«Αυτό που έχω στην καρδιά μου πρέπει να βγει. Αυτός είναι ο λόγος που συνθέτω» είχε πει ο Λούντβιχ βαν Μπετόβεν και αν ακούσει κανείς τα εναρκτήρια μέτρα του Κοντσέρτου για πιάνο Νο. 4 θα διαπιστώσει ότι αυτά δεν μοιάζουν με τίποτα που θα είχε ζήσει στο παρελθόν. Σε αυτό το ανυπέρβλητο έργο – και σίγουρα όχι μοναδικό – που κατέθεσε η μουσική ιδιοφυΐα του Μπετόβεν πόσα άραγε μπορούν σταθούν δίπλα του; Η απάντηση από τους ειδικούς δεν είναι μία και μόνη. Δύσκολη επίσης είναι και η ερώτηση γιατί το ελληνικό κοντσέρτο για πιάνο δεν είναι ευρέως γνωστό. Πώς θα μπορέσουμε να αφεθούμε στη γοητεία του και να αποκρυπτογραφήσουμε τα μυστικά του; Ποιες οι κατά περίπτωση επιρροές του και πώς αναπτύσσεται ο διάλογος σολίστ και ορχήστρας; Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών την ερχόμενη Παρασκευή στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών επιχειρεί να φωτίσει τρία κοντσέρτα σημαντικών ελλήνων συνθετών. Η διεθνώς αναγνωρισμένη Εφη Αγραφιώτη ερμηνεύει το Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα της δασκάλας της, Ρένας Κυριακού. Η βραδιά ολοκληρώνεται με το Κοντσερτίνο για πιάνο και ορχήστρα του μοντερνιστή Νίκου Σκαλκώτα. Το ιδιαίτερο έργο, με τις μεγάλες δεξιοτεχνικές απαιτήσεις, ερμηνεύει ο ανερχόμενος Μάριος Παντελιάδης. Στο πόντιουμ, η σημαντική αρχιμουσικός Φαίδρα Γιαννέλου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ