Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου ενημέρωσης πελατών από την Τετάρτη 8 Ιουλίου, στην τηλεφωνική γραμμή 11500, ανακοίνωσε ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από τις 07.00 έως τις 19.00 και θα παρέχει πληροφόρηση για ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, όπως συνδέσεις στο δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση και Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.