Με ανακοίνωση τεσσάρων παραγράφων «υποδέχεται» η ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας Cobalt στην Κύπρο τους επισκέπτες.

Η Cobalt, της οποίας το κλείσιμο γνωστοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, ανακοινώνει ότι όλες οι πτήσεις από τις 23:50 της 17ης Οκτωβρίου ακυρώνονται, «εξαιτίας αόριστης παύσης των εργασιών της».

Μελλοντικές πτήσεις ή εργασίες που παρέχει η Cobalt θα ακυρώνονται και δεν θα διεκπεραιώνονται.

Η εταιρεία καλεί τους επιβάτες που έχουν εισιτήρια, να μην μεταβούν στο αεροδρόμιο Λάρνακας «ή σε οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο αύριο, 18 Οκτωβρίου 2018», καθώς οι πτήσεις δεν θα γίνουν, ενώ κανένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας δεν θα είναι παρών.

Για αποζημιώσεις, καλούνται οι επιβάτες να επικοινωνήσουν με τον πάροχο πιστωτικής κάρτας ή το ταξιδιωτικό γραφείο.

Καταλήγοντας, η Cobalt απολογείται και ευχαριστεί τους πιστούς πελάτες για την υποστήριξη τα τελευταία δύο χρόνια.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα philnews, η Υπουργός Μεταφορών, Βασιλική Αναστασιάδου, σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ, υπογράμμισε ότι θα διευκολυνθεί το επιβατικό κοινό, ενώ συσκέψεις επί συσκέψεων ξεκίνησαν από την ώρα που δημοσιοποιήθηκε η είδηση.

Πάντως, προηγούμενες περιπτώσεις κλεισίματος αεροπορικών εταιρειών μπορούν να βοηθήσουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά και στο «λουκέτο» στην Cobalt.

Με αφορμή τη διαδικασία πτώχευσης της Air Berlin, είχε γνωστοποιηθεί, στην Ελλάδα κυρίως, ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΕ261/2004.

Σύμφωνα με αυτόν, σε περίπτωση που υπάρχει ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης με υπό κλείσιμο εταιρεία, μπορεί ο επιβάτης να κάνει αίτημα για αποζημίωση ύψους ως και 600 ευρώ.

Το κατά πόσο δικαιούται κάποιος αποζημίωση, καθώς και το ύψος αυτής, εξαρτάται από τον χρόνο αναμονής στο αεροδρόμιο, την απόσταση που θα διένυε, καθώς και τον λόγο που επικαλείται η εταιρεία για την καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης.