Από το Τόκιο και το Πεκίνο, ως το Βερολίνο και το Λονδίνο, ο κόσμος άρχισε την Παρασκευή τα ξημερώματα να καλωσορίζει τα νέα προϊόντα της Apple, του iPhone 5S και του iPhone 5C, δημιουργώντας και πάλι – όπως και πέρυσι και πρόπερσι – μεγάλες ουρές στα κατά τόπους καταστήματα του αμερικανικού κολοσσού.

Παρά τις επιφυλακτικές κριτικές των ειδικών του κόσμου της τεχνολογίας για τα νέα αυτά smartphones, η Apple είχε ήδη κερδίσει τη μάχη του μάρκετινγκ: Οπως και κάθε προηγούμενη χρονιά, εκατοντάδες άνθρωποι είχαν σχηματίσει μεγάλες ουρές από το προηγούμενο βράδυ για να είναι από τους πρώτους που θα προμηθευτούν το νέο smartphone, μολονότι η τιμή του είναι ιδιαίτερα «τσουχτερή» και οι βελτιώσεις σε σχέση με το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο όχι ιδιαίτερα θεαματικές.

Αλλά πλέον η Apple έχει ξεφύγει από τα στενά όρια της πώλησης ενός προϊόντος. Δημιουργώντας με τα χρόνια φανατικούς οπαδούς του εμβλήματος και των προϊόντων της, έχει καταφέρει να μεταλλάξει την πώληση των μοντέλων της από μια απλή οικονομική συναλλαγή σε ιεροτελεστία.

Τα δημοσιεύματα του Τύπου βοηθούν τον σκοπό: Πριν από δέκα ημέρες το αμερικανικό περιοδικό Time ανακάλυψε έναν Ιάπωνα που έσπευσε να πάρει θέση έξω από το κατάστημα της Apple στο Τόκιο από τις 11 Σεπτεμβρίου: «Θέλω να είμαι ο πρώτος που θα το αγοράσω» είπε ο αφοσιωμένος καταναλωτής.

Στο Σαν Φρανσίκο οι ουρές σχηματίστηκαν από νωρίς την Πέμπτη. Οι μισοί ωστόσο προωθούσαν ένα πρόγραμμα για την πώληση των παλαιών iPhone.

Ο Inependent αποκάλυψε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει να αγοράσουν το νέο iPhone 5S ή το πλαστικό iPhone 5C. Αλλά βγάζουν ως και 500 στερλίνες (περίπου 600 ευρώ) «πουλώντας» την καλή σειρά που έχουν προλάβει να πάρουν έξω από το κατάστημα της Apple στη Ρίτζεντ Στριτ!

Είναι όλα αυτά ενδείξεις μιας φούσκας; Απομένει να αποδειχθεί. Αλλωστε η Apple στοχεύει πλέον και στην αχανή αγορά της Λαϊκής Κίνας.

Για πρώτη φορά εφέτος, τα νέα μοντέλα της Apple πωλήθηκαν παράλληλα με τις αγορές της Δύσης και στην κινζεική αγορά η οποία είναι και ο μεγάλος στόχος της εταιρείας.