Η Τσέλσι ανακοίνωσε τη σημαντικότερη εμπορική συμφωνία στην ιστορία της, καθώς συμφώνησε η ιαπωνική εταιρεία ελαστικών «Yokohama Rubber» να είναι ο νέος χορηγός στη φανέλα της.

Σύμφωνα με τα αγγλικά ΜΜΕ η Τσέλσι θα βάζει, ετησίως, στα ταμεία της 55 εκατ. ευρώ. Αυτό το ποσό είναι το δεύτερο μεγαλύτερο για χορηγό φανέλας στην Premiere League, με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να έχει πετύχει την καλύτερη συμφωνία, καθώς η «Chevrolet» δίνει 64 εκατ. ευρώ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Τα έσοδα από τη νέα συμφωνία θα είναι υπερδιπλάσια από την προηγούμενη με την «Samsung», που είχε ανανεωθεί το 2012 για 25 εκατ. ευρώ ετησίως.

Η Τσέλσι βρισκόταν σε συζητήσεις και με την «Turkish Airlines», όμως οι Τούρκοι απέσυραν την τελευταία στιγμή την προσφορά τους λίγο πριν τα Χριστούγεννα, καθώς δεν ήταν διατεθειμένοι να ανέβουν τόσο ψηλά.

Η «Yokohama Rubber» ξεκίνησε να εμπορεύεται ελαστικά στην Ιαπωνία και επεκτάθηκε στις ΗΠΑ το 1969, ενώ πλέον έχει εμπορικές σχέσεις με περισσότερες από 100 χώρες.