Ο κ. Α. Παπαχρήστος γράφει για την αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας οχήματος, στην περίπτωση παραβάσεως του οδηγού:

«Κατ΄ αρχάς, καταφεύγω στην επικοινωνία μέσω του email σας διότι ολόκληρο υπουργείο Δημόσιας Τάξης δεν διαθέτει- ή παραλείπει σκοπίμως να δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα του- διεύθυνση email ανοιχτή στο κοινό, ώστε να μπορούν οι πολίτες να επικοινωνήσουν επίσημα και γραπτώς με το υπουργείο. Προφανώς, το μόνο “έγκυρο μέσο” γραπτής επικοινωνίας παραμένει το χαρτί με τα πρωτόκολλα κ.λπ. είτε η απρόσωπη τηλεφωνική επικοινωνία που δεν καταγράφεται. Στο διά ταύτα θέλω να διαμαρτυρηθώ έντονα για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που προβλέπει για συγκεκριμένες παραβάσεις την αφαίρεση, πλην άλλων πιστοποιητικών, της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι πέρα για πέρα άδικη και υπερβατική.

Τα αυτοκίνητα δεν κάνουν παραβάσεις. Οι οδηγοί κάνουν. Κατά συνέπεια, το να τιμωρείται το όχημα σε ακινητοποίηση είναι τουλάχιστον αφελές. Αλήθεια, έχετε αναλογιστεί πόσα επαγγελματικά οχήματα κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Δηλαδή πόσα αυτοκίνητα ανήκουν σε εταιρείες που διαθέτουν τη χρήση τους σε υπαλλήλους τους για τις απαιτήσεις της επιχείρησης; Να σας απαντήσω, λοιπόν, διότι τυγχάνει να εργάζομαι στον χώρο του αυτοκινήτου για 15 χρόνια και γνωρίζω τα στατιστικά στοιχεία, που θα έπρεπε να έχετε συλλέξει προτού ολοκληρώσετε τις εισηγήσεις σας:

18,5% στον Ν. Αττικής και 13,7% στην υπόλοιπη Επικράτεια.

Συνεπώς, είναι αντιπαραγωγικό να καθηλώνεται επαγγελματικό αυτοκίνητο εταιρείας για οδική παράβαση. Επίσης είναι και παράνομο, διότι οι ιδιοκτήτες καλούνται να πληρώνουν και μάλιστα προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας στην αρχή κάθε έτους, ενώ η παράβαση ενός “τρίτου”, για την οποία δεν ευθύνεται ο ιδιοκτήτης, μπορεί να καθηλώσει το επαγγελματικό όχημα μέχρι τη διάρκεια του 25% του έτους. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά».