Είναι εύκολο για κάθε οδηγό, ειδικά στην Ελλάδα, να ανακαλέσει στη μνήμη του μια στιγμή ακραίου εκνευρισμού. Τότε, ας πούμε, που ο προπορευόμενος σερνόταν στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής με 50 χιλιόμετρα μιλώντας στο κινητό και ο αναπολών με 22 πίεση και 150 σφυγμούς βγήκε δεξιά για να τον προσπεράσει σανιδώνοντας το γκάζι διότι ερχόταν από πίσω ένας άλλος με «χίλια». Σκηνή καθημερινής οδηγικής τρέλας, που στέλνει πάμπολλους στο ΚΑΤ ή κατευθείαν σε τόπο χλοερό. Ευτυχώς τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα μας στερήσουν τέτοιες συγκινήσεις. Ηδη κάποια μοντέλα «διαβάζουν» τις μικρές παρεκκλίσεις του οχήματος από την πορεία του και όταν αυτό πλησιάζει για να πατήσει τις διακεκομμένες γραμμές ο οδηγός αισθάνεται στον αριστερό ή στον δεξί γλουτό του δονήσεις που τον ειδοποιούν για να διορθώσει ανάλογα την πορεία.

Επίσης πολλές νταλίκες είναι εφοδιασμένες με κάμερες και συναγερμούς που ξυπνούν τον οδηγό αν διαπιστώσουν ότι αποκοιμιέται. Η Ομοσπονδιακή Πολυτεχνική Σχολή της Λωζάννης εξελίσσει για λογαριασμό της Peugeot Citroën ένα σύστημα που θα διαπιστώνει 50 βασικά συναισθήματα του οδηγού με βάση τις εκφράσεις του προσώπου του. Ετσι, όταν θα σανιδώνει κανείς οργισμένος το γκάζι, το τούρμπο του δεν θα ανταποκρίνεται! Και όταν κάποιος ευαίσθητος συγκινείται από ένα συγκλονιστικό ρεφρέν, το αυτοκίνητό του θα ακινητοποιείται πάραυτα!

Είναι προφανές ότι σε λίγα χρόνια όλα τα κινηματογραφικά έργα με σκηνές καταδίωξης θα είναι ταινίες εποχής. Αν και στα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ., στα πυροσβεστικά και στα ασθενοφόρα τα συστήματα αυτά ευλόγως θα απενεργοποιούνται. Μέριμνα επίσης θα ληφθεί για τα αυτοκίνητα που τρέχουν σε ράλι.