Ραγκούσης: Νέος εκλογικός νόμος φέρνει «το τέλος της μεταπολίτευσης»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/06/2010 14:44 |
Τη δημιουργία ενός νέου εκλογικού νόμου, ο οποίος θα περιλαμβάνει μονοεδρικές και ευρείες εκλογικές περιφέρειες προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών...
Γίνετε Συνδρομητής
SPYROS
08/06/2010 13:41
Το ΠαΣοΚ ειναι σαν την παροιμια που λεει ''ο λυκος σαν και γερασε....'', κρυβουν την ανικανοτητα τους κατω απο το χαλι ενω βγαζουν στην σεντρα εκεινους οι οποιοι δεν ''παιζουν πλεον μπαλα με την ομαδα'', δηλαδη καποιους Μαντεληδες (πρωην), Τσοχατζοπουλους (συνταξοιουχος και πανω απο το οριο ηλικιας για ποινικη καταδικη του για οτιδηποτε) και αυτα! Δηλαδη μηδεν εις το πηλικον! Απο την αλλη εχουν φερει με την πολιτικη τους μεσα σε 8 μηνες την Ελλαδα στην καταστροφη (οχι στο χειλος αλλα μεσα πλεον στην καταστροφη) και ενω ολοι πλεον οι οικονομικοι παραγοντες σε Ευρωπη και Αμερικη μιλανε ανοικτα για την χρεωκοπια της Ελλαδας, οι δικοι μας εδω προφανως απευθυνομενοι στους αλβανοπακιστανονιγηριανους ψηφοφορους τους που ουτε να διαβαζουν δεν ξερουν, λενε οτι θα σωσουν την Ελλαδα !!????
Ελεος. Ο Ραγκουσης, αν ειχε λιγη τσιπα πανω του θα ειχε παραιτηθει ''η αποσυρει ολα αυτα τα επαισχυντα που φερνει προς ψηφιση με διαφορες λαικιστικες και ηλιθιες προφασεις! Το μονο που ενδιαφερει το Πασοκ και τον ΓΑΠ προσωπικα ειναι να παραμεινουν στην εξουσια με νυχια και με δοντια εναντι οιουδηποτε κοστους. Το δικαιωμα ψηφου στους λαθρομεταναστες και η συμπτηξις δημαρχιακων και εθνικων εκλογων προς τουτο ειναι εμφανες των προθεσεων τους και καταπτυστο γιαυτο και ολοι οι ελληνες (οι κανονικοι) πρεπει να καταψηφισουν το Πασοκ ωστε να αποτυχει να επανεκλεγει ακομη και χρησιμοποιωντας παρανομα τις ψηφους των λαθρομεταναστων οι οποιοι εκτος απο την γενικη καταντια που εχουν επιφερει στην Ελλαδα τωρα θα συνεισφερουν εισετι στην καταστροφη της υπερψηφιζοντας τους χορηγους τους πασοκους! Αισχος και Αηδια προκαλει τοσο η κυβερνηση οσο και αυτο το πρασινοφαιο κομμα του πασοκ.
Ανδρεας Γουλας
08/06/2010 02:11
Το σχολιο με ημερομηνια 7 / 6 / 2010 15:52 δεν ειναι δικο μου, αλλα προβοκατορικο απο τους ξεδιαντροπους προβοκατορες που εχουν κατακλυσει το φορουμ, ελεω ΠΑΣΟΚ ! 8-6-2010 Ανδρεας Γουλας
Δημοσθενης Μπογδης
07/06/2010 22:56
<<Ανθρωποειδές, εξάδελφε Νταλάρα, ήρθε η ώρα να φας τις παραγινομένες ντομάτες στη μούρη σου! Θρασύδειλο υποκείμενο, που ευαγγελίζεσαι και τη νέα εποχή... Τρομάρα σου! Σε λίγο ούτε οι ελληνοποιημένοι λαθρομετανάστες δε θα σε σώζουν... Πλούταρχος Λευκαδίτης 7/6/2010 15:55>>=====


Προς τι τέτοιο μίσος , τέτοια κτηνώδης έκφρασης για ένα νέο αγνό ,εργατικό , συνετό ,αποτελεσματικό και τίμιο πολιτικό άνδρα ;
Ένα υπόδειγμα πολιτικού και δημόσιου λειτουργού !
Όποια πολιτική παράταξη και αν υποστηρίζετε κύριε , στην Πάρο σίγουρα θα είσθε ανεπιθύμητος και από την ίδια την πολιτική σας παράταξη , γιατί ο Υπουργός κ. Γιάννης Ραγκουσης λατρεύεται εκεί από τους Παριανούς και τους επισκέπτες σαν ο άνθρωπος που δεν χωρά την παραμικρή αμφισβήτηση . Σαν Δήμαρχος είχε την καθολική υποστήριξη των απλών ανθρώπων γιατί είναι ένας από αυτούς και εργάστηκε σοβαρά τίμια και αφοσιωμένα για την πρόοδο του νησιού .
Νοιώθω ντροπή για σας που διαβάζω το σχόλιο σας εδώ …..Εσείς ποιος είσθε και τι έχετε κάνει αν όχι για τους άλλους , για τον εαυτόν σας κύριε ..........ώστε να δικαιούσθε τέτοια σχόλια για τίμιους και δοσμένους στο καθήκον ανθρώπους για την πρόοδο του τόπου ;
Δωστε μας , κυριε , τα κριτιρια με τα οποια χρησιμοποιεις τους ορους σου .
Χρήστος Κ
07/06/2010 20:05
Ο τίτλος είναι απόλυτα σωστός. ΜΕΤΑ από αυτόν τον εκλογικό νομό, θα έλθει το τέλος ... γενικά. Όσο για τον Μαντέλη, ας πάει το ΠΑΣΟΚ να κάνει μήνυση στον Χριστοφοράκο στην Γερμανία που λέει το ψέμα πως το ΠΑΣΟΚ δωροδοκήθηκε από τον Siemens.....
Καίσαρ
07/06/2010 17:48
Εκλογικος νόμος με όποιο σύστημα << απλής αναλογικής >> το μόνο που κάνει είναι να διατηρεί στην εξουσία την μειοψηφία. Μονοεδρικές και ευρείες περιφέρειες το μόνο που κάνουν είναι να διατηρούν την πελατειακή σχέση βουλευτή / ψηφοφόρου ή την ομηρία. Αν πραγματικά θέλουμε το τέλος της πολιτικής σαπίλας μόνο με πραγματική ανόθευτη απλή αναλογική μπορεί να γίνει. Και τέλος δεν βρίσκω κανένα απολύτως λόγο να ψηφίζω έναν βουλευτή αφού θα συμφωνώ με το πρόγραμμα ενός οποιουδήποτε κόμματος που θα συμμετάσχει στην εκλογική διαδικασία.
repoman
07/06/2010 16:55
Τι έγινε παιδάκια, έτσουξε ο Καλλικράτης γιατί δε θα βγει ο μπατζανάκης δημοτικός σύμβουλος να σας διορίσει το βλαστάρι σας συμβασιούχο στο δήμο και ήρθατε να τα χώσετε σε έναν από τους ελάχιστους υπουργούς της κυβέρνησης που δουλεύουν;
Αλεκος Παναγουλης
07/06/2010 16:53
Θα δεχτει ο λαος τον ακομη πιο σφυχτο κορσε που πανε να του φορεσουν τα κοματα της ρεμουλας;
Δημητρης
07/06/2010 16:48
Ποσο πραγματικα με αηδιαζει...

Ως που ειναι διατεθειμενο το κρατος να φτασει για να διατηρηθει με νυχια και με δοντια στη θεση του, οταν γυρω του ολα καταρρεουν?

Καλλικρατης και λοιπα νομοσχεδια ειναι δουρειοι ιπποι για την αλλοιωση των εκλογικων αποτελεσματων... Προετοιμαζουν οι πρασινοι το εδαφος για να συνεχιζουν να παιζουν μονο με τους γαλαζιους το παιχνιδι που λεγετε Κυβερνηση του Ελλαδισταν...

Τουλαχιστον στην Ουγγαρια μπορεσαν και τιμωρησαν τους σοσιαλιστες επειδη δεν τους αλλαξαν τον εκλογικο νομο...

Ο Ραγκουσης τον αλλαζει και αυτον και διαμηνυει πως εδω ειναι το τελος της μεταπολιτευσης, δηλαδη αλλαζουμε πολιτευμα...

Εισαστε αχρειοι, αθλιοι και βρωμεροι...
Τανια
07/06/2010 16:44
Μωρε τι γκρινια σας επιασε...??
Μηπως ειχαμε εως τωρα Δημοκρατια και δεν το ειχα καταλαβει..??
Ολα τα κομματα την βολεψη τους κοιταζαν και κοιταζουν και πως θα χωσουν καπου τα κομματοσκυλα τους που τσακωνοντε για το ποιος ειναι χειροτερος...ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ...το πολιτικο συστημα ειναι σαπιο....πληρωνουμε συνταξεις σε βουλευτες που εκλεψαν αντι να τους κρεμασουμε για προδοσια....!
Εμενα δεν με καλυπτει κανενα κομμα και προτιμω να τους δω και τους 300 να φευγουν νυχτα απο την χωρα γιατι θα τους εχουν παρει με τις πετρες....Η ΕΛΛΑΔΑ χρειαζεται να ξεκινησει απο την αρχη...πιασαμε ΠΑΤΟ!
Αγανακτησμένος
07/06/2010 16:23
''''Αυτοί οι κανόνες ισχύουν για όλους και δεν θα ξεπεράσει ποτέ η ΝΔ του κ. Σαμαρά την απαράδεκτη άρνησή της να υπερψηφίσει το νόμο 3812, δηλαδή να συμβάλλει στο να γίνει πράξη μια καθολική απαίτηση του ελληνικού λαού, να μπει τέλος στο αίσχος των πελατειακών προσλήψεων. Κι αυτό την ώρα που η χώρα κόντεψε να χρεοκοπήσει από τις αλόγιστες δαπάνες που συνεπάγονταν οι προσλήψεις αυτές.''''


Τελικά ο Κ. Ραγκούσης εκτός από λίγος(όπως και οι υπόλοιποι της κυβέρνησης το αποδεικνύει άλλωστε και το αποτέλεσμα της προσφυγής της χώρας στο Δ.Ν.Τ όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος εκτός από εμάς τους συμβασιούχους οι οποίοι πεταχτήκαμε στο δρόμο αν και κάναμε σωστά τη δουλειά μας.) είναι και ψεύτης . Αλήθεια για αυτό το πρώτο μέλημα της κυβέρνησης ήταν η απόλυση των συμβασιούχων και αντί να ασχοληθούνε με τα πραγματικά προβλήματα από την αρχή χάθηκε πολύτιμος χρόνος οδηγώντας μας στα σημερινά αποτελέσματα? Σίγουρα λάθος εκτίμηση συνεπώς. Τα πραγματικά προβλήματα της οικονομίας προέρχονται κυρίως από την λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων και της αλόγιστης αύξησης των δαπανών στα δημόσια νοσοκομεία (κύριο μοχλό τις μίζες) αλλά και του κράτους γενικότερα σύμφωνα με τις τελευταίες αποκαλύψεις των σκανδάλων. Οι συμβασιούχοι δεν ευθύνονται αντίθετα ήταν χρήσιμοι διότι κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Και αυτό το αποδεικνύει η δυσλειτουργία του δημοσίου μετά την απόλυση τους. Όσο για τις πελατειακές σχέσεις δεν ευθύνονται αυτοί για αυτό και έπρεπε να είναι οι τελευταίοι που έπρεπε να την πληρώσουν.
teras
07/06/2010 16:22
απλή αναλογική, κομμένα τα παπατζηλίκια...
Πλούταρχος Λευκαδίτης
07/06/2010 15:55
Ανθρωποειδές, εξάδελφε Νταλάρα, ήρθε η ώρα να φας τις παραγινομένες ντομάτες στη μούρη σου! Θρασύδειλο υποκείμενο, που ευαγγελίζεσαι και τη νέα εποχή... Τρομάρα σου! Σε λίγο ούτε οι ελληνοποιημένοι λαθρομετανάστες δε θα σε σώζουν...
Aνδρέας Γούλας
07/06/2010 15:52
Συμφωνώ με την άποψη του Σπύρος είναι όπως ακριβώς τα εκθετη και εγώ είμαι αλληλέγγυος με τον κυρ SPYROS .O καλλικράτης θα είναι το τέλος της πατρίδας μου που με πόνο ψυχής βλέπω να χάνεται αχ ποσο λυπούμαι και τρέμω για το αύριο τον παιδιών μου αχ μόνον εγώ γνωρίζω ,επιτέλους ας φυγή ο Παπανδρέου μας κατέστρεψε πια τι χρείαν μαρτύρων έχουμε πια ?
EB
07/06/2010 15:25
Νεος εκλογικος νομος που εχει αποκλειστικο σκοπο να βγαινουν μονο γαλαζοπρασινοι βουλευτες! Για αυτο μονοεδρικες και ευρειες εκλογικες περιφερειες. Ο αποκλεισμος τ,ου ΚΚΕ απο την βουλη και των λεγομενων μικρων κομματων ειναι η πεμπτουσια της "νεας " αστικοκοινοβουλευτικης εποχης. Μονο που θα τους βγει ενα ξεγυρισμενο μπουμεραγκ . Δεν λαβανε καθολου υποψιν το καζανι που βραζει και που θα αναποδογυρισει απανω τους λιαν συντομως και θα τους ζεματισει μια για παντα!! Εδω ειμαστε και θα το δουμε πολυ συντομα! Η διαιωνιση αυτων των καθαρματων και των πλουτοκρατων αφεντικων των στην εξουσια ειναι συντομα ονειρο θερινης νυκτος!!!
SPYROS
07/06/2010 15:24
Το νεο εκλογικο πλεγμα ειναι αφανταστα υποκριτικο. συγχωνευει μεγαλους (ηδη) δημους στην Αττικη (οπως Ελληνικο και Αργυρουπολη) με διαφορετικες προταιρεοτητες η καθε περιοχη. Ετσι πιθανοτερο ειναι η υποβαθμιση παρα η αναβαθμιση! Επισης αξιοπροσεκτο ειναι και το γεγονος οτι η κυβερνηση του πασοκισταν μεθοδευει (δηθεν λογω κρισιμοτητας των καταστασεων και ''οικονομιας'') νεες εκλογες τον Νοεμβριο, εθνικες μαζι με τις δημαρχιακες/νομαρχιακες και ισως και τις ευρωεκλογες! Το ''πονηρον'' αυτου του εγχειρηματος ειναι η νομιμοποιηση μεσω των τετραπλων εκλογων ολων των βαθμιδων (εθνικων και τοπικων) των ''ελληνοποιημενων'' λαθρομεταναστων που με το υπαρχον συστημα εχουν δικαιωμα να ψηφισουν μονο για τις δημαρχιακες!!! Ετσι λοιπον η κυβερνηση του Πασοκισταν θα εχει την ευκαιρεια και να παρει καινουργια εντολη (με τις επιπλεον ψηφους των αλβανοπακιστανων) πριν προλαβει ο κοσμος να την μαυρισει λογω των αδιεξοδεων που θα φερει ο ΓΑΠ την Ελλαδα. Ολη η μαυριλα ενος γκεμπελικου συστηματος τωρα ξετυλιγεται.....
Αλεξανδρος Αθ.
07/06/2010 15:17
Αν και συμφωνώ απολυτα για την προοπτικη ενισχυσης των Δημων με την συνενωση τους, θεωρω μεγιστο σφαλμα την αμεση εφαρμογη του μετρου.
Οι δημοι ειναι βασικες μοναδες που θα μπορουσαν να συμβαλλουν αμεσα στην απορροφηση κονδυλιων απο την ΕΕ σε αναπτυξιακα εργα μικρου μεγεθους, για ισορροπη αναπτυξη παντου.
Η αλλαγη που επερχεται αν και μακροπροθεσμα θα ωφελησει τους δημους αλλα και το ελληνικο δημοσιο, βραχυπροθεσμα αναστελλει καθε αναπτυξιακη πορεια, που σημερα ειδικα την εχουμα απολυτη αναγκη.
Τα μεγαλα δημοσια εργα που ελεγχονται απο την κεντρικη κυβερνηση εχουν σταματησει, και οταν ξεκινησουν παλι θα χρειαστει χρονος για την ωριμανση τους και την εναρξη τους ωστε να συνεισφερουν στην αναπτυξη.
Ιδιωτικα εργα επισης εχουν παγωσει ολα, και θα ξεκινησουν παλι μονο αν υπαρξει αλλαγη των δεδομενων.
Αρα τα μικρα δημοσια εργα, που μονο απο τους δημους θα μπορουσαν να εκτελεστουν ειναι ο καταλυτης για να υπαρξει επανεκκινηση της οικονομιας. Η αμεση εφαρμογη των αλλαγων στους δημους απομακρυνει την εναρξη των εργων αυτων κατα εναν χρονο τουλαχιστον, μεχρι να επανδρωθουν οι νεοι δημοι και να γινει επανακαθορισμος προτεραιοτητων, την στιγμη που εμεις επειγομαστε για νεα εργα αμεσα.
Οσο για την αλλαγη στον εκλογικο νομο με την εφαρμογη λιστας και μονοεδρικων περιφερειων, θεωρω πως θα φερει ενισχυση του πρωθυπουργικου προφιλ που θα μας απομακρυνει απο τα ιδανικα της διαφανειας και της χρηστης διοικησης αν δεν συνδιαστει με πληρη διαχωρισμο της εκτελεστικης, νομοθετικης και δικαστικης εξουσιας, καθως και με την πληρη και συνταγματικα καθιερωμενη ανεξαρτησια των βουλευτων, απαλλαγμενων απο τα κομματικα δεσμα.
Αιμοβορος πολεμιστης
07/06/2010 15:14
Η διαβολικη φατσα του Ραγκουση ειναι ο,τι πρεπει για σακο του kick-boxing...
Αγανακτισμενος πολιτης
07/06/2010 15:13
Πραγματι κ.Ραγκουση...

Φερνετε το τελος της μεταπολιτευσης με τον Καλλικρατη, οπως παραδεχεστε, δηλαδη την αλλαγη του πολιτευματος μας...
Απο Προεδρευομενη Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια σε Αριστερη Χουντα των Σοσιαλιστων... (οπως λεγανε Δεξια Χουντα των Συνταγματαρχων)

Τουλαχιστον τοτε δεν υπηρχε ανεργια και εγκληματικοτητα να μαστιζει τους πολιτες, παρα ελλειψη ελευθεριας που συνεχιζει και στην δικη σας Χουντα με την παρακολουθηση μεσω της τεχνολογιας και το φακελωμα των πολιτων...

Με τον Καλλικρατη, δημιουργουνται 7 μικροι πρωθυπουργοι στην Ελλαδα, οι αιρετοι περιφερειαρχες, οπως και στις Ηνωμενες Πολιτειες της Αμερικης, της πατριδας του πρωθυπουργου...

Τα συγχαρητηρια μου, κ.Ραγκουση... Τα καταφερατε οπως ακριβως το ονειρευοσασταν...
Αλεκος Παναγουλης
07/06/2010 15:04
Απλη αναλογικη εδω και τωρα. Ολα τα αλλα ειναι μια απο τα ιδια.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις