Ο ίδιος δήλωνε ανέκαθεν φωτογράφος δρόμου και τα  λευκώματα  «Αθηναίοι» (Καστανιώτης, 2000) και «Αττική – Αγγελικό και μαύρο φως» (Ινδικτος, 1998) το επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο. Η «εργογραφία» του Κώστα Ορδόλη, ωστόσο, είχε και μια δεύτερη κατεύθυνση: τη φωτογραφία θεάτρου. Αυτή συμπυκνώθηκε στο λεύκωμα «Μορφές και σκιές από το θέατρο», όπου αποτυπώνει ορισμένες από τις σημαντικότερες παραστάσεις της τελευταίας 30ετίας από το ελεύθερο θέατρο (ανάμεσά τους, την τιμητική τους έχουν τα ανεβάσματα στο θέατρο της Οδού Κυκλάδων από τον αείμνηστο Λευτέρη Βογιατζή). Η νέα έκθεση – και η νέα έκδοση που τη συνοδεύει – αναδεικνύει και μια άλλη αναζήτηση του φωτογράφου. Στο «Through the black mirror» (Φωταγωγός, Κολοκοτρώνη 59Β και Λιμπονά, έως 2 Φεβρουαρίου) παρουσιάζει μια σειρά από φαινομενικά αταίριαστα μεταξύ τους κομμάτια (όπως η φωτογραφία πάνω), τα οποία όμως, όταν συνδεθούν, συγκροτούν ένα παζλ που φωτίζει – αμυδρά έστω ή όσο επιτρέπει η καλλιτεχνική γλώσσα – κάποιες από τις κρυφές ανησυχίες του ίδιου του δημιουργού.