ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΛΟΓΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/02/2017 11:31 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 15/02/2017 19:29 |
Κλειστοί σταθμοί του Μετρό το Σαββατοκύριακο λόγω τεχνικών εργασιών

Κλειστός από το ερχόμενο Σάββατο και για διάστημα τριών ημερών θα είναι ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα».

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, κλείνοντας κάθε Σαββατοκύριακο ορισμένους σταθμούς, προκειμένου να συνεχιστεί η εγκατάσταση των μηχανημάτων-πυλών εισόδου-εξόδου (μπάρες) για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017 και την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017, οι σταθμοί «Σύνταγμα» (Γραμμή 2 και Γραμμή 3), «Αργυρούπολη» (Γραμμή 2), «Νομισματοκοπείο» και «Δουκίσσης Πλακεντίας» (Γραμμή 3), θα παραμείνουν κλειστοί, για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου. Ο σταθμός «Σύνταγμα» θα παραμείνει κλειστός και τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.

Ήδη, η τοποθέτηση των πυλών (μπάρες) εισόδου-εξόδου έχει ολοκληρωθεί σε 17 σταθμούς του μετρό (Σεπόλια, Μεταξουργείο, Ευαγγελισμός, Κατεχάκη, Αττική, Ακρόπολη, Μέγαρο Μουσικής, Εθνική Αμυνα, Ομόνοια, Σταθμός Λαρίσης, Δάφνη, Πανεπιστήμιο, Αγ. Ιωάννης, Αγ. Μαρίνα, Νέος Κόσμος, Ελαιώνας, Χολαργός).

Στους σταθμούς του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου οι χρήστες του «έξυπνου» εισιτηρίου θα πρέπει να το επικυρώνουν δύο φορές, μία στην είσοδο και μία στην έξοδο, στις πύλες των σταθμών. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι μέχρι την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι μπάρες στις πύλες παραμένουν ανοικτές, ενώ θα παρέχουν τη δυνατότητα επικύρωσης του εισιτηρίου.

Πάντως, την ίδια στιγμή, οι γνωστοί- άγνωστοι συνεχίζουν τους βανδαλισμούς στα νέα μηχανήματα. Χθες εισέβαλαν, στη 1.10 τη νύχτα, στον σταθμό του ΗΣΑΠ, στο Νέο Φάληρο και προκάλεσαν φθορές σε οκτώ ακυρωτικά μηχανήματα, ενώ αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.


Η ΕΡΓΟΣΕ

Μία από τις μεγαλύτερες σήραγγες της χώρας, μήκους 4,5 χιλιομέτρων ανά κλάδο, πρόκειται να έχει ολοκληρωθεί πλήρως σε περίπου έξι μήνες από την ΕΡΓΟΣΕ. Χτες, η εταιρεία ολοκλήρωσε τις εργασίες διάνοιξής της.

Πρόκειται για την σήραγγα της Παναγοπούλας, που αποτελεί μέρος του έργου της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων από τη Ροδοδάφνη έως τον Ψαθόπυργο.

Η σήραγγα της Παναγοπούλας, μήκους 4,5 χιλιομέτρων ανά κλάδο, κατατάσσεται στις πέντε μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο, καθώς έχει κατασκευασθεί άνω του 50% του έργου.

1
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ
15/02/2017 13:41
Μην βάζετε τέτοια μηχανήματα βρε παιδιά! Αφού δεν θ/αφήσουν κολυμπηθρόξυλο τα κολλητάρια σας! Αφήστε το ελεύθερο,κανένας να μην πληρώνει μέχρι να χρεοκοπήσει και μετά να πηγαίνουμε με τα πόδια! Δείτε τη διαφορά των δυο μεγαλύτερων έργων που έγιναν στην Αθήνα τα τελευταία 30 χρόνια.Αττική οδός--ιδιωτική,δεν μπαίνεις αν δεν πληρώσεις,ο μόνος δρόμος στην Ελλάδα ευρωπαϊκών προδιαγραφών,χωρίς γκράφιτι,κακοτεχνίες,άρπα κόλλα κατασκευές με άμεση εξυπηρέτηση και βοήθεια σε περίπτωση προβλήματος ή ατυχήματος και πάνω από όλα με τεράστια κέρδη που επενδύονται ! Μετρό--- ωραία κατασκευή που παραδόθηκε στο δημόσιο ατυχώς!!! Απεργίες με κάθε λόγο και αιτία,συνδικαλιστές-άρχοντες,γκράφιτι,σκισμένα καθίσματα,βρωμιά,ζητιάνοι,τσιγγάνοι,πληρώνει όποιος θέλει,κανένας έλεγχος,καμιά αστυνόμευση,χρέη και πρόσφατα σπασμένα πανάκριβα ακυρωτικά μηχανήματα και αναβολές μηνών σε ένα έργο που έπρεπε να είναι έτοιμο το 2004(!!!) και να επεκτείνεται συνεχώς από τα έσοδα του και μόνο!!! Διαλέξτε και παίρνετε...