Ειδικότερα, το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech, που κυκλοφορεί ήδη στην ελληνική αγορά, «πατάει» στη σχεδιαστική φιλοσοφία του προγόνου του που παρουσιάστηκε το 1972. Σήμερα, το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech φέρει φρέσκια σχεδιαστική γραμμή, με αναφορές στο μοντέλο της δεκαετίας του 70, με τον εξωτερικό του σχεδιασμό να εγείρει έντονα συναισθήματα. «Δεν θέλαμε το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech να προκαλεί νοσταλγία ή να δείχνει παλιό. Θέλαμε να πυροδοτήσουμε συναισθήματα και να δημιουργήσαμε ένα ζωντανό, ζωηρό pop αυτοκίνητο» ανέφερε ο Gilles Vidal, Αντιπρόεδρος Τμήματος Σχεδιασμού, Renault & Ampere.
Το συναίσθημα που αποπνέει ο εξωτερικός σχεδιασμός συνεχίζεται στο εσωτερικό. Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής πολυμέσων 10,1″ με ένα φωτεινό και διαισθητικό περιβάλλον χειρισμού. Ο γραφικός και ηχητικός σχεδιασμός της ακολουθίας υποδοχής εξελίχθηκε σε συνεργασία με το ινστιτούτο μουσικής και ήχου Ircam και με τον Jean-Michel Jarre.
Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech είναι το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου πάνω στην AmpR Small, τη νέα πλατφόρμα της Ampere που προορίζεται μόνο για ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας B. Ξεχωρίζει για το επίπεδο πάτωμα, το μακρύ μεταξόνιο (2,54 m), το μεγαλύτερο δυνατό εσωτερικό χώρο και τη μεγαλύτερη δυνατή χωρητικότητα αποσκευών (326 λίτρα), το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το μειωμένο βάρος (λιγότερο από 1.500 κιλά).
Φέρει ένα νέο αμφίδρομο φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος συμβατό με τις τεχνολογίες V2L (Vehicle to Load), για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών μέσω του αυτοκινήτου, και V2G (Vehicle to Grid), για μεταφορά ηλεκτρικού φορτίου από το αυτοκίνητο στο δίκτυο.
Κινείται με ηλεκτροκινητήρα με 120 PS και 225 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 9 sec και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 140 km/h. Υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση 150, η οποία αποδίδει 150 PS και 245 Nm ροπής και εξοπλίζεται με μια μπαταρία 52 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 410 km.
Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech είναι ένα ευέλικτο αυτοκίνητο που νιώθει άνετα τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο, χάρη στον φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, τον φορτιστή συνεχούς ρεύματος 80 ή 100 kW και την μπαταρία έως 52 kWh που του προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 km.
Φέρει την τελευταία λέξη στις τεχνολογίες ασφάλειας, αφού διαθέτει βοηθήματα οδήγησης (ADAS) που προέρχονται από μεγαλύτερες κατηγορίες της αγοράς, όπως το έξυπνο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου της ταχύτητας που διαβάζει τον δρόμο και το σύστημα ενεργούς υποβοήθησης οδήγησης (Active Driver Assist), μια τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2. Περιλαμβάνει επίσης πρωτοποριακές τεχνολογίες που διευκολύνουν το έργο των υπηρεσιών διάσωσης σε περίπτωση ατυχήματος (Fireman Access, Pyroswitch και QRescue).