Αυτή η τρύπα, λοιπόν, εμφανίστηκε και πάλι δραματικά, αυτή τη φορά στη Σουζούκα, με το σοβαρό ατύχημα του Ζιλ Μπιανκί. Ο γάλλος οδηγός της Μαρούσια νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Mie και σύμφωνα με δήλωση του εκπροσώπου Τύπου της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Ματέο Μποντσιάνι, «η κατάστασή του είναι κρίσιμη, αλλά σταθερή».
Ενας από αυτούς που είχε θέσει το θέμα ήταν ο Νίκι Λάουντα, ο οποίος στο ιαπωνικό Γκραν Πρι του 1976 (είχε γίνει στην πίστα του Φούτζι), βλέποντας τις εξαιρετικά επικίνδυνες καιρικές συνθήκες, αποχώρησε από τον αγώνα στον τρίτο γύρο, χάνοντας μάλιστα το πρωτάθλημα από τον Τζέιμς Χαντ!
Υπάρχουν ακόμα και αυτοί που αναρωτιούνται αν θα πρέπει να παραμείνει ανοιχτό το κόκπιτ των μονοθέσιων, αφήνοντας τα κεφάλια των οδηγών εκτεθειμένα σε κινδύνους. Θυμίζουμε ότι το 2009, στις κατατακτήριες δοκιμές του ουγγρικού Γκραν Πρι στη Βουδαπέστη, ο Φελίπε Μάσα τραυματίστηκε στο κεφάλι, όταν τον χτύπησε στο κράνος ελατήριο βάρους 800 γραμμαρίων που εκτοξεύτηκε από το προπορευόμενο μονοθέσιο.
Το 2003 στον αγώνα του Σάο Πάολο, κάτω από δυνατή βροχή, ο Μίχαελ Σουμάχερ παραλίγο να τραυματιστεί σοβαρά λόγω της παρουσίας γερανού. Κι ακόμα, πέρυσι, στο Γκραν Πρι του Μόντρεαλ, ένας κριτής έχασε τη ζωή του όταν παρασύρθηκε από γερανό. Ενα ακόμα ερώτημα είναι γιατί μετά την έξοδο του μονοθέσιου της Σάουμπερ και την παρουσία γερανού δεν χρησιμοποιήθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.