Ο κύκλος εργασιών της λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2025 υπολογίζεται να προσεγγίσει τα 30 τρισ. δολάρια, με τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου να αγγίζει το 20%-25% στον συνολικό τζίρο και με κυρίαρχες αγορές τις ΗΠΑ, την Ασία και την Ευρώπη. Το αποτέλεσμα αυτής της εντυπωσιακής αύξησης οφείλεται στην ενίσχυση των μεσαίων εισοδηματικών στρωμάτων πληθυσμού, στην άνοδο του βιοτικού επιπέδου πολλών χωρών της Ασίας που ενδυνάμωσε τις αγοραστικές τους επιλογές, σε συνδυασμό με την παρουσία νέων αναδυόμενων αγορών που «μπαίνουν» δυναμικά στο παιχνίδι της λιανικής όπως η Βραζιλία, η Ινδία, η Ινδονησία κ.ά. Ο παγκόσμιος καταναλωτής επίσης αλλάζει και τις συνήθειές του, αφού στρέφεται και δείχνει αυξημένο ενδιαφέρον σε πρακτικές ευαισθησίες στο περιβάλλον, σέβεται και προστατεύει το κλίμα, ενώ είναι εξίσου εξοικειωμένος με έννοιες όπως η πράσινη ανάπτυξη και η ανακύκλωση. Από την άλλη η εξατομίκευση της εμπειρίας του καταναλωτή κατέχει πρωτεύουσα θέση στη στρατηγική ατζέντα των επιχειρήσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







