Για τον Κίλιαν Χενεσί, απόγονο της παλιάς οικογένειας παραγωγών κονιάκ Hennessy, το στοίχημα ήταν να αποφύγει τη βαριά σκιά της καταγωγής του και να αφήσει το δικό του ίχνος στην πολυτέλεια. Αλλωστε η παιδική του ηλικία μέσα σε ιστορικές επαύλεις, γαλλικούς αμπελώνες, δρύινα βαρέλια, καθώς και η διαδικασία ωρίμασης του κονιάκ, του προσέδωσαν ένα «καταραμένο απόθεμα». Αυτήν την ανώφελη σπατάλη, την οποία ο Ζορζ Μπατάιγ αναφέρει ως τον νόμο, σύμφωνα με τον οποίο κάθε σύστημα (έμβιο ον, άτομο ή κοινωνία) φτάνει κάποια στιγμή σε ένα «σημείο βρασμού» όπου η πλεονάζουσα ενέργεια δεν χρησιμοποιείται πλέον για την ανάπτυξή του (έρως) και μπορεί να καταναλωθεί άσκοπα και μη παραγωγικά, ακόμη και καταστροφικά (θάνατος). Ετσι ο Κίλιαν το 2007 ξεκίνησε να φτιάχνει το δικό του απόθεμα χειροποίητων αρωμάτων. Μακριά από την καθαρολογική έννοια του «κοινωνικά χρήσιμου», ο απόγονος αριστοκράτης προτείνει τη βεβηλωτική λατρεία των αρωμάτων. Ιδιαίτερα εκείνα που όπως τα δικά του, παρουσιάζονται μέσα σε βαριά κρυστάλλινα μπουκάλια, τοποθετημένα σε κασετίνες από μαύρη λάκα που μπορούν να αξιοποιηθούν και ως βραδινή τσάντα – κόσμημα και σε ωθούν από την πρώτη τους οσφραντική εμπειρία στην ενοχή. Δέκα χρόνια αργότερα το απόθεμα εμπλουτίστηκε με 35 ιδιαίτερες αρωματικές δημιουργίες και ο Κίλιαν Χενεσί το παραχώρησε στον όμιλο Estee Lauder. Σε αυτό το νέο δίκτυο γνώρισε τον Σαράντη Τσιμιλίμη (στην ορολογία του μάρκετινγκ είναι ο Global Director of Education and Retail Strategy Development των αρωμάτων Kilian). Ο έλληνας συνεργάτης του κοσμοπολίτη αριστοκράτη ήρθε από το Παρίσι στην Αθήνα και με ταλέντο αφηγητή περίεργων ιστοριών ξεκίνησε να μιλά για αυτό το μείγμα σπατάλης και περιέργειας, έξης και ενοχής, ερωτισμού και πτώσης.

Ο Σαράντης Τσιμιλίμης ξεκίνησε την καριέρα του με εταιρείες μακιγιάζ και περιποίηση της επιδερμίδας, ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη, επέστρεψε στο Λονδίνο και συχνά σήμερα βρίσκεται στο Παρίσι για τις συναντήσεις με τον Κίλιαν. Ανταλλάσσει μαζί του σελίδες με εικόνες από καταλόγους τέχνης και σημειώματα. «Εκείνος κατανοεί την ανάγκη μου να ταξιδεύω και να βρίσκομαι ανάμεσα σε φυλές στον Αμαζόνιο, επειδή χρειάζομαι ανθρώπους με αρχαία γνώση και σοφία. Με ανθρώπους που είναι συντονισμένοι με τη φύση».

ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ. Τα αρώματα του Κίλιαν είναι μηνύματα και ιστορίες αποτυπωμένα σε ένα εκνέφωμα. Ο ίδιος τα δημιουργεί σαν σενάριο ταινίας, μέσα από λογοτεχνικές αναφορές, ή μέσα από μνήμες που διεγείρουν τις αισθήσεις της γεύσης και της όρασης και μιλά γι’ αυτές στους εξειδικευμένους αρωματοποιούς οι οποίοι συνθέτουν τις εμπνεύσεις του με άριστης ποιότητας πρώτες ύλες. Ο Σαράντης Τσιμιλίμης εξηγεί πώς προέκυψαν ονόματα όπως «Vodka on the rocks» (ένα γκλάμορ πάρτι με το αγαπημένο ποτό των ρώσων ολιγαρχών), «Moonlight in Heaven» (πανσέληνος σε ένα νησί της Ταϊλάνδης), «Bamboo Harmony» (μία άσκηση ιαπωνικού διαλογισμού σε έναν κήπο με μπαμπού), «Intoxicate» (ένας στρόβιλος από χρώματα μπαχαρικών και γλυκών στο παζάρι της Κωνσταντινούπολης).

«Οταν γνωριστήκαμε με τον Κίλιαν κατάλαβα ότι είχαμε χημεία. Ηταν ανοιχτός στη δημιουργικότητα, στη σημασία της ιστορίας και της παράδοσης. Γίνεται μία σύνδεση της τέχνης και μιας τεχνικής, για να δημιουργήσει αρώματα σύγχρονα που νιώθεις ότι φοράς πάνω στο δέρμα σου το «τώρα». Εκείνος θεωρεί το άρωμα ως όπλο αποπλάνησης αλλά και ασπίδα προστασίας».