ΤΕΛΙΚΑ, ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ;

Σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια ξεκίνησε η αποστολή «Απόλλων 11» Δέκα απαντήσεις στις θεωρίες συνωμοσίας

TΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ , Του Αngus ΜcDowall   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/07/2009 07:00 |
 Τελικά, πατήσαμε στη Σελήνη;

Σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια, ο Νιλ Άρμστρονγκ, ο Έντουιν «Μπαζ» Όλντριν και ο Μάικλ Κόλινς ξεκινούσαν με την αποστολή «Απόλλων 11» να κατακτήσουν τη Σελήνη. Και το κατάφεραν- όμως στην ιστορία της ανθρωπότητας, αν εξαιρέσει κανείς τη δολοφονία του Κέννεντυ και τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001, δεν υπάρχει άλλο συμβάν που να γέννησε περισσότερες θεωρίες συνωμοσίας. Ακόμα και σήμερα, υπάρχουν άνθρωποι πεπεισμένοι πως οι Αμερικανοί ουδέποτε περπάτησαν στο φεγγάρι, απλώς ήθελαν τόσο πολύ να φανεί ότι κερδίζουν τον διαστημικό «αγώνα» εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης που σκηνοθέτησαν τις αποστολές σε τηλεοπτικά πλατό. Οι συνωμοσιολόγοι έχουν τα επιχειρήματά τους· εμείς τα αντεπιχειρήματα.

1. Τα αστέρια
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από την επιφάνεια της Σελήνης δείχνουν έναν σκοτεινό ουρανό, αλλά το Διάστημα είναι γεμάτο αστέρια. Πού είναι τα αστέρια; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το σεληνιακό τοπίο φωτίζεται από τον Ήλιο και η κάμερα τραβάει φωτογραφίες ενός ανθρώπου με λευκή (διαστημική) στολή. Είναι λοιπόν προγραμματισμένη σε μεγάλο διάφραγμα και υψηλή ταχύτητα- και τα απομακρυσμένα αστέρια είναι υπερβολικά αχνά για να φανούν.

2. Η ραδιενέργεια
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Γιατί δεν σκότωσε τους αστροναύτες η ραδιενέργεια από τα μαγνητικά πεδία γύρω από τη Γη;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η ραδιενέργεια στις επονομαζόμενες ζώνες Van Αllen είναι αρκούντως ισχυρή για να σκοτώσειαλλά μόνο αν χρονοτριβήσει κανείς. Οι αστροναύτες μπήκαν και βγήκαν σε περίπου μία ώρα- περίπου το ίδιο επίπεδο ραδιενέργειας όσο και μία ακτινογραφία.

3. Οι μετεωρίτες
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Το Διάστημα είναι γεμάτο γρήγορους, μικροσκοπικούς μετεωρίτες που θα χτυπούσαν σαν γροθιά το διαστημικό όχημα και θα σκότωναν τους αστροναύτες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπάρχουν εκατομμύρια μετεωρίτες, που ταξιδεύουν με ταχύτητα περίπου 190.000 χλμ./ ώρα. Όμως το Διάστημα είναι ένας τεράστιος χώρος, άρα η πυκνότητα χαμηλή και οι πιθανότητες να περάσεις ανενόχλητος πολύ μεγάλες.

4.Τα αποτυπώματα
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Για να μείνουν αποτυπώματα των ποδιών στη σεληνιακή σκόνη θα έπρεπε να υπάρχει υγρασία- για δοκιμάστε το στην άμμο!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Καλύτερα θα ήταν να το δοκιμάσετε με ταλκ, που δεν χρειάζεται υγρασία για να κρατήσει το αποτύπωμα και μοιάζει πολύ περισσότερο στην υφή με τη σεληνιακή σκόνη.

5. Οι σκιές
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Οι σκιές δεν είναι παράλληλες- αυτό υποδεικνύει περισσότερες από μία πηγές φωτός.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μπορεί οι σκιές να μην πέφτουν όπως θα περιμέναμε, αλλά άλλο η Σελήνη, άλλο η Γη. Η ανώμαλη επιφάνεια της Σελήνης δημιουργεί παράξενα εφέ· το σημαντικό όμως είναι ότι υπάρχει πάντα μόνο μία σκιά, γεγονός που υποδηλώνει μόνο μία πηγή φωτός, τον Ήλιο.

6. Η θερμοκρασία
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Στην επιφάνεια της Σελήνης, η θερμοκρασία φτάνει ακόμα και τους 138 βαθμούς Κελσίου. Σε αυτήν τη θερμοκρασία, τίποτα δεν δουλεύει- το φιλμ που χρησιμοποιήθηκε, για παράδειγμα, δεν θα έπρεπε να είχε λειώσει;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το φιλμ- για παράδειγμα- ή ταν τοποθετημένο μέσα σε προστατευτικά μεταλλικά δοχεία, και όλος ο εξοπλισμός, όπως και οι αστροναύτες, ήταν επίσης κατάλληλα προστατευμένος. Επιπλέον, προσσεληνώθηκαν κατά τη σεληνιακή χαραυγή, οπότε η θερμοκρασία ήταν σημαντικά χαμηλότερη.

7. Η σημαία
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ:Πώς γίνεται να κυματίζει στον ιστό που στήθηκε η αμερικανική σημαία αφού οι αστροναύτες βρίσκονταν σε κενό;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Η σημαία είχε ένα κοντάρι τοποθετημένο οριζόντια στο πάνω μέρος, ώστε να βγει καλά στις φωτογραφίες. Οι αστροναύτες δεν το άνοιξαν τελείως και η σημαία έμεινε με μια πτυχή.

8. Ο κρατήρας
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Όταν προσσεληνώθηκε η σεληνάκατος «Αετός», θα έπρεπε να δημιουργηθεί κρατήρας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι περισσότεροι άνθρωποι επιβραδύνουν για να παρκάρουν- το ίδιο έκανε και η σεληνάκατος. Προσσεληνώθηκε αρκετά μαλακά και στη Σελήνη η ώση από τους πυραύλους διασκορπίζεται στο κενό, δεν σπρώχνει τον αέρα προς τα κάτω όπως στη Γη. 9. Η αποχώρηση
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Πώς γίνεται να έχουμε εικόνα των αστροναυτών καθώς εγκαταλείπουν τη Σελήνη; Ποιος την τράβηξε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μια κάμερα που είχαν αφήσει στην επιφάνεια της Σελήνης και η οποία ελεγχόταν από τη Γη.

10. Οι φλόγες
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ: Τη στιγμή που η σεληνάκατος αφήνει την επιφάνεια της Σελήνης δεν βγαίνουν φλόγες από τον πύραυλο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το καύσιμο που χρησιμοποίησαν για να φύγουν από τη Σελήνη δεν βγάζει φλόγα. Η σεληνάκατος χρησιμοποιούσε ένα μείγμα υδραζίνης και τετροξειδίου του διαζώτου: οι δύο αυτές χημικές ουσίες αναφλέγονται με την επαφή και δημιουργούν ένα προϊόν που είναι διάφανο. Για την εκτόξευση του «Απόλλων» από τη Γη είχαν χρησιμοποιήσει άλλα καύσιμα.

42
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
06/06/2010 18:15
Εννοειται οτι δεν πηγαμε ποτε στην σεληνη και απεχουμε παρα μα παρα πολυ μεχρι να πατησουμε τελικα εκει! Εχω μια ερωτηση και προκαλω να απαντησει καποιος!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΗΓΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ???? Πηγαμε μια φορα και αυτο ητανε? Ειναι φανερο οτι δεν πηγαμε πολυ απλο!Και ολοι ξερουμε τους λογους που μας πουλησανε παραμυθοι οι ειδικοι στα παραμυθια και εφε Αμερικανοι!Αλλα μια παροιμια λεει ο κλεφτης και ο ψευτης τον πρωτο χρονο χαιροντε ;)
Νικος
27/08/2009 01:07
Καλησπερα παιδες! Εχω διαβασει αρκετα για αυτην την ιστορια. Η αληθεια ειναι οτι πιστευω πως δεν εχουμε παει στο φεγγαρι, εαν ειχαμε παει πιστευω πως δεν θα εβγαιαν ολα αυτα τα ερωτηματα! Θα συμφωνησω με το παιδι π αναφερει πως δεν υπηρχε καταλληλη τεχνλογια εκεινη την εποχη και οτι η ΗΠΑ ηθελε να ξεπερασει την Σ.Ε Πιστευω πως ειναι μια ταινια οπου ολος ο κοσμος την εχει πιστεψει... αλλα ποτε δεν ξερεις η ΝΑΣΑ εχει δωσει απαντησεις σχεδον σε ολες τις ερωτησεις.. μπορει να εχουμε παει κιολας.
xxx
21/07/2009 01:46
Ειναι δύσκολο να γινει συζητηση ακομα για ενα τετοιο ωραιο θεμα. Δεν εχουμε να τσακωθουμε ουτε για πολιτικα, ουτε για αθλητικα ουτε για τιποτα τετοιο. Και αν εξεαιρεσει καποιος καποια αξιολογα ποστ, τρελαινομαι οταν βλεπω ΚΑΙ εδω οι μεν να βριζουν τους δε. Τι σ...α κομπλεξ βγαζουμε κ πρεπει να την λεμε ο ενας στον αλλον δεν μπορω να καταλαβω. Οι μεν βλακες, οι δε θρησκοληπτοι καθυστερημενοι, οι αλλοι αμερικανακια, οι αλλοι ασχετοι....Σαν βλαμμενα 15χρονα που τσακωνονται για το ποιος κατουραει πιο μακρια...
Δημήτρης Τ
21/07/2009 01:17
Κυριοι, Διαβασα προσεκτικα το αρθρο και τις απόψεις σας. Εγω απλα θα πω πως οι ΝΑΣΑ δεν πηγε ποτε στη Σελήνη το 1969 για εναν απλο λογο. Δεν υπηρχε η τεχνολογια για ενα τετοιο επιτευγμα, Το 1969 οι υπολογιστες ηταν ακομα πρωτογωνοι σε συγκριση με τους σημερινους, επισης η τεχλολογια και τεχνογνωσια της εποχης δεν μειωνε το ρισκο μιας αποτυχιας στο διαστημα αλλα το αντιθετο. Φανταστειτε μια τραγωδια στο διαστημα το 1969 τι αρνητικο αντικτυπο θα ειχε στην Αμερικη. Η ΝΑΣΑ δεν μπορουσε να παρει το ρισκο μιας αποστολης την Σεληνη διοτι μια αποτυχια (οι πιθανοτητες ηταν πολυ μεγαλες) μπορουσε να σημανει το τελος της διαστημικής εποχης πριν καν ξεκινησει. Θυμηθειτε οτι το 1987 με την καταστροφη του Κολουμπια οι διαστημικες αποστολες σταματησαν για 4 χρονια και πολλοι ηταν οι επικριτες της ΝΑΣΑ κατηγορωντας μια κυβερνηση που ξοδευει δισ δολλαρια αντι να τα επενδυσει για την καλυτερευση της ζωης του Αμερικανου πολιτη. Επιπλεον υπαρχει καποιος που να μην θεωρει ικανη μια αμερικανικη κυβερνηση να ΄σκηνοθετησει'' κατι τετοιο, οταν ο κοσμος εδω και 5 δεκαετιες τουλαχιστον εχει γνωρισει απιστευτα σκανδαλα κυβερνησεων της Αμερικης με πιο προσφατο το φιασκο του Ιρακ με τα ανυπαρκτα χημικα? Το να αποδειχθει εαν η ΝΑΣΑ οντως πηγε στο φεγγαρι μπορει να ειναι ευκολο εαν στραφει ενα πολυ δυνατο τηλεσκοπιο στην περιοχη της υποτιθεμενης προσεληνωσης. Το γιατι δεν εχει συμβει αυτο ακομα δεν το γνωριζω. Ευχαριστω για την προσοχη σας.
manos
20/07/2009 21:36
...kai to allo to psema oti di8ev h gis paei gyro apo tov ilio pou to pate? Mipos borouv ta NEA va grapsouve eva ar8ro kai gia auti ti syvomosia pou krataei 400 xrovia tora?

Telika to mege8os tis agramatosyvis se auti ti xwra opou ka8e ili8iotita eivai pisteuti, idiaitera ama parousiazete sa syvomisia, eivai apisteuto.
ΑΓΡAMΜΑΤΟΣ
17/07/2009 23:44
Αγαπητέ k. Κώστας Θωμάς εδώ οι έλληνες διαβάζουν τα άρθρα στα ελληνικά και γραφουν στα εγγλέζικα. Το αστείο είναι ότι αφού δεν ξέρω εγγλέζικα..... ΕIΜΑΙ ΑΓΡAMΜΑΤΟΣ ! EΤΣΙ ΔΕΝ ΕIΝΑΙ ΚYΡΙΟΙ ΣΤΑ ΝEΑ; ΠΟΥ ΘEΛΕΤΕ ΝΑ ΞΕΧAΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚA; http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
πολίτης Μπάμπης
17/07/2009 21:10
Οι αστροναύτες που πήγαν στη Σελήνη πρέπει να άφησαν και εκεί κάποια αντικείμενα. Αυτά υποτίθεται μπορούμε να τα δούμε με κάποιο ισχυρό τηλεσκόπιο πως όντως είναι εκεί. Ένα από αυτά είναι και ένας ανακλαστήρας. Αυτός βοηθάει στην μέτρηση της απόστασης Γης - Σελήνης. Συγκεκριμένα από ένα αστεροσκοπείο στις ΗΠΑ στέλνουν σε τακτικά χρονικά διαστήματα μια ραδιοδέσμη η ένα λέιζερ προς αυτόν τον ανακλαστήρα και μετρούν τον χρόνο που γυρνά πίσω, υπολογίζοντας έτσι την απόσταση. Πάντως ο ανακλαστήρας εκεί είναι.
Κώστας Θωμάς
17/07/2009 20:45

Συγνώμη για τα Greeklish των τελευταίων εβδομάδων που έγραφα μακριά από το δικό μου PC όμως τελευταία στιγμή ανακάλυψα τρόπο να γράφω Ελληνικά και με έλεγχο ορθογραφίας με τη βοήθειά τής GoogleDocs, κανε τε το όλοι
Ανοίγετε το Control Panel, πάτε στο Regional and languages, διαλέγετε Ελληνικά, αλλάζετε απο Αγγλικά σε Ελληνικά με τα πλήκτρα SHIFT ALT ταυτοχρόνως.
Ως εδώ είναι πως να αλλάζετε από Αγγλικά σε Ελληνικά.
Πάτε στο Google search και γράφετε στα Αγγλικά Googledocs, ανοίγετε ενα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό ακολουθώντας οδηγίες και έχετε ενα υψηλής ποιότητας Word Prossesor στη διάθεση σας.
Ο έλεγχος γραμματικής γίνεται κάνοντας κλικ στο (ABC) και ο τόνος μπαίνει πριν το τονιζόμενο ψηφίο
πληκτρολογηθεί πληκτρολογώντας το πλήκτρο δεξιά του ψηφίου (L) τα ελληνικά θα τα βρείτε ως εξής
W=τελικο ς
J=ξ
C=ψ
V=ω
Q=;

Δεν έχει κανένας πια τη δικαιολογία να γράφει Greeklish η χειρότερο κεφάλαια που δεν τα διαβάζει κανένας.

Κώστας Θωμάς
Θανάσης
17/07/2009 18:01
"Σβήσαμε τις βιντεοταινίες της πρώτης προσσελήνωσης παραδέχεται η NASA" Από το in.gr: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1034187&lngDtrID=252 Χωρίς σχόλιο.
Δημήτρης
17/07/2009 17:58
"TA AMERIKANAKIA USAKIA ME TO MYALO POY DIATHETOYN AN DEN KLEPSOYN EIDEES APO ALLOYS ME TON MONO TROPO GIA NA PANE STO FEGARI EINAI ME SKALA". Ενώ εμείς οι έξυπνοι Ελληναράδες πήγαμε στον Πλούτωνα και γυρίσαμε πεντ'' έξη φορές...
Δημήτρης
17/07/2009 17:56
Ο Spyros πιο κάτω έγραψε: "ΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟ ΣΚΕΠΑΖΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ (ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Η ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΑΣΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ. ΗΤΑΝ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΙΔΙΚΗ." Αυτό και μόνο το επιχείρημα της πλευράς των συνομωσιολόγων δείχνει το μέγεθος της ασχετοσύνης τους. Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο σοβαρά με φωτογραφία (συμβατική ή ψηφιακή, δεν έχει σημασία) γνωρίζει πως για να φωτογραφίσεις/τραβήξεις με κάμερα ένα φωτισμένο από τον ήλιο τοπίο χρειάζεσαι τέτοιες ρυθμίσεις έκθεσης που τα αστέρια δεν θα φαίνονται, είτε έχεις ατμόσφαιρα είτε όχι. Αυτά για τη σοβαρότητα των επιχειρημάτων τους. Στην εποχή μας, ο κάθε άσχετος νομίζει ότι μετασχηματίζεται σε ειδικό επειδή διάβασε/άκουσε κάτι που είπε κάποιος εξίσου άσχετος κάπου αλλού στο ίντερνετ.
Kwstas Thomas
17/07/2009 16:11
Apo ths erwtiseis twn synomosiologwn egw epimenw na moy dwsoyn oi synomosiologoi thn apantish se ayto, pws egine to peirama toy Galileo me to sfyri kai to ftero poy kai ta dyo epesan sto edafos mazi apo ypsos enos metroy.

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΝΑΚΗΣ 16/7/2009 14:37
Ke Kanakh, san Gewkentrisths les na einai o epoyranios paradeisos pragmati kapoy sto diasthama kai gia ayto o kalos theos den afinei ton amatrwlo anthrwpo na bgei sto diasthma?
Dwse mas ta fwta soy.
fuser
17/07/2009 15:19
@TF 17/7/2009 09:23 Δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι που πιστευουν τις θεωριες συνομωσιας ειναι θρησκευομενοι.
ΣΤΑΘ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
17/07/2009 13:44
Τελικά, πατήσαμε στη Σελήνη;
Σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια ξεκίνησε η αποστολή Απόλλων 11 Δέκα απαντήσεις στις θεωρίες συνωμοσίας
TΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ , Του Αngus ΜcDowall
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Ένα θέλω να ρωτήσω πόσο ζυγίζανε η δυο αστροναύτες μαζί με της στολές τους , πόσο ζύγιζε μόνο του η σεληνάκατος , προσθέστε αυτά τα δυο για να βρείτε την σούμα του βάρους , και μετά ζητήστε πληροφορίες τι ικανότητες είχανε οι πύραυλοι τον ΗΠΑ σε μεταφορά φορτίου στο διάστημα εκείνη την εποχή και θα βγάλετε γόνιμα συμπεράσματα. (άπω ότι γνωρίζω εκείνη την εποχή η ΗΠΑ δεν είχανε πυραύλους για μεταφορά μεγάλων φορτίων στο διάστημα , και εδώ μιλάμε για κάτι τόνους βάρους .)

Κάποιος απαντά ότι ναι μεν καθίσανε στο διάστημα μια ώρα αλλά αυτό ισοδυναμεί με μια ακτινογραφία ,θα ήθελα ο εξυπνάκιας αυτός να κάτσει μια ώρα κάτω άπω ακτινογραφικό μηχάνημα ,για να τον δούμε μετά πως θα είναι.

Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ όντως πήγανε αλλά μέχρι την ΝΕΒΑΔΑ .
ΝΝΛ
17/07/2009 12:56
Παιδιά γιατί εχουμε τόσους παρανοϊκούς ξερόλες? Οι Αμερικάνοι οι χαζοί πήγαν στο Φεγγάρι το 1969. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
nefelim
17/07/2009 12:40
Εσεται γαρ ημαρ. Οταν θα ερθουμε απο τον Σήριο θα τα καταπιετε ολα!!!
πολίτης Μπάμπης
17/07/2009 12:29
Στο (1) κανονικά η φωτογραφική μηχανή θα είχε μικρό διάφραγμα και υψηλή ταχύτητα αν θέλουμε να μην περάσει πολύ φως στο φιλμ. Στο (2) η ραδιενέργεια δεν προέρχεται από το μαγνητικό πεδίο αλλά από την κοσμική ακτινοβολία και τον ηλιακό άνεμο. Πιστεύω ότι πατήσαμε στη Σελήνη, εξάλλου έφεραν και πετρώματα.
SPYROS
17/07/2009 12:03
ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΔΑΦΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 30-40 ΧΡΟΝΩΝ ΝΕΩΤΕΡΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΛΗΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ), ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΕΞΕΤΑΖΩ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ/ΣΚΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ. ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΛΗΝΩΣΕΙΣ Δ Ε Ν (ΔΕΝ) ΗΤΑΝ ΜΕΡΑ. ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΕΚΡΟΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ/ΖΕΣΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΛΟΙ, Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΙΑΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ. ΤΩΡΑ, ΠΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟ ΣΚΕΠΑΖΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ (ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Η ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΑΣΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ. ΗΤΑΝ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΙΔΙΚΗ.
pikis
17/07/2009 11:19
Προς V. Δυστυχώς φίλε V. οι εφημερίδες γράφουν μονίμως βλακείες και ειδικά σε επιστημονικά θέματα. Το άρθρο είναι από την independent και το αναδημοσίευσαν εδώ χωρίς να ρωτήσουν έναν έλληνα επιστήμονα αν και οι γνώσεις λυκείου είναι αρκετές για να εντοπίσουν τις βλακείες του κειμένου. Αλλά όπως είπες κι εσύ, η κοινωνία θέλει πληροφόρηση επιπέδου CIAO, HELLO και μεσημεριανών εκπομπών. Δεν θα αναφερθώ στους ξερόλες δημοσιογράφους γιατί είναι πλέον γραφικοί και αμόρφωτοι. Συνεπώς και επικίνδυνοι...Χειραγωγούν τη μάζα (βλ. δήθεν επίσκεψη Ερντογάν στο μουσείο της Ακρόπολης) και το παίζουν και κάποιοι. Εχουμε την κοινωνία που αξίζουμε. Δηλαδή τη χειρότερη!
TF
17/07/2009 09:23
MA GIATI EINAI TOSO POLU PIO EUKOLO NA PISTEPSOUME TH SUNOMOSIA APO THN ALITHEIA? POLES FORES H ALITHEIA EINAI PIO APLI ALLA ALITHEIA PARA TAUTA.

TOSO APELPISMENOI EIMASTE ME TIN KATANTIA MAS POU THELOUME NA APAKSIWNOUME TA PANTA?

H TOSO EGOMANEIS POU THEOROUME OTI APO THN THESOULA MAS KSEROUME TA PANTA KALUTERA KAI APO TON KALUTERO EPISTHMONA.
antonis
17/07/2009 04:04
pote den pathsan thn selhnh giati en etei 1969 den uphrxe diathesimh texnologia gia tetoio taxidi.edo fantasteite oti apo thn omilia tou kenenti,se 8 xronia pathsan(theorhtika) th selhnh.eno apo thn omilia tou bush tha prepei na perasoun 12-13 xronia gia na thn pathsoun,dhladh to 2020.etsi h texnologia den leitourgei,meta apo 40 xronia tha prepei se ligotero xrono na pathsoun th selhnh me dedomenh thn almatodh anaptuksh ths.kapoioi tha lene oti tha prepei na epanasxediastei kai na kataskeuastei katallhlo diasthmoploio gia tetoia apostolh kai auto tha apaithsei arketo xrono.edo filarakia mou me auth th logikh se 8 xronia eftiaksan tetoio diasthmoploio(theorhtika pali),eno tora tha prepei na ton ftiaksoun se ligotero apo 4 xronia ki oxi meta apo 12-13 xronia.h texnologia paei pros to kalutero ki oxi pros to xeirotero.
Μyst
17/07/2009 03:33
Δεν ξέρω αν πήγαν όντως στη Σελήνη όμως αυτό το βίντεο είναι όλα τα λεφτά! http://www.youtube.com/watch?v=mouUUWpEec0&feature=related Είναι αλήθεια ότι την περίοδο που έγινε η προσεδάφιση στην Σελήνη, υπήρχε τεράστιος ανταγωνισμός μεταξύ Σοβιετικών και Αμερικανών για το ποιος θα πάει πρώτος. Οι Σοβιετικοί είχαν ανακοινώσει προγραμματισμένη ήδη απόπειρα για προσεδάφιση στην Σελήνη. Διόλου απίθανο, οι Αμερικανοί για λόγους γοήτρου, να σκηνοθέτησαν την δική τους προσεδάφιση. Εκείνο που με κάνει να πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι πιθανό, είναι το γεγονός ότι έκανα ζωντανή αναμετάδοση στο γεγονός. Μα τέτοια βεβαιότητα πια για ένα τόσο παρακινδυνευμένο,( για τα τεχνικά δεδομένα της εποχής), και πρωτοφανές εγχείρημα;;; !!!Τέτοια βεβαιότητα που να το δείξουν και ζωντανά realtime στην τηλεόραση;; !!!( ενώ το προετοιμάζανε με κάθε κάθε μυστικότητα;; ) Λέμε τώρα αν και η υπόθεση δεν έχει πλέον κανένα νόημα παρά μόνο ως ανέκδοτο της Ιστορίας. ( έτσι και αλλιώς τους μάθαμε πλέον τους Αμερικάνους.. )
is
17/07/2009 01:37
40 αργότερα και εμείς στην μπανανία δεν μπορούμε ούτε καν να ξέρουμε εαν όντως πήγανε. Τα Αμερικάνακια (αλλα και οι Σοβιετικοί) ήταν πολυ ... μα πάρα πολυ μπροστά, και εμέις από τότε και ώς σήμερα ακόμα παλεβουμε με την διαφθορά, τους κονοματζήδες πολιτικούς, ψάχνουμε κάπου μπας και υπάρχει αξιοκρατία.... 40 χρόνια ο κόσμος παει μπροστά και στο Ελλαδιστάν κυνηγάμε την ουρά μας ακόμα....
βλιακοπουλος
17/07/2009 00:36
ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ. ΠΗΓΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ. ΟΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΙΚΩΝ.
ELL.ME
16/07/2009 17:44
TA AMERIKANAKIA USAKIA ME TO MYALO POY DIATHETOYN AN DEN KLEPSOYN EIDEES APO ALLOYS ME TON MONO TROPO GIA NA PANE STO FEGARI EINAI ME SKALA
Γιώργος
16/07/2009 16:40
Αγαπητοί φίλοι, το καλύτερο άρθρο που έχει γραφτεί για το θέμα αυτό βρίσκεται στην ιστοσελίδα του ερευνητή συγγραφέα Θανάση Βέμπου (στην ενότητα "αρθρα-Κείμενα"). Εξηγεί αριστουργηματικά και την απορία του ""Συνομωσιολόγος"...
κοτο πουλας
16/07/2009 16:39
θα προτεινα, για καθε φωστηρα που διασπειρει παραπλανητικες απαντησεις απο επισημα η ημιεπισημα χειλη να του δινεται μια περιοδος χαρητος 10 ετων μετα να εκτελειται δημοσια με ανασκολοπισμο.
κατι σαν μελλοθανατος δλδ.
ποσο διαφορετικος θα ηταν ο κοσμος μας.....
(και λιγοτερος......)
Αυτο το λεω με πικρα πειδη χρειαστηκε να μαθω ενα σκασμο πραγματα που τελικα καθως κυλανε τα χρονια διαπιστωνω πως δεν ηταν αλλο απο παραπληροφορηση...
επιγραμματικα ολοι οι κυβερνωντες μας περνανε για ηλιθ...ους.
ψηφιζω να εκτελουνται.... νισαφι πια
V.
16/07/2009 15:16
Agapite pikis,

Akrivws afto irtha na rwtisw k egw. Poios akrivws dinei aftes tis apantiseis? Pou einai ta stoixeia toy? Diavazw tin apopsi toy syntakti i kapoioi kataksiwmenoy epistimona?

Einai arthro afto twra? Ti diavazw, to Ciao i to Hallo??? Oute mia efimerida de mproeis na diavaseis simera san anthrwpos, olo propaganda k anousia arthra.
Ariel
16/07/2009 15:10
Βέβαια να πάμε και τώρα να μαζέψουμε κι άλλες πέτρες γιατί το όλο στοίχημα ήταν πολιτικό και προσωπικό του Κένεντυ και μηδέν από ωφέλεια γι αυτό και δεν πήγε κανένας άλλος πχ Ρώσοι, και απαξιεί κιόλας.
Τώρα τις πέτρες να τις μοιράσουν για σουβενίρ να βγάλουν τα έξοδα της NASA για τις λοιπές αποστολές.
Οσον αφορά τώρα τα αστέρια οι φωτοδότες εδώ ξεχνάν πως τα αστέρια, φαίνονται τη νύχτα , οι φωτογραφίες εκεί τραβήχτηκαν τη....μέρα γιατί είχε ήλιο, μη σας μπερδεύει ο μαυρος ουρανός αντί για μπλέ, είναι λόγω της ατμόσφαιρας που εκεί δεν υπάρχει. Μέρα και νύχτα υπάρχει όμως. Ήταν μέρα, τη μέρα ο ήλιος είναι δυνατός και δεν φαίνεται τίποτε άλλο.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΝΑΚΗΣ
16/07/2009 14:37
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΡΩΣΟΙ Κ ΑΜΕΡΙ
ΚΑΝΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ.ΟΣΑ ΚΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΑΤΗΣΑΝ ΠΟΔΙ
ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ Κ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ Η
ΣΕΛΗΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΕΔΩ
ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ
ΟΙΚΟΠΕΔΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΛΑΣΤΗΚΕ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Κ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΤΕΛΕΙΑ Κ ΠΑΥΛΑ.
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ Κ ΑΛΛΑ
ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΦΕΛΕΙΣ
Kwstas Thomas
16/07/2009 14:32
Gia to thema exoyn graftei merika biblia, olla sthn Amerikh kai h NASA to xreiazete ayto gia diafhmish kathws den mporoyn na apodeiksoyn oti den pathsan sth selinh.
Rwtisa ton Wayne Green (synomosilogos ekdoths periodikwn Byte, 73, kai allwn) pws egine to peirama toy Galileo me to sfyri kai to ftero kai moy eipe oti den to exei meletisei akoma, omws exei ekdwsei biblio.
TF
16/07/2009 14:28
Giati den ksanapigame sti selini? H erwtisi einai giati na pame? Poio to endiaferon. Ekeinh thn epoxh itan thema prestige ston psyxro polemo. Argotera stelnan eksoplismo gia tin eksereunisi tis selinis sta plaisia tou programmatos tou "polemou twn astrwn" auth th dapanhrh meleth pou pote den odhghse se kapoio stratiwtiko pleonekthma.

Pleon exoume alles anagkes. Kai kalutera pou de dapanwntai poroi se tetoia askopa egxeirhmata shmera.
fuser
16/07/2009 14:08
Για αυτους που ρωτουν γιατι δεν πηγαινουμε συνεχεια στο φεγγαρι ενω εχει προοδευσει η τεχνολογια κλπ. Γιατι κοστιζει εναν σκασμο λεφτα, γιαυτο. Η τεχνολογια εκτοξευσης πυραυλου ελαχιστα εχει αλλαξει απο τοτε και ειναι αυτο που κοστιζει. μαζι με τα Life Support Systems αν προκειται για επανδρωμενη αποστολη. Αν δεν εξελιχθει καποια καινουρια μεθοδος μικρου κοστους, τα διαστημικα ταξιδια για απλους ανθρωπους θα μεινουν απατηλο ονειρο για χρονια. Η βαρυτητα ειναι γερος αντιπαλος.
V P X
16/07/2009 13:51
ΑDMIN TI EGINE ?? EGO ESTILA TO LINK http://stoxeri.wordpress.com/2009/05/22/studio-%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/ KAI ESY ANARTIS KATI POY IPE KAPIOS SPIROS PROFANOS ! '' Ναι τωρα σας πιστεψαμε. ''''''''αμερικανακια'''''''' δεν ειναι ολοι. ΜΟΥΦΑ ειναι ολα λαμογια αμερικανοι ; κανε την αλλαγή σε παρακαλώ !
Μιχάλης.
16/07/2009 13:02
Ο Κολόμβος πήγε στην Αμερική; Πήγε. Πριν από τον Κολόμβο υπήρχαν άλλοι που είχαν ανακαλύψει την Αμερική; Σήμερα ξέρουμε σίγουρα για έναν Κινέζο ναύαρχο που πήγε πριν από τον Κολόμβο. Επίσης ξέρουμε για τους Βίκινγκς. Όλοι αυτοί πήγαν στην Αμερική με πρωτόγονη τεχνολογία. Θα μπορούσαν κάλλιστα να βυθιστούν τα πλοία τους. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε τότε ήταν σίγουρα πρωτόγονη, ήταν όμως ικανή να πάει τον Άνθρωπο στη Σελήνη; Είναι σίγουρο ότι η Σοβιετική Ένωση, αν όλα αυτά ήταν ψέματα θα μπορούσε άνετα να το αποδείξει και να επωφεληθεί τα μέγιστα. Σίγουρα είχε τα όργανα παρακολούθησης της αποστολής. Ραδιοσυχνότητες, τηλεσκόπια και πιστεύω και άλλα μέσα.
SPYROS
16/07/2009 12:52
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΗΓΑΝ''Η ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ. ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΠΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΑΝ ΟΙ 2 ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΛΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ) ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΗ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΑΤΕΣ. ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΗΓΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΡΗΚΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΓΙΝΑΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ. ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ. ΓΙΑΤΙ ? ΜΗΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ? ΕΞΑΛΛΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΛΕΟΝ ΠΑΝΩ ΤΗΣ. ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ''Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ ?? ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΩΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ??? ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ...?
V P X
16/07/2009 12:00
Δείτε και αυτό...... http://stoxeri.wordpress.com/2009/05/22/studio-%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/
kostasgos