Oδηγούμε για ακόμη μια φορά μια διαφορετική έκδοση από την οικογένεια ηλεκτρικών της VW, την ID και διαπιστώνουμε ότι η ηλεκτροκίνηση πατάει γκάζι, ανοίγει τις αυτονομίες και γίνεται ολοένα και πιο ταξιδιάρικη. Να σημειωθεί, ότι η  Volkswagen Group συνεχίζει να ανεβάζει ταχύτητα στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση 47% στις παγκόσμιες παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Περισσότερα από 465.500 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως μέχρι τα τέλη Ιουνίου, σε μια από τις πιο δυναμικές περιόδους του Ομίλου.

Όπως η έκδοση ID.4 Pro More , που έρχεται να κρατήσει ψηλά το παράστημα της, με αρωγό τις επιδόσεις, την τεχνολογική καινοτομία και φυσιά τη μεγάλη αυτονομία.

Φέρει, το αναβαθμισμένο νέο APP 500 της VW, που στην πράξη   αποδίδει 286 άλογα με την εξαιρετική ροπή των 545 Nm, δηλαδή μιλάμε για +82 άλογα, αλλά και για +235 Nm ροπής.

Ειδικότερα, η έκδοση της δοκιμής μας έφερε κάτω από το καπό τη μεγάλη μπαταρία, με ενεργειακή χωρητικότητα 82 kWh ονομαστική, 77 kWh πραγματική, που πλέον έχει να καυχίετται την καλύτερη διαχείρισή της που εκτόξευσε την αυτονομία.

To απλόχερο σε ανέσεις ηλεκτρικό φτάνει πλέον τα 564 χλμ. (κατά «WLTP») όταν πριν ήταν 522 χλμ. (κατά «WLTP»). Επίσης, το γερμανικό αυτοκίνητο μπορεί να κινείται  εντός πόλης, με ακόμη μεγαλύτερο αβαντάζ στα χιλιόμετρα, όπου η μέγιστη θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 727 χλμ. (κατά «WLTP»), με μια πλήρη φόρτιση. Σε κάθε περίπτωση η αυξημένη αυτονομία, δίνει μεγάλο αβαντάζ στο ταξίδι, όπου με ένα καλό προγραμματισμό μέσω των εφαρμογών μπορείς να γυρίσεις άφοβα όλη την Ελλάδα, χωρίς κόστος και με γρήγορη φόρτιση.

Eχει εξαιρετική ρύθμιση στην ανάρτηση που ελέγχεται ηλεκτρονικά και έχεις καλή αίσθηση στα κλειστά “κομμάτια” του δρόμου.

Επιλέγω, όταν οδηγώ ηλεκτρικό την ECO πρόταση ενώ για σπορ οδήγηση ίσως το  πρόγραμμα Sport , αν και σπάνια, μιας και οι επιδόσεις του είναι ακρούντως ικανοποιητικές.

Σε επιδόσεις, η ισχύς αγγίζει τους 286 ίππους (αυξημένη κατά 82 ίππους από πριν) και η μέγιστη ροπή τα 545 Nm, αυξημένη κατά 235 Nm από πριν. Στον τομέα της φόρτισης, το ID.4 Pro More μπορεί να φορτίζει σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος ισχύος μέχρι 175 kW.

Τότε, σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται 28 λεπτά της ώρας για την πλήρωση σε ενέργεια από το 10%-80% της συνολικής χωρητικότητας.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το αναβαθμισμένο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών με το μεγάλο πλεονέκτημα της ευρύχωρης καμπίνας και του μεγάλου χώρου αποσκευών (543 λτ.) που θα εκτιμηθεί από τους οικογενειάρχες.

Στο δια ταύτα, το νέο ηλεκτρικό με επαυξημένη αυτονομία έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία, με ευχάριστα αποτελέσματα.