Οπτική ταυτότητα αναμένεται να αλλάξει σύντομα η ΕΡΤ. Η εταιρεία προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου επανασχεδιασμού των λογοτύπων της. Το κόστος των νέων σημάτων ανέρχεται σε 60.000 ευρώ και θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του 2020. Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί εντός δύο μηνών και τα νέα λογότυπα που θα προκύψουν θα ενισχύσουν την επικοινωνιακή καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης για τη νέα σεζόν. Αμεσα συνδεδεμένη άλλωστε με το νέο προφίλ της εταιρείας είναι και η ολοκλήρωση του οργανογράμματος που βρίσκεται υπό διαβούλευση.