Το φυσικό αέριο (CNG) είναι περίπου 35% φθηνότερο σε σχέση με την βενζίνη και 15% σε σχέση με το πετρέλαιο και έτσι το κόστος μετακίνησης σε πολλά μικρά επαγγελματκά βαν να μειώνεται σημαντικά, ακόμη και στα 3,5 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα!

VW Caddy Van 1.4 TGI

Το Caddy Van με κινητήρα CNG 1.4 TGI BlueMotion 110PS προδιαγραφών Euro 6 καταφέρνει να μειώνει δραστικά το κόστος χρήσης ενός επαγγελματία, τόσο στις αστικές όσο και στις υπεραστικές διαδρομές. Χάρη στη χρήση φυσικού αερίου (CNG) – αλλά και της βενζίνης – η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 4,0 κιλά CNG (φυσικό αέριο) ανά 100 χλμ ενώ εκπέμπει 109γραμμά ρύπους CO2. Έτσι, το Caddy Van TGI ξεκινάει σε μικτή χρήση από τα 3,5 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα! Σύμφωνα με τη VW ο κινητήρας φυσικού αερίου TGI συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα TDI προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ετήσια εξοικονόμηση περίπου 22%. Η μέγιστη αυτονομία του φτάνει περίπου τα 630 χιλιόμετρα στην κανονική έκδοση και περίπου τα 860 χιλιόμετρα στην έκδοση Maxi. Ο ωφέλιμος όγκος χώρου φόρτωσης είναι στα 3,2 κυβικά μέτρα στην κανονική έκδοση και 4,2 μέτρα στην έκδοση Maxi.

Mercedes-Benz Sprinter NGT

Οι χαμηλές εκπομπές ρύπων, η μικρή κατανάλωση καυσίμου και η συνολική εξοικονόμηση στα καθημερινά δρομολόγια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα όσων επιλέξουν την έκδοση Sprinter NGT με τεχνολογία Φυσικού Αερίου (NGT) της Mercedes-Benz. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται και με την τεχνολογία BlueEfficiency , που αυξάνει ακόμη περισσότερο την οικονομία καυσίμου. Στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στην κατηγορία των μεσαίων βαν η γερμανική φίρμα προτάσσει το Sprinter NGT, που εφοδιάζεται με κινητήρα διπλού καυσίμου. Ο 1.800άρης κινητήρας του με ισχύ 156 ίππους και ροπή 240 Nm λειτουργεί ουσιαστικά μόνο με φυσικό αέριο, χάρη στις μεγάλες δεξαμενές φυσικού αερίου, ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης που έχει χωρητικότητα μόλις 15 λτ. επαρκεί για την εκκίνηση του κινητήρα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης – όπως για παράδειγμα σε σημεία όπου δεν είναι δυνατός ο ανεφοδιασμός του οχήματος με φυσικό αέριο. Το Mercedes-Benz Sprinter NGT εμφανίζει μέγιστη αυτονομία έως και 1.200 χλμ. , στοιχείο που θα εκτιμηθεί ακόμη περισσότερο από τους επαγγελματίες οδηγούς και τους ιδιοκτήτες μεταφορείς. Όσον αφορά το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο αυτό κυμαίνεται από τα 1.150 – 3.466 κιλά ανάλογα με την έκδοση ( με μικρό ή μεγαλύτερο μεταξόνιο ή το ύψος του χώρου φόρτωσης).