Τσιγάρο µόνο µε ποτό και φόρο

Θα επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση σε µεγάλα καταστήµατα όπου σερβίρεται αλκοόλ

ΡΕΠΟΡΤΆΖ: Γιώργος Χρ. Παπαχρήστος   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2011 07:00 |
Καπνιστής σε µπαρ της Αθήνας πριν από την απαγόρευση. Με τις ρυθµίσεις που προωθεί το υπουργείο Υγείας το κάπνισµα θα επιτρέπεται µόνο σε καταστήµατα όπου σερβίρεται αλκοόλ, υπό την προϋπόθεση ότι θα καταβάλλεται µηνιαίο τέλος
 Τσιγάρο µόνο µε ποτό και φόρο
Νέες ρυθµίσεις για την απαγόρευση του καπνίσµατος ανακοινώνει την προσεχή εβδοµάδα η κυβέρνηση, προκειµένου να σταµατήσει το νόθο καθεστώς που...
Γίνετε Συνδρομητής
NIKOS
17/01/2011 21:28
Ελπίζουμε να είναι τελευταία και ''''φαρμακερή΄΄. Ας δούμε κατά πόσο κι αυτός ο υπουργός είναι μόνο λόγια ή και πράξεις. Εμπρός υπουργέ! Να δούμε τι θα κάνεις.
ΜΚ
15/01/2011 06:26
@Χρήστος Α. 14/1/2011 18:27
"Βέβαια όταν οι ίδιοι πάνε σε χώρες του εξωτερικού αυτόματα μεταμορφώνονται σε νομοταγείς πολίτες "

Έτσι είναι Χρήστο. Στο εξωτερικό οι δικοί μας μάγκες "κλάνουν μαλλί" και μαζεύονται. Και στη συνέχεια μάλιστα επωφελούνται από την ευνομούμενη πολιτεία και κατά κανόνα μεγαλουργούν.

Βλέπεις, εκεί δεν έχει Γκλέτσους, ΠΑΜΕ και περιφερόμενους αναρχοαυτόνομους για να διαδηλώσουν σε περίπτωση σύλληψης. Έτσι και κάνουν οτι καπνίζουν έρχεται το POLIZEI και τους παίρνει σηκωτούς, υπό τα χειροκροτήματα των πολιτών (έχω δει τέτοιο περιστατικό με τα μάτια μου πριν ΄δυο χρόνια στο Μόναχο).

Εδώ, έτσι και έρθουν να τους μαζέψουν θα πέσουν πάνω στους αστυνομικούς οι διάφοροι "ψευτοδημοκράτες" και "κουλτουροαριστεροί" και θα φωνάζουν "πού τα πάτε τα παιδιά; Φασίστες - Γουρούνια - Δολοφόνοι". Εδώ η άλλη η βλαμμένη πριν 1-2 χρόνια έπεσε, μαύρα μεσάνυκτα, πάνω στους αστυνομικούς την ώρα που κάνανε σύλληψη κάποιων σκληρών κακοποιών στην Κυψέλη με αποτέλεσμα στη βαβούρα πάνω να σκοτώσουν ένα αστυνομικό ! ! ! ! Αλήθεια, ξέρει κανείς αν την κλείσανε μέσα; Εμένα μου λες !
Γιάννης
14/01/2011 23:27
Δηλαδή, όποιος έχει χρήματα νομιμοποιείται να εξαγοράσει τον νομο, Αυτή είναι πραγματικά αισχρή πρόταση από την κυβέρνηση.
Manos
14/01/2011 23:14
Πέρα από τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, στην Ισπανία δεν καπνίζεις πουθενά, στην Ιταλία το ίδιο, ένας Τούρκος που τρώγαμε τις προάλλες μαζί έπαθε τη πλάκα του όταν είδε τους άλλους να καπνίζουν δίπλα του. Μετά απορούμε γιατί βρισκόμαστε στη κατάσταση αυτή. Είμαστε ένας συρφετός από αξιοθρήνητους ανθρωπάκους που ζει ο καθένας στον μικρόκοσμο του, κατά κανόνα φθονώντας τον διπλανό του. Αν επιτραπεί το κάπνισμα, ας επιτραπούν και τα ναρκωτικά, που τουλάχιστον δεν έχουν επιδράσεις στους γύρω. Να φορολογούνται και τα ναρκοχρήματα που είναι χοντρά (στη λογική των κερδών φορολογίας που περιγράφει το άρθρο σας.
αντωνης
14/01/2011 21:50
@gemlisco 13/1/2011 15:07 Υπηρξαν πολλες προσπαθειες απογορευσης του καπνισματος στην ιστορια. Στην Γερμανια πχ. προσπαθησαν να το απαγορευσουν τον 19ο αιωνα επειδη αυτοι που καπνιζαν ηταν δημοκρατες. Στις ΗΠΑ προσπαθησε η National Anti-Cigarette League, μια ενωση φανατισμενων γυναικων, χριστιανες μεθοδιστριες που ηταν εναντια σε καθε μορφη προσωπικης ευχαριστησης, και που πρωτοστατησαν στην ποτοαπαγορευση (ειρωνια της ιστοριας: Η προεδρος της League, Lucy Gaston πεθανε απο καρκινο λαιμου) και καταφερε να απαγορευτει το καπνισμα σε μερικες πολιτειες. Αλλα μονο για ενα μικρο διαστημα. Στην δεκαετια του 1960, αρχισαν παλι τις προσπαθειες και αυτη την φορα ειχαν τον ορο „παθητικος καπνιστης“ στο οπλοστασιο τους, εναν ορο που καθιερωσε ο γιατρος Fritz Lickint, ο οποιος κατοπιν εντολης του Χιτλερ -πρωην καπνιστη- προσπαθησε να αποδειξει τις καταστρεπτικες συνεπειες του καπνου. Δεν τα καταφερε μεν, αλλα ο ορος παρεμεινε και αρχισε να χρησιμοποιειται και στις μερες μας. Πολιτικοι στις ΗΠΑ αρχισαν λογω ψηφοθηριας να μαινονται κατα του καπνου και φανατισμενοι μεθοδιστες με επιρροη να τους διαφημιζουν. Την δεκαετια του 1970 αρχισαν να χρησιμοποιουν την στατιστικη προσπαθωντας να αποδειξουν αυτα που δεν καταφεραν οι ναζι γιατροι χρησιμοποιωντας τωρα αληθοφανη νουμερα (π.χ. 3.561 νεκροι απο παθητικο καπνισμα, τοσα ευρω κοστιζει ενα καπνιστης κτλ.) που τα βγαζουν απο το μυαλο τους. Απο την αλλη μερια ομως αρχισαν και οι σοβαροι επιστημονες να αμφισβητουν τα στατιστικα στοιχεια αποδεικνυοντας οτι ειναι ψευδεστατα (σε δικη που εγινε στις ΗΠΑ το δικαστηριο καταδικασε τις στατιστικες μεθοδους των φανατισμενων). Παρ ολα αυτα ομως καταφεραν να χωρισουν τους καπνιστες απο τους μη καπνιστες με το να στηλιτευουν τους μεν καπνιστες σαν εγωιστικα κτηνη που δεν ενδιαφερονται για τον διπλανο τους και τους αντικαπνιστες σαν τα θυματα τους. Οι καπνιστες θεωρουνται πια εξαρτημενοι αρρωστοι, ασχετα απο το γεγονος οτι ειναι αποδεδειγμενο, οτι οποιος θελει να το κοψει το κοβει αμεσως. Η μια ερευνα μετα την αλλη δημοσιευεται χωρις στην ουσια να αποδεικνυει τιποτα το ιδιαιτερο. Το αστειο της ιστοριας ειναι -οπως απεδειξε ενας ελβετος γιατρος, διαβαζοντας προσεκτικα τα στοιχεια του „υπουργειου υγειας“ των ΗΠΑ- αντι οι στατιστικες να δειχνουν κινδυνο παθητικου καπνισματος, δειχνουν 25% μεγαλυτερο κινδυνο καρκινου πνευμονων για του μη καπνιστες. Τις ερευνες αυτες τις χρηματοδοτουν πια οι φαρμακευτικες εταιρειες, οι οποιες πρωτοστατουν στην εξτρατεια κατα του καπνισματος και ονειρευονται τρελλα κερδη με τα αντικαπνιστικα φαρμακα που εχουν βγαλει στην αγορα. Βλεπουμε δηλαδη κατι αναλογο με τις εκαστοτε γριππες που θα αφανισουν δηθεν τον πλανητη. Οι ασφαλιστικες εταιρειες χρησιμοποιουν τους καπνιστες για να ανεβασουν τα ασφαλιστρα και οι πολιτικοι βρηκαν ενα μεσο να βιωσουν την γοητεια της απαγορευσης δειχνοντας κιολας ο,τι ενδιαφερονται για το καλο της κοινωνιας. Αυτα σε παρα πολυ περιληπτικη μορφη και συγνωμη αν σε κουρασα.
Θοικος
14/01/2011 19:39
Δημητρη,γιατι δεν το στελνεις το κειμενακι σου,κατ''ευθειαν στο Λοβερδο και στον Παπαντρεα;Κατι θα καταλαβουν. Εγω εχω γραψει ενα σωρο κειμενα και τα εχω στειλει. Αν με γραψουν και αυτοι,δεν με ενδιαφερει.Εγω θα εχω κανει ο,τι μπορουσα.
ΜΚ
14/01/2011 19:34
Αερολογίες σε όλα. Όποια νομική διαδικασία στην Ελλάδα χρειάζεται τη μεσολάβηση τουλάχιστον ενός ελεγκτή μεταξύ κυβέρνησης και πολίτη δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Εδώ ούτε καν ο βοσκόπουλος που τον βγάλαν και για δόλωμα δεν έχει πληρώσει (και δεν μιλάω για φυλακές κλπ). Όταν ο υπουργός οικονομικών αστειεύεται στην τηλεόραση και σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι από τον αντικαπνιστικό νόμο θα χαθούν έσοδα και αυτός λέει "καπνίζετε ελεύθερα"..ΟΚ είναι αστείο αλλά είναι αυτή η ελληνική κουτοπονηριά, η ψευτομαγκιά. Που εκφράζεται καλύτερα απ όλους σε ένα τοίχο στα εξάρχεια> Στα μπαρ τσαμπουκάς και στη δουλειά χαλβάς"
lak
14/01/2011 19:22
Απίστευτο. Είστε παπαρολόγοι. Δεν είστε ικανοί να εφαρμόσετε τίποτε. Γελοίοι ξεφτίλες. Σε μια χώρα που 9 μηνες το χρόνο κάθεσαι έξω και όλα τα καφε μπαρ έχουν καταλάβει όλα τα πεζοδρόμια, δεν είστε ικανοί να απαγορεύσετε το κάπνισμα.
ΗΡΩΑΣ
14/01/2011 19:20
Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, υπάρχουν μονο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές.
ΜΚ
14/01/2011 19:19
Κίριε Λοβέρδο, λυπάμαι που το λέω αλλά η υπόθεση του νόμου περί καπνίσματος σας ρεζίλεψε. Όπως και την κ. Ξηρογιαννακοπούλου. Ξέρετε να είστε σκληροί εκεί που παίρνει (συνταξιούχους-γερόντια) αλλά όχι στους ιδιοκτήτες των καφέ-αμάν.

Ρε παιδιά και εγώ ξέρω να κάνω νόμους, το θέμα είναι τους νόμους που κάνετε μπορείτε να τους εφαρμόσετε; Αν όχι, τι παιδεύεστε; Αφήστε το!

Αφού βάζετε πάνω από το σωστό, το πολιτικό κόστος, δεν πάτε καλύτερα σπίτια σας; Αυτή η λογική κατέστρεψε οικονομικά τη χώρα. Και ποιο πολιτικό κόστος; Αν θυμάμαι καλά το 80-90% των πολιτών συμφωνούσε με τα μέτρα.

Άντε λοιπόν. Για χάρη των μπουζουκομάγαζων και λοιπών "πολιτιστικών κέντρων" (κατά Γιαννόπουλο) μαζέψτε τα πίσω.

Όπως για χάρη των σουβλατζήδων και φραπεδάδικων αφήσατε ΤΕΙ στην επαρχία με κόστος κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ανα φοιτητή, που μπαίνει και κατά κανόνα δεν βγαίνει. Δεν τους δίνατε απευθείας τα μισά από αυτά τα χρήματα για να εξοικονομήσετε τα υπόλοιπα μισά.
Jean AJean
14/01/2011 18:42
Να φύγουν αμέσως οι ανίκανοι υπουργοί που δεν μπορούν να εφαρμόσουν νόμους ενώ μπορούν να μας κλέβουν χωρίς ντροπή!!!!! Να φύγουν και όλοι οι πολιτικοί που ευθύνονται για τα χάλια μας από το 1974. Δεν φταίμε σε τίποτα να υπομένουμε συμμετοχή στην αυτοκτονία των καπνιστών.
Μ Τ
14/01/2011 18:31
Αυτή η κυβέρνηση είναι τελικά εντελώς "απίθανη".........βάζουμε ένα φόρο να μαζέψουμε φράγκα και τελείωσε, τα ρυθμίσαμε όλα! τρεις λαλούν και δυό χορεύουν!
Χρήστος Α.
14/01/2011 18:27
Δυστυχώς η μη συμμόρφωση στους νομούς και η έλλειψη σεβασμού στους συμπολίτες μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της νεοελληνικής κουλτούρας μας.
Αυτοί που δεν σέβονται αυτό το απλό μέτρο είναι οι ίδιοι που δεν πληρώνουν φόρους, κτίζουν τα αυθαίρετα πετάνε τα μπάζα τους όπου γουστάρουν ,οδηγούν λες και ο δρόμος τους ανήκει και αρνούνται να περιμένουν στις ουρές.
Στην Μπανανιά που ζούμε όλα επιτρέπονται ,
Βέβαια όταν οι ίδιοι πάνε σε χώρες του εξωτερικού αυτόματα μεταμορφώνονται σε νομοταγείς πολίτες και συμμορφώνονται σε οποιοδήποτε κανονισμό για να μην υποστούν τις συνέπειες.
Εάν οι ιδιοκτήτες αντί να ψάχνουν τρόπο να καταργήσουν τον νόμο, προσπαθούσαν όλοι μαζί να τον εφαρμόσουν δεν θα είχαν πρόβλημα απώλειας εσόδων
Για τις κυβερνήσεις της κολοτούμπας δεν αξίζει καν σχόλιο..
Διερωτώμαι εάν μπορεί να γίνει μια οργανωμένη καταγγελία στη Ευρωπαϊκή Ένωση από κάποιο φορέα για το ζήτημα.
Προσωπικά δεν ξαναπατάω σε μαγαζιά που δεν σέβονται την υγεία μου και προτρέπω και τους υπόλοιπους παθόντες να μην τους επιβραβεύετε
Εάν βρισκόταν ένας επιχειρηματίας να δημιουργούσε μια επιχείρηση μα στόχο να συγκεντρώσει τους μη καπνίζοντες με ανάλογο προσωπικό και να μην επιτρέπεται καν η είσοδος στους παραπάνω αναφερθέντες Θα συγκέντρωνε μεγάλο ποσοστό πελατών που άπλα δεν βγαίνουν πια και επιμένουν να καλοκαιριάσει..

Κολοκύθια Τούμπανα
14/01/2011 18:00
Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω, μπορείτε πολύ απλά να ΜΗΝ πηγαίνετε στα μπαρ/πίστες/καζίνα/κτλ που ο ιδιοκτήτης πληρώνει το σχετικό φόρο και επιτρέπει στους θαμώνες του καταστήματος ΤΟΥ καπνιστές . Φαντάζομαι θα υπάρχουν και καταστήματα που ο ιδιοκτήτης δεν θα πληρώσει τον φόρο και θα είναι ακίνδυνα. . Αυτή η επιτυχία να έχει άρθρο 12 σελίδες σχόλια και οι 12 να είναι μπούρδες δεν έχει ξαναγίνει - λέτε : στη Γερμανία που ζούσα εγώ και εκεί που πήγα εγώ και το κολοκράτος και οι γελοίοι και η μπανανία και απαράδεκτοι και και και Τρώγεστε με τα ρούχα σας - μάλλον σας αρέσει .. Εγώ μαγαζί δεν έχω - αλλά αν είχα σίγουρα θα το έκανα καπνιστών - μόνο και μόνο για να απαλλαγώ από κάτι τύπους σαν ( τους περισσότερους από ) εσάς. Ευχαριστώ
Δημοσθενης Μπογδης
14/01/2011 17:52
Υπαρχει κανενα προβλημα στο να δεχθειτε τα σχολια μου. ΚΑΙΣΑΡ , επι της υποδοχης των σχολιων των αναγνωστων σας ;
άγις ανδεγαυός
14/01/2011 17:36
Συμφωνώ με τη λέξη ''ρύθμιση'' που προσπαθεί να υιοθετήσει [στην ουσία ''μαζεύοντας'' τα] το Υπουργίο Υγείας με τον ''περιβόητο'' αντικαπνιστικό νόμο. Όπως και στο εξωτερικό υπάρχουν χώροι για μη καπνίζοντες και χώροι για καπνιστές. Αυτό είναι το πιό σωστό, πιό ρεαλιστικό κοινής λογικής μέτρο. Θέλω όμως ο κος Λοβέρδος να σκευθεί μήπως το ΄συγχοροχάρτι΄ στους καπνίζοντες με την επιβολή άργυρίων'' δεν είναι υποκριτικό σαν το αντίστοιχο άφεσης αμαρτιών της Καθολικής Εκκλησίκας το Μεσαίωνα;
Φόν Φούφουτος.
14/01/2011 17:20
Άμα είναι να εισπράξουν, ακόμα και τον νόμο, που είναι και πρόσφατος, αλλάζουν.
Ρε, τί είναι αυτοί?
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
14/01/2011 16:32
Έχετε αντιληφθεί ότι, μιά ολόκληρη υπουργός, η κ. Ξενογιαννακοπούλου, πέρασε 8 μήνες απ''το υπουργείο υγείας, με μοναδικό έργο τον φασιστικό νόμο κατά του καπνίσματος και ένα αντιγριππικό εμβόλιο! Και τα κυκλώματα του φαρμάκου εν''τω μεταξύ, εξακολούθησαν να ρημάζουν τα Ταμεία μας, πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!
ιζα
14/01/2011 15:56
Δεν ειμαι καπνιστρια αλλα γενικά δεν ειχα προβλημα με τους καπνιζοντες. Ζώντας στο εξωτερικό για λίγα χρόνια συνήθησα στα ακαπνα μπαρ και όταν επέστρεψα μου κακοφάνηκε αλλά πάλι το συνήθησα. Τώρα ως εγκυμονούσα έχω πρόβλημα να πάω σε ένα μπαρ για ένα ποτό. Κυρίως τώρα το χειμώνα. Καταλαβαίνω τους καπνιστές, απλά αυτή η αλλαγή σε πλήρωνε και επιτρέπεται το κάπνισμα μου φαίνεται αηδιαστική ως προς τη νοοτροπία. Και φυσικά ούτε πρόκειται να πληρώνουν τα μπαρ αφού όσοι έλεγχοι έγιναν με τον αντικαπνιστικό νόμο τόσοι και λιγότεροι θα γίνουν τώρα. μελαγχολία..
Βασίλης
14/01/2011 15:49
Εκεί στο υπυργείο υγείας το βλέπουν το γκάλοπ που διενεργείται στην εφημερίδα σας σχετικά με το κάπνισμα ή όχι; αν δεν το βλέπουν τους ενημερώσατε σχετικώς; η άποψη της πλειοψηφίας και της λογικής δε πρέπει να ληφθεί υπόψη; ευχαριστώ
Θοικος
14/01/2011 15:49
Εγω του ταγραψα του Παπαντρεα στα ισα,αλλα εσας,δε σας βλεπω να το κανετε.Γιατι ομως,τον φοβαστε; Αν ναι,γελαω ενθυμουμενος εκεινο το ηρωικο,που μας λεγανε μικρα,"του Ελληνος ο τραχηλος,ζυγον δεν υποφερει". Τελικα φαινεται,οτι οι μη καπνιζοντες,υποφερουν και παραυποφερουν τον χειροτερο ζυγο,που ειναι η στερηση του αερα που αναπνεουμε.
grandfairy
14/01/2011 15:29
Ο,τι και να πει κανεις είναι λίγο. Η δημόσια υγειά καταστρατηγείται στην πιο έμπρακτη μορφή.. Όσοι έχουν πληρώνουν για να μολύνουν.. Σταρμπακς και σπίτι μου! αίσχος...
Δημήτρης
14/01/2011 15:29
Ως υπάλληλος σε κέντρο διασκέδασης και μη καπνιστής, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Λοβέρδο που με σκέφτεται και φροντίζει αν πάθω καρκίνο να έχω μία αξιοπρεπή νοσηλεία. Ευχαριστώ κύριε υπουργέ μου, τώρα τα παιδάκια μου μπορούν να κοιμούνται ήσυχα, ότι ο πατέρας τους δε θα πάει σαν το σκυλί στ'' αμπέλι.
MΠΑΜΠΗΣ
14/01/2011 14:38
Δηλαδή, για μια ακόμα φορά στη βρωμερή νεοελλάδα, άμα πληρώνεις το πεσκέσι μπορείς να καταστρατηγείς κάθε νόμο... Αν είναι έτσι, τί με εμποδίζει να μπουκάρω σε ένα γραφείο μακρυχέρι βουλευτή, να τον κάνω τούμπανο στο ξύλο, και μετά να πληρώσω το πρόστιμο...; Αφού για σας ραγιάδες τα πάντα λογίζονται πια μόνο σε χρήμα... Ούστ να χαθείτε γελοίοι! Φτιάχνετε νόμους μόνο και μόνο για να μαζεύετε πρόστιμα και όχι για το συλλογικό συμφέρον. Φτου σας ρε.
Μιχάλης Γ.
14/01/2011 14:07
Οι παλινωδίες της Κυβέρνησης είναι γελοίες! Στο τέλος πάμε σε ένα νέο νόμο με μόνο σκοπό τη φορομπηξία. Η Κυβέρνηση ενδιαφέρεται μόνο να εισπράξει λεφτά, κάνοντας την Ελλάδα τη μόνη Ευρωπαική Χώρα που υπάρχει ντουμάνι στους Δημόσιους Χώρους. Εχουμε Κυβέρνηση καραγκιόζηδων, διεφθαρμένων και ανίκανων και για τα πιό απλά θέματα.
Α.Π.
14/01/2011 14:02
Μπροστά στο φόβο των αντιδράσεων (βλέπε κόστος, πολιτικό και μη) και μπροστά στην αδυναμία εφαρμογής, πάνε περίπατο και οι νόμοι και τα ψηφίσματα και η κοινή λογική ακόμα. Κρίμα... για άλλη μια φορά. Τα μαγαζιά δεν υφίστανται μόνο τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, υφίστανται ΚΥΡΙΩΣ τις συνέπειες των πολύ κακών υπηρεσιών που προσφέρουν σε συνδιασμό με τα υπέρογκα ποσά που χρεώνουν για τις υπηρεσίες αυτές. Ο άλλος λόγος είναι ο ανταγωνισμός: έχουμε ένα τρομακτικά μεγάλο αριθμό μαγαζιών κάθε είδους, επομένως είναι μοιραίο να κλείσουν πολλά απ'' αυτά με την πρώτη δυσκολία. Κακώς ίσως - γιατί θα μείνουν άνθρωποι χωρίς δουλειά - αλλά έτσι είναι. Το πρόβλημα είναι πως κανένας δεν δέχεται ν'' αντιμετωπίσει το θέμα στην ουσία του. Οι καπνιστές αναγνωρίζουν το κακό και βλαβερό και ενοχλητικό της συνήθειας, αλλά αρνούνται να την αλλάξουν - για να μην ζοριστούν ίσως; Φτάνουμε στο σημείο να χρειαζόμαστε νόμους για να ρυθμίσουμε ένα θέμα κοινωνικής ευαισθησίας και συμπεριφοράς. Από την άλλη, όταν επιτέλους φτιάχνεται ένας τέτοιος νόμος, όχι μόνο δεν μελετάται από πριν, όχι μόνο δεν εφαρμόζεται (μοιραία), αλλά μετατρέπεται σε εισπρακτικό μηχανισμό. Μαυρογυαλούροι σε όλα... Συμφωνώ με τους καταστηματάρχες. Κανένα τσιγαρόσημο να μην πληρωθεί. Απλά να ισχύσει η ΠΛΗΡΗΣ και ΚΑΘΟΛΙΚΗ απαγόρευση του καπνίσματος σε ΟΛΟΥΣ τους κλειστούς δημόσιους χώρους (δημόσιος = χρησιμοποιείται από το ευρύ κοινό). Τελεία.
Joan- Joan
14/01/2011 14:01
Ντροπή στου κυβερνώντες που δεν μπορούν να εφαρμόσουν έναν νόμο σωστά! Όταν δεν είναι ικανοί να προφυλάξουν την υγεία των πολιτών με την καθολική απαγόρευση του καπνίσματος περιμένουμε να μας βγάλουν από την κρίση... Τώρα βρήκαν νέα παραθυράκια με το τσιγαρόσιμο, μόνο για να εισπράττουν χρήματα. Τριτοκοσμικές καταστάσεις!
M.P
14/01/2011 13:46
Απάντηση στον Τακης.Χ. 13/1/2011 14:19

Φίλε Τάκη, ακόμα και αν δεχτούμε ότι το κάπνισμα δεν κάνει καμιά ζημιά στη υγεία μας, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι ο καπνός για μερικούς είναι πολύ ενοχλητικός.

Δυστυχώς απέδειξες άλλη μια φορά ότι οι Ηλίθιοι είναι Αήττητοι.

Περαστικά σου.

GOLDEN BOY
14/01/2011 13:09
Έχουμε μία αστεία κυβέρνηση ημιμαθών που με ημίμετρα μας οδηγεί κατευθείαν στη χρεοκοπία! Είναι δυνατό να μην μπορεί να εφαρμοστεί ένας νόμος που εφαρμόζεται μέχρι και στην τριτοκοσμική Τουρκία;
The Great Gatsby
14/01/2011 13:04
Παρα το οτι ειμαι καπνιστης, θα ηθελα να απαγορευεται το καπνισμα σε ολους τους δημοσιους χωρους, ειτε εστιατορια, ειτε πιστες και club. Περαν του αδιαμφισβητητου περι της υγειας θαμωνων και εργαζομενων, θα μπορουσα κι εγω να καπνιζω λιγοτερο. Ομως, η αληθεια ειναι οτι τωρα που ειναι χειμωνας δεν μπορω να βγαινω εξω προκειμενου να κανω ενα τσιγαρακι οποτε αποφασισα να κοψω τις εξοδους και να καλω φιλους στο σπιτι μου μιας κι εδω δεν ισχυει ι απαγορευση. Σας πληροφορω οτι και καλυτερα περνουσαμε μεσα και καλυτερα τρωγαμε και πιο ωραια μουσικη ακουγαμε. Πλεον εχουμε θεσπισει 3 μερες την εβδομαδα να βρισκομαστε σαν παρεα σε καποιο σπιτι αντι να πηγαινουμε σε καποιο bar ή εστιατοριο και η διασκεδαση ειναι σαφως πολυ καλυτερη. Σιγουρα οι επαγγελματιες υφιστανται οικονομικη ζημια και προκειται να υποστουν ακομα μεγαλυτερη, αλλα η αληθεια ειναι οτι η καθε κατασταση δημιουργει διαφορες εναλλακτικες λυσεισ και ο καθενας μπορει να επιλεξει τη δικη του. Ας μην ξεχναμε οτι οι πραγματικοι επαγγελματιες με εστιατορια και καφετεριες σπανιζουν οποτε στις περισσοτερες περιπτωσεις, αυτοι διωχνουν την πελατεια τους απο μονοι τους... Και κατι τελευταιο... Δεχομαι ολα τα επιχειρηματα των μη καπνιστων και αρνουμαι να καπνισω σε δημοσιο κλειστο χωρο, αλλα το καλοκαιρι, θα καπνιζω σε ΟΛΟΥΣ τους ανοιχτους δημοσιους χωρους ειτε επιτρεπεται ειτε οχι... οποιος ενοχλειται, μπορει να παει πιο περα... οπως λεει και το σλογκαν, "εξω επιτρεπεται το καπνισμα. οποιος ενοχλειται, να κατσει μεσα που απαγορευεται..." Εχετε και σε αυτο αντιρρηση, φιλοι μη-καπνιστες;
GreekPete
14/01/2011 12:48
Τέτοια ξευτίλα δε νομίζω να έχω ματαδεί! Είναι εντελώς ανίκανοι ή απλά ξεπουλημένοι;! Από την κρατική τηλεόραση σήμερα το πρωί, ’έγκριτοι'' δημοσιογράφοι και ''διαπρεπείς'' επιστήμονες πανηγύριζαν για τη μεγάλη νίκη των ''σκλαβωμένων'' καπνιστών!...Ντροπή,ντροπή, ντροπή...Μακάρι να μπορούσα να φύγω απ΄αυτή τη χώρα και αύριο κιόλας.
Καμπούρης Γιώργος
14/01/2011 12:08
Δεν έχουμε προκοπή. Καλά μας κάνουν αφού για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα κοινωνικής υγείας δε μπορούμε να πειθαρχίσουμε. Το κάπνισμα θα μας σώσει;
Ζωή
14/01/2011 12:07
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αυτονήτο γίνεται τόσο δύσκολο και τελικώς αδύνατο!
Μία ρύθμιση, ένας νόμος εφαρμόζεται για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό, να λύσει κάποιο πρόβλημα, να εξυπηρετήσει μία κοινωνική ανάγκη. Μπορεί κανείς να μου πει ποιο σκοπό, πρόβλημα ή ανάγκη εξυπηρετεί η συγκεκριμένη αλλαγή;
Τι να πω...απογοητεύομαι, θλίβομαι και τελικώς εξοργίζομαι!
fuser
14/01/2011 11:47
Οχι πως παιζει ρολο, αλλα για του λογου το αληθες μην πολυφερνετε την Τουρκια για παραδειγμα μερικοι εδω μεσα. Και εκει καταστρατηγειται ο νομος κατα το δοκουν περιπου οσο και εδω:)
vangelis
14/01/2011 10:22
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Εξαπατησατε τον Ελληνικό Λαό! Είστε απαράδεκτοι και να σηκωθείτε να φύγετε γρήγορα..δεν έχετε κότσια κύριε Υπουργέ... !
Θοικος
14/01/2011 10:06
Αλεξανδρε,σε καταλαβαινω απολυτα,γι αυτο,εγω επαψα να ελπιζω οτι θα ακουσω ζωντανη τζαζ στην Ελλαδα. Καποτε,ειχα αποφασισει να παω σ εκεινο το μαγαζι που ειναι πισω απο το Α Νεκριταφειο,δεν ξερω πως το λενε,που ειχε φερει μια καλη ορχηστρα,και με το που μπηκα μεσα,με βαρεσε ο καπνος στη μυτη,και αμεσως εκανα μεταβολη και πεταχτηκα εξω,αφηνοντας τους να αναπνεουν τα δηλητηρια. Εκτοτε,ας ειν καλα τα στερεοφωνικα μου,που ειναι πολυ ανω του μεσου ορου,αφου μου περισσεψαν λεφτα,επειδη εχω κοψει το τσιγαρο,35 χρονια τωρα. Αν υπολογισεις οτι ειχα φτασει να καπνιζω 40 τσιγαρα,καταλαβαινεις οτι γλυτωσα ενα σωρο λεφτα,με τα οποια μπορεσα να αγορασω πολυ καλα μηχανηματα. Οι δυστυχεις,που εξακολουθουν να καπνιζουν,δεν καταλαβαινουν οτι κανουν ακριβως το ιδιο με τους πρεζακηδες.Θεωρουν δηλαδη,οτι ειναι μαγκες,(ετσι ακριβως λενε και οι δυο),και δε βλεπουν οτι ειναι αγκαλια με ενα σωρο ασθενειες,που τους λιανιζουν τη ζωη λιγο λιγο,και θεωρουν αυτους που δεν καπνιζουν,βουρλα,ξενερωτους και ο,τι αλλο τους κατεβαζει η γκλαβα. Οπως βλεπεις,δε χρησιμοποιω τις λεξεις καπνιστης-αντικαπνιστης,γιατι δε θελω να βαζω ταμπελες,και γιατι εγω δεν ειμαι καθολου αντι-κατι.Απλως δεν καπνιζω,,και δεν μπορω να ζω σε ενα χωρο,που καπνιζουν αλλοι. Η πλακα ειναι,οτι αυτοι που καπνιζουν,χρησιμοποιουν τη λεξη καπνιστης,σαν παρασημο,σαν ανδραγαθια,λες και ειναι καποιοι σπουδαιοι,που πρεπει να τους προσφωνουμε,για να ξεχωριζουν.Οπωςλεμε γιατρος χειρουργος ενα πραμα! Καλα,ειναι να κρατας την κοιλια σου απο τα γελια.
AP
14/01/2011 09:57
Θα μπορουσε μηπως ο πρωθυπουργος και ο υπουργος του να εξηγησουν τη νεα αλλαγη του νομου και την προβλεπομενη εφαρμογη του σε ολους εκεινους τους κακοβουλους στο εξωτερικο που θεωρουν την Ελλαδα αναξιοπιστη? Νομιζω οτι θα τους επειθαν αμεσα και για τη συνεπεια της ελληνικης πολιτειας και για το ποσο ενδιαφερονται για την δημοσια υγεια. Θα ηθελα πολυ να ακουσω τον πρωθυπουργο να το εξηγει με τον τοσο οικειο πια, υποκριτικο και τελικως ανουσιο λογο του. Εν τελει, αν η Τουρκια αναλαμβανε το μισο ή ολο το Αιγαιο, τη μιση ή ολη την οικονομια και ολη τη δημοσια διοικηση θα μπορουσα να προσβλεπουμε σε πιο ανθρωπινες μερες
Maxmara
14/01/2011 09:53
Με τα σχόλια που βλέπω εδώ, παίρνω το θάρρος να ζητήσω και εγώ τα δικαιώματά μου!!!!
- ΑΠΑΙΤΩ την κατάργηση του ΚΟΚ.
- Εχω "δικαιώματα" σαν "Γρήγορος Οδηγός". Το φασιστικό μέτρο της απαγόρευσης οδήγησης με 200χαω καταστρατηγεί την ελευθερία μου.
- Να χωριστούν οι δρόμοι σε αυτούς για "Αντιπαθητικούς Αργούς οδηγούς" και σε αυτούς για "Γρήγορους". Αν αυτό δεν γίνεται, να φύγουν οι αργοί και να μείνουν οι γρήγοροι.
- Να μου επιτραπεί να οδηγώ σε πλατείες και παιδότοπους.
- Ολοι αυτοι οι κανονισμοί του ΚΟΚ είναι προεόρτια για άλλους περιορισμούς στην προσωπική μου ελευθερία!
Γιάννης Κ
14/01/2011 09:28
Μια ζωή καραγκιόζηδες, μια ζωή στο περίπου, μια ζωή σε ένα παιχνίδι εντυπώσεων. Ανίκανοι να πείσουν για κάτι προφανές όπως η απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους περιμένουμε οι δόλιοι να μας σώσουν από τα χειρότερα της κρίσης.
Ελεήστεεεε
14/01/2011 09:13
Προσέξατε κάτι ακόμα;;

Όσοι ενταχθούν στη ρύθιση και στη συνέχεια αποφύγουν την καταβολή του ηνιαίου τέλους απειλούνται ε ανάκληση της άδειας λειτουργίας...

Η υγεία πάει περίπατο...τα λεφτά εμείς θέλουμε.

Ξεφτιλισμένου μπουρ......κράτος.
;Άκαπνος αγανακτησμένος
14/01/2011 08:33
Αυτοί (οι κυβερνώντες) μετά την ψήφιση κάθε νόμου, ψάχνουν τα παραθυράκια του και πώς να τα μεγαλώσουν για να μην εφαρμόζετε ο νόμος. Δεν τους ενδιαφέρει η υγεία ούτε η καθαριότητα, παρά μόνο πώς να βρουν τρόπο να τα αρπάζουν κάποιοι ειδήμονες (επίορκοι υπάλληλοι τους) που τα τρώνε μαζί .
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
14/01/2011 08:30
Σταματήστε τώρα αυτές τις βλακείες περί άρσης της απαγόρευσης γιατί φοβάμαι πως θα σας πάρουμε με τα γιαούρτια και τις ντομάτες υποκριτές και ανεπάγγελτοι μπαμπουίνοι......

εσείς δεν είστε ευρωπαίοι αλλά ευρωπέη!!!!!!!!!!!!
Δημήτρης
14/01/2011 08:08
Νόμισα ότι ψήφισα πολιτικούς να με κυβερνήσουν και ΟΧΙ οι διάφοροι Παπαργυρόπουλοι, Στηβ Κακέτσηδες κλπ.
ΑΧΡΗΣΤΟΙ ούτε ίσα με την Τουρκία δεν είμαστε!!!
Ηλίας Καβάκας
14/01/2011 07:53
Παιδιά , οι πολιτικοί μας δεν καταλαβαν τίποτα φαίνεται ακόμα, αλλιώς πως μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς την απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου σε ερώτηση δημοσιογραφου για την προωθούμενη αλλαγή στο νόμο για την απογορευση του καπνίσματος << η κυβέρνηση πρωτίστως ενδιαφέρεται για την υγεία των πολιτων της>> εαν αυτό δεν είναι ,υποκρισία ,κοροιδία,γελοιοποίηση, τότε τι είναι , μας περνουν για κάφρους ακόμα.
Α. ΤΣΑΤΣΑΡΟΣ
14/01/2011 07:40
Το άθλιο αυτό κράτος που με τους βρωμιάρηδες πολιτικούς που μόνιμα συναλλάσεται με τους νταβατζήδες της ημέρας και της νύχτας ένα νόμο που το ίδιο έφερε προκειμένου να προστατευτή ο κοσμάκης έρχεται να τα αρπάξη και πάλι βάζωντας κεφαλικό φόρο. Αυτό ήταν το πρόβλημά τους. Άντε να χαθήτε λεχρίτες. Λοβέρδο μήπως με πόνο ψυχής μας αραδιάζης και πάλι ένα σωρό μ.............ς.
antikapnistis
14/01/2011 01:59
Grapste kai diamartyritheite ston Loberdo kateftheian minister@yyka.gov.gr
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
14/01/2011 01:42
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ,ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΑΙ ΕΥΠΡΩΣΔΕΚΤΟΙ ,ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΒΟΛΕΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΟΥΛΕΣ ΣΑΣ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΕΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Bandreas
14/01/2011 00:55
Ντροπή, ντροπή, ντροπή...... Είναι ανίκανοι να εφαρμόσουν έναν νόμο που οι ίδιοι ψήφισαν, για ένα πρόβλημα που είναι εδώ και χρόνια λυμένο στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη. Είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι αυτοί θα μας βγάλουν και από την οικονομική κρίση? Μόνο πως να βρίσκουν τρόπους να τα αρπάζουν ξέρουν και εφαρμόζουν.
Πέτρος
14/01/2011 00:37
Όσοι από εμάς βγαίνουν σε νυχτερινά μαγαζιά γνωρίζουν πολύ καλά ότι η πλειοψηφία των ποτών που μας σερβίρουν είναι νοθευμένα (μπόμπες όπως όλοι λέμε), οι οποίες περιέχουν άκρως επικίνδυνες για την υγεία ουσίας (π.χ. μεθανόλη). Ουσίες που προκαλούν τεράστιες βλάβες στον οργανισμό και δεν συγκρίνονται με τα τις επιπτώσεις του καπνίσματος. Επιπλέον, όλοι ξέρουν ότι δεν υπάρχει ούτε υγειονομικός έλεγχο, ούτε εφαρμόζονται μέτρα πυρασφάλειας. Ας φροντίσει λοιπόν το κράτος όλα αυτά πρώτα και μετά συζητάμε για το κάπνισμα. Στις άλλες χώρες που πραγματικά απαγορευτικέ, τα άλλα θέματα ήταν ήδη λυμένα. Στην Ελλάδα ξέρουμε ότι κάθε επιπλέον μέτρο, είναι απλά μια ακόμα αφορμή για να λαδώνουν οι ιδιοκτήτες των κέντρων διασκέδασης.
Μεταναστης_απο_χρονια
13/01/2011 23:59
Τα βλέπω και γελάω όλα αυτά, εδώ από το εξωτερικό όπου οι Έλληνες προοδεύουν πραγματικά. Αν είναι δυνατόν να έχουν και άποψη οι υπάνθρωποι καπνιστές, που σε όλο τον άλλο κόσμο έχουν πεταχτεί έξω από κάθε χώρο (όπως και τους ταιριάζει) και να τους παίρνει ο κόσμος σοβαρά! Ουστ ρε! Και μόνο που μπαίνουν στο μαγαζί καπνιστές βρομάει ο τόπος μόνο από τα ρούχα τους. Εγώ προτείνω καινούριο νόμο που να υποχρεώνει τους καπνιστές να ψεκάζονται με Glade πριν μπούνε στην ταβέρνα!
ΣΑΚΗΣ
13/01/2011 23:34
ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ (ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΟ) Ή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ (ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ.
Μονο ΠΟΥΡΟ
13/01/2011 21:32
Μαλιστα θα επρεπε ο φορος να μπαινει αναλογα το τι καπνιζει κανεις. Οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μεγαλος φορος. Αν ειναι με φιλτρο ή χωρις αν ειναι στριφτο αν ειναι εισαγομενο ή ντοπιο αν ειναι πουρο Αβανας ή Ολανδιας, και θαπρεπε τα μαγαζια τα ιδια να τα πουλανε για να εισπρατεται επι τοπου ο φορος. @μεταναστης. Αυτοι που θελουν να προστατεψουν την υγεια τους να πανε εκει που δεν καπνιζουν και να μην κατηγορουν τους υπολοιπους. Με αυτα που λεει αμφιβαλλω αν εχει πληρωσει ποτε φορο...
Μονο ΠΟΥΡΟ
13/01/2011 21:32
Μαλιστα θα επρεπε ο φορος να μπαινει αναλογα το τι καπνιζει κανεις. Οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μεγαλος φορος. Αν ειναι με φιλτρο ή χωρις αν ειναι στριφτο αν ειναι εισαγομενο ή ντοπιο αν ειναι πουρο Αβανας ή Ολανδιας, και θαπρεπε τα μαγαζια τα ιδια να τα πουλανε για να εισπρατεται επι τοπου ο φορος. @μεταναστης. Αυτοι που θελουν να προστατεψουν την υγεια τους να πανε εκει που δεν καπνιζουν και να μην κατηγορουν τους υπολοιπους. Με αυτα που λεει αμφιβαλλω αν εχει πληρωσει ποτε φορο...
Μονο ΠΟΥΡΟ
13/01/2011 21:32
Μαλιστα θα επρεπε ο φορος να μπαινει αναλογα το τι καπνιζει κανεις. Οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μεγαλος φορος. Αν ειναι με φιλτρο ή χωρις αν ειναι στριφτο αν ειναι εισαγομενο ή ντοπιο αν ειναι πουρο Αβανας ή Ολανδιας, και θαπρεπε τα μαγαζια τα ιδια να τα πουλανε για να εισπρατεται επι τοπου ο φορος. @μεταναστης. Αυτοι που θελουν να προστατεψουν την υγεια τους να πανε εκει που δεν καπνιζουν και να μην κατηγορουν τους υπολοιπους. Με αυτα που λεει αμφιβαλλω αν εχει πληρωσει ποτε φορο...
Μονο ΠΟΥΡΟ
13/01/2011 21:32
Μαλιστα θα επρεπε ο φορος να μπαινει αναλογα το τι καπνιζει κανεις. Οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μεγαλος φορος. Αν ειναι με φιλτρο ή χωρις αν ειναι στριφτο αν ειναι εισαγομενο ή ντοπιο αν ειναι πουρο Αβανας ή Ολανδιας, και θαπρεπε τα μαγαζια τα ιδια να τα πουλανε για να εισπρατεται επι τοπου ο φορος. @μεταναστης. Αυτοι που θελουν να προστατεψουν την υγεια τους να πανε εκει που δεν καπνιζουν και να μην κατηγορουν τους υπολοιπους. Με αυτα που λεει αμφιβαλλω αν εχει πληρωσει ποτε φορο...
τασος πεκ
13/01/2011 21:24
πανω που αρχισαν τα παιδια μας να προσαρμοζονται εμεις η γενεια των κυβερνωντων τα πηρε πισω ολα!!!! φτου σας!
Αλεξανδρος
13/01/2011 21:18
Το προβλημα ειναι οτι ο Ελληναρας καπνιστης δεν εχει τα δικα του ορια. Δεν εβλεπες ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ πχ στο Μοναχο που εχω ζησει αρχες της δεκατετιας του 90 και δεν υπηρχαν ακομη νομοι για το καπνισμα, να καπνιζει ανθρωπος το ενα μετα το αλλο στο εστιατοριο. Το πολυ ενα πριν και ενα μετα. Ειναι βασικοι κανονες καλης κοινωνικης συμπεριφορας. Απλο. Δεν μιλαμε σε χωρο που υπαρχουν και παιδια. Δεν υπαρχει περιπτωση. Ακομη και τωρα μου ετυχε σε χωρο καπνιστων σε εστιατοριο στη Βιεννη, να βγαινουν εξω να καπνισουν γιατι καποιοι δεν καπνιζαν στο χωρο αυτον. Επισης ΔΕΝ εχουν τους αεραγωγους για διακοσμιση. Ουδεποτε που ετυχε να πρεπει να αερισω τα ρουχα μου μετα απο εστιατοριο ή και μπαρ στη Γερμανια. Αυτα ειναι γεγονοτα.
Θυμαμαι τον ταλαιπωρο 80 χρονο ΓΙΓΑΝΤΑ της Τζαζ Lou Donaldson να ζητα απο τους "τζαζοφιλους" στην Αθηνα να μετριασουν το καπνισμα για να φυσα καλυτερα το θρυλικο του σαξοφωνο και για το οποιο πληρωσαμε 45 ευρω τουλαχιστον να το ακουσουμε, και να αγνοειται περιτρανα ακομη και απο το τραπεζι που ηταν ακριβως μπροστα του και εβλεπες τον Lou (που επαιζε με τον Charlie Parker) να αγκομαχα (ευτυχως το εν λογω κλαμπ απαγορευσε το καπνισμα και ελπιζω να μην το επαναφερει τωρα).

Εαν υπηρχε μετρο & αγωγη στους καπνιστες [δεν ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ οτι δεν καπνιζουμε σε χωρο με εστω και ενα παιδι ;;;;; Εαν δεν ειναι αυτονοητο δεν χρεαζεται ο ΜΠΑΤΣΟΣ να στο επιβαλει καπως ;;;; ΕΛΕΟΣ!) και λειτουργια του εξαερισμου (ο οποιος ειναι προϋποθεσαη για την αδεια λειτουργιαςπού εισαι κρατος??), δεν θα υπηρχε θεμα. Αλλα εδω βλεπεις κατα κανονα καπνιστρια μαμα να ταιζει το παιδι με το χερι που εχει καπνισει ή και καποιες φορες να το ταιζει καπνιζοντας... Αλλο ενα τεκμηριο υπαναπτυξης - ενταξει, ενταξει εμεις δεν εχουμε διοξινες (ή περιμενατε ποτε κατι τετοιο να διογκωθει με τετοιο τροπο απο τις ελληνικες ''ανεξαρτητες" αρχες;
Ηλίας Καβάκας
13/01/2011 20:43
κ.Λοέρδο είσθε Υπουργος Υγείας, ετσι νομίζω ,εσεις το πιστευετε? Οταν ο κ.Πρωθυπουργος ανακοίνωνε την ολική απογόρευση ,ηταν κι αυτό επικοινωνιακό.? Δεν λέτε να αλλάξετε με τιποτα εσεις οι πολιτικοι? Τοποθετηθήκατε εκει να φροντίζετε την υγεία μας ή για να εξυπηρετήσετε τουσ καπνιστας και μένα με ρωτήσατε που 62 χρόνια ρουφαω τους καπνούσ τουσ σ΄΄ όλουσ τους χώρουσ. Δεω νομίζετε οτι ανοίγετε διάπλατα την πόρτα για άλλη μια φορα να μην εφαρμοσθει ο νόμος. Πάντως σε θαυμάζω για την παλικαριά σου να μου κόψεις τη σύνταξη μου και να αλλάξεις τη ζωη εκατομμυρίων Ελλήνων σε μια βραδυά. Που ειναι η παλικαρια σου να εφαρμόσεις το νομο για την απογορευση του καπνίσματος? Και κάτι τελευταίο , δεν βλέπω να αναφερονται οι καφετέριες έχετε κάποια σκοπιμότητα ,απλώς ρωτώ.
Μανώλης S.
13/01/2011 20:34
Πρόκειται για λανθασμένη απόφαση. Κάποτε μέχρι και στους κινηματογράφους επιτρεπόταν το κάπνισμα. Σήμερα γνωρίζουμε ότι το τσιγάρο όταν καίγεται εκλύει γύρω στις 4.000 χημικές ενώσεις εκ των οποίων τουλάχιστον 80 από αυτές είναι καρκινογόνες ενώ εκατοντάδες άλλες δηλητηριώδεις. Με αποφάσεις σαν αυτές ποτέ δεν θα πάμε μπροστά.
ΓΙΩΡΓΟΣ
13/01/2011 20:07
NΤΡΟΠΗ…εάν πράγματι η κυβέρνηση αντί να κοιτάξει πως θα εφαρμοστή ο αντικαπνιστικός νόμος έχει αποφασίσει την τροποποίηση αυτού. Είναι δυνατό στο Ελλαδιστάν να υπάρξει ποτέ μια κυβέρνηση η οποία θα νομοθετεί και οι νόμοι θα εφαρμόζονται; Κύριοι ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ Αφήστε τα καραγκιοζλίκια και εφαρμόστε τον αντικαπνιστικό νόμο. Είναι δυνατό να πηγαίνω σε εστιατόριο (από τα θεωρούμενα και πολύ καλά) και να είναι τεκές, να μην μπορώ να προστατέψω την υγεία την δική μου, του παιδιού μου, να πρέπει να διαπληκτίζομαι με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος και τους καπνιστές, να πηγαίνω στην πολεοδομία ( Αλεξ/πολης) και μπαίνοντας στο γραφείο να μην μπορώ να δω από την κάπνα, γιατί; Ή πάρτε τον νόμο πίσω και επιτρέψετε το κάπνισμα επιβεβαιώνοντας ότι είστε μία από τα ίδια ή κάντε το αυτονόητο, εφαρμόστε τον νόμο και αποδείξτε ότι έχετε ………..(πολιτική βούληση) να εφαρμόσετε τον νόμο και δεν είστε έρμαια τον κάθε λογής συμφερόντων. Τα αλλά περί μείωσης του τζίρου των καταστημάτων και τ.λ.π είναι ανοησίες, να έχουμε να λέμε.
ορυλας
13/01/2011 20:00
οι πιπες απαγορευονται?αν οχι πειτε στους αρμοδιους να μου παρουν απο μια!!!!
μακρόθεν
13/01/2011 19:56
Αίσχος.
Κώτσος
13/01/2011 19:19
Δύο πράγματα: 1ον. Στην Ελλάδα έχουμε πάγια τακτική να αγνοούμε τις μειοψηφίες. Αυτό δείχνει την ποιότητα της δημοκρατίας μας. Το πλήθος των ασθενών (ασθματικοί, αλλεργικοί, ΧΑΠ-πάσχοντες κλπ) δε μας απασχολεί, γιατί ποτέ δεν τους είδαμε να βήχουν μέχρι σκασμού από πάνω μας, μια που ποτέ δεν μπορούν να διασκεδάσουν στα μπαρ που εμείς καπνίζουμε μανιωδώς. 2ον. Περί του διαχωρισμού σε μαγαζιά καπνιστών και μη: Ποια είναι κατά τη γνωμη σας μια λογική αναλογία των δύο;... Ένα προς ένα; Δέκα προς ένα; Μήπως από την ως τώρα εμπειρία 99:1;!!! Ή μήπως θα πρέπει να ορίσει ο νόμος αναλογία στις άδειες, για να πέσει η μίζα του αιώνα πάλι;...
ΚΩΣΤΑΣ
13/01/2011 19:15
Οι πολιτικοι-δυναστες εφτιαξαν παλι εναν νομο χωρις να νοιαζονται για το κοινο συμφερον αλλα μονο για τη τσεπη τους.

Παλι κοινωνικα αποκλεισμενοι οι μη καπνιστες. Παλι δεν εχουμε δικαιωμα στη διασκεδαση, εμεις μονο για φαγητο, μετα υπνο...

Βαλτε το και στα σχολεια σαν μαθημα, επισημα γιατι ανεπισημα απο 10 ετων η πλειοψηφια των πανεξυπνων ελληνων καπνιζει. Στο 2011 μετα απο τοση πληροφορηση υπαρχει κοσμος που επιλεγει να αρχισει το καπνισμα!!!!

Αυτη η χωρα ειναι τοσο κατω που δε σωζεται με τιποτα.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Kotsos
13/01/2011 19:05
Αίσχος!
αντρεας αστο
13/01/2011 18:52
το στιγαρο σας μαρανε ... το αλκοολ ;;;;;;;
Νικος
13/01/2011 18:42
ντροπη στους υπουργους μας
Θοικος
13/01/2011 18:38
Αγαπητοι συνελληνες που δεν καπνιζετε,γιατι δεν κανετε μποικοταζ εσεις στα κωλομαγαζα τους,οπωςκανω για χρονια εγω; Δε μας θελουν αυτοι μιά;Δεν τους θελουμε εμεις 100. Καθομαι στο σπιτακι μου,χαζευω στον υπολογιστη μου,ακουγοντας εξαιρετικη μουσικη απο στερεοφωνικο ή απο ακουστικα απιθανα που εχωπινω εναν απιθανο διπλο εσπρεσο,,και αμα βαρεθω,παιρνω και κανα τηλεφωνο κανα φιλο,ή παω επισκεψη σε σπιτι για να μιλησω σαν ανθρωπος,οχι σαν ζωον. Τι νομιζετε οτι κερδιζετε,πηγαινοντας στα μαγαζια τους;Ουτε καφε δεν ξερουν να κανουν οι περισσοτεροι. Να τα εχουν και να τα χαιρονται,και να πνιγονται στον καπνο των αναγωγων,πελατων τους,που αν και επι τοσα χρονια ξεσαλωναν εις βαρος της υγειας μας,τωρα σαν αγραμματοι μαο μαο,που ειναι,βγαινουν και μας ζητανε και τα ρεστα. Βρε ουστ.
Τι ντροπή!
13/01/2011 17:58
Ειλικρινά ντρέπομαι που ζω σε αυτή τη χώρα και που ψήφισα αυτό το κόμμα στις προηγούμενες εκλογές...
alexis
13/01/2011 17:37
teleios xeftila bravo loverde
Παράνομος με άδεια
13/01/2011 17:19
Παρακαλώ θέλω να αγοράσω μια άδεια για να καπνίζω όπου θέλω, μια άδεια για να παρκάρω στα πεζοδρόμια, και μια άδεια για να περνάω με κόκκινο στα φανάρια. Πληρώνω μετρητά.
Αλέξανδρος
13/01/2011 17:16
Ποιός θα εμποδίσει τους μαγαζάτορες να επιτρέπουν το κάπνισμα παράνομα χωρίς να πληρώσουν τον ειδικό φόρο; Αφού είναι παραβάτες με τον παλιό νόμο γιατί δεν θα είναι παραβάτες με τον καινούργιο νόμο;
Μετανάστης
13/01/2011 16:58
Τι να πω, είναι λυπηρό μια κυβέρνηση να μη μπορεί να προστατέψει την υγεία των πολιτών. Είχα πιστέψει πως ο αντικαπνιστικός νόμος θα ήταν σεβαστός και εφαρμοστός, όπως έγινε σε άλλες χώρες, μαζί και η Τουρκία. (Αν μπορεί να φανταστεί κανείς Τούρκο χωρίς τσιγάρο στο χέρι) Και ο νόμος έμεινε ανεφάρμοστος. Ναι, τα συμφέροντα των ιδιοκτητών βοήθησαν, αλλά πιό πολύ βοηθήσατε εσείς, η πλειψηφία των Ελληναράδων. Και αντί η κυβέρνηση να πατήσει πόδι και να κάνει αυτό που είναι σωστό, το γύρισε και τελικά έγινε χατατσοεισπράκτορας. Τελικά, γιατί δεν το έκανες κ. Λοβέρδο έτσι το πράγμα από την αρχή; Τουλάχιστον θα ξέραμε τις προθέσεις σου. Ποιός θα πιστέψει τις τάχα ευγενείς προθέσεις της κυβέρνησής σε άλλα θέματα; Είστε για τα πανηγύρια τελικά, όλοι σας.
Annitsaki Despina
13/01/2011 16:57
γιατι στην ιστοσελιδα στα ΝΕΑ μπηκε η ειδηση πλεον στα ψιλά γραμματα? Με τοσα σχολια δεν αξιζε να βρισκεται ακομα στην κυρια σελιδα του site?
Chris
13/01/2011 16:50
Γελοίο κράτος, δεν μπορεί να εφαρμόσει ένα νόμο που προστατεύει την υγεία των πολιτών που θέλουν το πολύ απλό : να διασκεδάζουν χωρίς να μπουκώνουν από τον καπνό των ανεγκέφαλων. Τον μετατρέπουν σε φοροεισπρακτικό μέτρο. Όλοι οι μη καπνίζοντες πρέπει να μην ξαναπατήσουμε στα κέντρα τους. Ούτε ένα ευρώ γι'' αυτούς που θα επιλέξουν το κάπνισμα.
γιωργος μ.
13/01/2011 16:46
ελπιζω πως αυτη η <<λυση>>ειναι απλη διαροη για να εκτημιθουν αντιδρασεις.Ο κ.Λοβερδος ειναι πολυ σοβαρος για να παρει μια τετοια αποφαση.Αρχιστε ενημερωση σοβαρη και εφαρμογη του νομου σοβαρη.Θα δειτε οτι ο κοσμος θα το σεβαστει.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ


Καραγκιόζης και ΣΙΑ
13/01/2011 16:42
Το σωστό είναι να επιτραπει παντου και εκτός απο τους καπνιστες να πληρωνουν και οι μη καπνιστες, αφου ειναι οπισθοδρομικοι και δεν προσφερουν με την συμπεριφορα τους εσοδα στο κρατος.
Μεγάλη Ξεφτίλα
13/01/2011 16:26
Πω πω ξεφτίλα.... Και από την πλευρά της κυβέρνησης και από την πλευρά των καπνιστών. Δεν υπάρχει πλέον ίχνος αξιοπρέπειας. Προχτές είχα πάει στο φαρμακείο να πάρω φάρμακα και κάπνιζε ο φαρμακοποιός. Κανένας σεβασμός ούτε στους αρρώστους, ούτε στα μωρά ούτε στους ενήλικες μη καπνιστές. Καλή συνέχεια παιδιά, εγώ μεταναστεύω. Ν'' χετε υγεία να καπνίζετε. Και να το μάθετε και στα παιδιά σας από πολύ μικρά, από τα 5 χρονών νομίζω είναι καλή ηλικία!
Δημήτρης
13/01/2011 16:18
Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές -κάποια σημεία πρέπει οπωσδήποτε να ξεκαθαριστούν-η νέα αλλαγή του νόμου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Γιατί η ολική απαγόρευση του καπνίσματος είναι απόλυτη και απαράδεκτη. Ούτως ή άλλως οι καπνιστές δεν δήλωσαν αντίρρηση για την απαγόρευση σε χώρους εργασίας κλπ, αφού αναγνωρίζουν τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος, αλλά για την ολική απαγόρευση σε χώρους διασκέδασης. Δήλωσαν ξεκάθαρα: μαγαζιά με καπνό και μαγαζιά χωρίς καπνό και όπου επιθυμεί ο καθένας. Τώρα το τι αντικίνητρα (όπως ο σχετικός φόρος), υποχρεώσεις (κυρίως υποχρεωτικοί εξαερισμοί -γιατί αυτό δεν αναφέρεται καθόλου;), μηχανισμοί ελέγχου και κυρώσεις θα θεσπιστούν για τα μαγαζιά που επιλέγουν καπνό είναι θέμα και χρέος της ελληνικής πολιτείας να το ορίσει. Δεν θεωρώ ότι ο έλεγχος και η τήρηση των νόμων είναι τόσο δύσκολη υπόθεση (με τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά μέσα). Η κυβέρνηση οφείλει να σκεφτεί και να σχεδιάσει ένα νόμο προσηλωμένο στη μείωση του καπνίσματος αλλά προσαρμοσμένο στους κάτοικους αυτής της χώρας και όχι να αντιγράφει νόμους άλλων χωρών (ούτως ή άλλως απότοκους υστερίας αγγλοσαξωνικής προέλευσης). Και αν απαγορεύεται στις "πολιτισμένες" χώρες της Ευρώπης (οι διοξίνες είναι εδώ για άλλη μία φορά, τα μεταλλαγμένα ήρθαν) ποσώς μας ενδιαφέρει. Αναφωνήσεις του στυλ "είμαστε η μόνη χώρα της Ευρώπης δείχνουν μόνο σύμπλεγμα κατωτερότητας και έλλειψη εμπιστοσύνης στην ικανότητά μας να σκεφτόμαστε. Αναμφίβολα οι τα μπρος-πίσω της κυβέρνησης αναδεικνύουν προχειρότητα και η άγαρμπη σύνδεση χρημάτων και υγείας είναι προκλητική. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι και η απαγόρευση σχετίζεται κατά κύριο λόγο σε οικονομικούς λόγους.
AT
13/01/2011 16:15
Ντροπή και πάλι ντροπή που όλη η φασαρία και τα μεγάλα λόγια έγιναν για το τίποτε. Φτιάχνουμε νόμους και στη συνέχεια τους ακυρώνουμε. Δεν είναι τυχαίο το που έχουμε βρεθεί σα χώρα με τέτοιους δημοσιοσχεσίτες πολιτικούς που δεν είναι άξιοι για τίποτε παρά μόνο για να κοκορεύονται στα κανάλια. Δυστυχώς η ποιότητα της δημοκρατίας μας και το επίπεδο του πολιτισμού μας έχουν υποβαθμιστεί τόσο πολύ. Ας επιτραπεί λοιπόν το κάπνισμα και στις εκκλησίες.
Alex
13/01/2011 16:01
http://fggthyh.mybrute.com/cellule
lefteria_sto_gkletso
13/01/2011 15:52
είμαι καπνιστής χρόνια, αλλά εδώ η υποκρισία περισσεύει. οι αντικαπνιστές μας βλέπουν σαν εχθρούς και αυτό είναι γελοίο - δεν θέλω κανέναν αντικαπνιστή να με πληρώσει, ευχαριστώ, πληρώνω 3 ευρώ τη μέρα φόρο για την περίθαλψη που ούτε εγώ (ούτε εσύ που δεν καπνίζεις) έχουμε. - να απαγορευτεί το κάπνισμα εντός, παντού, δεν έχω πρόβλημα, αλλά να απαγορευτούν και τα εντόσθια, κεφάλια, μάτια και γλώσσες που σαν κανίβαλλοι τρώμε εμείς, ενώ έχουν απαγορευτεί σε όλη την Ευρώπη.
Σαφώς και ο συμψηφισμός είναι ακραίος, αλλά τόσο ακραίο είναι να συγκρινουμε την εφαρμογή του νόμου σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Και επίσης, το κάθε μαγαζί θα φτιάξει στεγαζόμενο χώρο (εξωτερικό) για τους καπνιστές - δε με νοιάζει πώς να το κάνει. ας κρυώνω αλλά να μη βρέχομαι γιατί βρέχεται και το τσιγάρο μου και αυτό μου προκαλεί πρόσθετα έξοδα. - καπνιστής ή αντικαπνιστής, είμαστε όλοι Ελληνάρες που κοιτάμε να τη σκαπουλάρουμε.
Και αυτή η υποκρισία με τρελλαίνει - δε μου αρέσει να μας διαιρούνε και να πλακωνόμαστε μεταξύ μας, όταν ο κάθε πολιτικάντης είναι παντελώς αδύναμος - εσύ φίλε αντικαπνιστή σκέψου ότι έρχονται και άλλοι περιορισμοί στις προσωπικές μας ελευθερίες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σε σεβαστώ, αλλά μη με χαρακτηρίζεις όπως με χαρακτηρίζεις γιατί από πείσμα θα συνεχίσω να φυσάω τον καπνό στα μούτρα σου (επιστρέφοντας συμβολλικά το χαρακτηρισμό σου). - ψυχραιμία λοιπόν και καθολική απαγόρευση καπνίσματος σε κλειστούς χώρους, από έναν φανατικό αλλά ενσυνείδητο καπνιστή.
dim
13/01/2011 15:46
Στην Αγγλια ενα πακετο τσιγαρα κανει γυρω στα 10 ευρω,ανεξαρτητα μαρκας και μιλαω για πριν τρια χρονια,τωρα μπορει να κανει και πολυ παραπανω.Για ποτα οπως ουισκι δεν το συζηταμε,μιλαμε για 50 ευρω το μπουκαλι και βαλε.Για να μη μιλησουμε για Νορβηγια.Αν τολμησει ελληνικη κυβερνηση να βαλει τετοιες αποτρεπικες τιμες,εδω θα γινει επανασταση,διαφωνει κανεις?
yiannis 407
13/01/2011 15:30
Ωρα οι λογικοί να φεύγουμε απο αυτή τη χώρα...... Μείνετε οι θεριακλήδες και οι λοιποί ανεγκέφαλοι..... Καλά να περνάτε στον παράδεισό σας.... Θα έρχομαι να σας βλέπω όποτε θέλω και θα λέω στην τρόικα τα χειρότερα για τη βλακεία της χώρας μου.....
Π.Μ
13/01/2011 15:21
Ελλάς το μεγαλείο σου! Το ντροπή μας. κρίμα δε στα παιδάκια μας! Θα συνεχίσουν να μεγαλώνουν με τη νοοτροπία του καπνού!
Μπ
13/01/2011 15:21
Η μόνη λύση είναι να γίνει μια κίνηση όλων όσων δεν καπνίζουμε και των υπολοίπων που συμφωνούν με την απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους. Μην πατάτε στα μαγάζια τους! Ας μείνουν μόνο με τους καπντιστές αφού έτσι θέλουν. Εμπάργκο σε όσους θέλουν να μας κάνουν να συμβιβαστούμε και να εισπνέουμε τον καπνό τους. Περνάω καλύτερα αν πάω σε κάποια παραλία, σε ένα πάρκο σε μια πλατεία όπου δεν πληρώνω τίποτα και δεν τρώω στη μάπα την ανικανότητα αυτού του κράτους να εφαρμόσει τους νόμους για να μη θίξει τους έχοντες!
Σάρα, Μάρα και κακό συναπάντημα
13/01/2011 15:19
Ντροπή, αίσχος και ξεφτίλα, τίποτα δεν εφαρμόζεται σε αυτή τη χώρα!!!!Κανένας δεν έχει δικαίωμα να βλάπτει την υγεία του άλλου με την εξάρτησή του, ένα σωστό μέτρο πήγε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα και το αναίρεσαν. ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, μόνο να τα παίρνετε ξέρετε και το μόνο που υπολογίζετε είναι η τσέπη σας και το "πολιτικό κόστος". Να μεταναστεύσουμε όλοι να σωθούμε και να μείνουν εδώ μόνο οι καπνιστές αγκαλιά με τον καρκίνο τους και τους πολιτικούς τους. ΑΙΣΧΟΣ!!!
theo
13/01/2011 15:16
εσεις που δε καπνιζετε αναγκαστηκα πλεον θα πηγαινετε μονο σε φαγαδηκα.μια χαρα να καθαρισουν κ τα μπαρ.
πελα2
13/01/2011 15:15
Μπραβο βρε ελληναρααααα, εχεις αφησει την υποκουλτουρα των μπουζουκιων, των σκυλαδικων και τω κολωμπαρων να σου διαγραφει το μελλον και την υγεια σου. Αλλα τη περιμενεις? Τοσα χρονια που τα εσταζες στις μπομπες στις τραγουδιαρες και στα γαρυφαλα αμεσα εκανες τα νυχτολαμογια πλουσιους και με λογο. Αυτο ειμαστε..... η δηθεν διασκεδαση της νυχτας να κουναει τα νοιματα σε αυτη τη χωρα. Γιατι φωναζουμε τωρα? Οταν ολος ο κοσμος κοιταει για ενα καλυτερο μελλον εμας μας ενδιαφερει πως να παμε να κοψουμε μουρη πρωτο τραπεζι πιστα στα νυχτομαγαζα. Τοσο μας κοβει......... ουστττττττ
Μαρία Παππά
13/01/2011 15:12
Σας παρακαλώ να σκεφθείτε, εάν ο γιός σας ή η κόρη σας δούλευαν σερβιτόροι στο τάδε μαγαζί ιδιοκτησίας σας, θα επιλέγατε να είναι καπνιζόντων;
Απορώ που οι εργαζόμενοι σε αυτά τα καταστήματα, από τους σερβιτόρους έως τους καλλιτέχνες, δεν έκαναν και αυτοί κάποια "πρωτότυπη" παράσταση διαμαρτυρίας διεκδικώντας ασφαλείς συνθήκες εργασίας.
Τα ''αφεντικά'' που διαμαρτυρήθηκαν (και εισακούστηκαν από τη κυβέρνηση) διασφαλίζουν την τσέπη τους. Την υγεία του προσωπικού ποιός τη διασφαλίζει;
Θοικος
13/01/2011 15:10
Γραφτε κατευθειαν στον Παπαντρεου.Τι φοβοσαστε; Αμα δεν δει αντιδρασεις,πως θελετε να παρεμβει; Αν δεν το κανετε,εισαστε αξιοι της τυχης σς,και δεν εχετε κανενα δικαιωμα να παραπονιεστε.
gemlisco
13/01/2011 15:07
Πρώτα από όλα να αναφέρω πως δεν είμαι καπνίστρια... Στη συνέχεια θα ήθελα να εκφράσω μια απορία που προκύπτει μέσα από όλο αυτόν τον ανελέητο πόλεμο των τελευταίων χρόνων που όλες οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν εκφράσει με φαρσονόμους και λοιπούς τρόπους κατά των καπνοβιομηχανιών και των πολιτών που επιθυμούν να καπνίζουν. Τι στον κορακα συμβαίνει? Αν μη τι άλλο τα έσοδα που προκύπτουν από την εκμετάλλευση του "καπνίζειν" είναι υπέρογκα... Ξαφνικά δεν αρέσει το ζεστό χρήμα στην τσέπη τους? Τι κρύβεται πισω από όλη αυτή τη φαρσοκωμωδία? Μήπως ηρθε η θεία φώτιση στους εκάστοτε υπεύθυνους και νοιάστηκαν για την υγεία των πολιτών τους? Ειλικρινά εάν κάποιος γνωρίζει κάτι, ας το μοιραστεί με τους υπόλοιπους...Ευχαριστώ.
Ελενη Μανουσάκη
13/01/2011 15:07
Μπορούμε να κανουμε κάτι όλοι μαζί? μια διαμαρτυρία? τηλεφωνα στο υπουργειο, emails? ΚΑΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ!
madeleine
13/01/2011 15:02
@ άπαντες! Έλεος πια με το "είμαστε οι τελευταίοι της Ευρώπης"... τέτοιος θαυμασμός για τις παγκοσμοιοποιημένες καπιταλιστικές ενότητες!!! Ποιος είναι ηθικός και σέβεται τους συνανθρώπους του???...αυτός που πλουτίζει καθώς εκμεταλλεύεται τους φυσικούς πόρους των χωρών του Νότου, την ίδια στιγμή που κάθε 6" πεθαίνει ένα παιδί από την πείνα? Και εμείς ασχολούμαστε με το αν θα "φτάσουμε" τις ευρωπαικές συνήθειες??? Αυτό είναι το παιχνίδι όμως, να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για να μην τύχει να ασχοληθούμε με τα ζωτικής σημασίας που συμβαίνουν γύρω μας, κατά συνέπεια οι μάζες κατευθύνονται ορθά. Κανένα δεν νοιάζει για την υγεία του μη καπνιστή, ούτε για τα δικαιώματα των πολιτών(καπνιστών και μη), ούτε για τίποτα, όπως κανένα δεν τον νοιάζει για τα ανοδικά ποσοστά φτώχειας και παιδικής θνησιμότητας! Αλλά αυτά δεν είναι ωραία να τα ακούμε, γιατί εμείς προσπαθούμε να φτάσουμε τα υψηλά βιωτικά επίπεδα της αναπτυγμένης Ευρώπης!
Κώστας
13/01/2011 14:57
είμαστε και επίσημα πλέον μια ανάποδη χώρα...και με το νόμο!!!!!
Νικος
13/01/2011 14:38
μόνο ντροπή, τίποτα άλλο
Ι Γεωργιου
13/01/2011 14:36
Ειναι κυριολεκτικα ΝΤΡΟΠΗ. Σε κανενα κρατος δεν συμβαινουν τα οσα γινονται εδω. Εγω που δεν καπνιζω, αν θελω να διασκεδασω π.χ σ ενα μπαρ κλπ, θα πρεπει να υποστω τον καπνο του διπλα, , διοτι ...ακομη και η προστασια της υγειας των Ελληνων εξαροραζεται με το τίμημα που οριζει ο υπουργος υγειας. Ειναι ντροπη γαι τον Κ Λοβερδο, που τον θεωρω σοβαρο. Ειναι πραγματκά να ντρεπωμαστε που εχει φθασει αυτη η ενδοξη χωρα σε ολα τα επιπεδα εξυπηρετησης του πολιτη. Οπως Τα διοδια? Αν ξενος ελθει στην Ελλαδα με το αυτοκινητο του θα τρομαξει με την ποιοτητα των δρομων, τα διοδια, οπου δεν μπορει να πηρωσει πχ με πιστωτικη καρτα κλπ. Και θελουμε υψηλης πιοτηατς τουρισμο... οπως στο χωρο της υγειας, οπου πραγματικα ΛΥΠΑΜΑΙ ολους που περιμενουν να τους δει ο γιατρος και να γραψει τα φαρμακα τους. Δυστυχως δεν γνωριζουν οτι η υγεια ελεγχεται απο τα ασυληπτα κολοσιαια οικονομικα συμφεροντα της διεθνους φαρμακοβιομηχανιας και του ιατρικου κυκλωματος με στοχο την οσο μακρυτερη και σοβαροτερη και συνεχη ασθενεια του ανθρωπου. Που ν αρχισει και που να τελειωσει κανεις...
Τακης.Χ.
13/01/2011 14:19
Εχω μια απορία.Γιατί εσείς πού δέν καπνίζετε είσαστε σίγουροι ότι δέν θά πάθετε καρκίνο?Εχετε υπογράψει κάποιο συμβόλαιο μέ τόν καρκίνο πού τού απαγορεύει νά σάς κάνει επίσκεψη?Εχετε γραπτή εγγύηση?Είσατε σίγουροι?Δηλαδή τό κλειδί τής αθανασίας καί τό εμβόλιο κατά τού καρκίνου υπάρχει καί είναι τό νά μήν καπνίζεις?Φοβερό.Πώς δέν τό είχανε σκεφτεί τόσες εκατονταετίες οι άνθρωποι καί πέθαιναν σάν τά κορόιδα? Είχα τήν εντύπωση ότι εμείς πού καπνίζουμε είμαστε χαζο- εξαρτημένοι κατά κάποιο τρόπο,αλλά μεγαλύτερη εξάρτηση από τήν ανοησία καί τήν μπουρδολογία τών μή καπνιστών, δέν υπάρχει.Καί σέ τελική ανάλυση καλύτερα καπνιστής, παρά ανόητος,γιατί τό τσιγάρο κόβεται,ενώ η ανοησία δέν κόβεται μέ τίποτα.
Κώστας Β.
13/01/2011 14:08
Η κατάσταση με το κάπνισμα στην Ελλάδα είναι τραγική. Όταν συνυπάρχουμε με άλλους ανθρώπους δεν μπορούμε να κάνουμε ότι μας καπνίσει, αλλά αντίθετα οφείλουμε να οριοθετούμε την συμπεριφορά μας. Θεωρώ μέγιστη καφρίλα να μην σέβεται ένας καπνιστής το δικαίωμα των συνανθρώπων του στον καθαρό αέρα. Αυτό δεν είναι θέμα νομοθεσίας αλλά πολιτισμού.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτή την κατάσταση όμως έχουν και οι μη-καπνιστές, που δείχνουν ανοχή σε όσους καπνίζουν σε κλειστούς χώρους. Οι καταστηματάρχες φοβούνται μην χάσουν του καπνιστές πελάτες τους, θεωρώντας σίγουρους ή ανύπαρκτους τους μη-καπνιστές. Καιρός είναι να δείξουν και οι μη-καπνιστές ότι υπάρχουν και ότι έχουν και αυτοί δικαίωμα στην κοινωνική ζωή, την εργασία και την διασκέδαση με καθαρό αέρα.
Χρυσανθόπουλος Κωνσταντίνος
13/01/2011 13:59
Είναι πολύ ντροπή για τον Έλληνα που κατάντησε έτσι στην Τουρκία( που ορισμένοι Ελληναράδες ) την χλεβάζουν δεν επιτρέπεται το κάπνισμα παντού σε κλειστούς χώρους ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΗΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΒΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΦΤΟΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΥ ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΗΚΟΙ
ασθματικός
13/01/2011 13:59
Ντροπή σας "κύριε" Λοβέρδο. Αφού δεν εφαρμόσατε ούτε για ένα λεπτό το νόμο που ψηφίσατε, με περισσή θρασύτητα τον καταργείτε υποκύπτοντας στους "επαγγελματίες" του χώρου. Το μόνο που καταφέρατε, είναι να μεγαλώσετε με αντιαισθητικές αυθαίρετες κατασκευές τον ωφέλιμο χώρο των καταστημάτων, τα οποία γέμισαν με πλαστικά τερατουργήματα τα πεζοδρόμια μας. Τι άλλο θα ανεχθούμε πια σ'' αυτή την άθλια χώρα;
dj_aris
13/01/2011 13:56
Τι κάνεις όταν δεν μπορείς να εξασφαλίσεις την εφαρμογή ενός νόμου; Τον καταργείς... [Proudly Made In Greece]
Recklas
13/01/2011 13:52
Ελληνάρες θεριακλήδες ποτέ νικημένοι!! Καπνίστε να σωθεί ο καπνεργάτης, ο καπνοβιομήχανος, περιπτεράς, ο διαφημιστής, ο ταβερνιάρης, οσκυλαδικοϊδιοκτήτης, ο γιατρός, η φαρμακοβιομηχανία, οι πολιτικοί, το κράτος. Η τροφική αλυσίδα του καπνού είναι μεγάλη!!!! Εμπρός κορόϊδα καπνιστές!!! Υ.Γ. Τους μη-καπνιστές μη τους ακούτε. Θέλουν το κακό σας
Αλεξης
13/01/2011 13:50
Προσωπικά, δεν καπνίζω και αναγκάστηκα να κόψω εντελώς τις καφετέριες και τα κέντρα διασκέδασης γιατί πολλοί καπνίζουν. Βλέπω όμως ότι ακόμα και σε ορισμένους δημόσιους χώρους υπάρχουν εργαζόμενοι που καπνίζουν περιστασιακά. Τελικό συμπέρασμα: χωρίς τσουχτερά πρόστιμα αντικαπνιστικός νόμος δεν εφαρμόζεται.
Δημήτρης
13/01/2011 13:31
Η Ελλάδα είναι η χώρα της αηδίας.

Ο Λοβέρδος δεν είναι ο μόνος υπαίτιος (αν και αυτό που πάει να κάνει είναι παγκοσμίως γελοίο) - ευθύνη έχουν όλοι οι καπνιστές που παρανομούν και οι καταστηματάρχες που το επιτρέπουν.

Ας τους ομομάσουμε. Ξεκινάω με την ταβέρνα "Κιούπια" στην Δημητσάνα όπου τους ρώτησα εάν ανέχονται το κάπνισμα. Η απάντηση ήταν "το επιτρέπουμε" (πιστεύουν ότι έχουν δηλαδή το δικαίωμα να παρανομούν) και πράγματι έτσι ήταν.

Ποιός θα στήσει ιστοσελίδα να τους βάλουμε όλους σε μια λίστα (και ας ειναι δεκάδες χιλιάδες) και μετά να μην πατήσουμε στα μαγαζιά τους.
ΓΑΒ
13/01/2011 12:50
το μονο που απομενει ειναι να βαλουμε εξω απο το μαγαζι ενα αυτοκολλητο που να λεει "απαγορευονται οι αντικαπνιστες και τα λοιπα τετραποδα"....και τοτε ολες οι στριγγλες θα μεινουν στα κλουβια τους...
Effie
13/01/2011 12:49
κρίμα !!! Τόση φασαρία για το τίποτα, πάλι στα ίδια Σαν μη καπνίστρια είμαι καταδικασμένη να μη μπορώ να πάω σε αυτά τα μαγαζιά. Να δούμε αν θα το τηρήσουν στα φαγάδικα. Θα τρώμε και θα γινόμαστε μετσοβόνε (καπνιστοί)
Μαρια Παπαδακη
13/01/2011 12:47
Νρεπομαι αλλη μια φορα για αυτην την ΦασιστοΧωρα! Μπορω να ψεκαζω στα καφε κατσαριδοκτονα γιατι ετσι την βρισκω εγω?
PETER
13/01/2011 12:47
Πληρώνουν οι ιδιοκτήτες για να έχουν τους καπνιστές πελάτες, τα χρήματα πάνε στο ΕΣΥ, παθαίνουν καρκίνο και οι μη καπνιστές, όλοι νοσηλεύονται στο ΕΣΥ, το ΕΣΥ πληρώνει περισσότερα για την περίθαλψη από τα έσοδα του νέου νόμου δηλαδή οι πολίτες πληρώνουν περισσότερα και στο ΤΕΛΟΣ ΠΑΙΘΕΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ. Είχα πολύ καλή γνώμη για τον νέο υπουργό Υγείας. Αρχίζω να πιστεύω ότι γίνεται ο χειρότερος. Μας πάει χρόνια πίσω.
ΕΛΕΟΣ
13/01/2011 12:46
Τι να πω πια, οι ελληνες πολιτικοι είναι απεριγραπτοι ξεφτίλες! Ωρα να αλλάξουμε όλη χώρα, ας μείνουνε εδω μόνο οι καπνιστές με τον καρκίνο τους.
Ανέστιος
13/01/2011 12:42
Να επιτραπεί και πάλι το κάπνισμα παντού! Σε λεωφορεία, υπηρεσίες, εκκλησίες, σχολεία, νοσοκομεία! Απλά όποιος θέλει να καπνίζει να πληρώνει ένα τέλος 100 ευρώ το χρόνο! Τόσο κολλημένοι που είμαστε θα τα πληρώσουμε και αυτά! Έτσι, από 3 εκ καπνιστές θα βγάζει το κράτος 300 εκ. το χρόνο. Χώρια τα έσοδα από τον φόρο του καπνού (μπορεί να τον διπλασιάσει άνετα). Άσε που θα πεθαίνουν περισσότεροι νωρίτερα οπότε θα γλιτώσουμε και ένα σωρό λεφτά από συντάξεις.... Καλή φούμα αδέρφια!
Αλεξανδρος Ντουγκλας - Αυστραλοελληνας
13/01/2011 12:36
Αραγε αυτα τα σχολια τα σχολιαζουν οι υπουργαρες και οι πρωθυπουργαρες??????????????
Ο αποδημος Ελληνισμος Κλαιη γαι τα χαλια σας .....

Φτυσιμο, Ναι φτυσιμο σε ολους.....
Πρωτα στον Πρωθυπουργο, παππα...που παιζη τον Παππα
Ντροπη σου μεγαλε..... τα γ.....ς ολα......
Μας εξεριζωσες τις καρδιες...

Μετα στις Υπουργαρες του,
μετα στα τσιρακια που αποφασιζουν το ΠΩΣ, ΠΟΥ και ΠΟΤΕ.....
Μετα στους γελοιους νομοθετες,
Και τελος στους αξεστους και καταπτυστους βουκολους, που κατοικουν αυτον τον υπεροχο τοπο, που αν τον κυβερνουσαν οι απογονοι των Αγγλων κακουργων, οι Αυστραλοι, θα ηταν ΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΚΕΛΕΙΑΣ......
ΑΙΣΧΟΣ.... ντροπη και οδυνη για τον εξεφτελισμο των Ελλαδιτων.... και λεω ελλαδιτων γιατι μονο Ελληνες δεν ησαστε.... ΚΟΠΡΙΤΕΣ του διαβολου.....
Ελληνας .... Ευρω..(ν). πεος....

Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυστ..... Σαβουρουποκειμενα ΟυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυΣΤ
Εξω Πο......ς απ'' την παραγκα..... θα σας φανε οι τριτοκοσμικοι σε λιγα χρονια....... Κοιτα να δεις........Χαλια......
maria
13/01/2011 12:29
ενταξει, αφου δεν μπορουν να εφαρμοσουν απαγορευση, ας ειναι καλυτερα ρεαλιστες και ας βγαλουν τουλαχιστον λεφτα απο το τσιγαρο. αλλά να ειναι καλα λεφτα, οχι φραγκοδιφραγκα.
Celia
13/01/2011 12:28
Den mporw na katalavw poio einai to provlhma k fwnazete oloi. Enas nomos phge na perasei, sunanthse thn antistash tou kosmou, alla kai twn katasthmatarxwn, oi opoioi zhthsan na mhn perasei auto se mia epoxh pou h oikonomikh krish outws h allws exei kanei ta pragmata polu duskola. To polu 8etiko einai oti epitelous h kuvernhsh akouse ton kosmo k prosarmose enan nomo wste na mhn plhgwsei me akomh perissoterh katapiesh thn agora alla kai tous polites. Gia esas pou toso polu katapiezeste sta katasthmata opou uparxei xwros gia kapnistes, uparxoun polla pou einai e3oloklhrou gia mh kapnistes. Kai einai kai para polu omorfa. Epishs uparxoun kai xwres antikapnistikes...
Αει..
13/01/2011 12:26
αστο λίγο ακόμα και θα εκλείψουν όλοι τος απο μόνοι τους. Κόψε μόνο την περίθαλψη για καρκίνο του πνεύμονα στους καπνιστές γιατι δεν γουστάρω να τους πληρώνω.
Χρήστος Ν. Φίφης
13/01/2011 12:26
Σκέτη απογοήτευση από έναν κατά τα άλλα επιτυχή υπουργό. Το ίδιο το Υπουργείο δεν σέβεται τους νόμους του όταν τους αλάζει κάθε χρόνο.

Πρέπει να εξεταστούν,όμως,ορισμένες άλλες παράμετροι:
* Θα είναι όλοι οι χώροι των καταστημάτων ανοιχτοί στους καπνιστές;
* Ποια πρόνοια λαμβάνεται για τους μη καπνίζοντες;
* Θα είναι οι χώροι ανοιχτοί σε έγγυες γυναίκες και παιδιά κάτω των 18 ετών;
* Ποιο είναι το παράδειγμα που δίνει, όχι η κυβέρνηση, αλλά η κοινωνία ως σύνολο;
* Οι έλληνες δημοσιογράφοι, τα ΜΜΕ και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης εκφράζουν κάποια άποψη,παίζουν κάποιο ρόλο;
Χρήστος Ν.Φίφης
δαμων
13/01/2011 12:22
Οταν εχεις επιχειρηματιες που φοβουνται την πτωση τζιρου επειδη δεν θα πηγαινουν οι καπνιστες,λες και εχουν σιγουρους τους μη καπνιστες,οι οποιοι εαν ο νομος ψηφιστει,δεν θα πρεπει να ξαναπατησουν στα μαγαζια τους,και οταν εχεις ενα ξεφτιλισμενο καθεστως που ξεπουλαει την υγεια των πολιτων για εναν νεο φορο,τοτε ειναι φυσιολογικο που καταντησαμε εδω.
Γιάννης Ζ-Αθηναίος
13/01/2011 12:19
Με τους ηλίθιους και ανίκανους πολιτικούς που έχουμε- τύπου Λοβέρδου- η μόνη μας ελπίδα είναι η τρόικα, μπας και μας κόψει αυτή το κάπνισμα στους Δημόσιους χώρους γιατί από μόνοι μας... τίποτα
Θεόδωρος
13/01/2011 12:10
Ζήτω το σοσισλιστικό ΠΑΣΟΚ. Τσιγάρο θέλει ο λαός? Αμέσως .Κάνει κακό στην υγεία? Άν δεν πληρώσεις σε σκοτώνει.Αν πληρώσεις τότε επεμβαίνει ο Λομβέρδος λέγει στον άγιο Πέτρο αυτός είναι της κλαδικής πλήρωσε άρα πρέπει να είναι ζωντανός να ξαναπληρώσει μη τον σκοτώνεις και κάνε τη νικοτίνη βιταμίνη. Τους άλλους άσε να πάνε στο διάολο Σίγουρα αφού θέλουν το νόμο δεν είναι δικοί μας.
Βρε ξεφτιλισμένοι όλα για την είσπραξη?? Τότε χε...με τους νόμους???
Μπόμπος
13/01/2011 12:06
Είμαι καπνιστής, όμως αυτό έχει πάψει να είναι αστείο. Μόνο δύο εναλλακτικές υπάρχουν: ή καταργείται ο νόμος και επιτρέπεται το κάπνισμα παντού ή απαγορεύεται το κάπνισμα όπου υπάρχει ταβάνι απο πάνω με πολύ μεγάλο πρόστιμο και αυτόφωρη διαδικασία για ιδιοκτήτες και υπεύθυνους βάρδιας έπειτα από έλεγχο ή καταγγελία. Σήριαλ το κάναμε.
Yiannis - Aberdeen
13/01/2011 12:03
Οι νόμοι υπάρχουν για παραβατικά άτομα και όχι για παραβατικές κοινωνίες. Κανένας νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί όταν στο σύνολό τους οι πολίτες καταπατούν τον άγραφο νόμο "περί συμφωνίας συνύπαρξης σε ένα κράτος".
ΔΧ
13/01/2011 12:02
Μεγαλύτερη ξεφτίλα δεν υπάρχει διεθνώς. Σε καμμία χώρα του κόσμου δεν γύρισαν πίσω τα αντικαπνιστικά μέτρα. Αυτή η κυβέρνηση δηλαδή θα μας σώσει από τη χρεωκοπία, όταν δεν είναι ικανή να εφαρμόσει έναν απλό και αυτονόητο νόμο για να μη δυσαρεστήσει τους ανθρώπους της νύχτας...
Γ.Δ.
13/01/2011 12:00
Αγαπητοί,

για άλλη μία φορά είμαστε υποκριτές και ο καθένας το βλέπει
όπως του συμφέρει.
Κατά την άποψή μου, το σχέδιο νόμου είναι σωστό, γιατί
προσπαθεί να εξυπηρετήσει όλους τους ενδιαφερόμενους
και εφόσον δεν θέλουμε να υπακούσουμε, ας πληρώσουμε.
Υπόψιν οτι ήδη στην Ευρώπη τον αντικαπνιστικό νόμο τον
μαζεύουνε. Τυχαίο, δεν νομίζω.

ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥ! τι λεει ρε το ατομο!!!
13/01/2011 11:59
Αίσχος!!!Να ΜΗΝ επιτραπεί το κάπνισμα και εκεί που σερβίρεται καφές,κρασί ή μπύρα!!!
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
13/01/2011 11:57
Ντροπή σας καραγκιόζηδες..........

ύμνος στον καρκίνο και στις αρρώστιες είναι αυτές οι αλλαγές...

απαγόρευση παντού και μεγάλα πρόστιμα είναι το σωστό....

σκεφτείτε και λίγο τα παιδιά σας ρεεεε,.................
Γιώργος Θ.
13/01/2011 11:55
Νταβατζηλίκι για άλλη μια φορά, μετά την περαίωση. Επιτέλους η (α)πολιτιστική αφρόκρεμα των Θ.Μικρούτσικου, Ζατέλη, Κραουνάκη και λοιπών ελληναράδων λογίων, θα μπορεί να μοιράζεται με το "έτσι θέλω" τον καρκίνο της και με εμάς τους υπόλοιπους, ωστε να συνεχίσουν να δημιουργούν πολιτιστικά. Περαστικά μας, δε φταίει μόνο το κράτος , αλλά κι εμείς που δεν αντιδρούμε συντονισμένα όπως οι καπνιστές. Αν έχουμε κότσια και βούληση, να οργανωθούμε και να μην πηγαίνουμε πουθενά, (όπως ισχυρίζονταν οι καπνιστές). Εμείς που ΔΕΝ καπνίζουμε είμαστε εξίσου πολλοί, απλά συμβιβαζόμαστε... Α ρε ψωροκώσταινα...........................
Tasos
13/01/2011 11:43
Πραγματικά είναι άθλιοι ας το λέγαν από την αρχή ότι δεν τος ενδιαφέρει να δημιουργήσουν καθαρή ατμόσφαιρα και ότι θέλαν μόνο τα λεφτά. ΑΛΙΟ ΑΘΛΙΟΙ ΑΘΛΙΟΙ
ξεφτυλα
13/01/2011 11:42
Κοτ κοτ κοτ οι πασοκοτες...
Epineas
13/01/2011 11:41
Νευριάζω αφάνταστα όταν υπάρχει ένας νόμος τον οποίο εμείς οι ίδοι καταστρατηγούμε και μετά κράζουμε κιόλας πως δε μπορεί η πολιτεία να εφαρμόσει κανένα νόμο. Λες και η πολιτεία είναι μια εξωγήινη φυλή και όχι εμείς οι πολίτες αυτής της χώρας.Αλλά όπως φαίνεται θα πρέπει να υπάρχει για κάθε πολίτη και ένας τύπος από πάνω του που θα επιβλέπει αν ακολουθεί τους νόμους του κράτους.Θα πρέπει να μάθουμε πως στη δημοκρατία οι ελευθερία και τα δικαιώματά μας σταματούν εκεί που αρχίζουν οι ελευθερία και τα δικαιώματα του διπλανού μαςΠέραν αυτού όμως οι νόμοι περί απαγόρευσης του καπνίσματος ψηφίστηκαν πρώτα και κύρια επειδή τα έξοδα νοσηλείας για παθήσεις που σχετίζονται με το κάπνισμα είναι υπερβολικά και επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό.Γιαυτό το λόγο στρέφεται η κυβέρνηση σε φορολογία των καταστημάτων όπου θα επιτρέπεται το κάπνισμα.
Γ.Π.
13/01/2011 11:39
Αίσχος!!!!!! Το μόνο που τους ενδιαφέρει πλέον είναι πως να προσθέσουν κάποια "εκατομμύρια ΕΥΡΩ" αγνοώντας το γεγονός ότι οφείλουν να προστατεύουν τους πολίτες. Αλλά ποιος να το κάνει???? Όταν οι ίδιοι πιστεύουν ότι το κάπνισμα είναι ''κουλτούρα''......
Ελένη Μ.
13/01/2011 11:37
Πως δηλαδή οι καινούριες γενιές θα γίνουν καλύτερες? Με αυτό το παράδειγμα? Καπνίστε ελεύθερα παντού. Παίρνουμε ως λαός ότι μας αξίζει.
ΑΙΣΧΟΣ
13/01/2011 11:35
ΑΙΣΧΟΣ, Ντροπή σας. Και στην κυβέρνηση και στους αναίσθητους πολίτες που δεν μπορούνε να σεβαστούν του μη καπνιστές. Σε όλη την Ευρώπη είναι πλέον απαγορευμένο. Ένας ανάξιος λαός είμαστε. Οι χειρότεροι της Ευρώπης.
xristof
13/01/2011 11:29
Αν το δντ εθετε ως ορο για την 4 δοση του δανειου την ολοκληρωτικη απαγορευση του καπνισματος με καποιον μαγικο τροπο θα τηρουνταν ο νομος.για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι μονοι μας δεν μπορουμε να νομοθετησουμε τιποτα χωρις μικροσυντεχνιακα συμφεροντα!εγω ειμαι καπνιστης κ αυτο με βολευει απλα στενοχωριεμαι γιατι σκεφτομαι πως ποτε δεν θα γινουμε ανθρωποι!παντα ματσουκι θα θελουμε!
ΝΟΤΑ ΤΣΑΜΠΟ
13/01/2011 11:21
Αλλη μία απογοήτευση.
ΓΙΩΡΓΟΣ Γ.
13/01/2011 11:16
έξυπνο και προσοδοφόρο μου φαίνεται, εφ''όσον ζούμε σε ατίθαση χώρα!
Μ.Τ.
13/01/2011 11:14
προτείνω να αλλάξει ο νόμος και για τη φοροδιαφυγή. Να επιλέγει το αρμόδιο υπουργείο ποιοι θα μπορούν να φοροδιαφεύγουν. Άλλωστε η φοροδιαφυγή δεν κάνει κακό στην υγεία...ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ

spyr
13/01/2011 11:14
Μπράβο - Μπράβο. Και όσοι δεν καπνίζετε συνεχίστε αυτήν την ενοχλητική συνήθεια. Συνεχίστε ''''ΝΑ'''' ενοχλείται τους άλλους με το να ''''ΜΗΝ'''' καπνίζετε. Και όσοι καπνίζετε συνεχίστε κανονικά, δεν ενοχλείται κανέναν !!!. Και πάλι μπράβο ..... Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που ζω σε αυτήν την χώρα.
AA
13/01/2011 11:14
Από κυβέρνηση ηλιθίων τι να περιμένει κανείς. Οι παθητικοί καπνιστές θα συνεχίσουν να υποφέρουν/πεθαίνουν για να κονομάει το κράτος.

Σύλλογοι αντικαπνιστών δεν υπάρχουν στην Ελλάδα να αντιδράσουν;
KANAKHΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
13/01/2011 11:13
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. 20 ΕΥΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΚΕΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
eolostz
13/01/2011 11:13
Εντάξυ τα σχόλεια για τον καινούργιο νόμο-φάντασμα. Ο κ. Λοβέρδος έχει φαντασία. Κακά τα ψέματα αν το 80% ενός κράτους δεν θέλουν ένα νόμο είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί. Όμως, από τις εισπράξεις του νέου νόμου μπορούν πέρα απο το ΕΣΥ να πληρωθούν και οι ειδικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα προσπαθήσουν να επιβάλλουν τον νόμο. Επίσης θα πρότεινα οι μη καπνιστές (αυτοί που έχουν εντελώ καθαρά πνευμόνια σε ακτινογραφία θώρακος η με κάποιο άλλο τεστ) να πληρώνουν λιγότερη ιατρική περίθαλψη όπως γίνεται ήδη σε άλλα κράτη με το σκεπτικο οτι κατά μέσο όρο επιβαρύνουν λιγότερο το σύστημα υγείας της χώρας.
Χάλκιας...
13/01/2011 11:09
ΤΡΑΓΙΚΟ...
LEF
13/01/2011 11:06
Για τις καφετέριες τί λέει ο νόμος???Μήπως με το πρόσχημα ότι επειδή προσφέρουν και αλκοόλ, θα επιτρέπεται?? Πάντα θα βρεί ο Έλληνας παραθυράκια....
Θοικος
13/01/2011 11:03
Γιατι γκρινιαζετε σαν γεροντοκορες,και δεν τολματε να τα σουρετε στο Λοβερδο,κατ ευθειαν και χωρις μεσολαβητες,με το ονομα σας φαρδι πλατυ; Τον φοβοσαστε; Μετα,λετε διαφορα οτι ειμαστε αυτο η εκεινο.Ταλαιπωροι και φοβισμενοι ανθρωποι ειμαστε.Φοβισμενοι.Που δεν τολμαμε να πουμε ουτε το ονομα μας. Ντροπη μας.
Κωστας Νικου
13/01/2011 11:01
Ενα βημα μπρος τρια πισω.
Μας κοροιδευει ο γλυκουλης ο Λοβερδος φαινεται.
Ειπα και γω ειναι δυνατον να γινουμε συγχρονο ευρωπαικο
κρατος?
Επιτρεπουμε το φουμαρο και κανουμε πως κοπτομαστε για την υγεια του λαου.
Ολα εξαργυρονονται με το χρημα σαυτη τη χωρα.
Εμπαιζετε τους πολιτες, μετα θελετε και φορολογικη συνειδηση τρομαρα σας.
κπ
13/01/2011 11:01
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το επιτρέπουν και στις παιδικές χαρές και στα σχολεία και στα νοσοκομεία και στους παιδικού σταθμούς, και στα μαιευτήρια... Και τα μωρά και τα παιδιά και οι άρρωστοι έχουν δικαίωμα στο καπνίζειν, με ποια νομιμοποίηση τους το κόβουμε;

Η καφρίλα που μας δέρνει...
Anna
13/01/2011 10:59
γιατί, πότε ακριβώς απαγορευόταν το κάπνισμα σε αυτά τα μέρη;;;


Γιώργος Τ
13/01/2011 10:51
Αν πληρώσεις η Δημόσια Υγεία δεν έχει σημασία. Πάντως αφού το μόνο που τους νοιάζει είναι τα χρήματα θα μπορούσε το μέτρο να επεκταθεί και σε άλλους χώρους. Να πληρώνεις για παράδειγμα πιο ακριβό εισιτήριο στο λεωφορείο και να μπορείς να καπνίζεις ή ακόμα καλύτερα να μπορείς να χτυπάς τον οδηγό. Ακόμη πληρώνοντας υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας να έχεις το δικαίωμα να πατάς μερικούς πεζούς (ο ακριβής αριθμός θα εξαρτάται από το ύψος της προσαύξησης) κλπ.
A.M.
13/01/2011 10:50
ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΤΑΙ ΑΛΚΟΟΛ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΑΡ.

ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΑΣ ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΕ ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ!!!

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!!
Τακης.Χ.
13/01/2011 10:48
Ααα μπράβο.Πείτε το καθαρά ντέ.Στό δια ταύτα.θέλετε λεφτά,αυτό ειναι όλο.Γιατί τό κουράσατε τόσο καιρό?Τί νά κάνει ο Λοβέρδος καί ο κάθε υπουργός,νά πάρουν περίστροφα καί νά βγούν στούς δρόμους νά ληστεύουν τούς πολίτες?Είναι άκομψο,δέν λέει.Θέλει ένα πρόσχημα βρέ αδελφέ.Οπως τό άλλο μέ τά σπίτια, μέ τήν έκθεση κατανάλωσης ενέργειας τού σπιτιού.Τούς πήρε ο πόνος νά μήν κρυώνουμε καί νά μήν ξοδευόμαστε σέ σπίτια πού <<μπάζουν>>.Τί καλοί ανθρωποι,τί καλές ψυχούλες, ντροπή σέ όποιον κακό καταστηματάρχη έχει νά πεί κακιά κουβέντα,ή πάει τό μυαλό του ότι τόν δουλεύουν.Σούτ!!!Μήν ακούω κουβέντα.Οι κυβερνώντες είναι καλοί,θέλουν πάντα τό καλό σου.
Ζαχαρίας Μπατάλιας
13/01/2011 10:47
Η λέξη νόμος έχει καταντήσει ανέκδοτο σ'' αυτή τη χώρα...

Όλες οι χώρες το κόβουν, η ψωροκώσταινα καλά κρατεί...σε λίγο θα προσελκύσουμε τσιγαροτουρισμό...
Γιώργος Αμβέρσας
13/01/2011 10:45
"μπουζούκια, μιούζικ χολ, ντίσκο " 30 χρόνια πίσω μας γυρίσατε ....
Αντώνης
13/01/2011 10:41
Πολύ ωραία, δηλαδή τα μπαρ (και ίσως όπως φαίνεται και οι καφετέριες!) μένουν εκτός νόμου! Μια τρύπα στο νερό πάλι κάναμε.
ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ
13/01/2011 10:36
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ! ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙΣ. ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΠΑΝΤΟΥ! ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΟΛΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙΣ!
ΓΚΑΡΝΕΤΗ Σ.
13/01/2011 10:26
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΞΕΝ/ΧΕΙΑ , ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ PRIVATE ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΔΙ! ΠΡΙΝ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΑΓΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ? ΛΕΩ !!
disappointed
13/01/2011 10:19
eleos pia!!!!!!!!! poso bodia mporei na eimaste pia oi ellines!!!!.... adeios tsampoukas.... k meta lene na meinoume edo.....
Βασάλος Κωνσταντίνος
13/01/2011 10:17
Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται....
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
13/01/2011 10:14
ένα νόμο της προκοπής κάνατε και τωρα τον παίρνετε πίσω...
Μπράβο σας....για άλλη μια φορά είστε κατώτεροι των περιστάσεων...εκεί που είπαμε μπράβο μας κάνετε να λέμε αι σιχτίρ.....μοσχάρια ανεπάγγελτα.........

καπνιστές εξαρτημένα όντα για σας γίνονται όλα.....

ζήτω η δημοκρατία....ζήτω ο καρκίνος....
IOANNIS KASOLOS
13/01/2011 10:14
Απο τη στιγμή που θα επιτρέπεται όπου κυρίως καταναλώνεται αλκοόλ, γιατί δεν θα επιτρέπεται και στις ταβέρρνες , όπου μαζί με τα μεζεδάκιια τα γιαουρτοσκόρδια και τα παίδάκια καταναλώνουμε οι ''Ελληνες και άφθονο κρασί ή μπύρες ?
Μάλλον έχουνε χάσει το μπούσουλα και δεν ξέρουνε με ποιόν τρόπο θα εισπράξουνε χρήματα. Ας πάνε στις μαρίνες με τα πολυτελή κότερα, ας ανοίξουν σε συνεργασία με τις τράπεζες μερικές χιλιάδες λογαριασμούς, ας εφαρμοστεί το πόθεν έσχες σε όλους αναιξαιρέτως τους Έλληνες και τότε θα δεί όλος ο κόσμος που βρίσκονται και ποιοί έχουνε τα δις ευρώ που όλοι τάχα μου αναρωντιούνται που πήγανε !!!!
Χρήστος
13/01/2011 10:10
ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Το θέμα είναι να περιορίσουμε το κάπνισμα ή να μαζέψουμε χρήματά; Γιατί αν είναι να μαζέψουμε χρήματα τότε ας επιτρέψουν το κάπνισμα παντού (γιατί όχι και στα σχολεία) και ας αυξήσουν το φόρο στα τσιγάρα.
ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ !!!
NS
13/01/2011 10:09
Είμαστε για γέλια, ούτε το κάπνισμα δεν μπορούν να μας κάνουν να κόψουμε...ακόμα κι οι Τούρκοι τα καταφέρανε κι εμείς αλλάζουμε τους νόμους για να βολέψουμε τα μικροσυμφέροντα! Κρίμα πραγματικά!
Κώστας Παντόπουλος
13/01/2011 10:06
Η απόλυτη γελοιοποίηση ενός σάπιου και απαξιωμένου οργανισμού, του ελληνικού κράτους, και των εκπροσώπων του. Μετά την τεκμηρίωση των βλαβερών συνεπειών του καπνίσματος από πάμπολλες επιδημιολογικές μελέτες, έχει αναγνωριστεί σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο η ανάγκη προστασίας των πολιτών από το παθητικό κάπνισμα. Στην τριτοκοσμική Ελλάδα αυτά αποτελούν ψιλά γράμματα. Περισσεύει το θράσος των καπνιστών που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια όλους τους σχετικούς νόμους, και η ανικανότητα των εκπροσώπων του κράτους να εφαρμόσουν τους νόμους που ψήφισαν. Και οι ανίκανοι βρήκαν τη μαγική συνταγή: Όταν δεν μπορείς να εφαρμόσεις ένα νόμο... φτιάχνεις ένα καινούριο. Έτσι επιδεικνύεις και παραγωγή νομοθετικού έργου στα προεκλογικά φυλλάδια! Εξακολουθεί κανείς να απορεί γιατί η Ελλάδα έφτασε στο σημείο που βρίσκεται σήμερα;
Αβαγιανός Παναγιώτης
13/01/2011 10:04
Ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να τον τηρούν όλοι. Δεν μπορεί σε όλη την Ευρώπη και την Τουρκία να τηρούν την απαγόρευση του καπνίσματος και εμείς σαν "μάγκες" να καταστρατηγούμε τον νόμο.
Αυτό δεν είναι Πολιτισμός και σεβασμός προς τον συνανθρωπό σου .
Ντρέπομαι που είμαι πολίτης μιας χώρας που το κέρδος είναι πάνω από την υγεία μας.
Ο Πρωθυπουργός που είναι αντικαπνιστής περιμένω να πάρει θέση. Επιτέλους ας δώσουμε έναν καύτερο κόσμο στα παιδιά μας.
Τάκης
13/01/2011 10:04
Πάλι αλλαγή νόμου;;;....αυτός ο νόμος έχει ξεφτυλιστεί.
nikos uk
13/01/2011 10:01
ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ.......
ARDAN
13/01/2011 09:55
To kazino, tou kazinou twn kazinwn, ta kazina..????
mipws einai kseni h leksi kai den kleinetai !!
Απόστολος (Λάκης) Μοράρης
13/01/2011 09:53
Υποτίθεται ότι η απαγόρευση του καπνίσματος σχετίζεται με ζητήματα υγείας! Πάλι έχουμε μπροστά μας την Ελλάδα των μεσοβέζικων καταστάσεων, του άρπα - κόλλα και της αρπαγής, της φορομανίας, της μη τήρησης των νόμων, της υποχωρητικότητας, της υποκρισίας και της χαζομάρας!!!!
Με τιμή, Απόστολος Μοράρης, Μέλος του Α.Σ.Κ. (Αντικαπνιστικού Συλλόγου Κύπρου)
χαραλαμπης
13/01/2011 09:51
Ειμαστε ατιθασοι ανθρωποι. Και εγωιστες στο επακρο. Δεν σεβωμαστε τιποτα και κανεναν. Το τσιγαρο πρεπει καθιστοι να το πιουμε δεν μπορουμε να βγουμε τρια λεπτα εξω να καπνισουμε. Ειμαστε τελειως απαραδεκτοι ...
ΑΑΜΜ
13/01/2011 09:48
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αν ισχύσει αυτος ο νομος τύπου "τσιγαρόσηου". Τελικά μαθαμε ποσο κοστιζει η υγεια του ελληνικου λαου... 30 - 40 εκατ. ευρώ!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ Λοβερδο!
Γιάννης Λέων
13/01/2011 09:46
Ζήτω η Ελλάδα η χώρα της ξεφτίλας! Ο φασιστικός αγώνας των φασιστών καπνιστών για το δικαίωμα στη φασιστική ελευθερία να ντουμανιάζουν όλους τους κλειστούς χώρους επιτέλους δικαιώθηκε! Για άλλη μια φορά ο περήφανος λαός που κατά τα άλλα κάνει την κότα και προσκυνάει όταν του κλέβουν το ψωμί από το στόμα, απέδειξε πόσο ανυπότακτος είναι όταν του στερούν βασικές ελευθερίες και δικαιώματα, που ανάλογα τους ούτε η γαλλική επανάσταση δεν διεδκίκησε. Είμαι δε τόσο βέβαιος ότι οι ευαίσθητοι επαναστάτες καπνιστές μας θα σεβαστούν μετά την επιτυχία της επανάστασής τους το γενικό δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή και θα καπνίζουν ένας ένας και με μέτρο στα μαγαζιά για χάρη των μη καπνιστών, όσο ότι η κυβέρνηση θα διώξει το ΔΝΤ και θα αυξήσει τον πάλαι ποτέ βασικό μισθό και οι Αμερικανοί θα κάνουν πόλεμο στην Κύπρο για την εκδίωξη του Αττίλα. Ζήτω το έθνος (των καπνιστών)! Ζήτω! Ζήτω η αθάνατη ελληνική ψευτομαγκιά και υποκρισία! Ζήτω!
petros gant
13/01/2011 09:42
ενα μεγαλο μηδεν. παλι κερδισαν τα μεγαλα συμφέροντα. ΄Πιστεύω οτι δεν μπορούν να εφαρμόσουν κανένα νόμο. (Ανικανότητα)
AK25
13/01/2011 09:39
Η απόλυτη επικράτηση των καπνιστών ...
Συγχαρητηρία . Κυβέρνηση ανίκανη έρμαιη των διαθέσεων της πλειοψηφιάς των καπνιστών. Ντροπή!
giannis
13/01/2011 09:33
ola gia to xrima
Τοτός ο αηδιασμένος
13/01/2011 09:29
Η υγεία μας έχει τώρα τιμή - 100 εκατομμύρια το χρόνο. Α ρε καραγκιόζη Λοβέρδο. Α ρε ξεφτιλισμένη πολιτεία - ανίκανη να εφαρμόσει το οτιδήποτε. Ελεύθερο παντού θα συνεχίσει να είναι το κάπνισμα με τη διαφορά ότι τώρα βρήκαν άλλο ένα τρόπο να τα πάρουν - από όλους αφού το σίγουρο είναι ότι ο φόρος θα περάσει στους πελάτες.
Α.Λ.Π.
13/01/2011 09:29
Όσο πιο εύκολα ψηφίζεται ένας νόμος τόσο λιγότερο εφαρμόζεται. Το πρόβλημά μας δεν είναι καινούργιοι νόμοι, οι εφαρμογή τους είναι το μεγάλο πρόβλημα. Ο παραβάτης του νόμου -λένε - τιμωρείται, τον λειτουργό που δεν εφαρμόζει το νόμο ποιος τον τιμωρεί; -Μα, φυσικά ο παράνομος πολίτης, και πολύ καλά του κάνει του κερατά, το ζητάει ο ...κωλαράκος του...
Νίκος Νικολάου
13/01/2011 09:27
Για άλλη μια φορά η παρασιτική συμπεριφορά των καπνιστών (διότι περί αυτού πρόκειτα) να επιβάλλουν σε όλους όσους θέλουν να αναπνέουν ελεύθερα, να εισπνέουν τον καπνό τους, επικράτησε, με πρόσχημα τη μείωση της κίνησης των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης. Συγχαρητήρια στο Νομοθέτη που υπέκειψε στους εκβιασμούς και για μία ακόμη φορά δεν εφήρμοσε το αυτονόητο, δηλαδή την εφαρμογή του Νόμου!
Andreas
13/01/2011 09:25
Παντού σε όλο τον κόσμο το κάπνισμα απαγορεύεται, μέχρι και η Τουρκία μας έχει βάλει τα γυαλιά, κι εμείς κοιτάμε πως θα το επιτρέψουμε.
kostask
13/01/2011 09:24
Εχουμε μια κυβερνηση ξεφτιλα , ο (νεος) νομος για το καπνισμα ειναι απαραδεκτος . Επι τελους δεν δεν υπαρχουν
ηθος και αρχες σε κανεναν εκει μεσα ????? Ο μεγας αντικαπνιστης Γιωργακης τι κανει ????? ολα για το χρημα Ελεος πια
Γιώργος Μιραλιώτης
13/01/2011 09:18
Αίσχος!!!Να επιτραπεί άμεσα το κάπνισμα και εκεί που σερβίρεται καφές,κρασί ή μπύρα!!!
Γεώργιος Γ.
13/01/2011 09:18
Η υποκρισία στο φόρτε της. Δεν εφαρμόζεται που δεν εφαρμόζεται ο νόμος (και καλά κάνει), ας τσιμπήσουμε τουλάχιστον κάτι απ΄ τα μαγαζιά. Και τα μαγαζιά φυσικά θα τσιμπήσουν με τη σειρά τους λίγο τις τιμές, και θα καταλήξουμε να πληρώσουμε πάλι εμείς (που φυσικά θα έχουμε πληρώσει και την επικείμενη αύξηση στα τσιγάρα).

Κατάντια.
NIKOS
13/01/2011 09:17
στα παρ κάθε ορφής !!! ΚΑΦΕ-BAR!!! SNAK-BAR !!! RESTAURANT-BAR ΚΑΙ γενικά όλα θα γίνουν AMERIKAN_BAR
Παναγιώτης Σκαρβέλης
13/01/2011 09:10
Αυτό το έκτρωμα-τροποποίηση στο νομοσχέδιο είναι άλλη μια απόδειξη ότι κανείς δεν νοιάζεται για την προστασία της υγείας των μη καπνιστών. Και αν επιτραπεί το κάπνισμα και στις καφετερίες τότε στην ουσία καταργείται ο νόμος. Και είχα κάνει μια χαρά ότι κάποτε θα μπορούσα να βγω για διασκέδαση χωρίς να υποστώ τον καπνό των εξαρτημένων καπνιστών.(Που καθώς φαίνεται επιβάλουν τους νομούς ,εξαρτημένοι οντάς, και βρισκόμενοι στα κέντρα εξουσίας) Κρίμα και ντροπή.-
Μαρίνα
13/01/2011 09:10
Καλά κρασιά παιδιά. Μπανανία μια ζωή. Και οι καφετέριες σερβίρουν αλκοόλ, επομένως τα ίδια με πριν. Το τσίγαρο επιτρέπεται πάλι παντού και πάντα. Καληνύχτα σας.
filolaos
13/01/2011 09:07
Ελλαδάρα!!!!
cts
13/01/2011 09:05
ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!
γ.λ
13/01/2011 08:51
Τιμή και δόξα στο γίγαντα υπουργό της Υγείας κ. Λοβέρδο.
Αφου κατατρόπωσε τους φαρμακοποιούς (ποσοστά κέρδους,κληρονομικότητα (!) της άδειας ), τώρα πιστός στις αρχές του ,αφού μελέτησε επι μήνες τον ισχύοντα (!) αντικαπνιστικό Νόμο, φαίνεται σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα να απεφάνθη:
Το κάπνισμα απαγορεύεται ρητά και δια ροπάλου στις εκκλησίες,στα νηπιαγωγεία και δημοτικά, στις εντατικές των νοσοκομειων καθώς και στα κατηχητικά...
Επιτρέπεται όπου συχνάζουν νέοι,μεσόκοποι, ηλικιωμένοι και σερβίρουν εκτός από τσάι ,γλυκό καφέ ,υποβρύχιο και ...αλκοόλ !!! αρκεί να δίνουν το κάτι τις τους στά άδεια ταμεία του Κράτους που όλοι μαζί αδειάσαμε κατά την άποψη του πληθωρικού αντιπροέδρου μας....
Μ.Ε.
13/01/2011 08:49
Ντρέπομαι για λογαριασμό σας.Ποιός θα προστατέψει εμένα που έχω πάθει χρόνια βρογχίτιδα από το παθητικό κάπνισμα
και έχω το δικαίωμα και εγώ σαν άνθρωπος να πηγαίνω στις καφετέριες.Εγώ που έχω πραγματικό δικαίωμα και όχι οι καπνιστές (από που κι ως που δικαίωμα το να βλαπτεις την υγεία των άλλων).Οταν ο κόσμος ζητάει δημοψήφισμα για κάτι
η κυβέρνηση απαντάει ότι σε θέματα δικαιωμάτων δεν το κάνει γιατί σέβεται τα δικαιώματα έστω και ελαχίστων.Στο θέμα του τσιγάρου που οι μή καπνίζοντες είναι η μειοψηφία (στην καπνοχώρα που ζούμε) δεν μπορούν να σεβαστούν τα προσωπικά δικαιώματα;Ζητάμε βοήθεια απο το κρατος οι μη καπνιστές.Θα μας προστατέψετε επιτέλους;.Ελεος!





Ελληνάρας
13/01/2011 08:46
Ντροπή και αίσχος. Η απόλυτη κατάρρευση του πολιτικού μας συστήματος. Στο όνομα του κέρδους καταπατούνται πάσης φύσεως δικαιώματα των πολιτών... Για άλλη μια φορά υπερισχύει το δίκαιο των λίγων αλλά ισχυρών...
anty
13/01/2011 08:45
TA KAZINO OXI KAZINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikos Giannoulas
13/01/2011 08:31
Akoma mia fora aytoi poy fwnazoun perissotero kerdizoys eis varos twn ypoloipwn kai to kratos apla koitazei na balei kapoia € sto tameio eis varos tis koinwnikis ygeias twn politwn. To Elladistan einai i moni hwra tis Evrwpis poy den efarmozei to aytonoito...akoma kai xwres (poy osoi den exoun paei tis lene anaptyssomenes) opws i Rwssia, i Tourkia, akoma kai stis megales poleis tis Kinas apagoreyetai to kapnisma se ola ta bar, restaurants, klp. Sygharitiria se olous mas pou san katsikompagladianoi akoma kai sto pio aplo deixame to dromo ston ypoloipo kosmo!!! Kai kati akoma, an to kratos den mporei na efarmosei tous nomous pou to idio psifizei gia kati toso stoiheiwdes, evloga symperainei poia tha einai i tyxi tis Elladitsas gia ta simantika. Sygharitiria se olous kai kyriws stoys MH-Kapnistes gia tin anomia kai tin apatheia mas.
Αννιτσακη Δεσποινα
13/01/2011 08:24
Ντροπή! Πάλι φοροεισπρακτική λογική και ΚΑΝΕΝΑΣ σεβασμός σε όσους δεν αντέχουμε το κάπνισμα! Ασάφεια για τα μικρά μπαρ...(αρα κάνουν όλοι οπως θέλουν...) Επίσης σε ποιο καφέ δε σερβίρεται αλκοολ? Αρα για άλλη μια φορά οι μη καπνίστες θα αναπνεούν 30 τσιγάρα ταυτόχρονα, οι καπνιστές θα χαίρονται, το κράτος θα παίρνει χρήματα και ζήσαν αυτοί καλά κ εμεις χειρότερα. Το βρογχικό ασθμα μου μπορεί πλέον να είναι σίγουρο οτι θα είμαστε αχωριστοι φίλοι!
Μάο Μάο
13/01/2011 08:21
Μια χαρά, έκαναν τουν κούκο μπούφο. Μάλλον εκεί το πήγαιναν από την αρχή, να μην εφαρμοστεί καθόλου ο νόμος και τώρα "πληρώστε", για να κάνω το ΄παράνομο νόμιμο για κάποιους.

Αυτοί είμαστε, οι ταλιμπάν της Ευρώπης. Και δεν θα γίνουμε ποτέ χώρα, όταν οι (όποιοι) νόμοι δεν εφαρμόζονται στο ελάχιστο αλλά καταστρατηγούνται κατά τρόπο προκλητικό και αναίσχυντο. Και όλοι στο τέλος μένουν ατιμώρητοι. Εύγε!!!
Πολιτης Νικ.
13/01/2011 08:19
Λοβερδο εισαι γελοιος...δεν μπορεις ενα νομο να εφαρμοσεις...σε ολη την Ευρωπη-Αμερικη απαγορευεται εντελως το τσιγαρο. Εσυ μονο λογια εισαι...για να γεμισουν τα ταμεια του κρατους, πασοκοσκυλα, φορολογειτε τα παντα.
Π.Σ.
13/01/2011 08:18
Πάντα μας κάφροι εδώ πέρα...
κομμένο παντού θα πρέπει να είναι
ΧΑΜΑΛΗΣ
13/01/2011 08:17
Το νομιμο ναρκωτικο ειναι τελικα πιο δυνατο και πανω απο
υπουργεια και νομους...

όλες οι τελευταίες ειδήσεις