Μικρό σε διαστάσεις μεγάλο σε επιδόσεις αποδεικνύεται το νέο Peugeot 208 1.2 PureTech που, μπορεί να διαδραματίσει τον ρόλο του λιλιπούτειου οικογενειάρχη με ατού τον οικονομικό βενζινοκινητήρα.

To 208 δεν χρειάζεται συστάσεις. Οι πωλήσεις του γαλλικού μικρομεσαίου κερδίζουν συνεχώς έδαφος, φανερώνοντας και την εμπιστοσύνη που δείχνει το ευρύ καταναλωτικό κοινό στη συγκεκριμένη συνταγή της Peugeot. Ιδιαίτερα μετά την τελευταία ανανέωση του, το 208 πατάει ακόμη πιο γερά στην κατηγορία του, που κατακλύζεται από πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις. Τελευταία «γεύση» που πήραμε από το Peugeot 208 ήταν με μια εξίσου ενδιαφέρουσα έκδοση κάτω από το καπό, αυτήν με τον τρικύλινδρο 1.200 κινητήρα που πείθει για τα θετικά χαρακτηριστικά του, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και στους πιο ανοιχτούς – και πιο απαιτητικούς – δρόμους. Σε αριθμούς, το τρικύλινδρο μοτέρ 1.2 λτ. PureTech, με την αρωγή του τούρμπο αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.

Επίσης, το κομψό σχεδιαστικά μοντέλο υπόσχεται επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9.8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει το εξαιρετικό νούμερο των 190 χλμ./ώρα. Εδώ, οι επιλογές σε κιβώτια ταχυτήτων είναι δύο. Το στάνταρ 6άρι χειροκίνητο αλλά και το αυτόματο, το EAT6 όπως το ονομάζει η Peugeot. Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής, που ταιριάζει γάντι με το σπιρτόζικο μοτέρ, διατηρώντας ταυτόχρονα σε υψηλό επίπεδο την ροπή του κινητήρα και σε ευρύ φάσμα του στροφομέτρου.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η κατανάλωση καυσίμου, όπου τα 4,5 λίτρα/100χλμ. που δίνει ο κατασκευαστής μπορούν να επιτευχθούν, αρκεί να υιοθετηθεί ένας πιο οικολογικός τρόπος οδήγησης. Το σπιρτόζικο μοτέρ αποδεικνύεται και ταξιδιάρικο ( εκτός ότι είναι κομμένο και ραμμένο για τις αστικές διαδρομές) με την ροπή να είναι παρούσα στις προσπεράσεις, ενώ δείχνει τα «δόντια» του στις π[ιο απαιτητικές επαρχιακές διαδρομές όπου οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι πιο συχνές.

Στον τομέα της άνεσης, το νέο μοντέλο πείθει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά – κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές από την τελευταία ανανέωση του μοντέλου. Τέσσερις επιβάτες θα βρουν – χωρίς παραχωρήσεις – την βολή τους, τόσο για τα πόδια τους όσο και τα κεφάλια. Στο εσωτερικό ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια μεγάλη οθόνη αφής, που προσφέρει όλες τις λειτουργίες που θα επιθυμούσε ο σύγχρονος οδηγός – όπως η διασύνδεση αλλά και η MirrorScreen για την πλήρη αναπαραγωγή του περιεχομένου ενός smartphone στην οθόνη του αυτοκινήτου. Ικανοποιητικός και ο χώρος αποσκευών των 285 λίτρων. Στο δια ταύτα, το νέο Peugeot 208 κερδίζει τόσο με το φρέσκο ντιζάιν του, όσο και με το ενδιαφέρον σε επιδόσεις 1.200αρι μοτέρ.