Οπως κάθε χρόνο, αυτή την περίοδο της έκδοσης των αποτελεσμάτων για τις βάσεις εισαγωγής στα Πανεπιστήμια επαναλαμβάνονται τα ίδια παραπονεμένα λόγια. Ακούγονται κλαυθμοί και οδυρμοί για τις παθογένειες του εξεταστικού συστήματος, για την εισαγωγή φοιτητών σε Πανεπιστημιακά Τμήματα με βαθμολογίες κάτω του 10, έως και πολύ κοντά στο μηδέν, για τη συνεχιζόμενη απόσταση του ελληνικού συστήματος δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά δεδομένα. Και κάθε φορά, ο πολιτικός, κοινωνικός και εκπαιδευτικός διάλογος εξαντλείται στα συμπτώματα της κρίσης, συγκαλύπτοντας τις βαθύτερες αιτίες της, όπως πρόσφατα για την επαναφορά της βάσης του 10 και άλλες παρόμοιες «μαγικές» λύσεις. Στο τέλος, τα ουσιαστικά προβλήματα παραπέμπονται σε μελλοντικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες ξεχνιούνται ή εγκαταλείπονται πριν έρθει η ώρα της συμπλήρωσης των μηχανογραφικών της επόμενης χρονιάς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ