ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΑΣΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ

Σχεδόν έναν μήνα μετά τα πανηγυρικά εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Πατρών, ο δρόμος θα κλείσει και πάλι προκειμένου να υλοποιηθεί η τελική φάση της ασφαλτόστρωσης κατά τμήματα για περίπου 35 έως 40 χιλιόμετρα, από το Ξυλόκαστρο έως το Ρίο!

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2017 08:00 |
Το μεγάλο φιάσκο με τους δρόμους της ταλαιπωρίας
Οι κορδέλες των εγκαινίων της Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών τελικά σηματοδότησαν την παράδοση ημιτελών δρόμων που οδήγησαν τους οδηγούς σε απίστευτα μποτιλιαρίσματα και ταλαιπωρία

Η βιασύνη της κυβέρνησης να εγκαινιάσει τους οδικούς άξονες πριν από το Πάσχα προκειμένου να οικοδομήσει το δικό της success story οδήγησε σε απίστευτες προχειρότητες καθώς κρίσιμα έργα ήταν ημιτελή. Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς. Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες.

Οι εργασίες αυτές δεν προέκυψαν κατόπιν εορτής. Ηταν - και είναι - σε γνώση του υπουργείου Υποδομών. Ωστόσο, η κυβέρνηση, όπως άλλωστε και πολλές άλλες κυβερνήσεις στο παρελθόν (τις οποίες επανειλημμένως έχει κατηγορήσει για φιέστες), προτίμησε και αυτή με τη σειρά της να κάνει ακριβώς τα ίδια!
Ετσι, μπροστά στο αφήγημα της επιτυχίας, που παραπέμπει σε εκλογές, λίγο πριν από τη μεγάλη έξοδο του Πάσχα άρχισε να κόβει κορδέλες.

Δυστυχώς, η ταλαιπωρία για χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα που επέστρεφαν την περασμένη Δευτέρα από τη Δυτική Ελλάδα, την Ηπειρο και τα νησιά του Ιονίου, ιδίως στην περιοχή της Κλόκοβας, «στραπατσάρισε» το success story της κυβέρνησης, που ομολογουμένως στήθηκε - έστω και προσωρινά - με μεγάλη επιτυχία.
Ο κόσμος πίστεψε ότι χάρη στις ενέργειες των κυβερνώντων απομένει να γίνουν μερικά μόνο μερεμέτια! Ετσι, όταν άρχισαν να σχηματίζονται ουρές δεκάδων χιλιομέτρων, οι μηχανές πολλών αυτοκινήτων να βγάζουν καπνούς - από την υπερθέρμανση - και να μην υπάρχει ελεύθερο σημείο να κάνουν οι οδηγοί στην άκρη, άρχισε και η αγανάκτηση.

Πιέσεις για κορδέλες
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Ετσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να κόβουν κορδέλες.
Στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι γνωστές οι πιέσεις που ασκήθηκαν στους παραχωρησιούχους από το υπουργείο Υποδομών προκειμένου να γίνουν τα εγκαίνια λίγο πριν από το Πάσχα. Τίποτε, άλλωστε, δεν προμήνυε τέτοιας έκτασης μποτιλιαρίσματα.
Γι' αυτό και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Κλόκοβα. Η σήραγγα μπορεί να είναι έτοιμη, αλλά χωρίς τη σύνδεση του δρόμου με τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρρίου δεν μπορεί από μόνη της να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται στην κατεύθυνση προς την Αθήνα.

Το μόνο έτοιμο (κατά 100%) για παράδοση έργο ήταν αυτό της σήραγγας των Τεμπών - και το τμήμα Μαλιακός - Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου που εγκαινιάστηκε στις 6 Απριλίου παρουσία του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και της επιτρόπου Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνας Κρέτσου.
Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι εδώ δεν σημειώθηκαν ιδιαίτερα προβλήματα. Θα πρέπει όμως να σημειωθεί ότι ο αριθμός των εκδρομέων που μετακινήθηκαν σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο ήταν μικρότερος από αυτόν που επέστρεψε από τη Δυτική Ελλάδα και τα νησιά του Ιονίου και χρησιμοποίησε την Ιόνια και την Ολυμπία Οδό.

Οι δρόμοι της φωτιάς
Ολυμπία Οδός. Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο.
Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού, από την αρχή είχε ξεκαθαριστεί από την κοινοπραξία που κατασκευάζει και θα συντηρεί το έργο ότι απομένουν να κατασκευαστούν ακόμη εννέα χιλιόμετρα σε τέσσερα σημεία: Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα και ανισόπεδος κόμβος Ρίου. Οι εργασίες εδώ έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν έως τα τέλη Αυγούστου.

Σε ό,τι αφορά τον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τού τι θα γίνει.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ. Εδώ προκλήθηκε και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την επιστροφή των εκδρομέων την περασμένη Δευτέρα. Το πρόβλημα οξύνθηκε - κυρίως κατά τις απογευματινές ώρες - από το ύψος του Ευηνοχωρίου έως την Κλόκοβα όπου η ουρά ξεπέρασε τα οκτώ χιλιόμετρα.
Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, αφού λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονταν μία. Ετσι, πολλοί οδηγοί έκαναν τη διαδρομή Μεσολόγγι - Αντίρριο (35 χιλιόμετρα) γύρω στις δύο ώρες!
Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Ετσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.
Στον γυρισμό όμως για Αθήνα υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση επειδή ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλιό δρόμο. Επιπλέον, με παρέμβαση της Τροχαίας ανά σήραγγα (είναι δύο δίδυμες) δόθηκε μόνο μία λωρίδα.
Με αυτόν τον τρόπο, αποσοβήθηκε το λεγόμενο φαινόμενο του μπουκαλιού. Εάν είχαν δοθεί δύο λωρίδες στις σήραγγες, θα υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων στην έξοδο που στενεύει ο «λαιμός του μπουκαλιού».
Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Και μέχρι το τέλος του Ιουνίου να δοθούν 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Αρτα) και αλλά 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθυστέρηση στην κατασκευή των τμημάτων του οδικού άξονα που συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου οφείλεται στο γεγονός ότι οι απαλλοτριώσεις ολοκληρώθηκαν μόλις πριν από λίγες εβδομάδες.

Η ιστορία των έργων
Οι καθυστερήσεις στα έργα που οφείλονται κυρίως στις απαλλοτριώσεις, την αρχαιολογική έρευνα και τη μεταφορά των δικτύων (για παράδειγμα, της ΔΕΗ) είχαν ως αποτέλεσμα τα έργα να γίνονται με ρυθμούς χελώνας.
Το 2011 οι εργασίες ανεστάλησαν επειδή οι τράπεζες έκοψαν τη χρηματοδότηση. Συνολικά τα έργα παρέμειναν παγωμένα επί περίπου τρία χρόνια. Την ίδια ώρα, όμως, ανέβαινε το κόστος της κατασκευής τους κυρίως εξαιτίας των απαλλοτριώσεων αλλά και των αποζημιώσεων που εγείρονταν από τους κατασκευαστές.

Η εκτίμηση είναι ότι οι απαλλοτριώσεις - από την έναρξη των εργασιών έως σήμερα - κόστισαν περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ! Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες εκτιμήσεις, το συνολικό κόστος των αποζημιώσεων που έχουν δοθεί σε παραχωρησιούχους και κατασκευαστές από την έναρξη των έργων ξεπερνάει τα 1,3 δισ. ευρώ.

Αρχικά, όταν μπήκαν και πάλι μπροστά οι εργασίες στα εργοτάξια, ετέθη ο στόχος να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους στα τέλη του 2015. Ωστόσο, τα έργα δεν προχώρησαν και με το νέο χρονοδιάγραμμα μπήκε ως ημερομηνία-ορόσημο η 31η Μαρτίου 2017 για την παράδοση όλων των αυτοκινητοδρόμων. Σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να επιστραφεί στην ΕΕ η κοινοτική χρηματοδότηση.
Σύμφωνα με τον έως τώρα σχεδιασμό, μετά το ερχόμενο φθινόπωρο αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία περισσότερα από 620 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων.

Από εδώ και πέρα και μέχρι το φθινόπωρο αναμένεται, σύμφωνα πάντα με τον ισχύοντα σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, να δοθούν στην κυκλοφορία τα εννέα χιλιόμετρα της Ολυμπίας Οδού και τα 51 χιλιόμετρα της Ιόνιας Οδού.

Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι ο σχεδιασμός των έργων που θα παραδοθούν διαφέρει από τον αρχικό του 2007. Και αυτό διότι, με την αναθεώρηση που έγινε το 2013 - με τις νέες συμβάσεις -, μίκρυνε το φυσικό αντικείμενο του έργου.
Ειδικότερα, εξαιρέθηκε από την Ολυμπία Οδό το τμήμα Πάτρα - Πύργος, το οποίο θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο (με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ). Το έργο αυτό έχει σπάσει - από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών - σε οκτώ τμήματα και έως τώρα έχουν γίνει πέντε διαγωνισμοί. Τέσσερις από τους διαγωνισμούς έχει κερδίσει η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα - κουμπάρου του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη -, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις.

Επίσης δεν θα γίνει ο δρόμος στο τμήμα Πύργος - Καλό Νερό, παρά μόνο η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου, ενώ, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, από το Υποδομών γίνεται προσπάθεια να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο ο αυτοκινητόδρομος Καλού Νερού - Τσακώνας.

Επίθεση μετά το κάζο
Οι ουρές χιλιομέτρων από τη μισοτελειωμένη Ιόνια Οδό προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, τα οποία αναζητούν μια κυβερνητική «συγγνώμη». Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για πολιτικούς «που προτίμησαν να στήσουν "φιέστες" εγκαινίων από το να φροντίσουν να παραδώσουν σε κυκλοφορία λειτουργικούς οδικούς άξονες». Κι όλα αυτά, όπως σχολίασε, για «να βγουν οι φωτογραφίες τη Μεγάλη Εβδομάδα του Πρωθυπουργού με τους υπουργούς του μπροστά από τα έργα».

«Κυκλοφοριακό κομφούζιο» καταγγέλει Το Ποτάμι, το οποίο αποδίδει ευθύνες στην κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις και τις μεγάλες ουρές. «Το λιγότερο που οφείλει η κυβέρνηση είναι να ζητήσει τουλάχιστον μια συγγνώμη σε όσους ταλαιπωρήθηκαν εξαιτίας της ελαφρότητάς της. Η ευθύνη είναι όλη δική της» τονίζει η Σεβαστουπόλεως.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
53
Τσιου Τσιου
21/04/2017 05:58
700.000 αυτοκινητα εφυγαν απο Αθηνα για τρεις και τεσσερεις ημερες φαγοποτι, αυτο θα πει νασαι μπατιρης και τωρα σεις στα ΝΕΑ μας τσαμπουνατε ταλαιποριες
Φορο 150 ευρω για να περασεις τα διοδια.
21/04/2017 10:29
Μαυρη Οικονομία 40 με 60 δις. Κλαίγονται και περνούν επιδόματα. Πως να το φας ολο αυτό το χρημα?
ΝΙΚ7
21/04/2017 01:53
Πόσα τροχαία γίνονται κάθε χρονιά και πόσα φέτος?Περιμένετε όλος ο όγκος των εκδρομέων που έφυγε σε 3 μέρες να γυρίσει σε 1 και να μην παρουσιαστεί πρόβλημα?Η μ.....ς είναι ή χαζός!
Μακης
20/04/2017 11:21
Ποιπον ειναι γραφικο το παπαδαριο στις εγκαινιασεις. Σκεψου να βαζε επιτελους ο Νεοελληνας το κεφαλι του κατω και να αρχιζε να σκεφτεται ... σκεψου!
Λάκης
20/04/2017 08:14
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχααααααα!!!
σειζης
20/04/2017 00:55
βρηκαν παπα και κανουν εγκαινεια ..Εχει παρατηρηθει οτι η συμετοχη παπαδων στα εγκαινεια αυυοκινητοδρομων μειωνει τα τροχαια σε ποσοστο 30%..Σε μια δημοκρατια το 30% κυβερναει και γ____ει και δερνει τον υπολοιπο λαο..
σειζης
20/04/2017 00:51
ο ελληνας εχει το δημοσιο και τους πολιτικους που του αξιζουν ..αλλα και η πολιτικη ηγεσια τους πολιτες που την αξιζουν!αλλωστε το λεει και η ιστορια Π_____ς τον π____η αγαπα π_____α την π____α και ολοι μαζι πανε ανταμα
Byzantine
19/04/2017 21:29
Προχειροτητες; Αυτη η κυβερνηση; Αντε καλε!
κα
19/04/2017 21:17
E, ρε λύσσα κακιά τα Νέα (και όχι μόνο) για τα εγκαίνια έργων που είχαν σταματήσει επί σειρά ετών!
σειζης
20/04/2017 00:52
λυσσα κακια εχεις εσυ βολεμενο κομματοσκυλο
ΔΓΚ
19/04/2017 20:18
τα ΝΕΑ έχουν καταντήσει γραφείο-φερέφωνο της ΝΔ του Μητσοτάκη και με τα λαμόγια νομίζει ότι θα κοροιδευουν τον έλληνα πολίτη...δεν γνωρίζουν πλέον ότι δεν ξαναβλέπουν εξουσία τα προσεχη 50 χρόνια..και βάλε..να τα γράφεις όλα όσα σου στέλνουν για να μη σε λέω ΛΑΜΟΓΙΟ...
σειζης
20/04/2017 01:01
πανε πεστα αυτα σε κανεναν καφενειο αν τολμας να δεις τι μαπες θα φας..νομιζετε οτι μπορειτε να κοροιδευτε με τα ιδια συνθηματα συνεχει τον λαο..χεχε οτι ανεβενει κατεβενει οπως το ασανσερ..οτι αρπαξατε και κλεψατε και να ειστε περηφανοι για αυτο γιατι μονο αυτο κανατε στην σκατοζωη δας
Υποκριτή, βγάλε πρώτα από το μάτι σου το δοκάρι και τότε θα δεις για να βγάλεις την αγκίδα από το μάτι του άλλου
19/04/2017 17:30
Βρώμα και δυσωδία στην αριστερη πολυκατοικία
δυτικες συνοικιες
20/04/2017 04:16
μια ειναι η πολυκατοικια σαν την λερναια υδρα με πολλα κεφαλια
Τσιου Τσιου
20/04/2017 14:30
Αυτη τηε δεξιας γεματη θαυματοποιους
20/04/2017 00:29
Ρε μπούφο οι αριστεροί πολίτες έχουν προ πολλού διακόψει τις όποιες σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ. Άρα οποιαδήποτε παρομοίωση με τη δεξιά πολυκατοικία δεν έχει βάση.
Ματθαιος
20/04/2017 07:27
Ρε ανώνυμη Αριστερά διέκοψες τις οποιεσδήποτε σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ αφού σε έκανε χωνί και δοχείο νυκτός και σε διέσυρε σε απίστευτο βαθμό. Και στον επόμενο όμως που θα πας τα ίδια θα σου κάνει όπως ο προηγούμενος. Έτσι είσαι συ.
AETOS
19/04/2017 16:15
AETOS OPIOS NOMHZH OTI O TSIPRAS DEN KANH THN DOULEIA TOY AFTAPATE
19/04/2017 19:58
Πέστα αετέ μας! Τι αυταπατάτες έχει αυτός ο λαός δε λέγεται.
Πάνος / Αννόβερο
19/04/2017 13:00
Ο Αλέξης δεν το παίζει ηλίθιος. Είναι ηλίθιος. Ηλίθιος είναι κ ο λαός που τον ψήφισε. Καθαρά πράγματα.
δυτικες συνοικιες
20/04/2017 04:31
γιατι ειναι ηλιθιος ο τσιπρας και δεν ειναι ηλιθιος ο λεφτα υπαρχουν ? ο γιωργακης κ γενικοτερα οι παπανδρου ειναι η μαλλον ηταν ο πνευματικος πατερας πολλων πασοκογενων του συριζα..το ξεχασες το συνυημα εχω απο την ευρωπη των μονοπολιων
Τσιου Τσιου
20/04/2017 14:35
Ουτε ο Τσιπρας ειναι ηλιθιος ουτε ο Γιωργακης. ηλιθιοι ειναι ουτοι που δεν εκαναν αυτα που επρεπε και τωρα υποφερουμε ολοι
σειζης
20/04/2017 01:08
ο λαος φενεται οτι πρειπει να φιλησε πολλα βατραχια (παπανδρεου μητστακης καραμανληδες τσιπρες και σαμαραδες) ωσπου να βρει τον πριγκηπα του..χαχα για εσας που πιστευται στα παραμυθια και στον απο μηχανη θεο .εως τοτε συνεχιστε να ψαχνεται πριγκηπες μεσα στα βατραχια
ΓΑΠοτε στη Δύση
19/04/2017 17:13
Άννο Πουλόβερε, εύγε, παίρνεις τα συγχαρητήρια από τον χιτλερικό χρυσαυγίτη από κάτω, για το βρίσιμο που κάνεις κι εσύ σαν κι αυτούς, στους Έλληνες. Τα "μεγάλα" κρετίνικα πνεύματα συναντώνται, "πανέξυπνοι" νεάντερταλ χυσαυγίτες και αΓΑΠητικοί της βοσκοπούλας μαζεύτηκαν για να βάλουν μυαλό στους "ηλίθιους" Έλληνες. Κρατάτε τους ωρέ! Μετά δεν είναι να απορείς που ούτε ο ΓΑΠ δεν σε θέλει στο Κίνημα, ούτε καν για οπαδό. Δεν θα του μείνει ούτε μία ψήφος με κάτι σαν κι εσένα.
κα
19/04/2017 21:08
Οι τελευταίες έρευνες καταδεικνύουν ότι οι Νεάντερταλ δεν ήταν ηλίθιοι! Προς τι οι συγκρίσεις με τους κατ' ευφημισμόν εκπροσώπους του homo sapiens;
pelias
19/04/2017 18:30
Πες μου ελικρινά, αν από αυτά που γράφεις, εσύ ο ίδιος αν τα ξαναδιαβάσεις, θα βγάλεις νόημα! Τρικυμία έν κρανίω έχεις φίλε μου.-
Κούλης προχώρα σε θέλει όλη η χώρα
19/04/2017 16:19
Θα σου στείλω τον Αδώνιδα
Τσιου Τσιου
20/04/2017 05:29
Πετυχημενο μεκανες και γελασα
wolf
19/04/2017 16:03
Σωστος και ανοιχτομυαλος Πανο ! Μονον που πολλοι απο την παρεα δεν θελουν να παραδεχθουν οτι ο βαθμος εξυπναδας του Ελληνικου λαου, με βαση το δεκα και αριστα το εικοσι , ειναι γυρω στο πεντε , περιπου στην ιδια κλιμακα με αυτην των μαφιοζων Αλβανων .( wikipedia )
καν
19/04/2017 15:38
θύμισέ μου από ποιο κόμμα μπήκαν στη φυλακή υπουργοί του και από ποιο άλλο είναι μπλεγμένοι με μίζες και διαφθορά? από το συριζα?? δδεεεεεεν νομίζω... οπότε ρούφα το αυγό σου...
wolf
19/04/2017 17:37
Φιλε , αφησε κατα μερος το προπετασμα καπνου ! Το 90 % προσωπικο του Συριζα ειναι τα παλαια λαμογια του Πασοκ , που μπηκαν στην κολυμβηθρα του Συριζα , για να εξιλεωθουν για πολλα εγκληματα που οδηγησαν την χωρα σε αυτο το χαλι.
αντιγιωργακικος
20/04/2017 06:06
εχουν τη ψευδη εντυπωση οι ηλιθιοι οτι ακομα ελενχουν το παιχνιδι ακομα ελπιζουν σε ενα θαυμα που δεν θα ερθει..περιμενουν αναπτυξη και επενδυσεις ενω ολαος περιμενι να ξεκουμπιστουν για να αρχισει να επενδυει..ελπιζω ο ητσοτακης να μην ειναι διστακτικος μαζι τους οπως ο σαμαρας γιατι θα τον φανε λαχανο..αλλα προσωπικα πιστευω οτι κομητσοτακης θα συμβιβαστει μπροστα τους για να ψευτοκυβερνησει..ενας ο κςποδιστριας και ειδαμε πως τον σκοτωσαν γιατι τους χαλουσε την πιατσα
19/04/2017 14:33
Μόνο ένας ΓΑΠ μας σώζει! Τώρα, τον μαθαίνει η μαμά του να κάνει ποδήλατο χωρίς να σκοτώνεται και επανέρχεται! Γιατί άμα λέμε τον Αλέξη ηλίθιο, φαντάσου ο Γιωργάκης, ε;
ΓΑΠ
19/04/2017 14:21
Και πιο ηλίθιος εσύ που νομίζεις ότι μπορείς να βρίζεις τους άλλους. Δεν σε θέλουμε για οπαδό μας. Να φύγεις, να φύγεις, να πας αλλού.
Γελοίοι
19/04/2017 12:38
Όλη η πασοκική σαβούρα, αυτή που δεν τολμούσε να εκδηλωθεί πριν επειδή υπήρχαν και κάποιοι αξιοπρεπείς στην ηγεσία και τους σφαλιάριζαν, τώρα εκδηλώνεται ελεύθερα στο σύριζα. Ο Σπίρτζης, ένα βαθυπασοκικό ρετάλι που παριστάνει τον "μηχανικό" και τον "υπουργό", είναι ένας απ' τους αθλιότερους της συμμορίας των Μαυρογυαλούρων αυτών. Τέτοια ξεφτίλα ούτε οι χουντικοί με τα μυστριά δεν ήταν. Ένας θίασος μαθητευόμενων παλιάτσων.
σειζης
20/04/2017 01:20
η χουντα σε πειραξε ξεφτυλισμενο παρταλι οι γερμανοι οι αναρχικι οι χασικληδες οι οοφυλοφυλοι το γεγονος οτι εχεις μια μπασταρδοκρατια ου ανεβοκατεβαζει κυερνησες πρασιοκοκκινομπλε γδεν φεβνεται νασε ενοχλει
Βοθρολύμματα
20/04/2017 17:26
Χιτλερίδι, κάθε πότε έχεις έξοδο απ' τον υπόνομο; Γιατί θέλω να ξέρω πότε πλημμυρίζουν ...
δ
19/04/2017 11:34
όπως και να έχει πολλά χρόνια ταλαιπωρίας φτάνουν στο τέλος τους.
Α.Σ.
19/04/2017 10:34
Για άλλη μια φορά η υπερβολική αρνητικότητα των ΜΜΕ που αγγίζει ή/και υπερβαίνει τα όρια της κατάθλιψης. Αναρωτιέται κανείς, είναι καθολικό χαρακτηριστικό των δημοσιογράφων αυτή η προσέγγιση ή αποτελεί θεμελιώδες χαρακτηριστικό των ιδίων των ΜΜΕ ή και τα δύο;
ΝΙΚΟΣ
19/04/2017 14:48
συμφωνώ... δεν φταίει μόνο η κριση, υπάρχουν άλλα κράτη με πολύ χειρότερη οικονομική κατάσταση.. αυτή η απαισιοδοξία, η μαυρίλα που μας παρουσιάζουν τα μμε εδώ και 7 χρόνια έχουν καταστήσει τον ελληνικό λαό, ένα μίζερο, γκρινιάρη, κακομοίρη, καταθλιπτικό... δεν εστιάζουμε ποτέ στα καλά, ή στο πώς θα τα καταφέρουμε, αλλά κοιτάμε μόνο τα αρνητικά. βαρέθηκα
σειζης
20/04/2017 01:24
τον λαο το κανει μιζερο το κρατος του οι δημοσιες υπηρεσιες του τα νοσοκομεια του η δικαιοσυνη του η ανεργια καθως και τα ψεμματα των πολιτικων του αρχηγων..τα μμε φταινε τωρα ? πριν απο λιγο μας δακτυλοδειχνατε τους γερμανους ? προφανως θα εισαι κανας βολεμενος ρουφιανος κ τα βλεπεις ολα ροδινα
wolf
19/04/2017 17:44
Τα καταθληπτικα συναισθηματα δεν δημιουργουνται απο την μια μερα στην αλλη ! Χρειαζεται πολυ χρονος ! Ηδη εχουν περασει 7 χρονια δυστυχιας και φως yok . Πως να μην αισθανεσαι απαισιοδοξος ??
Ι.Αντωνιάδης
19/04/2017 10:13
"...και να μην υπάρχει ελεύθερο σημείο να κάνουν οι οδηγοί στην άκρη..." Δηλαδή δεν υπήρχε λωρίδα έκτακτης ανάγκης ή οι Νεοέλληνες οδηγοί χρησιμοποιούσαν τη λωρίδα τούτη;; Εκτός και αν ο αρθρογράφος σας αναφέρεται σε επαρχιακό δρόμο. Πάντως έχω δει σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας να χρησιμοποιούν οι ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ "οδηγοί" τη Λ.Ε.Α. μόλις δουν ότι ο επόμενος σταθμός διοδίων έχει ανοίξει και τρίτο ταμείο. Πάντως θα με ενδιέφερε να μάθω πόσους Σ.Ε.Α. και χώρους σταθμεύσης με αποχωρητήρια έχει η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ.
Λευτέρης
19/04/2017 15:43
Η Ολυμπία Οδός έχει σεα στα Μέγαρα, στο Κιάτο, στην Ακράτα, στο Αίγιο και μελλοντικά (πολύ μελλοντικά) θα έχει και στον Ψαθοπυργο Αχαΐας. Στο ρεύμα προς Αθήνα έχει και στην Κόρινθο. Για τουαλέτες, έχει καινούριες ανά κάποια χλμ, δε γνωρίζω όμως συγκεκριμένες Χ.Θ.
Ι.Αντωνιάδης
19/04/2017 18:09
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Υπάρχοι ικανός αριθός τοιούτων απ΄ ότι μου γράφετε.
Μακης
20/04/2017 11:13
Παιδια στους τσοπανιδες και 4 λωριδες να κανεις αυτοι στη λωριδα ασφαλειας θα οδηγουν. Τσοπανιδες γενηθηκαν, τσοπανιδες θα πανε. Κι αυτα τα 9 εκατομυρια θελουν δανεια απο την Ευρωπη να συνεχισουν το μαμ κακα και νανι; Καλα κρασια, δηλαδη καλη ψυχη...
παπασουζας
19/04/2017 08:33
και ο παπας ως μαιντανος... τι δουλεια εχει η εκκλησια στα εγκαινια ενος αυτοκινητοδρομου η μιας γεφυρας? με τη βοηθεια της φτιαχτηκε η με τη βοηθεια της θα συντηρηθει?
Μακης
20/04/2017 11:16
Η Αγια Εκκλησια της Ορθοδοξης Ελλαδος ειναι η ελπιδα του Εθνους! Αυτη μας οδηγει στιο σωστο κολοβαρεμα. Διοτι οταν ο λαουτζικος παραμενει αγραμματος (και ψηφιζει ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ, κλπ) η Εκκλησια βασιλευει.
κσύριζα
19/04/2017 12:32
Είναι ΣΥΡΙΖΑ ρε χαμένε! Με τη βοήθεια της παπαδοσύνης θα συντηρηθεί ο σύριζα, δεν το πιάνεις;
δφγ
19/04/2017 15:37
παντού συριζα βλέπεις εσύ... φόβος και τρόμος σου έχει γίνει καημένε
Τον καημένο κι αν τον πλένεις ...
19/04/2017 17:19
Ε, όχι και φόβος... Βαρέθηκα πια αυτή τη διασκέδαση, θέλω πιο δυνατές συγκινήσεις, καμιά ανάποδη διπλή κωλοτούμπα, δάκρυα ποταμούς απ' το Σπίρτζη την ώρα που κουνάει την ουρά του υπογράφοντας στα τέσσερα ό,τι του φέρουν, καμιά Δέσποινα Παπαδοπούλου, να μας φέρει τίποτα προφιτερόλ, ανεβασμένα πράματα. Κι αντί γι αυτά, έχουμε Τσίπρες και Σπίρτζηδες και Καμμένους "αριστερούς" κιοφτέδες με τα ξύγκια να ξεχειλίζουν. Εσύ δεν βαρέθηκες ακόμη, καημένε;
19/04/2017 17:10
Εμ, άμα έκλεβες κι εσύ επί 40 χρόνια, κι εσύ τρομοκρατημένος θα ένιωθες από το ΣΥΡΙΖΑ σήμερα!
Τω όντι
20/04/2017 23:38
Δίκιο έχεις! Λέγομαι Καλογρίπσας, μου υποσχέθηκαν να με κάνουν Κοσκωτά, και τελικά μου φορτώσανε κάτι βοσκοτόπια στα κατσάβραχα της Ιθάκης και με κυνηγάνε μέχρι και τα γίδια. Είμαι τελείως τρομοκρατημένος με αυτούς τους ανίκανους που έμπλεξα. Εγώ νόμιζα ότι αυτοί ξέρουν από μπίζνες κι αυτοί το μόνο που γουστάρουν είναι τη χλιδή του προεδρικού αεροπλάνου, κάτι ταξιδάκια και τις πίτσες του Καρανίκα. Και τα ζαρζαβατικά του Μαδούρου που πήγε και καλά να "διαπραγματευτεί" ο Παππάς, όπου να 'ναι θα τους τα πετάει ο κόσμος στα μούτρα. Είμαι κυριολεκτικά τρομοκρατημένος ρε φίλε μ' αυτούς τους σαλτιμπάγκους που έμπλεξα! Αυτοί μόνον τους παπατζήδες ξέρουν να κάνουν.