Η αναγκαιότητα για τη διάθεση εκτενέστερου, πλήρως προσβάσιμου χώρου για τους πολίτες και επισκέπτες της πρωτεύουσας σε συνδυασμό με τον καταγεγραμμένο περιορισμό του κυκλοφοριακού φόρτου στο οδικό δίκτυο σε σχέση με την «προ-Covid» εποχή, συνθέτουν ένα δυναμικό καταλύτη ο οποίος καλείται να επιταχύνει τη διαδικασία αλλαγής πεπαλαιωμένων αντιλήψεων καθώς και την εφαρμογή σύγχρονων πολιτικών διαχείρισης της κυκλοφορίας και δικαιότερης ανακατανομής του δημόσιου χώρου, όπως συμβαίνει ήδη σε πολλές πόλεις ανά την υφήλιο. Οι εφαρμογές βιώσιμων πολιτικών κυκλοφορίας, στάθμευσης, αστικής ανάπλασης και διασφάλισης της προσβασιμότητας εντάχθηκαν στην ιδέα του «Μεγάλου Περιπάτου», ξεκίνησαν πιλοτικά από την οδό Πανεπιστημίου και συνεχίζονται γύρω από την Πλατεία Συντάγματος, υιοθετώντας πλήρως τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας, έχοντας ως βασικούς στόχους:

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ