Καπνό έβγαλαν τα πληκτρολόγια των υπολογιστών το Σαββατοκύριακο. Ο παροξυσμός των προσφορών από τις επιχειρήσεις με αφορμή την Black Friday, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εφέτος οι καταναλωτές μπορούσαν να κάνουν τις αγορές τους μόνο διαδικτυακά εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, έφερε σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς συνολική αύξηση που ξεπερνά το 20% στις ηλεκτρονικές πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι. Εντυπωσιακή φαίνεται να είναι η αύξηση των πωλήσεων σε ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ και ηλεκτρονικά φαρμακεία, με είδη όπως οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες να καταγράφουν αύξηση 848%, τα πακέτα γυναικείας περιποίησης προσώπου 235%, οι παιδικές πάνες 222% αλλά και τα ουίσκι 84% και τα είδη σπιτιού 80%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ