Εγκαθίσταται στην Αθήνα, σε μια γκαρσονιέρα στη Δημοχάρους στο Κολωνάκι, και αρχίζει να παρακολουθεί μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης και Φωτογραφίας στη Σχολή Βακαλό. Παράλληλα σχεδιάζει μπλούζες, τις πουλά σε μπουτίκ και πιάνει τον στόχο του: το 1974 κάνει την πρώτη του συλλογή και το πρώτο του εξώφυλλο στη «Γυναίκα». Τον επόμενο χειμώνα ο Μιχάλης Ασλάνης πλησιάζει το όνειρό του και η πρώτη του επίδειξη γίνεται στις περίφημες 9 Μούσες στην οδό Ακαδημίας, με τις καλλονές της εποχής να φοράνε τα μοντέλα του. Από τότε ο Ασλάνης φαίνεται ότι μαγεύτηκε από το είδωλο της εικόνας που είδε στον καθρέφτη της ελληνικής μόδας και έμεινε εκεί. Για να σχεδιάζει πάντα ρούχα για εξώφυλλα περιοδικών, τουαλέτες προορισμένες για μια ξεχωριστή εμφάνιση. Στο μυαλό του είχε δημιουργήσει τον μικρόκοσμο από γυναίκες μοιραίες, αψεγάδιαστα όμορφες, οι οποίες ζούνε για να τραβάνε τα βλέμματα. Η μόδα για εκείνον ήταν ένα θέαμα με πολλά φώτα και υπερυψωμένες πασαρέλες, παρουσιασμένο σε χώρους όπου η επίδειξη και ο εντυπωσιασμός ήταν συνθήκες μιας επιβεβλημένης ευτυχίας.
Η δόξα του Μιχάλη Ασλάνη συνέπεσε με την εποχή της κατασκευασμένης ευμάρειας της χώρας. Το σόου του το 2001 στους χώρους αφίξεων του νεότευκτου αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, με την παρουσίαση των στολών των υπαλλήλων του αεροδρομίου, ήταν η ένδειξη ότι τα πήλινα πόδια της ελληνικής οικονομίας στήριζαν και το εύθραυστο σύστημα της ελληνικής μόδας. Ενα σύστημα βασισμένο σε δημόσιες σχέσεις, μικρότητες, παρασκήνιο και επιδόσεις υποκριτικής. Μέσα σε αυτό το σύστημα ο Μιχάλης Ασλάνης, ο ανασφαλής εραστής της γυναικείας μόδας, αγωνίστηκε να επιβιώσει. Μάταια…
- Ιταλία: Πρόστιμο 98 εκατ. ευρώ στην Apple για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού
- Βαγγέλης Μαρινάκης και Ολυμπιακός προσέφεραν 25.000 ευρώ στο Make-A-Wish Ελλάδος στηρίζοντας τα παιδιά που νοσούν
- Συνάντηση Μητσοτάκη – Αμπάς στη Ραμάλα: Η Ελλάδα τάσσεται υπέρ της επανεκκίνησης της πολιτικής διαδικασίας για λύση δύο κρατών







