Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μια σοβαρή μελέτη για τη διάρκεια μιας είδησης και το πώς αλληλεπιδρούν σχετικά τα ΜΜΕ και τα social media. Με μια εντελώς πρόχειρη προσέγγιση, τα μεγάλα γεγονότα επιβιώνουν στο τοπ 10 των τίτλων ειδήσεων περίπου δύο εβδομάδες. Μετά όλο και κατεβαίνουν, ώσπου να εξαφανιστούν ή να απασχολούν μονάχα μεμονωμένα Μέσα ειδικού ή τοπικού ενδιαφέροντος. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα των φυσικών καταστροφών του τελευταίο μήνα, που βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο της «ζωής» τους στις ειδήσεις. Στον Εβρο, αφού κάηκε ένα τεράστιο κομμάτι δασικής έκτασης, οι καταναλωτές των ειδήσεων που ζούμε μακριά από την περιοχή δεν έχουμε πλέον εικόνα για το πώς είναι σήμερα η ζωή εκεί, τι επιπτώσεις έχει στον αέρα που αναπνέουν οι άνθρωποι, πώς πάνε οι όποιοι σχεδιασμοί έχουν γίνει ως τώρα για την επόμενη μέρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ