Έγραψαν τη δική τους ιστορία με το Nissan Qashqai και κέρδισαν. Η επιτυχημένη καμπάνια της ελληνικής αντιπροσωπείας, Νικ. Ι. Θεοχαράκης, φαίνεται να ολοκληρώθηκε με επιτυχία, όσον αφορά το πρώτο μέρος.

Αλέξανδρος (με την ιστορία «Άξιζε τον κόπο»)

Δώρο: Σαββατοκύριακο σε5άστερο πολυτελές Resort στη Μεσσηνία

Νικολακοπούλου Δήμητρα

Δώρο: Δείπνο για δύο στοMatsuhisa Athens στο Καβούρι, δίπλα στη θάλασσα

Θανάσης Μπαμπούρης

Δώρο: Δείπνο για δύο στοCape Sounio Grecotel Exclusive Resort, δίπλα στην θάλασσα

Να σημειωθεί πως το QASHQAI για την Nissan είναι ένα αδιαμφισβήτητο best seller.

Από το 2007 μέχρι και σήμερα, πάνω από 2 εκατομμύρια QASHQAI έχουν πωληθεί, ενώ ένα νέο QASHQAI κατασκευάζεται κάθε 62 δευτερόλεπτα στο εργοστάσιο παραγωγής, προκειμένου να καλυφθεί η ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Με αφορμή την τεράστια επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου που ”μιλάει ” στην καρδιά εκατομμυρίων ενθουσιασμένων ιδιοκτητών, η Nissan εμπνεύστηκε το www.qashqaistories.gr. Πρόκειται για ένα microsite όπου ιδιοκτήτες αλλά και όσοι ενθουσιάζονται από την ιδέα να αποκτήσουν ένα νέο QASHQAI, μπορούν να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες και ιστορίες με πρωταγωνιστή το QASHQAI, διεκδικώντας πλούσια δώρα και εμπειρίες.

Όπως υπόσχεται η Nissan, το www.qashqaistories.gr επανέρχεται δυναμικά από τον προσεχή Σεπτέμβριο.