Λιγότεροι φόροι για τα ΙΧ από το 2015

Πακέτο αλλαγών με ελαφρύνσεις φέρνει το υπουργείο Οικονομικών σε τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια και φόρο πολυτελούς διαβίωσης

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/02/2014 08:00 |
Λιγότεροι φόροι για τα ΙΧ από το 2015

Πακέτο αλλαγών με ελαφρύνσεις φέρνει το υπουργείο Οικονομικών σε τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια και φόρο πολυτελούς διαβίωσης

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
61
Shark 72
24/10/2014 14:34
Έπρεπε ήδη να έχει γίνει!!!!!Είναι το πιο τίμιο.Αναλόγως του πόσα χιλιόμετρα κάνεις να πληρώνεις.
bgianis
07/10/2014 10:44
Και αν κάποιος πρέπει λόγω δουλειάς να κινείται πολύ και μάλιστα κάθε μέρα τι θα πρέπει να κάνει; Να φροντίσει να βρει μια δουλειά πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του ώστε να πληρώνει λιγότερα τέλη;
Γιώργος
24/10/2014 21:29
Αν κάποιος κάνει χιλιόμετρα λόγω δουλειάς, αυτό σημαίνει ότι είναι δίκαιο να πληρώσει το ανάλογο ποσό για τη χρήση των δρόμων. Ο καθένας πληρώνει για όσο χρησιμοποιεί, και αυτός που το κάνει επαγγελματικά και βγάζει και λεφτά από αυτό, σωστό είναι να πληρώσει, όπως όλοι.
anna
03/09/2014 21:13
Den exw parei t shma t 2014 tha m t dwsoun t 2015 h tha prepei n t parw prwta t 2014
κωστης
04/05/2014 01:26
Ρε παιδιά τι να πω. Απ' το 2010 που έμεινα χωρίς αμάξι λόγο ατυχήματος (εγώ ευτυχώς είμαι μια χαρά. Το αμάξι όχι) κυκλοφορώ με σκούτερ. Μα με βροχή μα με κρύο, πηγαινοέρχομαι και τα καλοκαίρια κι όποτε ο καιρός είναι καλός Ξάνθη-Πρέβεζα στις άδειες μου. Απ' το 2010 λέω να πάρω αυτοκίνητο και κάθε χρόνο με αυτά που γίνονται το μετανιώνω και δεν παίρνω. Την τελευταία εβδομάδα ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο, αλλά και πάλι το φοβάμαι. Ένα απλό 1300-1400 πετρέλαιο μεταχειρισμένο θέλω να πάρω. Δε ξέρω με αυτά που βλέπω μου φαίνεται θα καταλήξω σε μεγαλύτερο σκούτερ..!!!
Νίκος
19/04/2014 13:50
Ζω εδω και 20 χρόνια στη Γαλλία. Εδώ απλά έχουν καταργήσει τα τέλη κυκλοφορίας! Βέβαια η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι αρκετά υψηλή γιατί έχει συντελεστή τους φορολογίσημους ίππους. Παρόλα αυτά οι ασφαλιστικές κάνουν πολύ καλή δουλειά. Πχ. Μπορώ και κυκλοφορώ με αυτοκίνητο άνω των 2000CC. Και πληρώνω λιγότερα συνολικά από όσα θα πλήρωνα στην Ελλάδα. Και φυσικά με φθηνότερη βενζίνη.
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
17/04/2014 19:48
ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΩ ΤΡΙΠΟΛΗ ΜΕ ΕΝΑ 1400 ΚΥΒΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΩ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; AN AΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 100 ΧΛΓΡΑΜΜΑΡΙΑ CO2 ΑΠΑΛΑΣΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΕΛΗ;
Γιώργος
15/02/2014 12:03
Πρώτα μας /έβαλαν/ να αγοράσουμε νέα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους κάτω των "100" για να μη πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και τώρα που είδαν τη χασούρα βρίσκουν νέους τρόπους να ρεφάρουν. Τα μικρά αυτοκίνητα με ρϋπους κάτω των "100" είναι γεγονός πως είναι αυτοκίνητα πόλης που κινούνται καθημερινά για εργασία και κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Ο μέσος όρος των χιλιομέτρων που διανύονται είναι πολύ μεγαλύτερος από τα 10000 χιλιόμετρα που αυθαιρετα χρησιμοποίησαν κάποιες εφημερϊδες για παράδειγμα υπολογισμού ετησίων τελών. Φόρους πληρώνουμε μέσω καυσίμων, όποιος κινείται καίει και άρα πληρώνει. Όποιος για παράδειγμα κινείται Αττική οδό καθημερινά δε χρησιμοποιεί το υπόλοιπο οδικό δϊκτυο, πληρώνει τον ιδιωτικό δρόμο για τη χρήση του. Γιατϊ να πληρώνει και τέλη για τα ελάχιστα χιλιόμετρα που διανύει εκτός αυτοκινητόδρομου? Με αυτό το μέτρο τα πολϋ μεγάλα και ακριβά αυτικϊνητα θα ευεργετηθούν επειδή βγαίνουν για βόλτα μόνο σαββατοκύριακα. Τα τέλη των άλλων χωρών της Ευρώπης εκτός ¨Ολλανδικού Μοντέλού εϊναι στο ίδιο ϋψος?. Επιτέλους θα γϊνουμε Ευρώπη ποτέ? θα σταθεροποιηθεί το σύστημα φορολόγησης και τελών?. Θα σοβαρευτείτε ποτέ κύριοι της κυβέρνησης? μέσα σε τρία χρόνια δύο φορές αλλαγή υπολογισμού τελών , μία με τους ρϋπους και τώρα με τα χιλιόμετρα. Αφήστε μας επιτέλους ήσυχους να χαροϋμε χωρίς ενοχές το αυτοκίνητό μας, αυτή την αγελάδα που συνεχώς αρμέγετε.!!!!
Κώστας
21/05/2014 19:23
Κάτι mercedes αξίας 30-35χιλιαδων που δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας,ειναι αυτοκινητα πολης φιλτατε??Εγω που εχω αυτοκινητο 2000κυβικων 8ετιας εμπορικης αξιας 4-5χιλιαδων ευρω γιατι να πληρωνω 1100 ευρω το χρονο,οταν το χρησιμοποιω ελαχιστα κιολας(περιπου 8-10χιλ χμ. το χρονο)??Για να κανετε βολτα με το ντιζελ σας κυριε??Και στο κατω κατω αυτος που εχει να διαθεσει εν μεσω κρισης 15-20-25χιλ. ευρω για αυτοκινητο παει να πει οτι εχει λεφτα..Αυτο ειναι το δικαιοτερο συστημα...οσο χρησιμοποεις το οδικο δικτυο,τοσο να πληρωνεις.
Δημητρης
14/02/2014 22:14
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εχω στη κατοχη μου ενα seat leon 2000 cc του 2008 το οποιο η σημερινη αξια του ειναι 5000 ευρω η και λιγοτερο , εχει τεκμηριο με τη μειωση 6500 ευρω που σημαινει για τον ελευθερο επαγγελματια συν 2000 φορο ετησιως, τελη κυκλοφοριας 660 ευρω φορο πολυτελους διαβιωσης 308 ευρω , κτεο 50 ευρω τη διετια ,ενα σερβις 300 ευρω ετησιως ,ασφαλεια 400 ευρω ετησιως , θελω λαστιχα 600 ευρω ,θελω θεσσαλονικη αθηνα και πισω 60 ευρω διοδια, θελω 1,70 ευρω /λιτρο αμολυβδη.Επειδη θεωρω γελοιο να θεωρουμαι οτι διαγω πολυτελως εχοντας στη κατοχη μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο, παρεδωσα πινακιδες και γλιτωσα απ ολα. Θα ηθελα να ρωτησω τα σαινια του υπουργειου οικονομικων και ταυτοχρονα να κανω προταση , μηπως τα ακινητοποιημενα αυτοκινητα οντας ακινητα πρεπει να τα δηλωσουμε στο Ε 9 , πχ 2 επι 4 μετρα 8 τετραγωνικα περιπου ανα οχημα,ουτως ωστε να μειωθει η χασουρα απο τις πινακιδες.Εχω πολλες τετοιες προτασεις για να σωσουμε τη χωρα , μια χωρα που το να εχεις ενα skonda ενα citroen η ενα seat 1950 cc ειναι πολυτελεια ενω εαν εχεις 2 πικασσο 1 ντελακρουα και 1 τσαρουχη στο σαλονι σου αξιας εκατομυριων δεν διαγεις πολυτελως. Και μια προταση τελευταια οποιος απασχολει αστυνομικο η ιδ αστυνομικο για ασφαλεια να αποτελει τεκμηριο διαβιωσης με ποσο 20.000 ευρω ανα απασχολουμενο αστυνομικο.Οποιος εχει αδεια οπλοφοριας τεκμηριο με 5.000 ευρω ετησιως ανα αδεια . Οποιος κανει πανω απο τρια ταξιδια στο εξωτερικο ανα ετος τεκμηριο με 2.000 ανα ταξιδι υπερβαλλον ανα ατομο .
κοστασ
08/04/2014 22:55
bmw που το κοστοσ πλεον φτανει στα 7000 και με 100000 χιλιομετρα τελη 660 ευρω και πολυτελειασ 330 και ογειτονασ με το mercedes το 2500 κ.εκ να εχει απαλλαγη απο το φορο πολυτελειασ και μετα να μασ λεν και αγρικουσ που λεμε 1 κουβεντα παραπανο οταν μασ καλουν στον ενικο.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μονο αυτο εχω να πω
Ιάπωνας
01/08/2014 10:15
Όλοι Mercedes και BMW μου θέλατε. Ένα Toyota ή Honda σας χάλαγε...
θανος
06/02/2014 21:59
Κυριοι στην κ.σερβιας ριξτε μια ματια και στο σουηδικο μοντελλο, απειρως φθηνοτερο απο το ολλανδικο στην εφαρμογη του και εξ ισου δικαιο και λειτουργικο, κυταξτε λιγο παραπερα μηπως και σωθουμε, αντε μπραβο, κολλησατε στο ολλσνδικο την στιγμη που ειναι ανεφαρμοστο, δηλαδη μπουρδολογιες παλι. Ξυπνηστε επι τελους βουλιαξαμεεεε
ΙΑΠΕΤΟΣ
06/02/2014 16:16
Ο ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΦΟΡΟΣ ΘΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ,ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΡΑΒΗΞΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ.***ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΩΝΑΤΕ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ,ΚΑΤΑ 30%,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΕ ΝΕΦΕΛΩΔΕΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ,ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!
Μανος
05/02/2014 23:56
7,8 ευρω τα100 κιβικα βενζινοκινιτιρας 14,5 τα 100 κιβικα πετρελεοκινιτηρας γιατι δεν το κανουν αλα Μερκελ που ειναι και φηλιναδα τους.
κοστασ
08/04/2014 23:02
το αλλο με την βενζινη το ξες ? αυτοκινητο 2000 κ.εκ να αναγκαζομαι να βαζω βενζινη τον μηνα αξιασ 200$ με εισοδημα 800$ τι να μινει να πληροσω δεη νερο τηλεφωνο ιντερνετ το φαγητο μου το χαρτζιληκι των δυο παιδιων.Αλλα ευτυχωσ που οι ελληνεσ ειναι δεμενει με τη οικογενεια τουσ και μπορουν να εχουν ενα στιριγμα απο γονεισ η αδελφια ευτυχως
κωστας
05/02/2014 15:42
προεκλογικά τερτίπια θα πεις.....λίγη παρακολουθηση ακόμα παραπάνω, αλλά δεν θα μας κάνουν να ψηφίσουμε αυτό που θέλουν είναι ξεπερασμένοι πλέων όλοι τους
Δημήτρης
04/02/2014 14:37
Αντέεεεε!!! Πυροτέχνημα ολκής!!! Λοιπόν: α) το GPS είναι παθητικό σύστημα. Δηλ.δεν εκπέμπει τίποτα. Πώς το κέντρο θα λαμβάνει τα στοιχεία ;;; β) ως παθητικό σύστημα που χρησιμοποιεί το εκπεμπόμενο ασθενές σήμα απο δορυφόρο έχει την δυνατότητα να το βγάλεις εκτος με λίγο αλουμινόχαρτο στην κεραία. γ) γιατί όχι ταχογράφο ; δ) και τέλος γιατί όχι τα τέλη να μην μπούν ως έξτρα φόρος στο κάυσιμο. Κάνεις χιλιόμετρα...πληρώνεις πολλά , δεν κάνεις....πληρώνεις λίγο. Έχεις αυτοκίνητο τερας που καίει....πληρώνεις , έχεις αυτοκίνητο αναπτήρα...πληρώνεις λίγα.
ΙΑΠΕΤΟΣ
06/02/2014 16:21
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΑΣΣΙΕ,ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ 1200-ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΣΟΥ.
Γιώργος
24/10/2014 21:40
Ακριβώς. Αυτός που κάνει τη μεγάλη χρήση των δρόμων, και είναι όλη μέρα στο δρόμο, και βγάζει εισόδημα από αυτό, θα πληρώσει και παραπάνω.
ΚΥΝΙΚΟΣ
04/02/2014 11:12
Δημοσίευμα ναι, όχι όμως και κυβερνητική απόφαση! Πολλά δημοσιεύματα ψεύδο-ανάκαμψης αλλά και φορολογικών ελαφρύνσεων θα διοχετεύονται στο προσεχές διάστημα, αποσκοπώντας ψηφοθηρικά στις επόμενες εκλογές. Η πανεθνική αναλογική φορολόγηση με βάση την εκάστοτε αντικειμενική αξία ενός κινητού (αυτοκίνητο) ή ακίνητου περιουσιακού στοιχείου (π.χ. καταθέσεις) είναι δίκαιη αλλά και ηθική, άσχετα εάν η πραγματικά σοσιαλιστική φορολόγηση είναι κατάπτυστη από τους αυτοαποκαλούμενους στην Ελλάδα σοσιαλιστές του πλούτου . Δεν νομίζω όμως ότι και η σημερινή κυβέρνηση θα αποστερηθεί της ικανότητας να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο ως ακόμα ένα κατά το δοκούν έμμεσο φοροεισπρακτικό μέσο των αφελών, ρυθμίζοντας τα τέλη κατά το δοκούν, μετά λεπτομερή στατιστική ανάλυση των προβλεπόμενων εσόδων , λίγες ημέρες πριν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή, όταν τα υψηλού κυβισμού αυτοκίνητα θα αποτελούν την ισχνή μειοψηφία, και αφού πληρώσουν εκ νέου οι αφελείς για αγορά diesel, να εφαρμοστεί, νέος τρόπος υπολογισμού των εσόδων κατά το δοκούν, επαναλαμβάνω. Βλέπεται τα έσοδα από την κυκλοφορία αυτοκινήτων πρέπει να αυξάνονται και όχι να ελαττώνονται σε χώρες που δεν έχουν την τεχνογνωσία να σχεδιάσουν και να παράγουν, δίχως άδεια, μια βίδα και ταυτόχρονα χρωστάνε παλιές αμαρτίες νεοπλουτισμού, καλλιεργηθέντος σκοπίμως και με τις ευλογίες των Ελλήνων-καθηγητών- οικονομικών-πρωθυπουργών τύπου ελιάς. Και ούτε θα την αποκτήσουν ΔΙΧΩΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΝΟΜΩΝ. Η πρώτη ώρα διδασκαλίας οικονομικών επιστημών διδάσκει στους οικονομολόγους ότι πρέπει να πουλήσει ο γεωργός μερικούς τόνους πατάτας για να αγοράσει ένα iphone κύριοι καθηγητές! Και εάν δανείζεται ο γεωργός από τοκογλύφους κάποια στιγμή ή θα πρέπει να εναντιωθεί στους συχνά βίαιους τοκογλύφους ή να δώσει το χωράφι του σε αυτούς, κύριε καθηγητά οικονομικών. ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ. ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΟΥΡΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!!! Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ. Συνεχίζουν να παίζουν συστηματικά με το μυαλό του αφελούς χαμηλής και ενδιάμεσης νοημοσύνης!!!!!!!!!!!!! Επιστήμονες της στατιστικής , του μάρκετινγκ, της ψυχολογίας και της παραπληροφόρησης έχουν επιστρατευτεί από το γραφείο προπαγάνδας της ΝΔΠΑΣΟΚ για να συρρικνωθεί η μεσαία τάξη προς την φτώχεια, δίχως όμως επιπτώσεις για την κοινωνικοοικονομική ελίτ της χώρας. Για αυτό δεν υπάρχει σοσιαλιστικός φόρος πολυτελείας για τις υψηλές καταθέσεις ούτε πρόθεση σοσιαλιστικού εσωτερικού δανεισμού της χώρας από τους μεγαλοκαταθέτες με μορφή ομολόγων 10ετίας με στόχο την ελάφρυνση της φορολόγησης της μεσαίας τάξης και αποτροπής περαιτέρω συρρίκνωσης της. Η συρρίκνωση όμως της μεσαίας τάξης θα επιφέρει και συρρίκνωση του ΑΕΠ αλλά και της αδυναμίας ελέγχου της ύφεσης, προς όφελος πάντα του κεφαλαίου. Και το ψευτοδίλημμα της μεταφοράς μεγάλων καταθέσεων στο εξωτερικό λύνεται απλά και εύκολα. Ας ρωτήσουν τους Σουηδούς , πατριώτες σοσιαλιστές, με ποιο τρόπο το αποτρέπουν αποτελεσματικότατα. Αυτή είναι άλλωστε και η βασική αρχή της παγκόσμιας επικράτησης του καπιταλισμού στις υπό ανάπτυξη επί αιώνες χώρες χαμηλού μορφωτικού και διανοητικού επιπέδου, ακόμα και εάν οι υπάλληλοι του αυτοαποκαλούνται κατά τόπους σοσιαλιστές ή κεντροαριστεροί 48,58,68 κ.τ.λ.!!!!!!!!!!!!
Γιώργος
03/02/2014 22:18
Λίγο παρακολοϋθηση ακόμη δε βλάπτει . Σε ένα εξαθλιωμένοι λαό αντιπροτάσουν τα τέλη υπολογιςμένα με χιλιόμετρα για να μειώσουν λίγο ακόμη τις ελευθερίες του.. Πολλοί θα το δεχτούν. Έτσι γίνονται τα πειράματα, εξαθλιώνοντας τον κόσμο για να καλιεργείται το έδαφος. Και τα /ΝΕΑ¨ φτιάχνουν κλίμα.
Stathis
03/02/2014 14:42
Σκέφτονται λέει... Από το σκέφτομαι μέχρι το πράτω υπάρχει μεγάλη απόσταση... Εκλογές έρχονται οπότε πετάνε ότι βρούνε για κανένα επιπλέον ψήφο... Μ'αρέσει που οι δημοσιογράφοι (λέμε τώρα) το έκαναν μέγα θέμα και έχουν περάσει στα ψιλά άλλα σοβαρότερα θέματα (για το διπλοχαράτσι ας πούμε)...
Makis
03/02/2014 13:02
Πολυ δυσκολη βλέπω την εφαρμογή του και στην Ολλανδια!!! Και αυτο εστιαζεται στο εξης GPS σε χρηστες οχημάτων! Δεν ειναι ευκολο να τοποθετησεις τετοια μοναδα σε προσωπικο σου οχημα! ε ιναι δυσκολο να μπορεσει καποιος να αποδεχθει το ενδεχομενο να ελεγχεται με τετοιο τροπο! Οποτε γραψτε ακυρο!Παμε παρακάτω!
...
03/02/2014 10:51
oi auxiseis panta sto paron oi meioseis panta sto mellon
The mechanic
03/02/2014 10:32
Ας μην μιλησουμε για την πιθανοτητα φακελωματος αυτο ας το αφησουμε απ΄εξω ,αλλα κοιτωντας μονο αριθμους : (Netherlands, επιφανεια χωρας 41,543 τεττραγωνικα Km εχει αυτοκινητοδρομους υψηλης ταχυτητας..125,575 km , ) , ("Ελλαδιτσα", επιφανεια 131,957 τετ.Κm και ..δρομοι υψηλης ταχυτητας 1600 km !!!! ),λαμβανοντας υποψη οτι δεν εχουμε αλλα μεσα και εναλλακτικες μετακινησης, και λεω δεν εχουμε εναλλακτικες..γιατι για 25 χιλιομετρα αποσταση αν ειναι να κανεις 2 ωρες στην ελλαδα με το αστικο η κτελ ε οχι με συγχωρητε αυτο δεν ειναι εναλλακτικη , ποσο μαλλον αμα το αμαξι σου ειναι η εργασια σου για τους επαγγελματιες !!!! οποτε το αυτοκινητο γινεται ο μονοδρομος μας στην μετακινηση .ΑΝ θελουν ολλανδικο μοντελο να κανουν δρομους να φερουν ποιοτικες εναλλακτικες μετακινησεις...οχι να καθηλωσουν τον ελληνα ακομα μια φορα στο σπιτι !!! Για τα τελη και για ασφαλεια για το αυτοκινητο...και μεσω τις φορολογιας καυσιμου και διοδια ....δινει καθε οικογενεια ενα καρο λεφτα απο αυτα το 2% να ειχαμε σαν ανταποδωση υπηρεσιων απο αυτα που εισπρατουν ...ισως δεν θα χρειαζομασταν το αυτοκινητο !! Τετοιους υπολογισμους να κανετε και να κανετε δρομους και μεσα !!!! και να αφησετε τα ευρωπαικα μοντελα για τους ευρωπαιους !!!!!!!!
popi
03/02/2014 10:21
h efarmwgh den einai diskolh alla o ellinaras 8a odiga xwris gps dioti exei alepus mohmosinh opote as minei to metro opws exei h apla me ton kyvismo tu aftokinhtu to swstotero 8a htan ta telei na htan me thn axia tu aftokinhtu kai me tus rypus pu ekpebei simpsifismos kai enan meso oro xiliometrwn
κωστης
04/05/2014 01:50
Αυτό θα ήταν καταστροφικό. Φαντάσου κάποιος με ένα Toyota Auris 1.3 (16000 ευρώ) με μέσο όρο χιλιομέτρων 15000 το χρόνο, πληρώνει σήμερα 135 ευρώ. Με αυτό που λες θα είχε 135 την τιμή του τα χιλιόμετρα που διανύει τον χρόνο. Για εμένα σωστό θα ήταν το τεκμήριο να έβγαινε απ' την αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου και τους ρύπους που βγάζει. Δε μπορεί κάποιος που αγοράζει Volvo v40 με τιμή κάπου στα 27000 ευρώ να μην πληρώνει τίποτα και κάποιος με VW GOLF 1.6 να πληρώνει 240 ευρώ...!!!
Vasilis
03/02/2014 09:47
Άλλη μια περιπτωση κατευθυνόμενης δημοσιογραφίας !!!!! Δεν νομιζω ότι θα γίνει κατι τετοιο ... άλλωστε ειναι δύσκολο στην εφαρμογή. Απλα αφου ο κόσμος αγορασε μικρα και αντιρυπαντικά αυτοκινητα πρεπει να βρεθει ένας άλλος τρόπος για να φορολογηθεί. Απλως τωρα το περνανε σιγα σιγα στο μυαλο μας. Μπραβο στον συγκοτημα των ΝΕΩΝ
κωστας
02/02/2014 21:29
Ζώα θέλετε να γαμησεται όλων των κόσμο αυτό θα φέρει αυξήσει στα τέλη όχι μειώσει ποιος κάνει μόνο 10000 χιλιόμετρα το χρόνο εγώ εχω 1600 κυβικά κάνω περίπου 20000 χιλιόμετρα το χρονώ πληρώνω 265 ευρώ αμέσως με πατε στα 600 ευρώ τη οδηγώ δηλιτρο όσοι έχουν δηλιτρα τα πήραν για μόστρα δεν κάνουν χιλιόμετρα οπότε αυτή θα ωφεληθούν όχι ο απλός κοσμάκης που το έχει σαν εργαλείο μεταφοράς ζώα ε ζώα και τα ζώα ποιο πολύ μυαλό έχουν
giannis p.
02/02/2014 17:48
Αυτό με το GPS τι το θέλουν; Είναι 100 % ένα ξεκάθαρο φακέλωμα και παραβίαση της ιδιωτικής μας ζωής που θα παρακολουθεί το αυτοκίνητο μας και της κινήσεις που θα κάνουμε μ'αυτό όλο το 24ωρο. Αυτό θέλουμε; Να ξέρουν που πήγαμε, ποιά ώρα, τι κάναμε εκεί, τι ώρα γυρίσαμε, που συχνάζουμε, ποιές μέρες συχνάζουμε εκεί, μέχρι τι ώρα μένουμε στο μαγαζί/μέρος, που το παρκάρουμε το αμάξι μας, αν το παίρνουμε στη δουλειά μας, ποιά μέρα δεν πήγαμε στη δουλειά, τι ώρες, πότε πάμε στο εξοχικό/χωριό μας, για πόσο καιρό, που πηγαίνουμε διακοπές, κλπ. Τι νομίζετε; Ότι θα παταχτούν οι παραβάτες; Δεν υπάρχει η περίπτωση! Μόνο οι νομοταγείς πολίτες θα θίγονται. Στην Ολλανδία αντεδρασε ο κόσμος και η κυβέρνησή τους το πήρε πίσω αυτό το μέτρο. Έπιβάλλεται να αντιδράσουμε εναντίον αυτού μέτρου. Όσο δεν αντιδρούμε, τόσα άλλα δεινά θα μας επιβάλουν κάθε μέρα! Είναι κοινή λογική. Η επιλογή είναι δικιά μας.
ΙΑΠΕΤΟΣ
06/02/2014 16:30
ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ GPS,ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ,ΝΑ ΤΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ.!!!!!!
George K. Paleos
02/02/2014 12:49
The fundamental problem with the heavy and unfair taxation in Greece, not only for cars, but in general, is the fact that the money collected from taxation are money taken out of the private sector and the Greek consumer's pocket. As a result new investments and consumer spending suffer. Without capital investment and consumer spending new jobs can not be created, unemployment increases and tax revenues decrease. If one wishes to decrease the amount of something a consumer uses, say gasoline, tax it high and the drop in consumption will drop with the resulting tax loss to the government. On the other hand one wants to stimulate economic growth and tax revenues one decreases taxation. That's an axiom. Here is an example. When Ronald Reagan assumed the presidency of the USA the total tax revenue collected by the Federal government was approximately 580 billion dollars and the maximum tax rate for earned income was set at 75%. Reagan lowered all tax rates with a maximum of 28%. Within 4 years the Federal revenue almost doubled to 1.1 TRILLION dollars. I rest my case.
SAS
02/02/2014 12:20
Σε λιγο καιρο οι εξυπνακηδες του Σαμαρικου θιασου θα τραγουδουν: Μερα Μαγιου μου μισεψες, μερα Μαγιου σε χανω....κυβερνηση π' αγαπαγες, κι ανεβαινες επανω.....κλπ
Φτωχός
02/02/2014 02:20
Ο πολύτεκνος με το 2λιτρο χρεπι 8ετιας, σημερινής αξίας 3.000€, να πληρώσει φόρο πολυτελείας...... ο φτωχός που αγοράζει μια Lotus Exige των 85.000€ , δεν πληρώνει επειδή είναι 1800αρι....ΖΏΑ...
ηλιασ
09/04/2014 14:00
δυστυχώς έτσι είναι ποτέ δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη σε αυτή την χώρα
Νικος Ολλανδια
02/02/2014 01:15
ρε αρθρογράφε μηπως μας κοροϊδεύεις???? στην Ολλανδία μένω, αυτοκινητο με Ολλανδικές πινακίδες εχω αλλα GPS δεν εχει....και πληρώνω σχεδόν οτι πληρώνουν και στην Ελλάδα με την διαφορά οτι πληρώνω κάθε τρίμηνο και σε περίπτωση που πουλήσω το αυτοκίνητο η καταθέσω πινακίδες μου επιστρέφουν την διαφορά απο τα τέλη που εχω πληρώσει.....γιατι κοροϊδεύεις τον κόσμο περι GPS???? μήπως τα αφεντικά σου σκέφτονται να κάνουν εταιρία τοποθέτησης και διαχείρισης του συστήματος??? λεω εγω τώρα.....
nikos
02/02/2014 14:43
Μίζα μυρίζει πάλι...
Τάκης Π.
02/02/2014 00:19
Με τέτοια μυαλά να σε κυβερνάνε δεν είναι περίεργο που έχουμε φτάσει στο "μη παρέκει". Τι διαφορά έχει βρε "ηλίθιοι" αν έχω ένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες με το να έχω ένα αυτοκίνητο που χρεώνεται με το χιλιόμετρο ? Ένα αυτοκίνητο έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια ζωής είτε κυκλοφορεί είτε όχι. Η αξία του λοιπόν μοιράζεται στα χιλιόμετρα που κάνει μέσα στη διάρκεια της ζωής του. Αν εσείς με πιέζετε (με τα μέτρα) να κάνω λίγα χιλιόμετρα τότε η επιβάρυνσή μου είναι μεγαλύτερη και καλύτερα να το αφήσω ακίνητο ...
Δημήτρης
01/02/2014 21:01
το υπ. οικονομικών κινείται -επιτέλους- προς τη σωστή κατεύθυνση. Να ληφθεί επίσης μέριμνα και για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες του πληθυσμού.
arisz
01/02/2014 18:48
Αφού έχει (όπως λέει) πρωτογενές πλεόνασμα, γιατί δεν το διαθέτει ως αντιστάθμισμα για να καταργήσει το τέλος πολυτελούς διαβίωσης για τα αυτοκίνητα άνω των 1929 cc, πράγμα που θα βγάλει απο την ακινησία πάρα πολλά αυτοκίνητα και τελικά το ποσό θα το εισπράξει απο τα τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, ασφάλειες κλπ.
ακ
01/02/2014 17:59
Άλλο ένα ψέμα. Ουσιαστικά πρόκειται για πολλαπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας για τους περισσότερους με μικρά αυτοκίνητα. Παράδειγμα: Σήμερα, για 16000 χλμ. ανά έτος πληρώνω τέλη 135 ευρώ. Με το προτεινόμενο σύστημα θα πληρώνω 480 ευρώ.
Τάκης Π.
02/02/2014 00:08
Πέστα βρε άνθρωπε γιατί αυτοί εδώ θέλουν να μας παρουσιάσουν τη νύχτα για μέρα !!!
John
01/02/2014 17:18
Ο Μαυραγάνης το τρομερο και φοβερό επιτελείο του ξαναχτυπά. αφού έφτιαξαν πάλι μια νέα επιτροπή που αποτελείτε από φωστήρες γνώσης και σκέψης κατέληξαν στο συμπέρασμα να φτιάξουν ένα μιξ γκριλ σύστημα φορολόγησης αυτοκινήτων!!!! αποτο οποίο θα εισπάξουν το μακρύτερο!!!!!! θαυμα. Ελα Μαυραγάννη μου να μου φορολογησεις το υπερπολυτελές RAV4 που έχω. ΠΑΠΑΤΖΗ
Ευαγγελος
01/02/2014 15:55
Οι μαλάκες στο υπουργείο οικονομικών περισσεύουν.
θανος
01/02/2014 15:53
Καλη ιδεα αλλα δυσκολη εφαρμογη. Μια καλυτερη εινσι το σουηδικο μοντελλο δηλ. Οχι πρωτογονη καταθεση πινακιδων αλλα υπευθ.δηλωση ακινητοποιησης μεσω ιντερνετ η τηλεφωνου με τους κωδικους του ιχ , οπως και της επανακινητοποιησης..υποτιθεται οτι οι εμπλεκομενες υπηρεσιες ειναι αλληλενδετες ηλεκτρονικα
ΘΕΟΔΟΣΗΣ -ΛΗΜΝΟΣ
01/02/2014 15:44
Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΤΟ 2009 ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ .ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ. ΟΛΟ ΕΤΣΙ ΛΕΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Αφανής
01/02/2014 14:21
Με λίγα λόγια, εκλογές προ των πυλών και ............... ψηφίστε μας ξανά!!! Αμ δε. Όξω από την παράγκα.......
βασιλης τρεμπελας
01/02/2014 14:07
αν στα 10.000 χιλιμετρα χρεωσουν τελη 300 ευρω οπως λεει πιο πανω τοτε μιλαμε για πολυ μεγαλη αυξηση στα τελη κυκλοφοριας.εκτος αν κανουν και τους μισθουν μας σαν τους ολλανδικους κατι που αποκλειεται..
χρηστος
01/02/2014 13:43
δηλαδη οποιος εργαζεται στην ελλαδα σε αποσταση 80χλμ απο το σπιτι του ,εαν εφαρμοστει το ολανδικο μοντελο ,εχει χρεωκοπησει. στο ολανδικο μοντελο οι εργαζομενοι παιρνουν οδοιπορικα ,εαν σας ενδιαφερει το μοντελο αυτο δημοσιογραφοι εισαστε,ψαξτε το λιγακι καλο απογευμα
Ελευθερος Πολίτης
01/02/2014 13:00
Θα εκπλαγουμε σίγουρα με το μέγεθος της κουτοπονηριάς αυτών που σκέφτονται πως να μας πάρουν τα λεφτά από την τσέπη. Οσο αφορά την χρήση GPS στα αυτοκίνητά μας ώστε να μας μετράνε τα χιλιόμετρα που κάνουμε και να ελέγχουν μέχρι και που πάμε, πιστεύω ότι η αρχη προστασίας προσωπικών δεδομένων πρέπει να έχει κάποια άποψη.
Τα πράγματα είναι απλά
01/02/2014 12:59
Αντί να βάλουν GPS (που κοστίζουν και παρακολουθούν κάθε κίνησή μας), θα μπορούσαν τα διανυθέντα χιλιόμετρα να υπολογίζονται (έμμεσα) από τις πωλήσεις καυσίμων
hristos
01/02/2014 12:53
Θα το συζητάνε 5-6 χρόνια ακόμα και μετά θα αποφασίσουν Αύξηση τελών - τεκμηρίων - φόρου πολυτελούς διαβίωσης.ΑΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.......
Έλεος!
01/02/2014 12:27
Για μένα το χειρότερο είναι το τεκμήριο. Δεν είναι δυνατόν, επειδή έχω ένα αυτοκινητάκι 1375 κυβικών, που κατάφερα να αγοράσω με οικονομίες από τις καλές εποχές, και που το κινώ ελάχιστα, να μου βάζει η εφορία τεκμήριο 5200 ευρώ. Και επειδή είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, από φέτος σημαίνει φόρος 26%, δηλ. (μαζί με την προκαταβολή φόρου) 2095 ευρώ για ένα έτος!! Σκέφτομαι σοβαρά να απαλλαχτώ απ' αυτό, και να πάρω ποδήλατο...
souhdos
01/02/2014 12:05
sthn souhdia pou menw o foros gia t'autokinhta ane3arthtou typou kai kyvismou plhrwneis ton foro analoga me to varos tou autokinhtou.p.x. egw pou exw 2litro-turbo plhrwnw 210eurw ton xrono.ena allo paradeigma einai oti an 8elw na to vgalw ektos kinhshs p.x. gia 6 mhnes na to exw sto garage,otan to 3anavalw 8a plhrwsw ton miso foro pou einai 105eurw kai oxi 210eurw.to lew auto giati mou eipe enas filos mou pou exei kata8esei tis pinakides sthn ellada kai phge diakopes to kalokairi kai phge na tis 3anaparei gia ENA mhna kai tou eipan oti prepei na plhrwsei to shma gia olo to xrono.gia skefteite to!!!poios xanei edw?anyway o filos mou den plhrwse kai etsi xanontai polla lefta sto kratos kai mas kanoun oi alloi oti 8eloun.dysthxws etsi einai.an htan pio apla ta pragmata,oloi 8a htan euxarhsthmenoi.apla pragmata!
υπερφορολογούμενος
01/02/2014 11:52
πάνω από 20.000 CIF επιβάλλεται ο φόρος πολυτελείας του (να μην ξεχνιόμαστε) ΥΠΟΔΙΚΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Οκ, αυτός τον έβαλε, τόσοι που ήρθαν δεν σκέφτηκαν να τον αφαιρέσουν ε; Ενώ ο φόρος πολυτελείας στη χρήση βάσει τεκμηρίου ή τα ΗΛΙΘΙΑ τεκμήρια που δεν έχουν καμία σχέση με τον κυβισμό είναι σωστά; Η ηλιθιότητά τους φαίνεται και από το γεγονός ότι τους αρέσει το ολλανδικό μοντέλο, που είναι και το πιο δίκαιο, όποιος κυκλοφορεί-μολύνει, να πληρώνει, αλλά αυτό γίνεται ΗΔΗ μέσω της φορολογίας καυσίμων. Και φυσικά τα τεκμήρια δεν έχουν σχέση με τα κυβικά, αλλά πάλι με το πόσο ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ. Ποιος έχασε το μυαλό για να το βρουν τα ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ της πλατείας
Χρήστος Μ
01/02/2014 10:44
Μπακαλίστικες μέθοδοι. Δεν βάζουν μιαλό. Δεν είναι τα τεκμήρια που κάνουν το κόσμο στην ομαδική κατάθεση. Ειναι το βαρύ κόστος συντήρησης. Απλά μειώστε τα τέλη για τα 2.000 κυβικά σε 400 ΕΥ. 2.500 κυβ. σε 500 ΕΥ. Κάντε ρε βλάκες έρευνα να δείτε πόσα αμάξια που κατέθεσαν πινακίδες είναι σε αυτές τις κατηγορίες. Μη βάζετε πονηρες επιπλέον χρεώσεις, τη μία φορά περιβαντολογικοί φόροι, την άλλη φορος πολυτελίας κλπ. Αναγκάζετε το κόσμο να πάιρνει μικρό χωρις φόρους, τέλη κλπ. Εσείς χάνετε. Αλλά μιαλό δε βάζετε !!!
low brain
01/02/2014 10:26
Όταν πήραν τα μετρα για αύξηση των τελών κυκλοφοριας και εβαλαν το τέλος ταξινόμησης ηταν αναμενόμενο οτι βραχυπρόθεσμα οφέλη θα οδηγούσαν σε μακροπρόθεσμα καταστροφή των εσόδων απο την αγοραπωλησία αυτοκινήτων. Όλα τα μετρα απόγνωσης και ειδικα τα παράλογα οδηγούν σε περαιτέρω ελάττωση των κρατικών εσόδων. Εξάλλου είναι αφελές να εμπιστευεσαι την νοημοσύνη στα οικονομικά, αυτών που σε κατέστρεψαν οικονομικά.
Relax
01/02/2014 10:18
Πέρσι είχε κυκλοφορήσει άλλο παραμύθι, πως δήθεν το Υπουργείο Οικονομικών κατάλαβε πως είναι άδικος ο Φόρος (αυτοκίνητα που δεν αγοράζει κανεις ούτε για 3 χιλ. πληρώνουν και άλλα που κοστίζουν δεκάδες χιλ. δεν πληρώνουν) και θα τον διόρθωνε. Φέτος που είναι και προεκλογική περίοδος κάνει έκπτωση σε όλους. Τζάμπα είναι. Το ίδιο και το Φούμο!
aetios
02/02/2014 21:31
Παλινδρομιστές της Βαλάνου στο Υπ.Οικ. Μεσο ορο ενα αμαξι κανει 10000 χλμ ( 30 την ημερα) ητοι 300 ευρω εκαστο επι 1 μυριο αμαξια...ιδου τα 300 μυρια που θελουν ητοι 200 πανω απο αυτα που θελαν.Απλό ε? Μετα θα φορολογηθούν τα πόσα βήματα κανεις την ημέρα.
τρελλος
19/04/2014 10:32
να ψωφησουν οι καραγκιοζηδες δεν τους θελουμε αλλο. φτανει.