Tο ακούσαμε κι αυτό. Η Διοίκηση του Μετρό αποφάσισε Παρασκευή και Σάββατο να λειτουργεί το Μετρό ώς αργά το βράδυ, έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν όσοι διασκεδάζουν και να μειωθεί η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Η κοινωνία λέει ναι, οι εργαζόμενοι στο Μετρό λένε όχι. Πιστεύω να επικρατήσει η κοινή λογική και το μέτρο τελικά να ισχύσει.

Άλλο ο πλήρης σεβασμός των δικαιωμάτων των εργαζομένων και άλλο ο τρόπος που παρέχεται μια καθολική υπηρεσία, όπως συμβαίνει με το Μετρό. Εδώ το δικαίωμα αφορά πρωτίστως τους πολλούς, δηλαδή τους χρήστες, και δευτερευόντως μόνο τους εργαζομένους.

Ας δούμε όμως το θέμα από μια άλλη σκοπιά. Αν αληθεύουν όσα γράφονται, το μέτρο έχει ετήσιο κόστος 6 εκατ. ευρώ.

Ακριβώς 6 εκατ. ευρώ χρειάζεται η Πάτρα για να έχει ολοκαίνουργια λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στη θέση των σημερινών σαράβαλων και εισιτήριο 50 λεπτών- σαν αυτό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης- αντί του υπερδιπλάσιου εισιτηρίου που πληρώνει σήμερα. 26 εκατ. ευρώ ζητά η ΚΕΔΚΕ από την κυβέρνηση για να αποκτήσουν 300 δήμοι σε όλη τη χώρα καλή συγκοινωνία, που σήμερα δεν έχουν.

Θα πει κανείς ότι τα 6 εκατ. ευρώ του Μετρό τα δίνουν οι χρήστες και όχι ο κρατικός προϋπολογισμός.

Σωστά. Μόνο που η αστική συγκοινωνία Αθηνών και Θεσσαλονίκης επιδοτείται ετησίως με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Στην υπόλοιπη Ελλάδα είναι αυτοχρηματοδοτούμενη γι΄ αυτό είναι άθλια και ακριβή, όταν δεν είναι ανύπαρκτη.

Καθαρό «ναι» λοιπόν στο νέο ωράριο του Μετρό αλλά ο κ. υπουργός ας βρει χρόνο να ασχοληθεί και με τα εκτός των... τειχών.

ΥΓ: Ξέρω πόλεις στην Περιφέρεια που με ελάχιστη επιδότηση είναι έτοιμες εδώ και χρόνια να επεκτείνουν αντίστοιχα τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ την Παρασκευή και το Σάββατο. Είναι θέμα ισοπολιτείας.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από