρωτα, αγάπη, τρυφερότητα, ένταση, ζωή. Γιατί είχε

νιάτα.

ΕΡ.: Όπως και το «Περί ανέμων και υδάτων»;

ΑΠ.: Γιατί έχει σχέσεις, ρομαντισμό, χαρακτήρα, μοναδικές ερμηνείες.

Γιατί έχει νοσταλγία, σαν το παλιό σινεμά.

ΕΡ.: Καθώς και οι «Παππούδες εν δράσει»;

ΑΠ.: Γιατί είχε ιδέα, είχε γλύκα, αισιοδοξία, είχε υπέροχους ηθοποιούς.

Γιατί είναι πολύ γλυκό να παράγεις κάτι που δίνει χαρά σε ανθρώπους της τρίτης

ηλικίας και όχι μόνο.

ΕΡ.: Η συνεργασία σας με τον Αλέκο Αλεξανδράκη;

ΑΠ.: Είναι καταπληκτικός συνεργάτης και υπέροχος ηθοποιός. Είναι ένας

κύριος.

ΕΡ.: Με τον Θανάση Βέγγο;

ΑΠ.: Ένας γλυκός άνθρωπος, ακούραστος, ένας τέλειος επαγγελματίας.

ΕΡ.: Με τη Δέσποινα Μπεμπεδέλη;

ΑΠ.: Ήταν για μένα μεγάλη χαρά να τη γνωρίσω και να δουλέψω μαζί της.

ΕΡ.: Με την Ελένη Χατζηαργύρη;

ΑΠ.: Υπέροχη, αέρινη, ισχυρή προσωπικότητα με πολύ χιούμορ.

Καταπληκτική ηθοποιός.

ΕΡ.: Τι έχετε κρατήσει από την «Αίθουσα του θρόνου»;

ΑΠ.: Τον «Θρόνο». Πιστεύω ότι αυτή η σειρά ήταν ένα κόσμημα για την

ελληνική τηλεόραση.

ΕΡ.: Από τους «Φρουρούς της Αχαΐας»;

ΑΠ.: Ήταν μια σειρά που έκανε η μητέρα μου. Ήταν το τέλος μιας εποχής.

ΕΡ.: Από τις «Τρεις Χάριτες»;

ΑΠ.: Η αρχή της χρυσής εποχής των ιδιωτικών καναλιών.

ΕΡ.: Τι σας ανησυχεί σήμερα στον χώρο της παραγωγής;

ΑΠ.: Το κόστος που ανεβαίνει συνέχεια.

ΕΡ.: Στον χώρο της τηλεόρασης;

ΑΠ.: Η αμηχανία της νέας εποχής.

ΕΡ.: Και τι σας κάνει αισιόδοξη;

ΑΠ.: Το ότι πάντα έπειτα από μια κακή ημέρα ξημερώνει μια καλύτερη.

ΕΡ.: Εάν ήσασταν διευθύντρια σε ένα μεγάλο κανάλι, πού θα ρίχνατε το

βάρος;

ΑΠ.: Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.

ΕΡ.: Γιατί πιστεύετε ότι ο κόσμος έβλεπε τον «Big Brother»;

ΑΠ.: Ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Άλλος από περιέργεια, άλλος

γιατί πλήττει, άλλος για πλάκα, άλλος γιατί του αρέσει να βλέπει από την

κλειδαρότρυπα, άλλος γιατί έχει ανάγκη να φτιάξει καινούργια είδωλα.

ΕΡ.: Τι σας ενοχλεί στα δελτία ειδήσεων;

ΑΠ.: Το ότι σπανίζουν οι ειδήσεις.