Έντυπη Έκδοση - Γνώμες
Μπαλζάκ, Γιλέκα και οι χαμένες ψευδαισθήσεις του Μισέλ Ουελμπέκ
Φωτεινή παρένθεση στην επαρχιώτικα μαρξιστική ανάλυση της τέχνης, το κυρίαρχο τρεντ των εφηβικών αθηναϊκών μου χρόνων, η παρέμβαση του Τίτου Πατρίκιου: το έργο τέχνης είναι αυτό που δίνει ακριβείς πληροφορίες για το ιστορικό του πλαίσιο, ακόμα και για τη βιογραφία του καλλιτέχνη, σπάνια συμβαίνει το αντίθετο. Ενώ οι κοινωνικές επιστήμες αδυνατούν να «προβλέψουν το παρελθόν», […]