ΣΕ 3½ ΩΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ... 2017

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/12/2014 08:00 |
Σε 3½ ώρες θα γίνεται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το... 2017

Σε διάστημα μικρότερο των 3½ ωρών θα εκτελείται το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με τον σιδηρόδρομο, από το 2017. Χθες παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ...

48
balkanno
11/04/2015 00:56
Εάν οι γύφτοι δεν έχουν κλέψει τίποτε κομμάτια απο τις γραμμές ....
Θοδωρής
23/12/2014 22:46
Αυτό το ανέκδοτο ας τελειώνει και σας παρακαλούμε μην μας προκαλείτε με τέτοια δημοσιεύματα. Καλές γιορτές και χωρίς βρώμικα τρένα.
23/12/2014 18:47
TI NA TO KANEIS TO TRENO AFOU I ELLADA SE LIGO THA KOPEI STA DUO?
georgie
23/12/2014 09:33
Epitelous, mpainoume ston aiona tis texnologias..... Arkei na to diatirisoume kai na min katareusei opws ola ta upoloipa megala erga
Άποψη
22/12/2014 23:53
Είναι ανέκδοτο τύπου "μπάρες στο μετρό", "μετρό Θεσσαλονίκης","ηλεκτρονικό σύστημα ενημέρωσης λεωφορείων και τρόλεϊ 224 μόνο","φθηνό γάλα","ΜΣ φάρμακα εκτός φαρμακείων","απελευθέρωση επαγγελμάτων","ποσοστό κέρδους φαρμακοποιών,συμβολαιογράφων κλπ άρχουσων τάξεων" και το καλύτερο... "ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ".
Γιωργος
23/12/2014 17:38
Εγω το μεγαλυτερο αστειο που ακουσα μεχρι τωρα ειναι το 'Συριζα-αναπτυξη'...
αρης Σερραιος
22/12/2014 14:39
Καλό έργο είναι θα έχει γρήγορη μετάβαση.
Γιόγκι
22/12/2014 13:03
Βρε χρεωκοπημένοι πασοκονεοδημοκράτες βρακί δεν έχει ο κώλος σας αυτοκινητόδρομους πολυτελείας θέλετε...
(A)
23/12/2014 21:31
TI MUALO EINAI AUTO POU EXEIS? STA GARIDAKIA TO KONOMISES? PSIFOFOROS TOU SURIZA ? XUPNIOS KAI ETSI? XAXA
τασος
22/12/2014 23:23
καποιοι συμπολιτες σου δουλευουν εξαιτιας αυτων των εργων.να εχουμε και λιγο μυαλο πριν κανουμε το σχολιο..
Lila Pause
20/12/2014 19:24
Μέχρι να κλέψουν τίποτα γύφτοι τα καλώδια και δεν έχει ρεύμα να κινηθεί το τραίνο...
μακάρι
20/12/2014 15:38
μακάρι να γίνει, αν και εγώ το ακούω εδώ και 30 χρόνια. Πάντως ενημερωτικά στις γρήγορες γραμμές της Δυτικής Ευρώπης, η ίδια απόσταση διανύεται σε 2 ώρες!
THEO
19/12/2014 20:08
Ο ΟΣΕ είναι άλλη μία δεξαμενή κομματικής πελατείας των εκάστοτε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Οι δε εκάστοτε διοικητές και διοικήτριες του κατά κανόνα ανίκανοι και άσχετοι με το αντικείμενο,ήσαν κομματόσκυλα της νομενκλατούρας και παρτάκηδες του χειρίστου είδους.Τους ενδιέφερε μόνο να κάτσουν κανένα χρόνο, να μαζέψουν το "κατιτίς" τους από το πάρτι που γινόταν και στη συνέχεια να γίνουν γενικοί γραμματείς υπουργείων ,βάσει κομματικών ποσοστόσεων βεβαίως.Ετσι γίνονται οι μεζονέτες.Όσο για τα γρήγορα τρένα το 2017,εντάξει περιμένετε του αγίου φούφουτου μετά των καθιερωμένων μιζών!
Σαν Σερίφης
19/12/2014 10:33
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Πιο πριν, πεθαίνουν παιδιά στα Τέμπη και λοιπά...
Οτι να ναι
19/12/2014 00:09
Με αυτοδύναμη κυβέρνηση Τσίπρα θα επανεξεταστεί το σκάνδαλο με σκοπό να επιστρέψει στο παλιό 8ωρο.Αντε καληνυχτες μεταρρυθμιστακια που μου θέλετε και ΜΜΜ της προκοπής!εδω είναι Ελλάντα!
ΓΚ
20/12/2014 09:58
Τελικά δεν είσαι ότι να'ναι αλλά έχεις συγκεκριμένο έργο! Που κολάει τώρα η επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ;
Γιωργος
23/12/2014 18:01
Ο Συριζα θα επαναφερει αμεσα το εργο στην παλαια του κατασταση, την προ μνημονιου εποχη. Οποια ανακατασκευη θα αχρηστευθει και οι εργαζομενοι στο εργο θα επιστρεψουν τα εισοδηματα τους και θα περασουν απο λαικο δικαστηριο με τον Σκουρλετη εγγυητη του αδιαυλητου της διαδικασιας. Οι δημιοι εχουν ηδη μεγαλη εμπειρια απο τις αποστολες στις Σκουριες και απολαμβανουν της πληρης εμπιστοσυνης της εκτελεστικης επιτροπης του Συριζα.
Byzantine
21/12/2014 21:35
Μα ο ΤΣΥΡΙΖΑ επιτιθεται παντου και στους παντες....οταν σκοτωθηκε ο τζαμπατζης νεαρος που πηδηξε απο το τρολλευ στην Αθηνα, ο ΤΣΥΡΙΖΑ επιτεθηκε στον Υπ. Οικονομικων για το προγραμμα λιτοτητας που εξωθει τους Ελληνες στα ακρα...οταν ανακατελαβε το Παν Πατρας με τη βοηθεια καποια κτιρια που βρισκονταν εδω και χρονια υπο καταληξη ωστε να μπορεσει να τα επιστεψει προς χρηση στην πανεπιστιμιακη κοινοτητα, ο ΤΣΥΡΙΖΑ φωναζε για τα 'δικαιωματα' των μπαχαλακηδων εξωπανεπιστημιακων...εξ ου και η μετονομασια σε ΤΣΥΡΙΖΑ...οτι σπερνεις, θεριζεις αγαπητε/η....
O ANARXIKOS TOU REMPETIKOU
18/12/2014 19:47
AS EINAI KALA O POLUXRONEMENOS SOULTANOS TIS OTHOMANIKIS AUTOKRATORIAS POU MAS EKANE TRENO STIN VOREIA ELLADA TO 1890 GIATI AKOMA AUTO XRISIMOPIOUME.. 100 XRRONIA ELLINIKIS PAROUSIAS DEN PROSTHESAN OUTE ENA METRO PARAPANO STON ELLINIKO SIDIRODROMO 1912 - 2014. AUTI EINAI KAI I ETHNIKI MAS XEFTILA NA THELOUME NA LEGOMASE EUROPI ME TRENA TOU PROPERASMENOU AIONA
WWW
22/12/2014 15:42
The section between Thessaloniki and Alexandroupoli was opened in 1896.
Μ.Γ.
18/12/2014 18:51
Αν δεν κατσει καμμια αγελαδα στις ραγες και ψαχνουνε δυο μερονυχτα τον ιδιοκτητη της...
Chipras
18/12/2014 18:07
To 2017 μετά την εκλογή ΤΣΙΠΡΑ; ΑΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑ ΧΑ ΑΧ ΧΑ ΧΑΑ...
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
18/12/2014 18:01
Έρχεστε τελευταίοι και καταϊδρωμένοι κι έχετε το θράσος να εκτίθεστε ; Οι ηλίθιοι χειροκροτούν τους τελευταίους... ας πάρετε λοιπόν τα εύσημα απ αυτούς.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
18/12/2014 16:13
ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ 2012, ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ?? //!!
(A)
23/12/2014 21:38
ME TO LEOFOREIO RE MPOUGATSA NA APOLAMVANEIS KAI TIN DIADROMI ,PANO APO OLA I SUNEXISI TIS KRISIS KAI I DUALISI TIS XORAS. NA SE PO KAI KATI RE MPOUGATSA ME KREMA KAI TURI OTAN TA DUO MEGALA KOMATA TIS XORAS POU TA APARTIZOUN EPISTIMONES KAI KOTZAMANIDES TI ELPIDES EXEI O LAOS NA MONIASEI KAI NA DEI ERGO? EXEIS DEI KAMIA OIKOGENEIA POU EINAI MESA STIN GKRINIA KAI TON SEVNTTA NA PROKOVEI .. ESU THA ME PEIS TA XEIROTERA MAS AXIZOUN ME TA MUALA POU KOUVALAME.. NOMIZO?
Γιωργος
23/12/2014 18:08
Ας οψονται οι οικολογοι, αρχαιολογοι, ο συλλογος προστασιας σκουληκιων, το ιδρυμα προστασιας των υπογειων διαδρομων... ολοι τους ενδιαφερονται και κανουν οτι ειναι δυνατον να μην χαλασει η υπογεια πανιδα και χλωριδα κατω απο την Εγνατια. Το οτι ολοι τους ειναι Συριζαιοι, ειναι απλα συμπτωση...
Οτομοτρις
18/12/2014 15:50
Αχαχαχαχαχα. Αυτή η δημοσίευση πρέπει να γίνεται copy/paste τα τελευταία τριάντα χρόνια. Μόνο το έτος αλλάζουν κάθε φορά.
timos
18/12/2014 14:49
μ'αρέσουν τα αποσιωπητικά πριν το "2017", αποψούλα κι έτσι σε τίτλο ειδήσεων, μπράβο
TGV
18/12/2014 13:59
TRAIN GRANDE VITESSE EN FRANCE 5OO KML/HR !!!!!!!!
O ANARXIKOS TOU REMPETIKOU
18/12/2014 19:58
KOPSE KATI RE KOUTOFRANKE 500 TIN ORA .. 250 TO POLU NA PIASOUN 280 MAXIMUM
Γέτας
20/12/2014 10:39
Για τους ασχέτους με άποψη επί παντώς...επιστητού: ρεκόρ του TGV 578 χλμ/ώρα (το 2007). Η συνήθης ταχύτητα για τα επιβατηγά TGV φτάνει τα 320 χλμ/ώρα. Βέβαια για τους Συντρόφους όλα αυτά είναι καπιταλιστική προπαγάνδα (σημείωση: τα τραίνα στη Γαλλία είναι δημόσια).
22/12/2014 13:52
Οι συρμοί του TGV ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι και 320χλμ/ώρα σε εμπορική χρήση. Ένας ειδικά τροποποιημένος συρμός έφτασε τα 574,8 χλμ/ώρα σε δοκιμές ταχύτητας.vikipaideia xereis ti enoei otan leei dokimes taxutitas?
tgv TGV
21/12/2014 00:30
bravo ! 10.39
TGV C EST VRAI
19/12/2014 17:29
ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ 485 ΧΛΜ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΑΡΙΣΙ ΛΥΩΝ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ
gk
20/12/2014 21:07
Θα ήταν πολυ ενδιαφέρουσα πληροφορία για τους αρμόδιους της SNCF που είχαν ορίσει ανώτατη ταχύτητα τα 300 χλμ/ώρα...
Chavell-as
18/12/2014 18:26
FRANCE EN VITESSE, GRECE EN SIGA-SIGA (SLOW) (SORRY FOR MY BAD FRENCH).
χρηστος 1973
18/12/2014 13:24
Ειμαι 41 χρόνων, κ ακούω αυτό το "3,5" ώρες από τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου... Ντροπή σας κοπριτες!
Τάσος
18/12/2014 20:31
Κι εγώ είμαι 64, γιος σιδηροδρομικού. Το πρωτοθυμάμαι ως εξαγγελία του Παττακού το 67, δηλ προ 47 ετών!! Συμφωνώ και με το επίθετο κοπρίτες και το εστιάζω στο πιο άρρωστο κομμάτι του πρασινοσυνδικαλισμού που κυριάρχησε στον ΟΣΕ όπου διορίστηκε μαζικά ό,τι πιο άχρηστο είχε ο τόπος. Εδώ κάποιοι γράφουν για TGV και οι διοικητές του ΟΣΕ σπατάλησαν δισεκατομμύρια στο τρενάκι-θεριό του Τρικούπη για να απασχολούν αργόσχολους στην Πελοπόννησο. Έφθασαν οι συρμοί να έχουν περισσότερους υπαλλήλους παρά επιβάτες. Κάποιος να πει λοιπόν στους κοπρίτες να αφήσουν τις πολιτικάντικες εξαγγελίες και να μας δώσουν λογαριασμό για τα δισεκατομμύρια που έφαγε η καταβόθρα του ΟΣΕ τα τελευταία 50 χρόνια. Μετά να φροντίσουν να εξυπηρετήσουν τουλάχιστον τους Κινέζους στον Πειραιά οι οποίοι δεν θα περιμένουν το 2017 για να να δουν σέρβις βαλκανικού επιπέδου μια και σήμερα το επίπεδο ανταγωνίζεται υποσαχάριες καταστάσεις.
χρηστος 1973
18/12/2014 13:24
Ειμαι 41 χρόνων, κ ακούω αυτό το "3,5" ώρες από τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου... Ντροπή σας κοπριτες!
χρηστος 1973
18/12/2014 13:24
Ειμαι 41 χρόνων, κ ακούω αυτό το "3,5" ώρες από τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου... Ντροπή σας κοπριτες!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΓΓΟΣ
18/12/2014 15:31
Εσύ είσαι 41, εγώ που είμαι 75 και το ακούω από τότε που ήμουν 15 τι να πω? Αυτή είναι η Ελλάδα δυστυχώς;
καποιος
18/12/2014 10:19
πρωτα τα αναβαθμιζουμε με λεφτα του δημοσιου και μετα ξεπουλαμε
Κλέαρχος
18/12/2014 10:04
Αυτό, που οι επενδύσεις γίνονται με κρατικό σιδηρόδρομο, για να πωληθεί μετά σε ιδιώτες...θα μας το εξηγήσετε, αμετανόητοι υποστηρικτές της ιδιωτικοποίησης;
Spyros
18/12/2014 09:58
Ξέρετε πόσα τέτοια έχουμε ακούσει; Δείτε πως λειτουργεί ο προαστιακός για Κόρινθο και θε γελάσετε.
τερυ
18/12/2014 17:00
θα το πουλήσουμε και αυτό μαζί με την ακρόπολι για να ξεχρεώσουμε τα ξενοδοχεία που έμειναν οι δολοφόνοι μας
πρωτα Ο Θεος να λεμε
18/12/2014 09:41
πςςςςςςς ! το 2017. οκ. αν ζουμε ως τοτε.
lexiko
18/12/2014 09:16
Στον τίτλο γράφετε τη λέξη “πλέον". “πλέον” σημαίνει “από ΕΔΩ και πέρα”, όχι “από το 2017”.
θεσσαλονικιος
18/12/2014 18:37
το 2017 ειναι σωστο? "η θα μας πουν λαθος γραψαμε τοτε το 2071 ενοουσαμε !!