ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΑ

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/05/2016 03:06 |
Τραγικές συνθήκες: Χωρίς καύσιμα μένουν τα λεωφορεία και όσα κυκλοφορούν θα είναι βρώμικα
Ο στόλος των λεωφορείων που σταδιακά ακινητοποιείται καθημερινά στα αμαξοστάσια αυξάνει, με αποτέλεσμα από αυτήν την εβδομάδα να μην μπορεί να εκτελεστεί το ημερήσιο έργο.

Σε κατάσταση παράλυσης έχει περιέλθει η εταιρεία των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) της Αθήνας, η οποία λόγω των πρωτοφανών οικονομικών προβλημάτων δεν είναι σε θέση πλέον να προμηθευτεί ούτε καύσιμα για την κίνηση των αστικών λεωφορείων.

Την ίδια στιγμή, οι απλήρωτες καθαρίστριες των λεωφορείων, οι οποίες στις 6 Μαΐου ξεκίνησαν νέο κύκλο απεργιακών κινητοποιήσεων, από σήμερα Δευτέρα συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και με τη «βούλα» της Δικαιοσύνης, που έκρινε νόμιμη την απεργία τους. Ετσι, περίπου 750 λεωφορεία θα βγαίνουν βρώμικα στους δρόμους της Αθήνας, εφόσον βέβαια… διαθέτουν καύσιμα!

Ηδη, σε δύο από τα πέντε αμαξοστάσια της ΟΣΥ (που τα οχήματά τους κυκλοφορούν με πετρέλαιο), και συγκεκριμένα στα αμαξοστάσια του Πειραιά και του Μπραχαμίου, τα λεωφορεία έχουν ξεμείνει από καύσιμα εδώ και μέρες!

Οι οδηγοί τους προκειμένου να τα «φουλάρουν», ώστε να μπορούν να τα βγάζουν για δρομολόγια, δημιουργούν ουρές χιλιομέτρων στο αμαξοστάσιο της οδού Πέτρου Ράλλη που έχει ακόμα κάποια αποθέματα καυσίμων. Ωστόσο, και αυτά τα αποθέματα έχουν μειωθεί επικίνδυνα. Η οικονομική ασφυξία οφείλεται στο γεγονός ότι από την 1η Απριλίου είναι «παγωμένες» οι συναλλαγές των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών με τρίτους (προμηθευτές κ.λπ.), δεδομένου ότι δεν είχε υπογραφεί (όπως προβλέπει ο νόμος) έως τις 31 Μαρτίου ο προϋπολογισμός τους.

Το 50% του στόλου είναι καθηλωμένο

Είναι η πρώτη φορά από την ίδρυση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών που συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς, σύμφωνα με τον νόμο, δεν μπορεί πλέον να εκτελείται καμία συναλλαγή, καμία αγορά ανταλλακτικών ή καυσίμων ή οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με τη λειτουργία τους.

Ακόμα και το γεγονός ότι εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ), ώστε να μπορούν να εισέλθουν στα ταμεία των μεταφορικών εταιρειών χρήματα από την κρατική χρηματοδότηση, δεν λύνει το πρόβλημα δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα ποσά δεν επαρκούν για να καλύψουν τα λειτουργικά έξοδα της ΟΣΥ. Την ίδια στιγμή, μάλιστα, τα έσοδά της έχουν κατρακυλήσει κάτω από το 30% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Το ό,τι τα λεωφορεία συνεχίζουν να εκτελούν έργο και να βγαίνουν στους δρόμους για δρομολόγια οφείλεται στην ΕΚΟ και την ΔΕΦΑ, που εξακολουθούν να χορηγούν καύσιμα με πίστωση. Το μηνιαίο κόστος για τα καύσιμα της ΟΣΥ ανέρχεται σε περίπου 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ θα αυξηθεί σε 4 εκατ. ευρώ με την αύξηση του ειδικού φόρου καυσίμων (οι συγκοινωνιακές εταιρείες δεν προβλέφθηκε να εξαιρεθούν από την σχετική ρύθμιση)!

Ο στόλος των λεωφορείων που σταδιακά ακινητοποιείται καθημερινά στα αμαξοστάσια αυξάνει, με αποτέλεσμα από αυτήν την εβδομάδα να μην μπορεί να εκτελεστεί το ημερήσιο έργο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι επιβάτες να περιμένουν επί ώρες στις στάσεις, καθώς ήδη το 50% του στόλου των λεωφορείων είναι καθηλωμένα στα αμαξοστάσια λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αλλά και προσωπικού.

Απλήρωτες οι καθαρίστριες

Την ίδια στιγμή, οι καθαρίστριες των λεωφορείων της ΟΣΥ βρίσκονται ξανά σε απεργία. Η ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο του καθαρισμού των λεωφορείων της ΟΣΥ, και στην οποία ανήκουν οι καθαρίστριες, εδώ και μήνες δεν καταβάλει τους μισθούς τους. Συγκεκριμένα, τους οφείλει μισθούς 2-4 μηνών (ανάλογα με το αμαξοστάσιο). Αυτό συμβαίνει παρόλο που η εταιρεία πληρώνεται κανονικά από την ΟΣΥ με περίπου 140.000 ευρώ τον μήνα.

Στην συντριπτική πλειονότητα των καθαριστριών, η ιδιωτική εταιρεία καταβάλει μισθούς των 450 ευρώ για 6ωρη νυχτερινή, βαριά και ανθυγιεινή εργασία, παρότι η σχετική νομοθεσία προβλέπει αποζημιώσεις τουλάχιστον 680 ευρώ. Επιπλέον, η εταιρεία οφείλει στις καθαρίστριες δώρα, επιδόματα κ.λπ.

Οπως οι ίδιες οι καθαρίστριες καταγγέλλουν (πολλές καθαρίζουν τα λεωφορεία της ΟΣΥ εδώ και 10-15 χρόνια), σχεδόν σε όλα τα αμαξοστάσια τις αναγκάζουν να καθαρίζουν κάθε βράδυ περισσότερα λεωφορεία απ’ ότι προβλέπουν οι σχετικοί κανονισμοί. Για παράδειγμα, στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας, κάθε καθαρίστρια υποχρεώνεται να καθαρίζει μέχρι και 25 λεωφορεία αντί για 13.

«Ετσι ούτε τα λεωφορεία καθαρίζονται σωστά και εμείς εξοντωνόμαστε», λένε χαρακτηριστικά οι καθαρίστριες και προσθέτουν: «Η ιδιωτική εταιρεία δεν μας χορηγεί ούτε τα προβλεπόμενα ατομικά μέσα προστασίας (γάντια, μάσκες, ρούχα και παπούτσια εργασίας). Δεν μας δίνει καν σακούλες για τα σκουπίδια. Σε πολλά αμαξοστάσια δίνει μια μαύρη σακούλα κάθε 6μήνες και μας λέει να την πλένουμε κάθε βράδυ και να την ξαναχρησιμοποιούμε!».

Μάλιστα, από το ξεκίνημα των απεργιακών κινητοποιήσεών τους, όπως τονίζουν, δέχονται απειλές για απόλυση. Η ΟΣΥ, τονίζουν οι καθαρίστριες, «ενώ γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει και παρότι οφείλει να παρέμβει αδιαφορεί πλήρως». Στις 11 Μαΐου, περίπου 50 καθαρίστριες πήγαν για δεύτερη φορά στην διοίκηση της ΟΣΥ, ζητώντας να κηρύξει έκπτωτο τον εργολάβο λόγω των παραβάσεων της εργατικής νομοθεσίας που διαπράττει εναντίον τους.

«Για πρώτη φορά οχήματα αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία»

Επίσης, ζήτησαν, όπως προβλέπεται από τον νόμο (3863/2010 αρθρο 68), η ΟΣΥ να καταβάλει πλέον η ίδια τα χρήματα που τους οφείλει ο εργολάβος. Ομως, η διοίκηση της ΟΣΥ απάντησε ότι θα συνεχίσει να πληρώνει τον εργολάβο, δεδομένου ότι ο εργολάβος έχει καταθέσει «υπεύθυνες δηλώσεις», σύμφωνα με τις οποίες δεν έχει οφειλές έναντι των καθαριστριών!

Ο υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, αναφερόμενος στα πρωτοφανή προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, δήλωσε: «Για πρώτη φορά από την ίδρυση των Αστικών Συγκοινωνιών, οχήματα αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία και έμειναν στο αμαξοστάσιο του Αγ. Ιωάννη Ρέντη και του Μπραχαμίου, καθώς δεν υπάρχει πετρέλαιο για να ανεφοδιαστούν.

»Αντί να κάνουν δρομολόγια και να εξυπηρετούν τους πολίτες, ‘σταλιάζουν’, όπως και οι επιβάτες του λεκανοπεδίου στις στάσεις, δημιουργώντας ουρές έξω από το αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη για να βάλουν μια στάλα πετρέλαιο, για πόσο ακόμη; Ο κ. Σπίρτζης καλείται να εξηγήσει την απόλυτη απαξίωση της ΟΣΥ που είναι το πρώτο βήμα για να ανοίξει ο δρόμος της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού».

22
μπεης της ανατολιας
20/05/2016 07:04
Τα βρωμικα λεωφορεια θα ειναι ασορτι με τους απλυτους του συριζα..
Johny
19/05/2016 22:50
Σωπάτε ρε γομάρια, αυτή η φωτισμένη κυβέρνηση απλά θέλει να ευαισθητοποιήσει τους Έλληνες πολίτες στην χρήση του ποδήλατου που θα έχει τρομερά οφέλη στην υγεία και την μόλυνση του περβάλλοντος! Εναλλακτικά η χρήση ημιούνου η μουλάρι ούτε ενδείκνυται που παρεπιμπτώτος θα μας βοηθήσει να αποκτήσουμε και αρκετό λίπασμα...Είδατε πόσο σοφά σκεφτεται αυτή η "πρώτη φορά αφισοκωλητές / κατσικοκλεύτες στην κυβέρνηση" κομπανία;
βελης
19/05/2016 01:51
Αφου δεν κλεψαν ακομα την πισσα και τα κρασπεδα απο τους δρομους παλι καλα να λετε υπαρχει ελπιδα
βελης
19/05/2016 01:46
Δηλαδη θα παρετε τα λεωφορεια που σας αξιζουν
Δεν πληρώνει, δεν πληρώνει φόρους ο Κυριάκος
17/05/2016 11:17
Θα σηκώσει ο Κυριάκος από τις καταθέσεις του πατέρα του στα δημόσια ταμεία.
Τζακ
17/05/2016 10:53
Έζησα τις αστικές συγκοινωνίες από πρώτο χέρι πολλά χρόνια. Το τέλειο χάος από άσχετα κομματόσκυλα Προεδράρες και Διοικητικά συμβούλια ξερόλες. Αλλαγές διοικήσεων σχεδόν κάθε χρόνο. Πλήθος άσχετων ειδικών συμβούλων που απασχολούντο περισσότερο με τις ιδιωτικές υποθέσεις. Έμπειρο επιστημονικό προσωπικό αγνοείτο προκλητικά και τίθετο στο ψυγείο. Με την ιδιωτικοποίηση (ΝΔ και οι Νοικοκυραίοι ΣΕΠ) και μετά επανακρατικοποίηση (ΠΑΣΟΚ), οι Αστικές Συγκοινωνίες λεηλατήθηκαν και έχασαν τα 2/3 της κινητής τους περιουσίας. Τροχαίο υλικό εισαγωγής ενώ η ΕΛΒΟ δεν είχε έργο. Λάφυρο των πολιτικών και παρκάρισμα κομματόσκυλων οι αστικές συγκοινωνίες.
xeter
20/05/2016 14:52
Φίλε με όλη τη συμπάθεια, μπορείς να μας πείς πώς γνώρισες απο πρώτο χέρι τις αστικές συγκοινωνίες ? Γιατί εγώ τα ξέρω εντελώς διαφορετικά απο σένα.
Γιωργος
17/05/2016 00:25
Η ιδιωτικη εταιρεια καθαρισμου ασε που δεν πληρωνει τις καθαριστριες για βαρια κι ανθυγιεινη εργασια οπως θα οφειλε επιπλεον αυτου δεν τις πληρωνει καθολου και τις εχει και δουλευουν τζαμπα.Κατα του λοιπου ομως η ιδιωτικη πρωτοβουλια ειναι η χαρα,η σωτηρια και η λυση ολων των προβληματων της Ελλαδος,μονο που εαν δεν μπεις μετοχος ωστε να σε πληρωνουν με τα δικα σου τα λεφτα που τους παραχωρησες δεν προσλαμβανεσαι,η εαν τυχει να προσληφθεις υποαμοιβεσαι και δουλευεις ανασφαλιστος η μερικως ασφαλισμενος μεσα απο την αρχικη συμφωνια αλλα στην πορεια τα φεσια που θα σε ριξουν φτανουν μεχρι το θεο,αλλα ετσι με αυτον τον τροπο μας λενε οτι θα ανακαμψει η οικονομια απο την κριση.Κι εαν στις εποχες ευμαρειας κι αξιοπρεπων αμοιβων βγηκαν στο εξωτερικο 300 δις τωρα με αυτες τις αμοιβες και την ανασφαλιστη εργασια θα βγουν προς το εξωτερικο τρεις φορες ακομα περισσοτερα λεφτα.Κι οσο για επενδυσεις κι επιστροφη κεφαλαιων ε μη λεμε τωρα και ηλιθιοτητες.
kokkinos
16/05/2016 18:45
Και νά'το πετιέται από ψηλά! Αλέκο πώς το είπες αυτό? Ιδιωτικοποίηση? Τη δική μας περιουσία στο σφυρί? Δρεπάνι που σας χρειάζεται. Ακούω πάλι τα πουλάκια να σφυρίζουν κλέφτικα. Αργυρώ, το Δικαννο! Δεν ντρεπόσαστε μωρέ, αριστερά με δεξιά ουρά, να τα ξεπουλήσετε πάλι? Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι την άλλη φορά που τα δώσαμε σε ιδιώτες, ακυρώνανε εισιτήρια όλο το βράδυ, μετά το τέλος της βάρδιας για να παίρνουνε την επιδότηση από το κράτος? Και βγήκανε και είπανε ότι αυξήθηκε και η επιβατική κίνηση, αχ, τι ωραία Βάσο μου, θα έχουμε και λεφτά να πάμε στις Άλπεις. Όπου μπήκε ιδιώτης έκλεψε. Στο εξωτερικό, όπου τις συγκοινωνίες τις έχει αναλάβει ιδιώτης, ο κόσμος ζητά επιστροφή στο δημόσιο. Και να σας αναφέρω επίσης ότι υπάρχει ευρωπα'ι'κή πρωτεύουσα όπου οι συγκοινωνίες είναι τσάμπα! Το έχουν κάνει έτσι ώστε να δελεάζουνε τους τουρίστες να τους επισκέποναι. ¨ολοι είναι χαρούμενοι. Διαβάστε https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport ή πληκτρολογήστε free public transport
17/05/2016 17:33
για ποια περιουσία μιλάς; πόσα λεωφορεία θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί; πόσες μίζες έπεσαν για κάθε ένα τρόλεϊ; αυτά τα λεφτά δεν πληρώνουμε τώρα; ο ΟΑΣΑ γέμισε τον τόπο γραμμές τρόλεϊ και κάθε πέντε μέτρα φεύγουν οι κεραίες την στιγμή που τα λεωφορεία cng συνολικά ρυπαίνουν λιγότερο με δεδομένη την λειτουργία της ΔΕΗ
kostas.k.
17/05/2016 09:26
Φαίνεται ότι θυμάσαι και έχεις για παράδειγμα τον κρατικό ΟΤΕ, την κρατική Ολυμπιακή,την κρατική ΑΤΕ τα κρατικά ΚΤΕΟ, όπου δεν υπήρχαν σπατάλες ,δεν υπήρχαν ρεμούλες,δεν γίνονταν διορισμοί,το κράτος δεν έδινε δραχμή αλλά είχε τεράστια κέρδη.Εμείς πάλι οι πολίτες είμασταν ενθουσιασμένοι από το επίπεδο των υπηρεσιών και τις τιμές που πρόσφεραν. Γιατί λοιπόν και οι συγκοινωνίες να μην ακολουθούν τέτοια λαμπρά παραδείγματα χρηστής διαχείρισης;
Γιάννη μου το μαντήλι σου
16/05/2016 16:45
Μανιάτη μου, δεν πα να λες εσύ, έχεις έναν Σπίρτζη απέναντί σου, τον θυμάσαι; Ο πιο σοβαρός του Πασόκ με τον πιο γελοίο πρώην Πασόκ. Το ίδιο το Πασόκ είχε στις τάξεις του επιστήμονες και γύφτουλες ταυτόχρονα, ένας πολυσελλεκτικός χυλός, που σάπισε και βρόμισε με τα χρόνια. Τι να γίναν άραγε εκείνες οι πασοκτσούδες Σακοράφες που ράβανε οδυρόμενες μετά το σάβανό του και αφίζανε απ' την πολλή "επανάσταση", εκείνες οι τσόκαρες Τζάκρες, οι ημίγυμνες Γκερέκες "ας είμαστε ρεαλισταί" σύζυγοι προστάτιδες των φοροφυγάδων Βοσκόπουλων (α, ξέχασα, ανένηψε και βρήκε την στοργή και την αφοσίωση στη ΝΔ), κάτι Οικονόμου (LOL! πέρασε κι απ' το περίπτερο του Κουβέλη ο βοσκός αυτός, και κατέληξε για τη σύνταξη στη ΝΔ) και τόσοι άλλοι; Τους κατάπιε ο βόθρος Γιάννη μου, ήταν πολλά τα λεφτά! Κάτσε τώρα εσύ, ο τελευταίος των μοϊκανών, να φυλάς Θερμοπύλες με την Γεννηματά για αρχηγό. Κρίμα Γιάννη μου, κρίμα, αλλά τί να κάνεις, θα μου πεις. Εγώ πάντως σε τιμώ και σου το δείχνω. Μακάρι να γίνει κάτι σαν οικουμενική, μεταρρυθμιστική, ή τέλος πάντων ένα σχήμα που να έχει μέσα προοδευτικούς ανθρώπους, της κεντροδεξιάς και της κεντροαριστεράς, να πιάσεις δουλειά, γιατί αυτοί οι λεχρίτες πρώην συναγωνιστές σου μας έχουν γονατίσει, Γιάννη μου!
16/05/2016 16:39
Αφου δεν γίνεται κανένας έλεγχος εισητηρίων. Απο που θα βρεθούν τα έσοδα; Εδω ο άλλος δεν πληρώνει και κάθεται στο λεωφορείο και αυτό που χτυπάει εισητήριο είναι όρθιος. Τα λεωφορεία εξυπηρετούν σε μεγαλό βαθμό τις ανάγκες του παραεμπορίου των λαθρομεταναστών για παράδειγμα στην ΑΣΟΕΕ στην Πατησίων μετακίνησαν την στάση πιο πίσω ώστε να μην ενοχλούνται οι μετανάστες. Πολιτική δεν είναι να λες σε όλους ναι. Και οι γκουβαρνάδες έδωσαν τσάμπα μετακίνηση στους ανέργους, τώρα που θα μετακινούνται μες στην βρώμα δεν μπορούν να παραπονεθούν καθόσον δεν έχουν πληρώσει και τίποτα. 
βελης
19/05/2016 01:49
Πιος να παει να κανει ελενχο εισητηρηριων ? Κινδινευει η ζωη τους!μονο με τον στρατο μεσα στα λεωφορεια γινετε κατι
dias
16/05/2016 12:40
Μόνη λύση η αποκρατικοποίηση.Θα δουλεύουν καλύτερα και με μικρότερα έξοδα.Δείτε το παράδειγμα της παλιάς Ολυμπιακής και της σημερινής Aegean.Υπάρχει καμιά σύγκριση ανάμεσα στις δύο;
Ιδιωτικοποιήσεις τώρα
16/05/2016 12:04
Έτσι γίνεται όταν κανείς δεν πληρώνει εισιτήριο και όλοι κυκλοφορούν τσάμπα με τα χαμόγελα της κυβερνησάρας αλλά και τους κολλητούς τους που σπάνε ακυρωτικά μηχανήματα και απειλούν ελεγκτές.Επίσης οι συνεχείς απεργίες καθιςτούν ένα μέςο εντελώς αναξιόπιςτο.Τα ΜΜΕ πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν άμεσα και να μπουν μπάρες αδιαπέραστες παντού,είναι ο μόνος τρόπος.
O
16/05/2016 12:00
Σταμουλοκοδες και Ανδρέας Παπανδρέου κρατικοποιση ο κλέψας του κλεψαντος
Σπίρτζης οέοοο!
16/05/2016 10:10
Σπίρτζης και πάσης Ελλάδος! Πώς! δεν έχουν καύσιμα; Να διορίσουμε 100 κολλητούς να κατουράνε στα τεπόζιτα να δεις για πότε θα αρχίσουν να τρέχουν τα λεωφορεία! Κι αν δεν φτάνουν αυτοί να αυξήσουμε τον αριθμό των μελών του διοικητικού συμβουλίου γιατί τα κάψανε τα λάδια τους απ' την πολλή δουλειά. Δεν φτάνουν ακόμη; Έχουμε τις καθαρίστριες του εργολάβου, να τις διορίσουμε και να τις ζέψουμε στα λουριά να τραβήξουν τα κάρα τουλάχιστον στα αμαξοστάσια, να μη λέει ο Μανιάτης του ΠΑΣΟΚ ότι 'σταλιάζουν'. Δεν φτάνουν ακόμα; Ε, χε, χε! Να τους δώσουμε άδεια, μετ' αποδοχών εννοείται, για τις 4 απ' τις 5 εργάσιμες της εβδομάδας, να μη ξοδεύουν τουλάχιστον ρεύμα για να κάθονται στα γραφεία, περιμένοντας το πετρέλαιο απ' τη ... Βενεζουέλα, εκείνο που θα έφερνε το 'ξουράφι μυαλό', ο Τσίπρας με τ' όνομα. Τί νομίσατε, δεν έχει ικανότητες η "πρώτη φορά αριστερά"; Χα!
wolf
16/05/2016 09:59
Να παρετε ταξι η , οταν δεν εχετε φραγκο για να αγορεσετε ψωμι, υπαρχει και το παντεσπανι ! Δεν σας φτανει ο ΣΥΡΙΖΑ ? θελετε και λεωφορεια ? Αχαριστε λαε !
Τασος
16/05/2016 09:37
Αυτός ρε παιδιά ειναι φαινόμενο, όλο πρωτιές φέρνει, πρώτη φορά αριστερά, πρώτη φορά στα χρονικά της χώρας έκλεισε τις τράπεζες, πρώτη φορά η ΟΣΥ δεν έχει καύσιμα,για να δούμε τι θα είναι η επόμενη φορά.
ZAM
16/05/2016 06:48
Π?τε θα ξεκουμπιστούν οι παλιάτσοι των ΣΥΡΙΖΑ?ΝΕΛ?? Ηδη έχουμε κλατάρει... τα πάντα γκρεμίζονται.
Ηλίας
16/05/2016 06:15
Αυτά όλα απορρέουν από τα τραγικά εσκεμμένα λάθη , όλων των κυβερνήσεων . Διότι το μοναδικό τους μέλημα ήταν και είναι η καρέκλα αυτών και η ρεμούλα και πώς να βολέψουν τα δικά τους παιδιά. Αυτό βέβαια συνεχίζεται και τώρα. Άντε με τέτοιο σκεπτικισμό να πάει μπροστά η Ελλάδα.