Ο «πλαστός» Ρέμπραντ που επιστρέφει ως προϊόν του εργαστηρίου του
Ενας μικρού μεγέθους πίνακας που απεικονίζει το πορτρέτο ενός κουρασμένου, μελαγχολικού ηλικωμένου άνδρα, ξεχασμένος στο υπόγειο ενός μουσείου, χαρακτηρισμένος ως πλαστός, αποκαλύπτεται πως στη χειρότερη περίπτωση έχει «γεννηθεί» στο εργαστήριο του Ρέμπραντ και στην καλύτερη να είναι δική του δημιουργία. Το μουσείο Ασμόλιαν στην Οξφόρδη παρουσιάζει το «Κεφάλι γενειοφόρου άνδρα» – έργο που φιλοτεχνήθηκε περί το […]














