Μέσα σε μόλις έξι μήνες κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή των charts σε 35 χώρες. Κι ας είναι οι στίχοι του στα ισπανικά. Κι ας είναι ο ρυθμός του ρεγκετόν. Το «Despacito» του Λουίς Φονσί (φωτογραφία) όπως ανακοίνωσε χθες η Universal Music έσπασε το φράγμα των 4,6 δισεκατομμυρίων αναπαραγωγών στο Διαδίκτυο και πέρασε στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας, χάρη στη δημοτικότητά του σε πλατφόρμες όπως τα iTunes, Amazon Music, Spotify και YouΤube. Ετσι, άφησε πίσω του το «Sorry» του Τζάστιν Μπίμπερ (4,38 δισ.) και το «Shape of you» του Εντ Σίραν (4,07 δισ.). Ενα κατόρθωμα αξιοσημείωτο δεδομένου ότι οι επιτυχίες κάθε χρόνο προέρχονται από τον αγγλόφωνο κόσμο, το οποίο τώρα συμβάλλει στον «εκδημοκρατισμό» της μουσικής αγοράς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά το αφεντικό της Universal Σερ Λούσιαν Γκρέιτζ. Η επιτυχία του «Despacito», που στα ελληνικά σημαίνει «αργούτσικα», αναφορά στον τρόπο αποπλάνησης των γυναικών, ξεκίνησε από τη Λατινική Αμερική και έφτασε στη Δύση όταν ο Τζάστιν Μπίμπερ άκουσε το κομμάτι σ’ ένα κλαμπ και πρόσθεσε δικούς του στίχους στο τέλος.