Δύο ημέρες, δύο διαφορετικοί νικητές στο Ράλι Ακρόπολις. Ο Φινλανδός Γιάρι Μάτι Λάτβαλα φαίνεται ότι σώζει το γόητρο της Volkswagen στα σκληρά Ελληνικά βουνά, αφού μετά την ατυχία του Σεμπαστιάν Οζιέ στην πρώτη ειδική του αγώνα, κατέκτησε τέσσερις από τις οκτώ ειδικές του Σαββάτου με το Polo-R WRC, παίρνοντας κεφάλι στη βαθμολογία. «Ήταν μια καλή επίδοση, όλη η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά, αλλά πρέπει να θυμόμαστε πως βρισκόμαστε στο Ακρόπολις και να μην ξεχνάμε τι συνέβη πέρυσι» είπε ο Λάτβαλα που έχει την ευκαιρία να γίνει ο δέκατος Φινλανδός που κερδίζει το Ράλι Ακρόπολις.

Στις υπόλοιπες ειδικές, η έκπληξη της πρεμιέρας, ο Ρώσος Νοβίκοφ πήρε την πρώτη θέση σε δύο, αλλά δεν κατάφερε να πλασαριστεί ψηλά στη βαθμολογία (μόλις 9ος), αφού έχασε πάρα πολύ χρόνο στη δεύτερη διαδρομή της ημέρας («Γυμνό» Ι), λόγω ενός κακού περάσματος που διέλυσε την πίσω ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC και τον καθυστέρησε για πάνω από τέσσερα λεπτά.

Ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με Citroen DS3 WRC, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την ατυχία του 22χρονου Ρώσου, κέρδισε την ειδική «Ζήρια» Ι, και με «προίκα» τα καλά πλασαρίσματα τόσο την Παρασκευή, όσο και στις ειδικές του Σαββάτου, φιγουράρει στη δεύτερη θέση. Καλό αγώνα κάνει και ο «αθόρυβος» Βέλγος Τιερί Νεβίλ με Ford Fiesta RS WRC της Qatar WRT, ο οποίος έχει αποφύγει τα λάθη, βρίσκεται σε απόσταση ασφαλείας από τον ομόσταβλό του Νάσερ Αλ Ατίγια και βλέπει καθαρά το τρίτο σκαλί του βάθρου, αν αποφύγει τα απρόοπτα την Κυριακή. Ο μεγάλος άτυχος του φετινού Ράλι Ακρόπολις Σεμπαστιάν Οζιέ, ξεκίνησε το Σάββατο με ποινή 5 λεπτών λόγω της εγκατάλειψης που είχε στην πρώτη ειδική, παρ’όλα αυτά ήταν αρκετά γρήγορος, κέρδισε και αυτός μία ειδική -την τελευταία του δεύτερου σκέλους- και βρέθηκε στην 10η θέση της γενικής κατάταξης. Στα αξιοσημείωτα και η υποχώρηση του Μίκο Χιρβόνεν, που έπεσε στην όγδοη θέση.

Στους Ελληνες, μετά την εγκατάλειψη του Λάμπρου Αθανασούλα (του διαγνώστηκε κάταγμα στον καρπό, από το απότομo κλείδωμα του τιμονιού του Mitsubishi Lancer EVO X, όταν έσπασε η μπροστινή ανάρτηση στην ειδική «Κινέτα-Πίσια»), πρώτος είναι ο Ευθύμης Χαλκιάς με Mitsubishi Lancer EVO ΙX, που βρίσκεται στην 22η θέση της γενικής.

Οι ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής μετρούν και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, με τους Κύρκο-Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) να προηγούνται και τους Ψύλλο-Κόντο (Mitshubishi Lancer EVO X) να τους ακολουθούν.

Το Ράλι Ακρόπολις περνάει ξανά πάνω από τον Ισθμό την Κυριακή και περιλαμβάνει 4 ειδικές: «Πίσια» Ι στις 10.23, Λουτράκι Ι στις 10.42, «Πίσια» ΙΙ στις 13.37, και Λουτράκι ΙΙ (υπερειδική) στις 13.56.

Η απονομή των νικητών θα γίνει στο Λουτράκι.

Οι δέκα πρώτοι της βαθμολογίας μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους:

1. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/VW Polo-R WRC)

2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Citroen DS3 WRC)

3. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Ford Fiesta RS WRC)

4. Νάσερ Αλ Ατίγια (Κατάρ/Ford Fiesta RS WRC)

5. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/VW Polo-R WRC)

6. Μαντς Οστμπεργκ (Νορβηγία/Ford Fiesta RS WRC)

7. Μάρτιν Πρόκοπ (Τσεχία//Ford Fiesta RS WRC)

8. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Citroen DS3 WRC)

9. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία//Ford Fiesta RS WRC)

10. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/VW Polo-R WRC)