H Skoda λανσάρει στην ελληνική αγορά στην τέταρτη γενιά, τη νέα Fabia, που έχει να επιδείξει ένα πιο καινοτόμο τεχνολογικό υπόβαθρο, μεγαλύτερους χώρους, ποιοτικότερα υλικά στο εσωτερικό του και μια γκάμα κινητήρων που εισέρχεται στην καρδιά των υποψήφιων αγοραστών.

Η νέα Fabia, αν και ανήκει στην κατηγορία των Supermini προσφέρει ιδιαίτερα μεγάλους χώρους, με αρωγό το μεγάλο μεταξόνιο και το μήκος που αγγίζει τα 4,1 μέτρα.

Στην πρώτη πανελλαδική παρουσίαση, η Skoda – και οι άνθρωποι της Ελληνικής αντιπροσωπείας Kosmocar AE – ανέπτυξαν τα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου, αναφέροντας την ιστορική του «ταυτότητα» με 22 χρόνια παρουσίας και τα 2,5 εκατομμύρια πωλήσεις, που έχουν χτίσει ένα δυναμικό κοινό σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από την δυναμική του εμφάνιση ( είναι διαθέσιμο και με διχρωμίες στην οροφή, καθώς και με  ζάντες έως και 18 ίντσες ) και τον κορυφαίο συντελεστή αεροδυναμικής, η καμπίνα μεγάλωσε σε χώρους, με στόχο να μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις 4 επιβάτες. Μεγάλος για την κατηγορία του είναι και ο χώρος των αποσκευών που αγγίζει τα 380 λίτρα.

Επίσης, φέρει LED φωτιστικά σώματα μπροστά (LED High και με φώτα στρέψης, προαιρετικά) και συμβατικούς λαμπτήρες πίσω (LED σε ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού), Η νέα Fabia πατάει στην μεταβλητή πλατφόρμα του ομίλου της VW, ενώ, στον τομέα της ασφάλειας έχει ήδη αποσπάσει 5 αστέρια από τον οργανισμό Euro NCAP, έχοντας σε εξοπλισμό έως και 9 αερόσακους.

Το σαλόνι του έχει αναβαθμιστεί, φέρει πιο ποιοτικά υλικά, ενώ, η πρώτη επαφή μας απέδειξε, ότι, το νέο μοντέλο έχει βελτιωθεί στον τομέα της ηχομόνωσης, φιλτράροντας με τον ιδανικότερο τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων.  δερμάτινο τιμόνι ενώ, ο χειρισμός των λειτουργιών πραγματοποιείται την οθόνη συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, από 6,5 έως 9,2 ίντσες.

Επίσης, προσφέρεται με τις «έξυπνες» λύσεις, Simply Clever όπως τη θήκη για την ομπρέλα, τα δίκτυα συγκράτησης, και αρκετές άλλες μικρές θήκες που ενισχύουν την πρακτικότητα.

Η νεά Fabia μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από δύο κινητήρες βενζίνης, 1 λίτρου και 80 ίππους και τον ισχυρότερο των 1 λίτρου, τεχνολογίας TSI με 110 ίππους.  Το τελευταίο μπορεί να συνδυαστεί με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο 7άρι DSG. Στον τομέα της κατανάλωσης, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας με το 1.000αρη μοτέρ των 110 ίππων δεν ξεπεράσαμε τα 5.5 λίτρα/100χλμ- το εργοστάσιο δίνει 5,1 λίτρα/χλμ.

Επίσης, η γκάμα θα ενισχυθεί από την έκδοση Monte Carlo, με turbo κινητήρα 1.5 λίτρων, TSI με 150 ίππους. Στα ατού του μοντέλου σημειώστε και το γνώριμο πρόγραμμα οδήγησης, το Driving Mode Select, με 4 προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal, Sport, Individual.

Στα συστήματα υυποβοήθησης οδηγού υπάρχει το σύστημα Lane Assist, το Front Assist και Driver Alert.

Το νέο μοντέλο κοστίζει από  14.990 ευρώ και φθάνει στην ισχυρότερη και πιο πλούσια εκδοχή τα 20.650 ευρώ.