Προβλέπεται και η μεταφορά της Κεντρικής Λαχαναγοράς από την περιοχή του

Ρέντη πιο κοντά στην Αττική Οδό

TON ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών (ΟΚΛΑ) προγραμματίζει να

ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση, αλλάζοντας τα δεδομένα δεκαετιών σε αυτό τον

νευραλγικό τομέα του εμπορίου.

H ιδιωτικοποίηση συνδυάζεται με τη μεταφορά του Οργανισμού από την περιοχή του

Ρέντη όπου βρίσκεται σε άλλη περιοχή, από όπου θα έχει εύκολη πρόσβαση στην

Αττική Οδό.

H κυβέρνηση ακόμη δεν έχει αποφασίσει με ποιο τρόπο θα γίνει η ιδιωτικοποίηση

του Οργανισμού. Εξετάζονται τα ενδεχόμενα, είτε να δοθεί σε ιδιώτη στρατηγικό

επενδυτή είτε να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο.

ATE – Εμπορική

Πάντως, το άμεσο σχέδιο στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων είναι η πώληση ποσοστού

μετοχών της ATE, κατά πάσα πιθανότητα 10%. Υπολογίζεται ότι από την πώληση

αυτή το Δημόσιο θα αντλήσει έσοδα 350-400 εκατ. ευρώ. Σε αναμονή βρίσκεται και

η Εμπορική Τράπεζα, για την οποία η κυβέρνηση φιλοδοξεί να περάσει στα χέρια

της Credit Agricole. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, προς το παρόν οι Γάλλοι

συνέταιροι της Εμπορικής είναι πολύ επιφυλακτικοί, καθώς εξακολουθεί να

βρίσκεται σε εκκρεμότητα η επίλυση του Ασφαλιστικού της τράπεζας.

Μάλιστα, θεωρείται βέβαιο ότι αυτό δεν θα έχει ρυθμισθεί έως το τέλος του

χρόνου, οπότε η ιδιωτικοποίηση της τράπεζας μπορεί να καθυστερήσει.

Ταμιευτήριο – Αεροδρόμιο

Στα σχέδια της κυβέρνησης, ακολουθούν η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο του

Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και του Αερολιμένα Αθηνών, για τον οποίο ακόμη

υπάρχει εκκρεμότητα στη διαπραγμάτευση με τη Hochtief.

Οι Γερμανοί διαπραγματεύονται με την κυβέρνηση το «πακέτο» της σύμβασής τους

με το ελληνικό Δημόσιο, το οποίο περιλαμβάνει καυτά θέματα όπως το ποσό του

Σπατόσημου.

Επίσης, το 2006 η κυβέρνηση φιλοδοξεί να προωθήσει την αξιοποίηση των ακινήτων

του Δημοσίου, ειδικότερα των ολυμπιακών, των τουριστικών και της Κτηματικής

Εταιρείας του Δημοσίου.