Μπορεί ένα αόρατο στους περισσότερους από εμάς νήμα να συνδέει τους σύρους πρόσφυγες που φτάνουν στις ελληνικές ακτές με ένα λατομείο μαρμάρου στην Πελοπόννησο, με την ανερχόμενη αστική κινεζική τάξη και τα αναμνηστικά «made in China» που πωλούν τα καταστήματα τουριστικών ειδών στη Σαντορίνη; Με οδηγό έναν όγκο μαρμάρου ο 29χρονος κινέζος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Σιν Γουάνγκ αναζητά τις απαντήσεις με τον φακό του και τις καταγράφει στο δεύτερο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ του υπό τον τίτλο εργασίας «Το έπος ενός λίθου» («Epic of a stone»), που αποτελεί συμπαραγωγή της Κίνας, της Ελλάδας (Ρέα Αποστολίδη – Γιούρο Αβέρωφ, Anemon Productions), της Ολλανδίας και της Γαλλίας. Και παρά το γεγονός ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη – το φθινόπωρο αναμένεται να είναι έτοιμο – κατάφερε να αποσπάσει το βραβείο MuSou Music Group Award σε υπηρεσίες ήχου και μουσικής στο πλαίσιο των δράσεων της Αγοράς, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν online, μετά την αναβολή του 22ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης λόγω κορωνοϊού στις αρχές Μαρτίου. Εντοπίσαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον σκηνοθέτη που ζει στο Πεκίνο και του ζητήσαμε να μας μιλήσει πώς αποφάσισε να ακολουθήσει ένα κομμάτι μαρμάρου και τι ανακάλυψε στη διαδρομή από την Ελλάδα, στην Κίνα και πίσω στην Ευρώπη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ