Μετά την εμφάνισή του στο Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ τον περασμένο Ιούλιο, όπου απέσπασε διθυραμβικά σχόλια για την όπερα του Μότσαρτ «Η μεγαλοψυχία του Τίτου», ο Θεόδωρος Κουρεντζής (φωτογραφία) ανανεώνει το ενδιαφέρον των μουσικόφιλων παρουσιάζοντας από τη Sony Music τη Συμφωνία αρ. 6 («Παθητική»), τελευταίο έργο του Τσαϊκόφσκι. Ο χαρισματικός διεθνής μαέστρος έχει επηρεαστεί βαθιά από την εν λόγω δημιουργία του μεγάλου συνθέτη και συγκεκριμένα από την υποδειγματική ερμηνεία του ρώσου αρχιμουσικού Ευγένιου Μραβίνσκι. Τι επιδιώκει ο μαέστρος με αυτήν τη νέα ηχογράφηση; «Εκείνο που επιθυμώ δεν είναι η βαθιά συναισθηματικότητα, ο δυνατός ήχος ή η εξαιρετική φόρμα. Αυτό το οποίο θέλω να αναδείξω είναι το «λουλούδι της πληγής», η τελειότητα των 110 μουσικών που συγκεντρώνονται σε μια τελετή για να «μιλήσουν» για τις πληγές που υπομένουμε και όχι απλώς για να παίξουν σε μια συναυλία. Είναι εντελώς διαφορετικό. Για να μιλήσουμε για τις πληγές μας και τις εμπειρίες μας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Ζ. Λ.