Kepler-22b: o... δίδυμος της Γης

Βρίσκεται 600 έτη φωτός μακριά και έχει τις περισσότερες πιθανότητες να φιλοξενεί ζωή!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/12/2011 20:00 |
Η θερμοκρασία του - γύρω στους 22 βαθμούς Κελσίου - επιτρέπει την ύπαρξη νερού, κρίσιμου παράγοντα για την ανάπτυξη και συντήρηση κάποιων μορφών ζωής
Kepler-22b: o... δίδυμος της Γης
Ο «αδελφός» της Γης περιφέρεται 600 έτη φωτός μακριά, ανακοίνωσαν χθες επιστήμονες της NASA, τονίζοντας ότι ο Kepler-22b είναι ο πλανήτης που...
Γίνετε Συνδρομητής
Δημητρης
18/07/2012 02:33
Θελω να διορθωσω πως το μεγεθος ενος πλανητη δεν παιζει ρολο με την πυκνοτητα της ατμοσφαιρας του.Εξαρταται απο την υλη του, την πλανητικη θεση του προς τον ηλιο και με τα γεωλογικα του φαινομενα..
ΡΑΦΑΗΛ
06/01/2012 12:48
Για να ειναι τοσο πολλοι οι πλανητες που εχουν τις καταλληλες προδιαγραφες για ζωη,αυτο συνεπαγεται με το οτι σιγουρα καποιους απο αυτους τους πλανητες με βαση πΙθανοτητων εχουν ζωη.Επομενως θα εχουν σιγουρα εξωγηινα οντα τα οποια σιγουρα θα εχουν ανωτερο η κατωτερο πολιτισμο απο εμας!!Αρα πρεπει οπωσδυποτε να ανπτυξουμε ανωτερη τεχνολογια με σκοπο να καταφερουμε μετα απο πολλα χρονια φτασουμε εκει χωρις προβληματα και να τον εξερευνησουμε πιο εξειδικευμενα.Ετσι θα λυσουμε πολλες αποριες!!!!
Ανώνυμος / η
13/12/2011 16:16
Γιατί κάτι με λέει πως θα είναι σαν το αβαταρ ( δηλαδή σαν την ιστορία της ταινίας ) άμα υπάρχει ζωή εκεί... τώρα δεν ξέρω ποιοι είναι οι κακοί και οι καλοί... παντός εγώ θα ήθελα να πάω εκεί :)
SPYROS
09/12/2011 18:22
Συμφωνα με τα λεγομενα ειναι διπλασιος απο την Γη. Αυτο σημαινει οτι θα εχει κατα πασα πιθανοτητα και διπλασια (μπορει και τριπλασια) βαρυτητα απο την Γη μιας και της μοιαζει. Αυτο σημαινει οτι αν ζουν πλασματα εκει θα ειναι πολυ μεγαλυτερα, βαρυτερα και πολυ-πολυ δυνατοτερα απο τα εμβια οντα της Γης. Οποτε μαλλον λυπαμαι τους πρωτους που θα φτασουν εκει. Ποιος ξερει, μπορει να μας βλεπουν και σαν γαριδομεζε!
Αν είναι να κυβερνάνε και κει οι
09/12/2011 09:34
φιλελεύθεροι, άστο καλύτερα ! Θα' ναι και κείνος κατεστραμένος !
alekos nikolaou
08/12/2011 21:50
μαζι σου καταστρεψαμε τη γη και δεν μασ φτανει 8ελουμε κι αλλο φαγητο εφτιχοσ που βρεθθικε 8α λιμικτονουσαμε!!:PP
et
08/12/2011 11:57
αντε να μαζευουμε σιγα σιγα τις βαλιτσες μας! η οχι δεν στελνουμε καλυτερα τους αμερικανους εκει να ησυχασουμε?! αλλα ασε κριμα ειναι θα μολυνουν και αυτον τον πλανητη και θα το καταστρεψουν!!! αραγε πως να ειναι ειμαι σιγουρη πως απο καπου εκει προηλθαμε και εμεις δεν πιστευω δαρβινους και πηθικους!
ΑΑ
08/12/2011 11:49
Ζητώ ακρόαση θεού και αλλαγή πλανήτη...
Lena Papadopoulou
08/12/2011 09:49
Αφου το φώς χρειαζεται 600 ετη φωτος για να ερθει απο εκει μεχρι εδώ , προφανως η εικόνα που εχουμε σημερα απο τον πλανητη ειναι 600 χρονων . Δηλαδη αν καταστραφηκε πέρυσι απο καποια αιτια , εμεις θα το δουμε σε 599 χρόνια . Μιλαμε για δραματικα νουμερα .
ΔΜ
07/12/2011 22:45
Αφου καταστρεψαμε τον πλανητη Γη,τωρα ως νεα παρασιτα ειμαστε ετοιμοι για .. φρεσκο πλανητη..για φαγωμα..!! Ευτυχως γι'αυτους ειναι αρκετα μακρια....!!!!

όλες οι τελευταίες ειδήσεις