ΓΣΕΕ: «Εξοντωτικά και αστυνομικά τα μέτρα για το κάπνισμα»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2009 16:04 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 15/06/2009 16:11 |

Τη διαφωνία της με τη γενική απαγόρευση του καπνίσματος στους ιδιωτικούς χώρους εργασίας εκφράζει η ΓΣΕΕ.

Μάλιστα σε ανακοίνωσή της, αν και σημειώνει πως οι συνέπειες του καπνού είναι αναμφισβήτητες όπως και η ενόχληση των μη καπνιστών, ζητεί «να γίνουν σεβαστά και τα δικαιώματα των καπνιστών για τους οποίους λαμβάνονται εξοντωτικά- αστυνομικά- μέτρα».

«Ειδικότερα», προσθέτει, «η γενική απαγόρευση καπνίσματος σε όλους τους εργασιακούς χώρους του ιδιωτικού τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις είναι απαράδεκτη, καταπιεστική και ρατσιστική. Χωρίς να λαμβάνονται καν υπόψη οι προβλέψεις του Νόμου 3730/08 (για διαμόρφωση ειδικών χώρων) και οι ιδιαιτερότητες του ιδιωτικού τομέα, Βιομηχανίες - Βιοτεχνίες - Κατασκευές - Γραφεία - Κατάστημα κ.λπ., η απόφαση για γενική απαγόρευση του καπνίσματος διευκολύνει στα μέγιστα τις επιχειρήσεις (αφού δε θα δαπανήσουν ούτε ένα ευρώ και δε θα "χάνουν" ούτε ένα λεπτό».

Καταλήγοντας ζητεί πριν εκδοθεί γενική απαγορευτική απόφαση καπνίσματος για τους χώρους εργασίας να πραγματοποιηθεί «ουσιαστικός και ειλικρινής διάλογος με σεβασμό στο νόμο».

174
Souplos
25/06/2009 15:45
@απορώ!!! είπε: "και οι αντικαπνιστές... εφανατίστηκαν...και βγήκαν με τα όπλα.. χα χα χα!!!! δεν αντέχω δηλαδή... κοιτα πάθος... βρε τι σας δίνουν και εχετε πάθει αμοκ???" Αντίθετα με εσένα δε μας δίνουν τίποτα. Δεν είναι αμόκ, είναι η συρρωρευμένη αγανάκτηση πολιτών για όλα αυτά τα χρόνια που δεν υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο σαν αυτό που θα μπει σε ενέργεια, και για τη συνείδηση των Ελλήνων (ή -αράδων) καπνιστών που είναι από σχεδόν εώς εντελώς ανύπαρκτη. Δεν είναι λίγες οι φορές που με αγριοκοίταξαν και είπαν τρελό όταν ζητούσα ευγενικά να μην καπνίσουν άτομα που από πάνω τους είχαν το γνωστό σηματάκι μη-καπνίσματος.
Thanassi
18/06/2009 12:25
2 kontinoi mou anthropoi exoun pethanei mesa se mia dekaetia apo to kapnisma. Karkinos tou pneumona. Htan kai oi duo genous arseniko (pou exoun megaluteres pithanotites na pethanoun apo karkino) kai molis 50 xronon. Den gnorisan ta eggonia tous, h allios, ta eggonia tous den gnorisan ton papou
Maxmara και μόνο :-)
17/06/2009 17:35
@ "απορώ": Αγαπητέ/ή: αντιθετα με εσένα, που είσαι δούλος εθιστικής ουσίας, εγώ ούτε παίρνω ούτε μου δίνουν τίποτα.
Απλά εκφράζω την δημοκρατική άποψη και κοινή λογική.
"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference": αρκετά πόσταρα, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Ετσι και αλλιώς, το μέτρο δεν θα ισχύσει. Ας το εξηγήσει αυτό στα παιδιά μας.
απορώ!!!
17/06/2009 16:46
αγαπητέ...Maxmara & Ζαχαρίας Μπατάλια που είστε το ίδιο άτομο .. θα πάθετε τίποτα απο το άγχος για το τσιγάρο..
τι στο καλό κυβερνητικοί είστε ή υπάλληλοι της Ευρωπαικής Ενωσης??? ελεος κύριοι έλεος..
και οι αντικαπνιστές... εφανατίστηκαν...και βγήκαν με τα όπλα..
χα χα χα!!!! δεν αντέχω δηλαδή... κοιτα πάθος... βρε τι σας δίνουν και εχετε πάθει αμοκ???
Κ.Α
17/06/2009 16:42
Καλά διαβάζω τα σχόλια των καπνιστών και γουστάρω!!!

Και γ**ώ τις στρεβλές αντιλήψεις περί ανθρώπινων δικαιωμάτων, δημοκρατίας και σεβασμού...

Σε λίγο θα μας πουν ότι μας κάνουν χάρη που... δεν μας απαγορεύουν να ΜΗΝ καπνίζουμε!

Και επειδή συνέβη κάποτε το τσερνομπιλ και γεμίσαμε ραδιενέργεια δεν πειράζει που καπνίζουμε...
Και επειδή έχει μολυνθεί ο ασωπός, έχει ανεβεί η θερμοκρασία της γης, έχει ακριβύνει το πετρέλαιο, έχει μολυνθεί η θάλασσα, πήρε το μπάσκετ ο ΠΑΟ κλπ κλπ, δεν πειράζει που καπνίζουμε...
andreas
17/06/2009 16:35
@Λίλιαν Δρακοπούλου 17/6/2009 15:47 fantasou na to ekanes 6 ora to proi se stratopedo, ekei na eblepes poso tha sou arese!!!
απορω!!!
17/06/2009 16:12
hello! 17/6/2009 15:39...
διαφήμιση της colgate κάνεις?? εχει τελικα προβλήματα ο κόσμος πολλά... και αδιόρθωτα...
αντε και μετά την διακοπή του καπνίσματος επόμενο στάδιο Θα είναι η αξιολογηση στον χώρο εργασίας... "Ψυχολογία εργαζόμενου" με βάση της οποίας όμως δυστυχώς για πολλούς ίσως να υπάρχει πρόβλημα μεγαλύτερο απο το δικό μας..... Διότι εμείς τουλάχιστον στον ιδιωτικό χώρο μας θα μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε...άλλοι όμως που έχουν μόνιμη "προβληματική συμπεριφορά" είτε λεκτική είτε γραπτή αυτοί δεν θα σώζωνται με τίποτα.... χα χα χα!!!! κοίτα μένος φίλοι μου κοίτα πάθος.... πω πω πω μήπως δούλευες σε τζιμινιέρα???
andreas
17/06/2009 16:08
@απορώ!!! 17/6/2009 15:36ok epeidi exei egorstasio tis dei stin kozani as min apagoreutei to kapnisma!! kai sto irakleio exoume dipla sti poli ena ergostasio!!!! ara na enas akomi logos oxi mono na min apagoreusoume to tsigaro alla na to kanoume kai mathima sta sxoleia!!!! mono stin ellada ginetaiiiiiii tosooooooooooooos doros gia to tsigaro akoma kai sti tourkia den kapnizoun mesa!!! alla ti leo autoi einai politismenoi emeis boubounes xerokefali!!!!!!!

@ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ 17/6/2009 15:25 me to epixeirima sou auto kathos kai me ola ta alla pou exeis pei aisthanomai eilikrina tin anagki na sou po euxaristo pou kapnizeis mes sti mouri mou, se euxaristo pou boithas tin elliiniki oikonomia, (alla kapnize perissotero to elleima megalose!!!!) se euxaristo se euxaristo!!!! sta paidia sou ti les kapnizete osos boreite gia na boithisoume tin ellada??? mipos kapnizeis xorto???
Maxmara
17/06/2009 16:07
Ευτυχώς, φαίνεται οτι η ΓΣΕΕ δεν είναι τόσο οπισθοδρομική όσο έδειχνε το περίφημο πρώτο δελτίο τύπου. Ακολουθεί το τελευταίο - διόρθωση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Να εφαρμοστεί ο Νόμος για την απαγόρευση του καπνίσματος
"Από λανθασμένη προσέγγιση των θεμάτων που έχουν ανακύψει από την αναμενόμενη εφαρμογή του Νόμου για την απαγόρευση του καπνίσματος, εξεδόθη το χθεσινό δελτίο τύπου της ΓΣΕΕ.
Είναι προφανές ότι λανθασμένα προσεγγίζει το πρόβλημα όταν στο λάθος του Υπουργείου να καλεί σε εφαρμογή τμήματος του Νόμου απ’αυτά με λάθος τρόπο που εμφανίζει τη Συνομοσπονδία να υποστηρίζει το κάπνισμα (έστω και με δεύτερες αναγνώσεις).
Το θέμα είναι ένα και μοναδικό και οφείλει το Υπουργείο σε διάλογο μαζί μας να δώσει τις δέουσες κατευθύνσεις για την εφαρμογή του Νόμου.
Δηλαδή να υπάρξουν οι διευκολύνσεις (χώροι, διαλείμματα κ.α.) σε όποιον κατά την εργασία του επιθυμεί να καπνίσει και να μην αποτελεί αφορμή για δυσμενή εργασιακή αντιμετώπιση.
Αυτό ουσιαστικά είναι και το πνεύμα του μνημονίου κατά του καπνίσματος που η ΓΣΕΕ έχει υπογράψει σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας."
Ζαχαρίας Μπατάλιας
17/06/2009 15:52
@ απορω!!! 17/6/2009 15:23

Εγώ απορώ με τη νοημοσύνη μερικών σαν εσένα... Επειδή εσύ έχεις το κουσούρι σου θα κάτσουμε εμείς έξω? Ωραία αντίληψη! Μάλλον όταν έβρεχε μυαλά, εσείς καπνίζατε αδιάφορα...

@ XMAK 17/6/2009 15:27

Είδες κάτι πράγματα ρε παιδί μου? Να τους δίνεις να εισπνεύσουν τον καπνό σου δωρεάν κι αυτοί να διαμαρτύρονται... Φασίστες... Πάνε να σε καταπιέσουν και να σε αναγκάσουν να μην τους ενοχλείς... να μην καπνίζεις μες'' τη μούρη τους? με ποιό δικαίωμα? Δεν είναι διακαίωμά σου να κάνεις ότι γουστάρεις και να τους γράφεις τους γύρω στα ούμπαλά σου? Και είναι κι''αυτό το τετραψήφιο...θα θυμηθούμαι καταστάσεις χούντας πάλι...

Τελικά το μέσο IQ sσε αυτή τη χώρα πρέπει να είναι 0...
eldent
17/06/2009 15:51
@ΧΑΜΑΚ Νομιζω οτι πολυ πιο υστερικος ειναι καποιος που αποφασιζει να καπνισει σε ενα χωρο οπου το καπνισμα απαγορευεται ρητα.Ειναι παραβαση του νομου.Με την ιδια λογικη ,μπορουμε να παρκαρουμε οπου θελουμε(πχ στις θεσεις των αναπηρων)και να απαιτουμε να μην μας καταγγελει κανεις. Δεν ζητησε κανεις απο τους καπνιστες να κοψουν το τσιγαρο.Το μονο που τους λεμε ειναι οτι μπορουν να καπνιζουν μονο σε συγκεκριμενους χωρους και οχι οπου τους κανει κεφι (οπως εκαναν μεχρι τωρα).Μπορειτε να καπνισετε ανετα εξω και σε ειδικα διαμορφωμενους χωρους.Δεν σας κρινει κανεις.Δεν τιθεται θεμα ρατσισμου.Απλα θα πρεπει να περιοριστειτε λιγο ως προς το χωρο,οπως περιοριζομαστε και εμεις εδω και πολλα χρονια..
Λίλιαν Δρακοπούλου
17/06/2009 15:46
Μου άρεσε το γόπινγκ, που γράφτηκε παραπάνω. Πολύ καλό!!!!
Maxmara
17/06/2009 15:42
@ "Απορώ": προφανώς στα μαθήματα Δημοκρατίας - Καλών Τρόπων - Κοινωνικής Συμπεριφοράς, κάπνιζες και δεν άκουσες τίποτα :-)

Την συνήθειά σου δεν θέλεις να την κόψεις - αρα δίνεις το ΟΚ να σου επιβάλλω και εγώ τις δικές μου συνήθειες? Που ίσως να είναι και επικύνδυνες στην υγεία σου?

Τελος πάντων, τι πρέπει να γίνει για να τρώμε και διασκεδάζουμε χωρίς καπνό απο τσιγάρο? Να ζητήσουμε απο "ανθρωποειδή" σαν εσένα ευγενικά να μην καπνίζεις δίπλα μου - μόνο και μόνο για να με πείς "εξυπνάκια"?

Ούστ στον τρίτο κόσμο φανατικοί καπνιστές. Ας μείνουν οι κοινωνικά μορφωμένοι, σύγχρονοι υπεθυνοι άνθρωποι καπνιστές - μη καπνιστές.
hello!
17/06/2009 15:39
Επιτέλους θα ξεβρωμίσουμε, οι καπνιστές βρωμάτε βρωμάτε βρωμάτε, και σκασίλα μας η υγεία σας δική σας είναι κάφτε την.
Αυτό θέλει και όλη η Ελλάδα, καθαριότητα !
απορώ!!!
17/06/2009 15:36
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ 17/6/2009 14:48
Διαβάστε τι γράφει ο άνθρωπος... αλλα ορισμένοι απο εσάς αντικαπνιστες του "και καλά γαυγίζω" γράφεται χωρίς να διαβάσετε ουσιαστικά σχόλια... Ε ρε ΖΗΤΩ Ο ΟΧΛΟΣ...
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
17/06/2009 15:35
ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ
ΒΛΑΒΕΡΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ...
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΜΠΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙ
15 ΛΕΠΤΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΑΠΟ 20 ΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ 2 ΜΕΤΡΩΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΕΤΣΙ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
ΒΛΑΠΤΕΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ
ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ...
XMAK
17/06/2009 15:27
ΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ΄ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΣΤΕΡΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΟΧΥΡΩΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΚΑΙ ΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ
Ζαχαρίας Μπατάλιας
17/06/2009 15:26
@ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ 17/6/2009 14:50

Κανένα πρόβλημα! Αρκεί να είναι Non-Smoking!!!!
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
17/06/2009 15:25
ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΡΙΕΣ :
Σας θημίζω οτι τη δεκαετία του ''60 το κάπνισμα υπήρξε
τρόπος και μέσο για την κοινωνική απελεύθερωση των
γυναικών και την ισότητα με τους άνδρες ...
απορω!!!
17/06/2009 15:23
μπράβο ... ειδικά στα όμορφα σχόλια των μη καπνιστών που απο ότι βλέπω ... υβρίζουν ασύστολα...
και βεβαίως Maxmara εσύ μπορείς να κάθεσαι έξω απο τα μαγαζιά το χειμώνα ... όταν εμείς θα καπνίζουμε μέσα....και βεβαια στον επίσης ευγενή ektoras να πώ πως ναί αρκετοί καπνιστές σεβόμαστε τους άλλους... εν πάσει περιπτώσει την συνήθεια μας όμως δεν θέλουμε να την κόψουμε για κανένα εξυπνάκια που ξαφνικά την είδε ότι λαμβάνοντας αποφάσεις άλλων κρατών θα εξευγενιστεί..
Ο κάθε άνθρωπος το πόσο κάφρος είναι το αποδεικνύει περίτρανα με την συμπεριφορά του γενικότερα.. όποιοι στιγματίζουν τους άλλους (βγάζοντας αποθυμένα) ή εν πάσει περιπτώσει όσοι κάνουν τους "διδασκάλους" μιμόμενοι άλλους μπας και οικονομήσουν λίγη εύνοια που δεν την εχουν τακτικά στην ζωή τους... ας απευθυνθούν σε ψυχολόγους αρμόδιους να τους λύσουν τα προβλήματα.
Εν κατακλείδη Το κάπνισμα δεν ειναι καλό για κανέναν καπνιστή.. και βεβαίως κάποιος που δεν επιθυμεί να μυρίζει τον καπνό και πάλι υποχρεωμένος δεν πρέπει να είναι..
Ωραια τότε οι καπνιστές με τους καπνιστές και οι άκαπνοι με τους άκαπνους... χωρίς πολλά σχόλια... ο καθένας για τον οργανισμό του ότι γουστάρει κάνει.. δεν γεννηθήκαμε όλοι να κάνουμε το ίδιο...
Στέφανος Πετρουμπέρης
17/06/2009 15:12
Εγώ προτείνω να εξαναγκαστούν οι καπνιστές σε "γόπινγκ" (μάζεμα αποτσίγαρων για όσους δεν έχουν πάει στρατό) σε όλες τις παραλίες της ελλάδας, τις οποίες έχουν μετατρέψει σε σκουπιδότοπους! Και μετά να μιλήσουν για τα δικαιώματά τους!

Ξέρω τώρα, θα βγούν οι έξυπνοι και θα πούν: μόνο γόπες έχει στις παραλίες? Όχι, αλλά οι γόπες πρέπει να είναι δισεκατομύρια...
Thanassi
17/06/2009 14:59
Ma kala to suzhtame akoma, gia kathe 1 epixirima kapnistwn uparxoun 10 uper ths apagoreuseis.

Parakalw, mhn lete oti sas katevei peri ratsismou kai dikaiomatwn - mas anevazete thn piesh!

To kapnisma prepei na apagoreutei entelos, pantou kai panta!
EInai ethistiko narkotiko. H kaluterh apofash pou exo parei sthn zwh mou htan na to kopso.
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
17/06/2009 14:50
Zαχαρίας Μπατάλιας 17/6/2009 14:11

ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΕ
ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟ "ΚΕΛΙ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ...

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
17/06/2009 14:48
Η ΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΛΙΓΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙ.ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΤΕΦΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΦΙΛΤΡΑ ΣΤΑ ΦΟΥΓΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ. Η ΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.
Zαχαρίας Μπατάλιας
17/06/2009 14:11
@ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ 17/6/2009 12:34

<<<2. Κανείς καπνιστής δεν θέλει να βλάψει συνηδειτά τους
συνανθρώπους μη καπνιστές.>>>

ΤΟΥΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΟΜΩΣ...

<<< 3. Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΔΕΝ
ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ.>>>

ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΜΩΣ Η ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΡΩ

<<<4. Δεκτές και λογικές οι απαγορεύσεις μόνο σε χώρους
νοσηλείας , άθλησης, σχολεία, συγκοινωνίες .>>>

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΡΕΓΓΕΣ? ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΚΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΝΟ?

<<< 5. Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΩΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ {κάτω των 20)>>>

ΠΩΣ? ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΥΡΚΟΣ?

<<< 6. Χρειάζονται ειδικές αγωγές και όχι μόνο γνώσης του
κινδύνου ...>>>
ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΗΛΑΔΗ?

<<<7. Πρέπει το Υπουργείο Υγείας να ζητήσει συγνώμη
για τούς Υπουργούς των τελευταίων 30 ετών, που
δέν απέτρεψαν τους νέους εκείνης της εποχής
να αρχίσουν το κάπνισμα ...>>>
ΣΩΣΤΑ! ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΑΣ?


<<<8. Στούς χώρους εργασίας πρέπει να υπάρξει συνεργασία
καπνιστών - μη καπνιστών για εξεύρεση της καλλίτερης
λύσης ...>>>

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ!

<<<ΤΕΛΟΣ: ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ
ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΑΠΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ
ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ.... >>>

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ! ΦΤΑΙΝΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΠΟΧΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΣΤΑΘΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ! ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕ...
NORMAL SMOKER
17/06/2009 14:00
ΚΑΙ Η ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ
ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΩΝ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ...
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΙ ...
ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ....
Η ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ...
Maxmara
17/06/2009 13:59
Θα σταματήσει πιά αυτή η βλακεία περι "ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ" εναντίον των καπνιστών?
Οι καπνιστές δεν είναι ιδιαίτερη φυλή. Το κάπνισμα δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα.
Το κάπνισμα είναι προσωπική συνήθεια και τίποτα άλλο.
Λίλιαν Δρακοπούλου
17/06/2009 13:55
Και ας μην ξεχνάμε τις γόπες, τα αποτσίγαρα και τα σκουπίδια που βρίθουν στις Ελληνικές παραλίες. Είναι ακόμη ένα μεγάλο δείγμα του σύγχρονου Ελληνικού πολιτισμού. Καυμένη-καμμένη Ελλαδίτσα, σου άξιζαν αξιολογότεροι κάτοικοι.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!
17/06/2009 13:10
ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ( ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ) ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ....ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ.... ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΣΧΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ... ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ!!! ΕΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ... ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΑ... ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
17/06/2009 12:34
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ :
1. Ολοι οι καπνιστές σήμερα γνωρίζουν (εγώ μόλις πριν 10
χρόνια - ήδη καπνιστής επι 30 χρ.) οτι το ΚΑΠΝΙΣΜΑ
ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ.
2. Κανείς καπνιστής δεν θέλει να βλάψει συνηδειτά τους
συνανθρώπους μη καπνιστές.

3. Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΔΕΝ
ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ.

4. Δεκτές και λογικές οι απαγορεύσεις μόνο σε χώρους
νοσηλείας , άθλησης, σχολεία, συγκοινωνίες .

5. Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΩΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ {κάτω των 20)

6. Χρειάζονται ειδικές αγωγές και όχι μόνο γνώσης του
κινδύνου ...

7. Πρέπει το Υπουργείο Υγείας να ζητήσει συγνώμη
για τούς Υπουργούς των τελευταίων 30 ετών, που
δέν απέτρεψαν τους νέους εκείνης της εποχής
να αρχίσουν το κάπνισμα ...

8. Στούς χώρους εργασίας πρέπει να υπάρξει συνεργασία
καπνιστών - μη καπνιστών για εξεύρεση της καλλίτερης
λύσης ...
ΤΕΛΟΣ: ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ
ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΑΠΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ
ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ....
Nikos Asimos
17/06/2009 12:25
ΑΗΔΙΑ..ΑΗΔΙΑ..ΑΗΔΙΑ..!
Maxmara
17/06/2009 12:14
Με νεοέλληνες σαν τον "Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ", δεν έχουμε καμιά ελπίδα να πάμε μπροστά. Χαρακτηρίζοντας υστερικούς (με προσβλητικό τρόπο) τους μη-καπνιστές, δείχνει την απύθμενη έλλειψη κοινωνικής - δημοκρατικής παιδείας.
Η προσωπική ευχαρίστηση πάνω απο αναφαίρετα ανθρώπινα δικαιώματα και, έστω, προφανείς κανόνες σωστής συμπεριφοράς.
Βαρεθήκαμε εμεις οι μη-καπνιστές να χαρακτηριζόμαστε σαν "ρατσιστές", "κομπλεξικούς", "υστερικούς", "αποστειρωμένους" απο (μειοψηφία) καπνιστών που κρύβουν την ανεπάρκειά τους πίσω απο μιά κακή συνήθεια.
Κ.Μανωλίδη, να τολμήσεις να προσβάλεις έτσι συνανθρώπους σου όταν έχεις επιχείρημα ότι αυτοί συμπεριφέρονται παράνομα - αντικοινωνικά ή, έστω, με αγένεια.
Λίλιαν Δρακοπούλου
17/06/2009 12:10
Απαντώντας στον συμπολίτη μου θέλω να προσθέσω τα εξής: Οι βανδαλισμοί που γίνονται από ομάδες νέων αλλοδαπών στα νησιά μας α) είναι μεμονωμένα περιστατικά νεανικής απερισκεψίας & β) αποδεικνύουν για μία ακόμη φορά ότι ενώ διαθέτουμε μία πανέμορφη χώρα, είμαστε ανίκανοι να την αναδείξουμε κατάλληλα ώστε να τραβήξουμε έναν υψηλού επιπέδου τουρισμό που θα μας επιφέρει τα σωστά εισοδήματα που τόσο ανάγκη έχει η χώρα.
Πως όμως να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χωρίς την κατάλληλη παιδεία, επιμόρφωση και την κοινή προσπάθεια? Το μόνον που μας ενδιαφέρει είναι ο εαυτούλης μας. Αυτό απλά αποδεικνύεται με το ότι μετά από τις τόσο καταστροφικές φωτιές που υπέφερε η χώρα υπάρχουν συμπολίτες μας που ακόμη πετούν τις γόπες τους στον δρόμο, στο αλσύλιο, στο δάσος. Μη σας κακοφαίνεται αγαπητοί μου που δεν είμαστε ιδιαίτερα συμπαθητικοί στο διεθνές στερέωμα. Που πήγε όλο αυτό το κάλλος & το μεγαλείο των αρχαίων Ελλήνων? στην μίζερη Ελληνική πραγματικότητα δυστυχώς.
ακις
17/06/2009 11:42
@ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ

Το κειμενο αυτο θα πρεπει να σωθει απο τον ΟΗΕ ως δειγμα παγκοσμιας πολιτιστικης κληρονομιας .

Ωστε οι επομενες γενιες να αντιληφθουν πως η βλακεια και ο συμπλεγματικος εγωισμος δημιουργουν φαντασιοπληκτους υπερασπιστες "ανθρωπινων δικαιωματων" , που περνανε πρωτα απο το δικαιωμα του να ενοχλεις τον αλλον .
Ενα κοκτεηλ επιχειρηματων , που μονο ενας καθυστερημενος Νεοελλην θα μπορουσε να γραψει !
Areti Maniati
17/06/2009 11:22
To kapnisma den einai dikaioma gia na milame gia ratsismo alla epilogi... Dikaioma kai di Fysiko einai i kali kai sosti igyini kai fysiki katastasi..
Πάνος Μ.
17/06/2009 11:16
Κρίμα που η κορυφαία συνδικαλιστική οργάνωση παίρνει τέτοια θέση για το κάπνισμα. Θα έπρεπε να πρωτοστατούν στην απαγόρευση του καπνίσματος.Το κάπνισμα σκοτώνει περισσότερους εργαζόμενους από ότι τα εργατικά ατυχήματα. Όπως λοιπόν απαιτούν να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας για την αποφυγή εργατικών ατυχημάτων πρέπει να παλέψουν και για την απαγόρευση του καπνίσματος σε όλους τους χώρους. Όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά!!
ΝΕCTAR
17/06/2009 11:11
Ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει και για αυτό...ε μπρε κομπλεχικοί που υπάρχουν
stelios
17/06/2009 11:03
Geniki apagorefsi stous xorous ergaseias. kamia ekseresi. Ime ipoxreomenos na pigeno stin doulia kai me ipoxreonoun apo pano na kapnizo ton kapno apo ta tsigara ton kapniston. Opios thelei na kapnisei na paigenei ekso apo to ktirio.

Akoma. I kiria kaneli ine aparadekti. Kalo paradeigma dinei sta paidia kai stous neous, otan bgenei sta kanalia kai foumarei les kai den tha yparksei avrio. Alla den fteei mono afti, alla kai oi synadelfoi tis dimoiografoi pou den tis lene na min kapnizei en ora ekpombis. Alla ti na kanoume i Kaneli ine afti exei apo olous to elefthero na leei kai na kanei oti thelei. Les kai ine kamia primadona.

Opios thelei na kapnizei ine dikaioma tou. kai ego kapniza gia pano apo 15 xronia kai to ekopsa prin 8 xronia. Den mborei omos kanenas na epibalei stous synanthropous tou na anexonde ton kapno tou. KANENAS.
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
17/06/2009 10:41
Panos T 16/6/2009 16:13
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ...
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΘΑ ΓΙΑ
ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ...
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΡΙΣΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΘΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΙΤΙΑ
ΠΑΣΗΣ ΝΟΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ Μ.....
ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΧΘΡΟ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ....
ΧΑΡΙΛΑΟΣ
17/06/2009 10:34
ΠΡΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 16 6 2009 23.35 . Κε Στελιο διαβασα την αποψη σας και θα ελεγα οτι ειναι πολυ ενδιαφερουσα. Θελω ομως να πω , ως προς τον ενα σκελος της ειναι σιγουρο οτι εχεται δικιο. Δηλαδη σε οτι αφορα την κα Κανελη την υποστηριξη της στο καπνισμα στους καπνιστες και κατεπεκταση στους καπνοβιομηχανους ειναι δεδομενη καθως επισης και στην ομαδα της τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ που εκτος των αλλων φαινεται στην τηλεοραση απο την κουπα του καφετης και το οτι καπνιζει την ιδια στιγμη. Το αλλο θεμα ομως τησ υποστηριξης του κομματος (ΚΚΕ) απο τους καπνοβιομηχανους αποτι λετε και σεις δεν ειναι σιγουρο και δεν πρεπει να το αναπαραγεται. Γιαυτο το λογο ως απλος ψηφοφορος του ΚΚΕ παρακαλω την Γ.Γ. του Κομματος κα ΠΑΠΑΡΗΓΑ να μεριμνησει για του τι πρεπει να γινει γυρο απο τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ του ΚΟΜΜΑΤΟΣ ετσι ωστε να μην μπορουν καποιοι να προβοκαρουν για τα θεματα αυτα . (ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ) Σε οτι αφορα την κα Κανελη , μορφωμενος ανθρωπος ειναι , να προσπαθησει να μην κανει ΖΗΜΙΑ στο ΚΟΜΜΑ της. Ευχαριστω.
Κ.ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ
17/06/2009 10:05
Οι Αμερικανοί, μεγαλοπαραγωγοί οπίου στο Αφγανιστάν καί κόκας στην Μπανανία, προκειμένου να διαθέτουν τα ναρκωτικά τους, εξαπέλυσαν λυσσαλέα επίθεση κατά του καπνίσματος τα τελευταία χρόνια. Οι μή καπνιστές, φορτωμένοι μ''ένα σωρό ιδιοτροπίες, τσιρίζουν σαν ξαναμένες γεροντοκόρες, οι οποίες ευχαρίστως θα χειροκροτούσαν την κατάργηση του γάμου, προκειμένου να μή νοιώθουν κομπλεξικές. Ορκίζονται πως το κάνουν για τήν υγεία σου, τήν στιγμή που σε φλομώνουν στίς ορμόνες, στά φυτοφάρμακα, στά μεταλαγμένα τρόφιμα. Φροντίζουν για καθαρή ατμόσφαιρα, αυτοί που την έχουν εμπλουτίσει μέ κάθε καρκινογόνο αέριο καί εμπλουτισμένο ουράνιο, οδηγώντας τον πλανήτη στήν καταστροφή.
Επέβαλαν το κολοσύστημά τους που γέμισε τον κόσμο μέ αγχος και ανασφάλεια που φθείρουν φυσικά καί την υγεία μας για τήν οποία τάχα κόπτονται. Ενα ακόμη απαγορεύεται στά τόσα για να μας θυμίζουν ότι αυτοί είναι τ''αφεντικά.
Προστατέψατε μωρέ την νεολαία από τα ναρκωτικά με απαγορεύσεις; Υπάρχει τίποτε σε μεγαλύτερη αφθονία από τα απαγορευμένα ναρκωτικά;
Αν θέλετε υγιείς πολίτες, πολεμίστε την ανεργία, την ανασφάλεια, την ηχορύπανση, την μόλυνση της ατμόσφαιρας, την μόλυνση των τροφίμων, του νερού, την ασύδοτη χρήση φαρμάκων, την αυθαίτετη δόμηση, την καταστροφή των δασών, την μόλυνση των θαλασσών κ.λ.π. Αυτά μας σκοτώνουν.
Ούφ έσκασα!!! Να κάνω ένα τσιγαράκι να ξεσκάσω.
akis
17/06/2009 09:55
Aγαπητη Λιλιαν Δρακοπουλου τα ειπες ολα , μακρια απο τις γνωστες Ελληνικες υπερβολες.

Ενα τοσο απλο ζητημα εγινε θεμα παλι "εμφυλιου", πραγματικα θλιβερο το θεαμα των "Τσε Γκεβαρα" της γοπας .
angel
17/06/2009 08:27
as asxolithei i gesee me tipota sovaro. anti na prostatepsei ton mi kapnisti ergazomeno, tin apasxolei na tha mporoun kapoioi na kapnizoun. eleos!
a
17/06/2009 02:07
Α ρε νεοέλληνες. Μια ζωή καθυστερημένοι και υποανάπτυκτοι, μέσα στο οπαδιλίκι και τον φανατισμό. Όλα τα ζητήματα τα ανάγετε σε ποδοσφαιρικά ματς (αντικαπνιστές εναντίον καπνιστών και το αντίστροφο, γιούρια!!), αντί να συζητήσετε σαν άνθρωποι. Μυαλό μηδέν.
ST
17/06/2009 01:39
AUTO SHMAINEI NA EISAI ALHTARAS SUNDIKALISTHS STHN ELLADA TOU SHMERA...

DIADHLONEIS UPER TOU KAPNISMATOS DIOTI H APAGOREUSH TOU BOHTHAEI TIS ETAIREIES...KAI GINETAI GIA NA EKSUPHRETEI AUTES...

AKOU SKEPTIKO TA ZOA.....THS ARISTERAS KAI THS PROODOU...OUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ
16/06/2009 23:35
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ Η κα ΚΑΝΕΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΓΑΝΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ. ΕΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΥΤΟ , ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ ΑΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ.
VASSILIS VASSILOPOLOS
16/06/2009 22:14
THA ITHELA EPISIS NA PROSTHESO OTI OPOS SYNITHISAME XORIS TSIGARO STA LEOFORIA ,STA TRENA, STA METRO STA AERROPLANA, ETSI THA SYNITHISOUME KE STOUS YPOLOIPOUS XOROUS. ME AGAPI VASSILIS
ροδανθος
16/06/2009 21:56
η ΓΣΕΕ καλα θα κανει να ασχολειται με τα σοβαρα θεματα των εργαζομενων και οχι με την καθε βλακεια που της ερχεται στο κεφαλι. Ακουσε εκει τους πληρωνουμε για να διασφαλιζουν το δικαιωμα των θεριακληδων να καπνιζουν σε χωρους εργασιας.
VASSILIS VASSILOPOULOS
16/06/2009 21:06
KYRIE MENIO KE OSOI EXETE TIN APORIA PIOS THA EFARMOSEI TO METRO GIA MENA EINE POLI APLO . O KATHE EPAGELMATIAS PREPEI NA TON EFARMOSEI STO XORO TOU.AN PERIMENETE APO TIN ASTYNOMIA THA XREIASTEI NA PROSLAVOUME POLES XILIADES ASTYNOMIKOUS .THA SAS ANAFERO ENA PARDIGMA STO BELGIO POU EPIASAN ENA ESTIATORA ELLINA NA PARANOMEI . 3000EURO PROSTIMO KE 15 IMERES KLEISIMO TO ESTIATORIO . META APO AFTO TERMA TO TSIGARO.
Αποστειρωμένος
16/06/2009 18:55
ΝΤΑΡΙΟ ΦΟ: Αν λεγοντας αποστειρωμενος χωρος εννοεις χωρο που δεν θυμιζει χαλυβουργικη και βλεπεις στο μισο μετρο, τοτε ναι τον προτιμω χιλιες φορες. οπως ειπες οι μεν δεν πηγαινουν σε μαγαζια για τους δε και τελειωνει το θεμα εκει. σε χωρους δουλειας αν εχεις μη καπνιστες που ενοχλουνται βγαινεις στο μπαλκονι η συνεννοειστε ολοι μαζι και βρισκετε χωρο καπνισματος. αν ειστε ολοι καπνιστες αλληλοκαπνιζεστε και γουσταρετε, κανενα προβλημα. πολυς σαματας για το τιποτα τελικα.
zong
16/06/2009 18:01
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΟΥΜΑΡΩ!!!!!!!!!! κυρια ΛΙΛΙΑΝ τι να κανουμε και εμεις οι ινδοευρωπαιοι πρεπει να επιβιωσουμε απο την δυτικοευρωπαικη κουλτουρα των πολιτισμενων και ηθικων και καθαρων ευρωπαιων που κατακλυζουν την ΚΡΗΤΗ και την ΚΕΡΚΥΡΑ την καλοκαιρινη περιοδο και με τις πραξεις τους αποδεικνυουν οτι ο ανθρωπος ειναι απογονος του πιθηκου. αμιαντος 16/6/2009 17:28

Otan oi loipoi indopithikoi sympolites sou noikiazoun ta dwmatia tous stous ksenous tour operators gia 150 euro - 7 vradies ksenodoxeio aeroporika eisitiria, diladi times kseftilas (enw esena se xrewnoun ta 10plasia) tote pios perimeneis na sou erthi? H vasilissa elisavet?
ΝΤΑΡΙΟ ΦΟ
16/06/2009 17:43
Καταρχην ειναι τουλαχιστον γελοιο η ΓΣΕΕ να κοπτεται για τα δικαιωματα των καπνιστων. Το οτι ειναι δικαιωμα του οποιουδηποτε να καπνιζει ισχυει. Ομως η δουλεια ειναι δουλεια και οχι χωρο διασκεδασης. Με τη λογικη των καπνιστηριων να κανουν και δωματια με κρεββατια γιατι δεν ξερω ποτε θα μου ερθει η καυ...α και θα θελησω να εκμεταλλευτω το διαλλειμα μου στα τεσσερα που στην τελικη δε δημιουργω και κανενα προβλημα. Οσο για το νομο επεισης γελοιος οχι γιατι δεν απαγορευεται παντου αλλα γιατι πλεον αντι να καθομαστε εξω και να αναπνεουμε θα πηγαινουμε σε αποστειρωμενα μαγαζια! Το καπνισμα πρεπει να απαγορευεται σε καθε δημοσιο χωρο ειτε ειναι εσωτερικος ειτε ειναι εξωτερικος. Τα μαγαζια πρεπει να επιλεγουν τι κοσμο θελουν καπνιστες η μη. Και επιμενω εκει που ο αλλος καπνιζει δε θα παω εγω που δεν καπνιζω η αν παω θα ειναι επιλογη μου. Πιο ενοχλητικο ειναι να περπαταω στο δρομο και να με ντουμανιαζουν ανθρωποι και αυτοκινητα παρα να δω την ταμπελα smoking area εξω απο ενα μαγαζι και να μη μπω. Αν το θεμα μας ειναι η ενοχληση και το δικαιωμα στην αναπνοη νομιζω πολλοι θα συμφωνησετε. Αν ειναι θεμα εκδικησης στα οσα τραβηξανε πριν την απαγορευση οι μη καπνιστες συγνωμη αλλα δε θα με βρειτε διπλα σας.
menios
16/06/2009 17:41
Για πόσες μέρες θα ισχύει το μέτρο δεν μας είπανε. Και καλά, ποιος θα έχει τον έλεγχο της εφαρμογής ; Πάλι η αστυνομία . Καλά , μέχρι χθες δεν έφταναν για την τήρηση της τάξης και της ασφάλειας των πολιτών, τώρα περισσεύουν ; Θα μου πείτε για μερικές μέρες θα είναι, ίσα ίσα να τραβήξουν μερικά πλάνα οι κάμερες για την εφαρμογή του μέτρου. Και να δοξαστεί ο υπουργός για το κατόρθωμα του. Μπράβο Κε Αβραμόπουλε. Εεεσένα θέλουμε.
andreas
16/06/2009 17:34
Dora82 16/6/2009 17:04:"Συνεχώς γκρινιάζουμε ότι δεν υπάρχουν χώροι πρασίνου και άθλησης (κάτι που είναι αλήθεια) αλλά από την αλλη οι χώροι που υπάρχουν είναι συνήθως άδειοι...Γκρινιάζουμε για το καυσαέριο άλλα όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο επιλέγουμε με βάση την ιπποδύναμη και όχι την χαμηλή κατανάλωση" me dio fraseis kataferes na parousiaseis to neoellina!!! eimaste laos pou ti grinia tin exei mesa tou sto DNA!! me kalipteis apolita!!!
na eisai kala!!!
αμιαντος
16/06/2009 17:28
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΟΥΜΑΡΩ!!!!!!!!!! κυρια ΛΙΛΙΑΝ τι να κανουμε και εμεις οι ινδοευρωπαιοι πρεπει να επιβιωσουμε απο την δυτικοευρωπαικη κουλτουρα των πολιτισμενων και ηθικων και καθαρων ευρωπαιων που κατακλυζουν την ΚΡΗΤΗ και την ΚΕΡΚΥΡΑ την καλοκαιρινη περιοδο και με τις πραξεις τους αποδεικνυουν οτι ο ανθρωπος ειναι απογονος του πιθηκου.
Dora82
16/06/2009 17:04
Έχω "χάσει" τη μητέρα μου από καρκίνο(όχι εξαιτίας του τσιγάρου) όταν ήμουν έφηβη.Θυμάμαι την περίοδο που υποβαλλοταν σε χημειοθεραπεία και εύχομαι να μη συμβεί σε κανένα από εσάς, καπνίζοντες και μη...Για αυτό αφήστε στην άκρη ποιος πληρώνει ή όχι...Εκείνη τη στιγμή θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει... Σχετικά με τα δημοψηφίσματα να σχολιάσω ότι δε σημαίνει απαραίτητα ότι η πλειοψηφία επιλέγει το "αντικειμενικά" ορθό. Αν για παράδειγμα τον Μεσαίωνα κάναμε δημοψήφισμα για την τύχη όσων αντιμετώπιζαν την κατηγορία της μαγείας, το αποτέλεσμα θα ήτανε συντριτπικό υπέρ του να καίγονται στη κεντρική πλατεία...Αυτό σημαίνει ότι το κάψιμο ανθρώπων ήτανε ενδεδειγμένο; Είναι απόλυτα λογικό σε μια χώρα σαν την Ελλάδα (εκ των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά καπνιστών παγκοσμίως) σε τυχόν δημοψήφισμα το αποτέλεσμα να δικαίωνε τους καπνιστές... Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι γιατί σαν λαός επιλέγουμε να κατέχουμε αρνητικές πρωτιές (ποσοστα παχυσαρκων ανηλίκων, κατανάλωση αλκοόλ, ποσοστά ανήλικων καπνιζοντων...) Αντι να τσακωνόμαστε μεταξύ μας χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα ας προσπαθήσουμε να κάνουμε την ποιότητα της ζωής μας καλύτερη...Εμείς οι ίδιοι, από μόνοι μας...Συνεχώς γκρινιάζουμε ότι δεν υπάρχουν χώροι πρασίνου και άθλησης (κάτι που είναι αλήθεια) αλλά από την αλλη οι χώροι που υπάρχουν είναι συνήθως άδειοι...Γκρινιάζουμε για το καυσαέριο άλλα όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο επιλέγουμε με βάση την ιπποδύναμη και όχι την χαμηλή κατανάλωση... Οι δικαιολογίες είναι εύκολες. Η θέληση και η προσπάθεια για αλλαγή δύσκολη και επίπονη...
Τζων Αυλακιωτης
16/06/2009 16:48
@Λίλιαν Δρακοπούλου
Πες τα χρυσοστομη
ektoras
16/06/2009 16:42
Aporia Sto spiti sou den kapnizis gia to pedi sou. Stin doulia sou den kapnizis gia tous sinadelfous sou. sto bar otan pinis kafe mas grafis olous ite imaste pedia ite imaste ergazomeni. to pedi sou otan pai gia kafe na ton fai stin mapa ton kapno apo mia ali mama. ala esi ise paradigma pros mimisi.
Stelios
16/06/2009 16:28
Siga na min apagoreuthei to kapnisma sthn Ellada. To pososto pithikon / anthropo einai ano tou 100, siga na min noiazei ton Homopithikus Neoellinus an kapoios pou den kapnizei troei sth mapa ton kapno. Den paei na pathei kai karkino, sta tetoia tou. Opoios den goustarei as paei na zisei stous ksenerotous tous Europaious
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΟΥΡΑΣ
16/06/2009 16:24
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΓΟΠΑ ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΤΗ!
Maxmara
16/06/2009 16:24
Πρός "απορω":

Αν μπερδεύεις την απαγόρευση καπνίσματος σε χώρους που ενοχλείς και θέτεις σε κίνδυνο την υγεία των άλλων με το κρεμμύδι και το σκόρδο...είμαι σίγουρος ότι θα απορείς για πάντα.
ΥΓ Στο αυτοκίνητο κάνε ότι θέλεις αρκεί να έχεις τα δύο σου χέρια ελευθερα.
Λίλιαν Δρακοπούλου
16/06/2009 16:15
Για μία ακόμη φορά αποδεικνύουμε πόσο τριτοκοσμικοί, ξεροκέφαλοι και ανίδεοι είμαστε σε σοβαρά θέματα όπως αυτό της υγείας και του καπνίσματος. Αν είμαστε λίγο καλύτεροι σαν λαός θα είχαμε ίσως καθαρότερες πόλεις, περισσότερο πράσινο πιο τίμιους πολιτικούς, καλύτερη ποιότητα ζωής και λιγότερα ρουσφέτια σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Αν και πολίτες της Ευρώπης, δεν έχουμε καμμία σχέση με κουλτούρα, ευγένεια, καθαριότητα ανοικτό μυαλό και πραγματική παιδεία. Τα τσιφτετέλια, η τεμπελιά, η κακώς εννοούμενη μαγκιά και η παντελής έλλειψη προσαρμαστικότητας δυστυχώς συνεχίζουν να μας χαρακτηρίζουν. Λυπηρό πολύ λυπηρό
Panos T
16/06/2009 16:13
Σαφώς και είμαι υπέρ του να μην "μαυρίζω" τα πνευμόνια των μη καπνιστών. Σαφώς και είμαι υπέρ του να μπορώ έστω να βγω έξω για να καπνίσω. Να μπορώ όμως. Σαφώς είμαι ενάντια στον "κοινωνικό αυτοματισμό" που πάει να δημιουργηθεί, και το χαφιεδισμό με την τηλεφωνική γραμμή. (Αλήθεια γιατί δεν υπάρχει μια τέτοια γραμμή για όσους π.χ. λερώνουν το περιβάλλον και για ένα σωρό ακόμη αδικήματα που η αστυνομία δεν ενδιαφέρεται να κυνηγήσει?) Δεν νιώθω ούτε ότι ανήκω σε άλλη ράτσα ούτε ότι είμαι υπάνθρωπος κτλ επειδή καπνίζω. Οσο για την εξάρτηση, όλοι έχουμε πλήθος ψυχολογικών κυρίως εξαρτήσεων. Δεν δέχομαι να χαρακτηρίζομαι ούτε λίγο ούτε πολύ ναρκομανής. Ομως δεν μπορώ παρά να στηλιτεύσω την υποκρισία του 99,9% των κυβερνήσεων όλου του κόσμου, με ένα παράδειγμα. Αν αύριο κυκλοφορούσα π.χ. ένα τρόφιμο με 60 καρκινογόνες ουσίες, και βέβαια ανάγραφα στη συσκευασία τους κινδύνους που συνεπάγεται η κατανάλωσή τους θα έπαιρνα άδεια να το πουλήσω? ΣΑΦΩΣ ΟΧΙ. Ακόμη και αν απευθυνόταν σε ενήλικες. Πρώτα θα έπρεπε να το κάνω ακίνδυνο σε αποδεκτά όρια ή δεν θα έπαιρνα ποτέ άδεια να το πουλήσω. Γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν έγινε μια τέτοια κίνηση απο τα κράτη ενάντια στις καπνοβιομηχανίες? Και μην βιαστούν οι φίλοι μη καπνιστές (και όχι κατ'' ανάγκην ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ που έχει και μια ακτιβιστική χροιά που δεν μου αρέσει προσωπικά) να πουν ότι αυτό δεν γίνεται. Αν δεν γίνεται τότε θα έπρεπε να απαγορευόταν η κατασκευή/εμπορία προϊόντων καπνού. Νομίζω ότι ο πολιτισμός αυτό θα επίτασσε, και όχι υστερικες φωνές και σταυροφορίες. Τέλος έχω να κάνω μια πρόταση στους φίλους καπνιστές: Ελάτε να μην αγοράσουμε για 10 ημέρες ΟΥΤΕ ΕΝΑ πακέτο τσιγάρα να δείτε τι πανικό θα πάθουν 4.000.000 καπνιστές Χ 1 πακέτο Χ 2Ευρώ φόρος Χ 10 ημέρες = 80 εκατομμύρια ζεστά ευρουλάκια ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ που θα τα στερηθουν και θα πανικοβληθουν... (προβλεπω ΦΠΑ 24% σε μια μέρα) Υ.Γ. Φίλοι μη καπνιστές ΔΕΝ πληρώνετε εσείς την (μακριά απο εδώ) νοσηλεία μας. Την έχουμε πληρώσει ήδη. Δείτε το προηγούμενο νούμερο μόνο....
andreas
16/06/2009 16:08
@ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ to tragoudi pou leei poso akomaaaaaaa........ arvanitaki to exeis akousta??????
απορω!!!
16/06/2009 15:57
προσωπικα δεν καταλαβαίνω γιατί τους αφορά εάν εγώ θέλω να πεθάνω ή όχι.. Ειρωνεύομαι ασφαλώς τώρα τους έπιασε ο πόνος?? κόψτε το κάπνισμα... κόψτε το ποτό ... κόψτε το κρεμμύδι το σκόρδο.. τι συνέβη?? τόσα χρόνια μας επιδεικνύουν το κάπνισμα ... σε ταινίες διαφημίσεις κλπ.. τώρα αρχίσαν τα "καπέλα" και δή πρόστιμα... απο 1ης Ιουλίου.
Δεν καταλαβαίνω επειδή οι Αμερικάνοι ή άλλοι Ευρωπαίοι ειναι αντικαπνιστές πρέπει να γίνουμε όλοι και με το ζόρι??
Ειμαι καπνίστρια.. δεν καπνίζω μεσα στο σπίτι μου.. λόγω του παιδιού μου που αντιλαμβάνομαι πως δεν είναι υποχρεωμένο να εισπνέει τον καπνό μου... στην δουλειά μου δεν καπνίζω επειδή διάφορα στελέχη δεν καπνίζουν και τους σέβομαι..
οταν βγώ βόλτα όμως θέλω να πιω καφέ και να καπνίσω.. να πιω ποτό και να καπνίσω... δηλαδή τι θα γίνει.. πρέπει όλοι να κάνουμε ότι κάνουν στις άλλες χώρες?? νομίζω πως το μέτρο δεν θα υλοποιηθεί ποτε.. σε λίγο θα μας απαγορεύουν να καπνίσουμε και στα αυτοκίνητα μας... ΕΛΕΟΣ
Τ
16/06/2009 15:54
O χρήστης με το username Μάνος Μ. έγραψε το καλύτερο μήνυμα της συζήτησης, που πνίγηκε σε έναν οπαδικό οχετό Ταλιμπάν αντικαπνιστών εναντίον Μουτζαχεντίν καπνιστών. Το αναπαράγω, μήπως και αναθεωρήσει τον φανατισμό του κανένα από τα... κομματόσκυλα των δύο "παρατάξεων". >>>>>Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι ουραγός στην Ευρώπη, είτε περάσουν τα μέτρα για το κάπνισμα είτε όχι. Όλοι εδώ βλέπω μιλούν έμμεσα ή άμεσα για σεβασμό... Των καπνιστών προς τους μη ή αντίστροφα... Στην πραγματικότητα κανένας δεν σέβεται κανέναν. Ο μόνος ''''σεβασμός'''' που θρέφει ο Έλληνας είναι εκείνος προς τον ''''εαυτό'''' του. Με την κακή έννοια εννοείται... ''''Τα καλά και συμφέροντα'''' πάνω απ''''ολα'''', το ''''εγώ''''. Κι από εκεί και ύστερα πάνω απ''''όλα το ''''στρατόπεδο''''... Καπνιστής ή μη, δεξιός ή αριστερός, ολυμπιακός ή παναθηναικός κ.ο.κ. Η διαφορά του έλληνα και του ευρωπαίου πολίτη έγκειται κυρίως στη νοοτροπία κι όχι στο κάπνισμα. Σημείωση: Είμαι καπνιστής, ζω στην Β.Ευρώπη και το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους απαγορεύεται. Καπνίζω στο σπίτι και στο δρόμο, όπως χιλιάδες άλλοι, και δεν τρέχει τίποτα. Δεν κατηγορώ κανέναν και δεν με κατηγορεί κανείς. Απλά πράγματα...
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
16/06/2009 15:44
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΚΟΥΝΕΒΑ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ.
Eldent
16/06/2009 15:43
@ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ Δεν εχω διαβασει πιο γελοια επιχειρηματα για την προασπιση των δικαιωματων του καπνιστη.Το μονο που αποδεικνυεις ειναι οτι ο καπνιστης ειναι ενα θλιβερο αβουλο πλασμα που κανει οτι του λενε(του εδιναν τσαμπα τσιγαρα στο στρατο ), αδυναμο και επιρρεπες σε καθε ειδους εθισμο (καταναλωνει περισσοτερο αλκοολ).Επιπλεον ξεχνας ποσο επιβαρυνει το συστημα υγειας η παροχη περιθαλψης για νοσους που θα μπορουσαν να ειχαν προληφθει.
Μανόλης
16/06/2009 15:37
@ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ: Λίγο πολύ δηλαδή μας λες πως χάρη μας κάνετε που καπνίζετε... Έχεις λογαριάσει πόσο επιβαρύνει τους μη-καπνιστές το κόστος της νοσηλείας του κάθε καπνιστή? Τα έσοδα που έχει κάθε χρόνο το κράτος από ένα καπνιστή, άντε να φτάσουν για 1-2 βδομάδες νοσηλείας. Τα υπόλοιπα επιβαρύνουν τα ταμεία που τα πληρώνουν και οι μη καπνιστές.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΟΥΡΑΣ
16/06/2009 15:24
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ,ΜΟΝΟ,ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΗΣ!!!
Maxmara
16/06/2009 15:20
Κουράστηκα με τους πρωτότυπους ισχυρισμούς των (φανατικών) καπνιστών, οπότε προτείνω υποχώρηση.

Αντί για την απαγόρευση του καπνίσματος, και επειδή:
1. Οι καπνιστές είναι γλεντζεδες
2. Πληρώνουν παραπάνω φόρους
3. Δεν έχει λυθεί το κυκλοφοριακό, η υπερθέρμανση του πλανήτη και το Μεσοανατολικό
4. Επειδή, ο καπνιστής είναι "ξεχωριστή φυλή" οπότε οι αντι-καπνιστές είναι ρατσιστές
5. Επειδή η απαγόρευση είναι κρυφό κόλπο των καπιταλιστών εναντίον των εργαζομένων
6. Επειδή στην Ελλάδα είμαστε μάγκες,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:
1. Οι καπνιστές να καπνίζουν όπου θέλουν
2. Οι Ρατσιστές ΑΝΤΙκαπνιστές να τρώνε/διασκεδάζουν σε υπαίθριους χώρους
3. Εάν τυχόν ο "δήθεν ανοιχτός χώρος" είναι, οπως συνηθίζεται κλεισμένος με τζάμια, τέντες, κτλ., οι αντικαπνιστές να τρώνε/κτλ στο δρομο
4. Σε τυχόν ερώτηση των παιδιών γιατί πρέπει να αναπνέουν καπνο ΠΑΝΤΟΥ, η ενδειγμένη απάντηση είναι "γιατί πεθαίνουν παιδιά στην Κανταχαρ".
EAD
16/06/2009 15:20
Zw sto ekswteriko. Ki edw apagorevetai to kapnisma se xwro ergasias. Eixame palia kapnistirio kai mas to ekleisan prin apo dyo xronia. To apotelesma: ekopsa to kapnisma, meta apo poly kopo, kai vrika tin ygeia mou. 8a to ekova etsi ki alliws alla to kleisimo to kapnistiriou voh8ise arketa. Pou na kapnizeis sta pezodromia katw apo vroxes, aerides kai xionia!

Vrika tin ygeia mou!
akis
16/06/2009 15:18
ΠΡΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΔΕΣ .

Λοιπον μαγκες τα πραγματα ειναι απλα , εχετε κανει την ζωη των μη καπνιστων ποδηλατο εδω και δεκαετιες και ποτε δεν σεβαστηκατε το δικαιωμα να μην πινουμε τον καπνο σας . ΠΟΤΕ δεν ειδα ενα καπνιστη να πει "ρε γαμ*το μηπως του χαλαω την ημερα , που φυσαω το τσιγαρο στην μαπα"; Και θελετε τωρα να σας στηριξουμε , ρε δεν πατε να πεθανετε με καταμαυρα πνευμονια .....μακρια απο μενα ομως . Επαναστες της γοπας και της σταχτης .....
G LEONARD
16/06/2009 15:16
LONDINO KAI PALI LONDINO !!!

OSO PIO POLA DIAVAZO TOSO PIO POLY XAIPOMAI POY DEN SAS VLEPO APO KONTA AGAPHTOI MOY SYMPATRIOTES!
Yiannis Karalis
16/06/2009 15:14
Siga re paidia,pws kanete etsi?Kalytera gia tous kapnistes pou den tha mporoun na kapnisoun mesa sto grafeio tous..tha mporoun na pernoun nomima dialleimata gia na vgainoun eksw,etsi kanoun edw stin agglia kai mesa stin diarkeia tis meras doulevoun misi wra ligotero...skefteite to kai etsi!!!
VAG THESS
16/06/2009 15:00
ΕΓΩ ΚΑΠΝΙΖΩ. ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΝΟΧΛΩ ΕΑΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ?ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ? ΚΑΝΕΝΑΝ!!! ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΩ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ?

ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΚΑΠΝΙΣΤΗΡΙΑ . ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΕ ?
ΑΚΑΠΝΟΣ
16/06/2009 14:46
@40 χρόνια καπνιστή, σε λίγο θα μας πεις να σας πληρώνουμε κιόλας! Άντε κάνε ένα τσιγαράκι να ηρεμήσεις, να δουλέψει το μυαλό σου γιατί το σύνδρομο στέρησης σε έχει χτυπήσει και μόνο στη σκέψη ότι θα απαγορευτεί το κάπνισμα σε κλειστούς δημόσιους χώρους... Αυτό εγώ το λέω κατάντια, εσύ το λες απόλαυση... Και ναι με καπνιστές σαν εσένα είμαι ρατσιστής. Υπάρχουν και άλλοι που καταλαβαίνουν στοιχειώδη πράγματα και δεν έχεις να τους προσάψεις τίποτα για την προσωπική τους επιλογή, που έχουν την ευγένεια να κρατάνε για τους εαυτούς τους.
Κωνσταντινος Μ.
16/06/2009 14:45
Δεχομαι να απαγορευτει το τσιγαρο σε δημοσιους χωρους,ΜΜΜ κτλ...Δεχομαι να απαγορευτει σε χωρους μαζικης εργασιας που δουλευουν πανω απο 5 ατομα στον ιδιο χωρο..Στο γραφειο μου ομως που ειναι 25τμ ιδιοκτητο γιατι να απαγορευεται;Εγω το πληρωνω,εγω χρεωθηκα 30 χρονια,εγω τα σκαω σε δημο και κρατος..Ιδιωτικος χωρος δικος μου ειναι,το καπνισμα δεν ειναι εγκλημα προς το παρον οποτε κανενας δεν εχει το δικαιωμα να εισβαλλει..Αν ενας πελατης ειναι αντικαπνιστης δεν θα καπνισω οσο ειμαστε παρεα,εννοειται,αλλα οταν ειμαι μονος μου γιατι να μπορει ενας αστυνομικος να μπουκαρει μεσα και να μου κοψει προστιμο;Δυστυχως εχουμε γινει φασιστικη κοινωνια σε πολλα θεματα και παμε ολο και πιο πολυ στα αμερικανικα προτυπα....
andreas
16/06/2009 14:37
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ 16/6/2009 me auta pou les nomizo oti den kapnizeis mono apla tsigara!!!! esi bazeis tin igeia sou se deuteri moira prota skeftesai ti oikonomika ofeli tou kratous!!!! gia pes mou loipon posa plironoume emeis oi mi kapnistes gia na pate na kanete tis xeiotherapeies kai tis epembaseis afairesis ogon???? i auta den einai apotelesma tu kapnismatos!!! oti thes les!!!!!na se do otan (an) sou erthei i proti kabana an tha les ta idia
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 14:37
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ? ? ?
Μιχάλης.
16/06/2009 14:08
Αυτή την εποχή καπνίζω. Όμως συμφωνώ με τα μέτρα. Ιδίως στις δημόσιες υπηρεσίες. Δε πρέπει να καπνίζει κανένας. Υπάλληλοι και κοινό. Επίσης στο χώρο εργασίας. Όποιος θέλει, να βγαίνει στο μπαλκόνι ή αν υπάρχει, σε άλλο χώρο. Αν δεν υπάρχει δε θα καπνίσει. Από την άλλη μεριά δε θέλω ακραίες καταστάσεις. Είμαι σίγουρος ότι η εφαρμογή του μέτρου, χωρίς ακραία μέτρα, θα φέρει μείωση του καπνίσματος. Η νυχτερινή διασκέδαση είναι ειδική κατηγορία.
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 14:08
Ο ΚΑΘΕ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.000 ΕΥΡΩ
ΕΤΗΣΙΩΣ ΦΟΡΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ....
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ ΠΟΤΑ - ΠΑΛΙ ΜΕ
ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟΥΣ ...
ΑΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΣΟΔΩΝ...
ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ 2% ΑΥΞΗΣΗ
ΣΤΟ ΦΠΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΑΚΑΠΝΟΙ ? ? ?
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 13:49
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΤΕ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΑΥΘΕΡΑΙΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ
ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ? ? ?
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 13:27
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ :
1. Τη δεκαετία του 50 πρόσφεραν δωρεάν τσιγάρα στους
στρατιώτες με προτροπή να καπνίζουν ως άνδρες πλέον...
2. Μόλις το 1978 αποφάσισαν να βγάλουν τα τασάκια απο
τα αστικά λεωφορεία και τον ηλεκτρικό ΗΣΑΠ
3. Στα αεροπλάνα της Ολυμπιακής μόλις χθές (2000) απαγορεύτηκε το κάπνισμα ..
Τζων Αυλακιωτης
16/06/2009 13:25
@Γιάννα Κapa

Αφου μου το λες εσυ θα το κοιταξω, η γνωμη σου πραγματικα μου αλλαξε την ζωη. Τωρα θα μπω στον σωστο δρομο. Να σαι καλα. Μακαρι ολοι οι ανθρωποι να εξεφραζαν τις σκεψεις τους με αυτο τον ειρμο. Εισαι η σωτηρας μου.
Μαρία Α.
16/06/2009 13:23
Με λένε Μαρία και Δ Ε Ν είμαι καλά. (Κατά παράφραση της γνωστής ατάκας που λέγεται σε ομάδες στήριξης εξαρτημένων ατόμων κατά το διάστημα της στήριξης και αποθεραπείας τους). Είμαι 30 ετών, γυναίκα, πτυχιούχος, εργαζόμενη, σύζυγος και ΜΗ-ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ, όλα, εκτός τα 2 πρώτα, επιλογή μου. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ όμως να αναπνέω τον καπνό των ''άλλων'' μέσα στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου. Φαίνεται πως οι καπνίζοντες έκριναν ότι είχαν περισσότερα δικαιώματα που αναιρούσαν τα δικά μου. Στους οποίους καπνίζοντες περιλαμβάνονταν συμφοιτητές ΚΑΙ καθηγητές. ΔΕΝ ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ να αναπνέω τον καπνό ''των άλλων'' μέσα στο χώρο εργασίας μου.Φαίνεται πως και πάλι οι καπνίζοντες έκριναν ότι είχαν περισσότερα δικαιώματα που αναιρούσαν τα δικά μου. Στους οποίους καπνίζοντες περιλαμβάνονταν Προϊστάμενοι, αφεντικά, συνάδελφοι. Που στο κάτω-κάτω γιατί να είναι υποχρεωμένοι να βγουν έξω από σεβασμό στον -έστω και έναν!- μη-καπνιστή, ας βγει αυτός έξω!! Και αν δεν του αρέσει να πάει σπίτι του!! ΔΕΝ ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ να αναπνέω τον καπνό ''των άλλων'' μέσα στο χώρο που επιλέγω να χαλαρώσω, διασκεδάσω, εστιατόριο- καφέ- ακόμα και σινεμά... ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ. Ποιά είναι λοιπόν η επιλογή μου στην Ελλάδα του 2009? ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ, όπως κάποιοι διατείνονται εδώ, ΤΙ? ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΡΟΧΉ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙ ΤΟΥΣ, Η'' ΘΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΝΑ ΠΟΥΝΤΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ''ΥΣΤΕΡΙΚΟΣ'' & ''ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΣΠΑΣΕΙ'', Η ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΞΩ ΣΤΟ ΝΤΑΛΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ?! Ας φύγουν οι μη-καπνιστές, ειναι αυτονόητο! Ας φύγουμε λοιπόν όλοι όσοι δεν καπνίζουμε, ας φύγουμε από τις δουλείες μας , από τα πανεπιστήμια, από το εστιατόριο, από τους χώρους υγείας, ας φύγουμε από παντού γιατί ενοχλούμε!! Όπως πολύ σωστά έθεσε κάποιος εδώ, το πρόβλημα δεν είναι το κάπνισμα, το πρόβλημα είναι η νοοτροπία του Έλληνα. Αν δεν σέβεσαι το άλλον δίπλα σου, δε σέβεσαι τον εαυτό σου, όταν δεν δίνεις αξία στη ζωή σου , δεν θα σου δώσει ούτε αυτή. Πώς μετά να προχωρήσει αυτή η χώρα? Εγώ και εσύ και όλοι είμαστε η Ελλάδα, όχι μόνο η εκάστοτε κυβέρνηση, και κυρίως, ο εκάστοτε ''συνδικαλιστής'' . Με λένε Μαρία και Δ Ε Ν είμαι καλά... Ούτε μετά την 1η Ιουλίου με βλέπω να είμαι....
Μαριάννα
16/06/2009 13:17
Όψιμο ενδιαφέρον έδειξαν οι εργατοπατέρες για το θέμα και μάλιστα, όχι όπως θα ήταν αναμενόμενο, για να υπερασπισθούν το δικαίωμα των μη καπνιζόντων να εργάζονται για τον άρτον τον επιούσιον σ’ ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από τις καρκινογόνες αναθυμιάσεις που εκπέμπουν οι καπνιστές, αλλά για να κατηγορήσουν τα μέτρα ότι είναι εξοντωτικά και αστυνομικά! Για την εξόντωση των μη καπνιστών τόσα χρόνια από τη δικτατορία των ανάγωγων καπνιστών ποιός θα μιλήσει; Δεν ντρέπεστε πια ΦΑΣΙΣΤΕΣ; ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΠΙΑ! Ευτυχώς θα ενεργοποιηθεί τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός, όπου θα μπορούμε να αναφέρουμε τις περιπτώσεις παραβάσεων, οπότε οι εταιρίες των οποίων οι εργαζόμενοι δεν τηρούν πιστά το νέο νόμο, θα πληρώνουν τσουχτερά πρόστιμα. Για να δούμε τότε θα τολμάει κανείς να καπνίζει; Στα σπίτια σας φουγάρα και στην οικογένειά σας αφού όπως λέτε δεν βλάπτει και καταπιέζεστε!
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 13:14
ΝΕΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΕΝ ΟΨΕΙ.
ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ - ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ - ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΑΚΑΠΝΟΥΣ ....
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 12:48
asimina
Κανονικά έπρεπε να χαίρεστε που θα πεθάνουμε πιο γρήγορα εμείς οι καπνιστές και θα πάρουμε λιγότερα χρόνια
σύνταξη για να σας μείνει εσάς που ως γυναίκα θα βγείτε
νωρίτερα στη σύνταξη και θα απολαμβάνετε τις εισφορές μας ...
Σ.Σ.
16/06/2009 12:28
@Μάνος Μ. 16/6/2009 07:23

Τόσο εξαιρετικά σχόλια μόνο από έναν εξαιρετικό άνθρωπο δύνανται να προέρχονται. Κύριε Μάνο Μ. αν όλοι σκέπτονταν σαν κι εσάς, η κοινωνία μας θα επιδείκνυε άριστους πολίτες. Να είστε καλά.



αμιαντος
16/06/2009 12:15
Απο 1 Ιουλιου η χωρα θα ειναι στα προθυρα νευρικης κρισης. Ειμαι καπνιστης αλλα σεβομαι το δικαιωμα του συναθρωπου μου να μην αναπνεει τον καπνο του τσιγαρου μου αλλωστε εχει να α;ναπνευσει τοσα αλλα που θα τον σκοτωσουν Δεν θελω να με κατηγορησει οτι εγω ειμαι υπευθυνος για τον θανατο του. Δεν θελω να γινω ο ΧΑΡΟΣ του Ομως θα θελω να σεβαστει και το δικαιωμα μου να επιλεξω εγω τον ΧΑΡΟ μου Αφηστε με να πεθανω οπως θελω ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.
andreas
16/06/2009 12:12
to asteio tou aiona tha einai auto me tin apagoreusi!! kontos psalmos.... se liges meres tha mathoume oloi an eimaste tosooooooooooo gelioi i an telika kanoume kati thetiko!! stin europi pou apagoreute edo kai xronia giati kaneis den exei bgei tora na pei oti telika to metro den leitourgise??? mono thetika logia lene!! kai eseis kapnistes min eiste toso kollimenoi kai gia to diko sas kalo einai!!!
skeftite tis ximeiotherapies kai ton pono pou tha niothete otanemfanistei enas ogos naaaaaaa sta pneumonia sas!!!!
zitiste boitheia den einai kako isa isa deixnei tin apofasistikotita sas!!!!!
Εργαζόμενος
16/06/2009 11:24
Ντροπή και στην Κανέλλη! Οι καπνιστές γιατί το παίρνουν προσωπικά; Αν έχετε καταλάβει το πρόβλημά των περισσοτέρων μας είναι ότι σε αυτό το ζήτημα η ΓΣΕΕ που υποτίθεται ότι κόπτεται για τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων δεν είχε πάρει ποτέ θέση για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των μη καπνιζόντων και ας φωνάζουμε τόσα χρόνια. Και έρχεται τώρα να μας πει ρατσιστές και καταπιεστικούς, αναγνωρίζοντας βέβαια ότι μας ενοχλεί..Το μόνο που δεν λέει είναι "στα πα*****ια μας που τους ενοχλεί, εμείς θέλουμε να καπνίζουμε". Μόνο οι καπνιστές έχουν δικαιώματα δηλαδή κατά τους κυρίους αποτυχημένους, οι άλλοι κατούρησαν σε πηγάδι;
Απόστολος
16/06/2009 11:16
Μπήκα στο site της Γ.Σ.Ε.Ε. και δεν είδα τέτοια ανακοίνωση. Που την είδαν αυτήν την ανακοίνωση για να επιβεβαιώσουμε την ορθότητα του άρθρου;Γιατί αν δεν απαντήσουν έχουμε κάθε δικαίωμα να υποστηρίζουμε ότι παραπληροφορεί...
asimina
16/06/2009 11:15
kai pios sou eipe kirie ma....poule kapnisti epi 40 xronia oti ta paidia mas kapnizoune? eimai kai egw kapnistria alla epikrwtw to metro na apagoreutei to kapnisma se idiotikous kai dimosious xwrous ergasias. ase pou den uparxoun idiotikoi xwroi ergasias otan moirazesai ton idio xwro me allous. kai sto finale finale kalo tha sou kanei kai den tha epibarineis to ethniko sustima igias pou to plirwnoume oloi. katalaves kirie anedestate kapnisti epi 40 xronia?
Γιάννα Καπα
16/06/2009 11:05
Τζων Αυλακιώτη πολλά αστυνομικά διαβάζεις ...κουλτουριάρικα και δεξιοκομμουνιστικά ...δεν θα σου βγουν σε καλό ... να το κοιτάξεις αυτό...επειγόντως...
ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ
16/06/2009 10:48
ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ !
ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ
ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ 2% ....
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΡΙΓΚΛΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΠΡΩΤΑ
ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ...
Maxmara
16/06/2009 10:41
Ξανά τα γνωστά βλακώδη σχόλια του στύλ "πνιγήκαμε στα καυσαέρια, το τσιγάρο σας πέιραξε" ή "στο νοσοκομείο σερβίρουν κρύο κοτόπουλο, τι σας πειράζει το τσιγάρο", κτλ.
Να ξεκαθαρίσουμε μερικά απλά δεδομένα (facts):
1. ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. Καπνίζεις όσο αντέχει η τσέπη σου και υποβάλει ο εθισμός σου. Αρκεί να μην κάνεις κακο στους άλλους.
2. Το κάπνισμα είναι προσωπική ευχαρίστηση. Δεν είναι ανάγκη, δεν είναι δικαίωμα. Το αυτοκίνητο, π.χ. για το 90% των Ελλήνων, είναι μεταφορικό μέσο και όχι χόμπυ. Καί ήδη το πληρώνουμε πανάκριβα ΚΑΙ ήδη έχουμε αλματώδεις βελτιώσεις στην οικολογική λειτουργία τους.
3. περί κρύου κοτόπουλου στο νοσοκομείο, περί παγκόσμιας υπερθέρμανσης, κτλ.: μέχρι να τα λύσουμε αυτά, να κάνουμε ότι θέλουμε σε βάρος των άλλων? Ανάγωγοι...
ΗΛΙΑΣ
16/06/2009 10:24
Ας ασχοληθεί με το Νικολητσόπουλο η ΓΣΕΕ που τα παιρνε από τις καθαρίστριες, ας ασχοληθεί με τη φοροδιαφυγή που καννένας δεν κόβει αποδείξεις, ας ασχοληθεί με το ΚΕΚ της....ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ...οποιο αφεντικό θέλει απαγορεύει το κάπνισμα και τώρα, άρα η απαγόρευση απλά προστατεύει τους εργαζόμενους που δεν θέλουν να ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ... όσο για την ΚΑΝΕΛΛΗ και τους άλλους ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑΣ ας πουν μια φορά τις δικές τους θέσεις για το πόσα είναι τα θύματα απο το παθητικό κάπνισμα. (Ο Αβραμόπουλος μιλάει για 1000) το χρόνο. Να παρει θέση και η Αλέκα που είναι έντιμη.
βασιλης
16/06/2009 09:54
Στο χώρο δουλειάς μου, υπάρχουν ειδικοί χώροι, καπνιστήρια, ώστε και ο καπνιστής να κάνει το κέφι του αλλά και ο μη καπνιστής να μην χαλάει το κέφι του. Τοσο απλά..! Κανείς λοιπόν δεν παραπονιέται. Δεν βλέπω το λόγο λοιπόν να απαγορευθεί τελείως αλλά να προβλεφθούν χώροι.
OLYMPIA
16/06/2009 09:48
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ? ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ "ΠΝΙΞΕΙ" ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ . ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ? ΘΑ ΜΑΣ "ΓΡΑΦΟΥΝ" ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ή ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕ .........ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ.....


Τζων Αυλακιωτης
16/06/2009 09:40
την επομενη φορα που η κανελλη καπνισει on air μεσα σε στουντιο, να της σκασει προστιμο επι τοπου.
Αιντε με την επαναστατρια του κ***ου.
ΥΓ Ειμαι καπνιστης!

Τζων Αυλακιωτης
16/06/2009 09:36
Το ζωο, του ζωου, το ζωο, ω ζωο. Τα ζωα , των ζωων, κτλ κτλ κτλ

Εργατοπατερες που βρωμανε απλυσια και τσιγαριλα, με λιγδα στο μαλλι, ξεραμενα σαλια στις ακρες των χειλιων απο την πολυλογια και bmw χρυση χορηγια του κομματος. Εχουν και αποψη, τα ποιο αχρηστα μελη της ελληνικης κοινωνιας!


ΣΤΕΛΙΟΣ
16/06/2009 09:29
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ "ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ " ΤΗΣ Γ Σ Ε Ε ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Η ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥΠΑΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΣΕΕ , ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΠΡΟΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ.
ΓΙΩΡΓΟΣ
16/06/2009 09:20
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΩΣ ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ. Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΕΙΝΑΙ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΥΣΑΛΕΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΡΙΖΕΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΑΠΟ 1 7 2009. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΥΠΟΥ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΝΕΛΗ , ΠΑΛΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΕΥΓΕ ΣΑΣ??????
ΘΑΝΟΣ
16/06/2009 09:02
ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ.ΒΕΒΑΙΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ Χ*ΖΕΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΗΧΗΣΕΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΒΑΣΗ......ΚΑΤΙ ΟΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΙΠΕΙ........ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΓΣΕΕ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ....Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ
ΓΑΒΡΙΗΛ
16/06/2009 08:50
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΜΕΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥΟ,75 ΕΥΡΩ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΓΣΕΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΚ**A, ΑΝΥΠΟΛΥΠΤΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΣΚ***ΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΝΑ ΧΕΙ.ΣΚΑΤΟ ΓΣΕΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ , ΣΚ***ΔΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ
LAKIS GALIOURIS.
16/06/2009 08:44
Ιδού οι αγωνιστές του γλυκού νερού που μάχονται για το μέλλον των εργατών...ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ
=================================================

BANANIA TOU KERATA EXOUME KATANTHSH..

KATARAMENO KRATOS EXOUME GINH, OPOU EPIKRATH H LOGIKH TOU PARALOGOU..

NATA XERESTE TA KOPROSKYLA THS GSEE.

MONO TO LA.O.S MPORH NA VALH ENA TELOS STHN KSEFTYLA..

LAKIS GALIOUEIS.
ΣΤΕΛΙΟΣ
16/06/2009 08:44
ΟΤΑΝ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΓΣΕΕ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ , την ιδια ωρα οταν βλεπουμε απο τα δελτια της τηλεορασης την κα ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ Ννα καπνιζει και ταυτοχρονα να βριζει εκεινουσ που επινοησαν αυτον τον νομο , δεν υπαρχει προβλημα . ΑΙΣΧΟΣ ???
Iatrou
16/06/2009 07:49
Dear Ellines please come to terms with reality,smoking kills you slowly especially young people.It''s about time to realize only ignorance can support what the victims of smoking believe. If you at statistics around the world the people who live in 3rd world countries smoke more,you don''t want to be part of them not because they are people they are underprivileged uneducated and that is where the tabaco companies thrive. Please give it up and you will allot better.As for your human rights that does not apply only for smokers it also effects non smokers.
Φάνης
16/06/2009 07:37
Αν αυτή η δήλωση έχει γίνει είναι απαράδεκτη. Όμως έψαξα και δεν βρήκα πουθενά στο internet αυτή τη δήλωση. Ούτε στο επίσημο site της ΓΣΣΕ, ούτε ψάχνοντας στο google, παρά μόνο στο site των Νέων και σε ένα blog. Μήπως κάποιος παραπληροφορεί...?
Μάνος Μ.
16/06/2009 07:23
Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι ουραγός στην Ευρώπη, είτε περάσουν τα μέτρα για το κάπνισμα είτε όχι. Όλοι εδώ βλέπω μιλούν έμμεσα ή άμεσα για σεβασμό... Των καπνιστών προς τους μη ή αντίστροφα... Στην πραγματικότητα κανένας δεν σέβεται κανέναν. Ο μόνος ''σεβασμός'' που θρέφει ο Έλληνας είναι εκείνος προς τον ''εαυτό'' του. Με την κακή έννοια εννοείται... ''Τα καλά και συμφέροντα'' πάνω απ''ολα'', το ''εγώ''. Κι από εκεί και ύστερα πάνω απ''όλα το ''στρατόπεδο''... Καπνιστής ή μη, δεξιός ή αριστερός, ολυμπιακός ή παναθηναικός κ.ο.κ. Η διαφορά του έλληνα και του ευρωπαίου πολίτη έγκειται κυρίως στη νοοτροπία κι όχι στο κάπνισμα. Σημείωση: Είμαι καπνιστής, ζω στην Β.Ευρώπη και το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους απαγορεύεται. Καπνίζω στο σπίτι και στο δρόμο, όπως χιλιάδες άλλοι, και δεν τρέχει τίποτα. Δεν κατηγορώ κανέναν και δεν με κατηγορεί κανείς. Απλά πράγματα...
oratios
16/06/2009 07:20
Αντε ρε από εκεί βρ*μοφούγαρα που πρέπει να μας πηγαίνεται πίσω και όχι μπροστά. Εδώ στην Τουρκία πήγα ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ και δεν δεν μπορούσες να καπνίσεις...
ALINA TSAKMAKIDOU
16/06/2009 06:44
AN THA KARFOSO KAPION APISTO POU KAPNIZH THA EXO KAI MPONOUS ?????????
maria karamixou
16/06/2009 06:37
Γιάννης Κ. oxi gianni mou to mantili sou !!!!! den se eipe kanenas RATSISTI !!!!!! APLA MIN PAS SE MAGAZI POU KAPNIZOUN ! OUTE NA GHNEIS HAFIES TIS ASTINIMIAS !!!! ayto se eipan !
Σ.Μ.
16/06/2009 06:33
Ιδού η σοβαρότητα των ...εργατοπατέρων! Όχι ότι αμφιβάλλαμε δηλαδή, αλλά τόση ξεφτίλα; Άσε πια αυτή την καραμέλα του "ουσιαστικού και ειλικρινούς διαλόγου" που παρουσιάζεται ως πανάκεια όταν δε μπορούμε ή δε θέλουμε (κυρίως) να δούμε τα πράγματα με απλή λογική...
Ντροπή σας, "κύριοι"...
kanakis ioannis
16/06/2009 06:20
IDOU IO MELONTIKI HAFIEDES !!!!!! AN THELETAI NA MILISOUME GIA YGIA NA ARXISOUME PROTA APO TA ( LOUKSOUS NOSOKOMIA ) POU EXOUME ! OPIOS PIGE ORTHIOS TON BGALAN TA KORAKIA KSAPLOTO !!! KAI META NA MILISOUME GIA TSIGARO KAI YGIA !!!! LISATAI OLA TA PROBLIMATA TIS ELLADOS KAI TORA MAS EMINE TO TSIGARO ! PROTINO OPIOS TOLMISH KAI KAPNISH TSIGARO NA TON KREMASOUME GIA PARADIGMATISMO !!!!!!!!! NA KAPSOUME OLLA TA PERIPTERA EKSALOU EINAI TA MONA POU DEN KAPSANE STIN ATHINA !!!
KARAPANOS PANAGIOTHS
16/06/2009 05:47
ypokrites kai fariseoi kompleksikoi tora pernetai kai proagogh zha gynetai HAFIEDES !!!! TO TSIGARO SAS PIRAKSE TORA???? DEN BLEPETAI AYTA POU TROTE ???? ENA PARADHGMA ! TO KOTOPOULO POU FAGATAI KAI DOSATE KAI STA PEDIA SAS PRIN ENA MINA EITANE AYGO !!!!!!!!!!!!!!!!! TA SAPIA KREATA POU TA PLIRONETAI GIA HABIARI EINAI APO ZOA KANIBALOUS !!!! ANTE KANTE KAMIA ALLI DOULIA KOMPLEKSIKOI KANIBALOI !!!!!!!! DEN SAS YPOXREOSE KANENAS NA KAPNIZETAI ! POS MPOREITE NA YPOXREOSETAI KAPION POU TO AGORAZH PLIRONI TO HARATSI ALLA NA MIN TO KAPNIZH !!!!!!!!!!!!!! APLA MIN PATE EKI POU KAPNIZOUN !
antreadis ioannis
16/06/2009 04:23
pia ygeia bre !!!!!!! gia khtakstai ta nosokomia ta fakelakia i elhpsh prosopikou apo nosokomia ta asfalistra pou tha plironoume monoi mas mono ygeia den yparxei stin ellada ! to tsigaro sas pirakse !!!!!!!!!!!!!! OTAN SE SERVIROUN ENA KOTOPOULO POU PRIN 20 MERES EITAN AYGO !!!!!!!!!!!!!!!!! GIA PIA YGEIA MILATAI !!!!!!!!!!!!!!!!! na apofasiti o magazatoras ti pelates thelei na kapnizoun nai i oxi mesa sto magazi tou pou aytos plironh ta enoikia tin eforia ta panta xoreis tin paramikri boithia aytou to k***kratous !
Κων/νος Αργυρακόπουλος
16/06/2009 04:20
Κατ''αρχήν: εάν όλα αυτά τα χρόνια οι καπνηστές σέβονταν τα δικαιώματα των μη καπνηστών, δεν θα υπήρχε και λόγος γι''αυτό το νόμο... άρα θελέστα και παθέστα.

Δεύτερον: και γιατί να δαπανήσουν οι επιχειρήσεις έστω και ένα ευρώ γιατί μερικοί υπάλληλοί τους θέλουν να καπνίσουν; Θα έπρεπε η ίδια η ΓΣΕΕ να χωρηγεί όσες επιχειρήσεις θέλουν να δημιουργήσουν τέτοιους κατάλληλους χώρους για την απόλαυση μερικών. Είναι πάντα εύκολο να ρίχνουμε τα βάρη στους άλλους.
o paraksenos
16/06/2009 02:48
Dikeoma ton kapniston: Na kapnizoun Dikeoma ton MI Kapniston: Na apofeugou ton kapno. Dikeoma ton kapniston: Na agorazoun tsIgara, poura, argiledes k.t.p Dikeoma ton MI kapniston: Na agorazoun maskes, eksaeristires, fiales oksygonou kai....vatraxopedila. Auto legete Eleutheria, Dimokratia. IDIA METRA KAI STATHMA To fai, i doulia, i ksapla, i diaskedasi, kai o erotas, einai APOKLISTIKA prosopikes protimisis. Fantastite ean oloi trogame to idio fai kathe mera, i na douleuame sinexos, i eimaste araxtoi sinexos, i kathe mera mpouzoukia, i p*dagame oloi to idio kai me ton idio tropo, EPIDI kapios to theori kalo stin igia...:-) Den eimaste viomixanika prointa re sis.... Oi Iaponezoi kai oi kinezoi forane maskes stous dromous, epidi to nefos einai anipoforo. Giati den stamatane tin kikloforia , tin viomixania gia panta, etsi oste na ksefortothoun to nefos? Ma einai dinaton? na exoune amaksi kai na min to kinane epidi kapios exi anapeustiko provlima?.....:-) Opote kai to amaski douleui kai i viomixania douleui kai oi paragogoi tis maskas kanoune xrises doulies kai oi antikapnistes den gaugizoun..... Mipos o "neoellinas" antikapnistis, ipokritis, xazoxaroumenos, kai proodeutikos mpori na mathi kati ?
ΙωαννηςΔελτα
16/06/2009 02:18
Υπερβολικοί στη χώρα της υπερβολής..... Ως συνηθως...
MAKIS . K
16/06/2009 01:20
ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΝΑΙ ΣΤΟ SEX
α
16/06/2009 01:17
"Η ΓΣΕΕ είναι ένα μάτσο καραγκιόζηδες. Για ποιο λόγο να γίνουν σεβαστα΄τα "δικαιώματα" των καπνιστών τη στιγμή που οι ασφαλιστικές εισφορές είναι ίδιες και για τους καπνιστές και για τους μη καπνιστές. Οι ρατσιστές της ΓΣΕΕ θέλουν τους μη καπνιστές να πληρώνουν τα ανεβασμένα έξοδα υγείας (καρκινοι αναπνευστικά και καρδιαγγειακά) των καπνιστών. ΟΧΙ. " Αγαπητέ κύριε, το μισό κόστος κάθε πακέτου τσιγάρων, που είναι φόροι στο κράτος και μόνον, υπερκαλύπτει τα αυξημένα έξοδα υγείας των καπνιστών. Αν μη τί άλλο, οι καπνιστές πληρώνουν για την κάλυψη των ελλειμμάτων του δημοσίου περισσότερο από τους μη καπνιστές, ακριβώς λόγω της βαριά φορολογούμενης συνήθειάς τους. Επίσης, εσείς μπορεί να ονειρεύεστε μια δικτατορία που θα καθορίζει τις ζωές μας αυξομειώνοντας τις ασφαλιστικές εισφορές ανάλογα με τα τσιγάρα που καπνίσαμε, την γυμναστική που κάναμε, τα λιπαρά φαγητά που φάγαμε και τον αριθμό των ερωτικών μας συντρόφων, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας, που δεν αποτελείται από λαϊκιστές, κομμουνιστές και φασίστες, δεν συμμερίζεται τέτοιες... φιλοδοξίες.
d
16/06/2009 01:10
Καλά κάνουν και απαγορεύουν το κάπνισμα στους εργασιακούς χώρους. Κανένας μη καπνιστής δεν υποχρεούται να εισπνέει τον καπνό μου (προσωπικά δεν κάπνιζα στο γραφείο από σεβασμό στους συναδέλφους μου και πριν την απαγόρευση, αλλά οι περισσότεροι Έλληνες είναι γαϊδούρια). Τώρα για τους φασίστες και τους κομμουνιστές που ονειρεύονται ποτοαπαγορεύσεις και απαγόρευση του καπνίσματος στα... ίδια μας τα σπίτια, μάλλον κάτι δεν κατάλαβαν καλά, και βαριέμαι να τους εξηγώ.
ο μαύρος χιούμορ
16/06/2009 01:04
προφανώς είναι πρόταση για τη λύση του ασφαλιστικού...
Δημήτρης Ν.
15/06/2009 23:54
Άλλη μία βλακώδης αντίδραση της ΓΣΕΕ....Ντρέπομαι που το λέω, αλλά είναι αλήθεια.... Αυτοί οι κύριοι δεν έχουν δουλέψει παρά ελάχιστα, οπότε το μόνο που τους έχει μείνει είναι το τσιγάρο....Τους το κόβουμε και αυτό....Τι να πει κανείς....
Απαράδεκτες δηλώσεις από μία ομάδα ανθρώπων που πάνω από όλα θα έπρεπε να βάζει την υγεία των εργαζομένων καπνιστών ή μη.
ΓΙΩΡΓΟΣ
15/06/2009 23:52
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ . ΚΑΛΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΚΑΚΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΕΙΔΗ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΠΡΟΣΚΕΙΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ , ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΡΙΖΕΙ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ.
manos
15/06/2009 23:28
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ Μ......Σ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η Γ.Σ.Ε.Ε. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΠΑΦ-ΠΟΥΦ ΒΕΒΑΙΑ ΝΤΡΟΠΗ
Manos
15/06/2009 23:23
Το τσιγάρο σκοτωνει και το ποτο σκοτώνει και το αθτοκινητο του γέιτονα σκοτωνει σταματήστετα ολα...Πολυ δημοκρατικό μέτρο αυτο η ολιγαρχια αποφασίζει και διατάζει.Οσο για το σχόλιο του Ελλαδα τριτοκοσμικοι χώρα στιν Βόρειο Ευρόπη στα μικρά Caffee επιτρέπει το καπνισμα στο μαγαζί ....ΠΑΝ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟ..
Γιάννης Χαρατσίδης
15/06/2009 23:19
Καραγκιοζλίκια
Leonidas
15/06/2009 23:13
Kala eimaste sobaroi ? H GSEE anti na einai i proti pou maxetai gia tin katargisi tou kapnismatos stous kleistous xorous ergasias, einai kata tou metroy? .... As kanei agona na mporoun oi kapnistes na bgainoun gia kapnisma ... alla oxi kai sto na epitrepetai ... Ti gelioi !!!
DIONYSIS
15/06/2009 22:59
A RE KOMATOSKYLA ERGATOPATERES

FPOUTA TON FASISTIKON KYPSELON POY LEGONTE KOMATIKES ORGANOSEIS KATHE XROMATOS

AYTO SAS MARANE

LAMOGIA
proin kapnistis
15/06/2009 22:56
o kapnistis einai ligotero kinitikos me apotelesma na tou aresei to kathisio.
Apo tote pou ekopsa to kapnisma ksananiosa

Efharistiemai perissotero tin zoi. Pernao kallitera ton eleythero hrono mou, afierono pio poly hrono sta paidia mou, akoma kai oi boltes mou einai pio gletzedikes. Oraio pragma na eheis zontania.
Yannis
15/06/2009 22:30
8a er8ei i opa pou 8a ftisete to gala tis manasas gia afta pou exete kanei stous ergazomenous ka8*kia tis GSEE syndikalistes tou k**ou pou xepoulisate oles tis dimosies epixeiriseis stin NEA TAXI PRAGMATON pou paragei ergazomenous ROBOT me imerominia lixeos san tin lemonokoupa pou tin stiveis kai meta tin petas sta skoupidia.Afou 8elete na kapnizete na sas valoume se 8alamo aerion na to fxaristi8i i kardoulas sas kai na xevromisei o topos apo tous di8en filoergatikous me aftokinita kai p***nes politeleias apo tin ouikrania ekmetaleftes tou laou stalinikopu tipou apovrasmata tis ellinikeis koinonias._
Δημήτρης
15/06/2009 22:29
Έλεος! Το ακούσαμε και αυτό. ΜΕ τέτοιους καραγκιόζηδες στη ΓΣΣΕ, πώς να δει προκοπή το εργατικό κίνημα; Απόλυτος πρωτογονισμός και ηλιθιότητα εκ μέρους της ΓΣΣΕ...
Θανάσης Τ
15/06/2009 22:06
Προκαλεί πραγματική έκπληξη αυτή η ανακοίνωση από το ανώτατο συνδικαλιστικό όργανο! Αντί να επικροτήσουν τα μέτρα και μάλιστα να ζητήσουν και πιο αυστηρά όπως πχ.την καθολική απαγόρεση του καπνισματος σε όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους εργασίας (αλήθεια τους εργαζόμενους παθητικούς καπνιστές σε χώρους κάτω των 70 τμ. τους σκέφτεται κανείς;) αντιδρούν και σε αυτά τα (ημί)μετρα! Ντροπή!!! Για άλλη μια φορά σε αυτήν την χώρα διεκδικούμε το μετάλλιο αρνητικής πρωτοτυπίας!!!
np
15/06/2009 21:53
Ψηφίζω για τα δικαιώματα των μη καπνιστών. Όχι στο κάπνισμα, και όχι στο παθητικό κάπνισμα. Ευχαριστώ. Εύστοχη και η τοποθέτηση του Πάνου. Τα τσιγάρα θα έπρεπε να επιβαρυνθούν με φόρο, τα έσοδα του οποίου να διετίθοντο σε παθόντες από το κάπνισμα.
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
15/06/2009 21:49
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ,,,,,

ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?

ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ?

ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ:

<ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ(ΚΑΡΚΙΝΟΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ>
αμιαντος
15/06/2009 21:40
Για την υγεια σου για την υγεια σου πηρα αποφαση να κοψεις τον λουλα σου. κυριοι πολιτικοι η ΓΣΕΕ εκπροσωπει και τους εργαζομενους που θελουν να επιλεξουν αυτοι τον θανατο τους τουλαχιστον δωστε τους το δικαιωμα και τον χωρο να το κανουν.
m d
15/06/2009 21:18
Ιδού οι αγωνιστές του γλυκού νερού που μάχονται για το μέλλον των εργατών...ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ
BLOUG68
15/06/2009 21:06
ΜΕΓΙΣΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΓΣΕΕ...ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑ!!! ΚΑΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ...Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ... ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΙ? ΤΕΛΙΚΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΑ Η ΛΟΓΙΚΗ !!!
Α Κοινωνητος
15/06/2009 21:00
Πάντως έχουν το δίκιο τους θα πρέπει να το συζητήσουμε το θέμα για καμία 10ρια χρόνια ακόμα πρώτου πάρουμε βιαστικές αποφάσεις. Δώστε και σε εμάς βρε παλικάρια. Γιατί όλο το καλό το καπνίζετε μόνοι σας;
a
15/06/2009 20:57
κακό το κάπνισμα δε λέω. ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗΗΗΗΗ! Κυρίως μετά! Τα φουγάρα και τις εξατμίσεις που ρουφάτε δεν σας ενοχλούν! Περισσότερο απ'' την υγεία είναι η ελευθερία. Οι καπνιστές είναι γλεντζέδες και αφήνουν λεφτά παντού και πολύ περισσότερο στο κράτος με τους φόρους των τσιγάρων και απαιτούν καλύτερες υπηρεσίες και στα νοσοκομεία. είναι εθελοντές αιμοδότες στα ταμεία του κράτους. Δεν λέω ότι το κάπνισμα είναι καλό. Πρέπει να σέβεσαι και τον άλλον που δεν καπνίζει. Αλλά οι περισσότεροι είναι υστερικοί και στο πάρκο να πάς θα τρέχουν απο πίσω σου να σου κάνουν κήρυγμα! Απολαμβάνεις έεεεε; Τώρα θα δείς τι θα πάθεις. Μαλάκες είμαστε εμείς που έχουμε το χωροφύλακα μέσα μας. Είναι κακό το κάπνισμα αλλά το...άλλο βλάπτει πιο σοβαρά το περιβάλλον που ζούμε. Σιγά που ενδιαφέρονται για την υγεία μας, ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ,ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ο τέλειος συνδυασμός! Με τον έλεγχο για το κάπνισμα θέλουν να έχουν τον έλεγχο πάνω μας. Μ'' αυτό το τρόπο δεν το κόβουμε. Μ'' αυτή τη νοοτροπία λές: Θεούλη μη γίνω σαν κι αυτόν που δε καπνίζει. Και όποιος δε καπνίζει επειδή γουστέρει, μαγκιά του. Ο αντικαπνιστής όμως θέλει δέσιμο!
Γιάννης Κ.
15/06/2009 20:44
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ! Αυτό μόνο έχω να πω. Ο λαϊκισμος τους πάει σύννεφο.
Δηλαδή μας λένε πως οι καπνιστές έχουν δικαιώματα, και εμείς οι μη καπνιστές είμαστε ρατσιστές!!!
Θα πρέπει τουλάχιστο να παραιτηθούν αυτοί που έκαναν τις δηλώσεις αυτές και να ζητήσουν δημόσια συγνώμη για την κουταμάρα που είπαν.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΤΕΛΟΣ!
15/06/2009 20:30
Φαίνεται, ότι στη ΓΣΕΕ δε σεβονται καθόλου τους μη καπνιστές. Κύριοι, πάρτε το χαμπάρι, το τσιγάρο ως το 2012 θα απαγορευτεί απο όλους τους εργασιακούς χώρους, για την προστασία των εργαζομένων. Είναι κατευθυντήρια οδηγία της ΕΕ. Κάπνισμα μόνο στο δρόμο, ούτε καν στο σπίτι. Έχει αποδειχτε επιστημονικά, ότι 4% των καρκίνων εξαιτίας του καπνίσματος, οφείλεται στο τριτογενές καπνισμα. Όχι το παθητικο (αυτό είναι περίπου στο 25% των καρκίνων), αλλά τις ουσίες που προσκολλώνται στα ρούχα, τα μαλλιά και το δέρμα των καπνίζοντων, στις επιφάνειες των χώρων που καπνίζουν και είναι πολλαπλάσια βλαβερές από τις ουσίες που δέχεται ο καπνιστής, επειδή είναι παραπροϊόντα ατελούς καύσης και δηλητήρια. Επομένως, αρχίστε να προετοιμάζεστε ότι ούτε και σπίτι σας θα πρέπει να καπνίζετε ούτε στο αυτοκίνητο, για χάρη των οικείων σας. Ψάξτε τριτογενές κάπνισμα και θα καταλάβετε. Μπορεί να μμην απαγο
Θάνος
15/06/2009 20:02
Πρώτη φορά γραφω εδώ και ο λόγος είναι οτι έχω βγει απο τα ρούχα μου. Είναι δυνατον η ΓΣΕΕ να λέει κάτι τέτοιο? Αντί να υπερασπίζετε την υγεία των εργαζομένων!! Ντροπή
ΣΤΑΘ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
15/06/2009 20:01
ΓΣΕΕ: Εξοντωτικά και αστυνομικά τα μέτρα για το κάπνισμα

Γιατί στενοχωρείστε κυρ. της ΓΣΕΕ ,τώρα που θα κυβερνήσετε εσείς την ΕΛΛΑΔΑ εφαρμοστέ τον νόμο της αρέσκειας σας του ΠΑΣΟΚ , μόνο που τα πρόστιμα που θα μας επιβάλει κάθε φορά η ΕΕ θα τα πληρώνετε από ταμεία του ΠΑΣΟΚ , λεφτά έχετε ας είναι καλά ο κυρ. Τ…………
Ανδρεας Μπ.
15/06/2009 19:54
Δωστε τσιγαρο (οχι αυξησεις) στο λαο! Χα,χα,χα! Εχει και μια λογικη παντως, οι κυβερνησεις μας θελουν σκλαβους, πως θα "βγει" η δουλικη ζωη χωρις τσιγαρο?
Πάνος
15/06/2009 19:50
Η ΓΣΕΕ είναι ένα μάτσο καραγκιόζηδες. Για ποιο λόγο να γίνουν σεβαστα΄τα "δικαιώματα" των καπνιστών τη στιγμή που οι ασφαλιστικές εισφορές είναι ίδιες και για τους καπνιστές και για τους μη καπνιστές. Οι ρατσιστές της ΓΣΕΕ θέλουν τους μη καπνιστές να πληρώνουν τα ανεβασμένα έξοδα υγείας (καρκινοι αναπνευστικά και καρδιαγγειακά) των καπνιστών. ΟΧΙ.
KKH
15/06/2009 19:42
AS GINOUMEI EPITELOUS EYROPAIOI;AUTO DEN THELOUME,
ALLA KSECHASA,EMEIS EIMASTE ELLHNES.
YPERHFANEVOMASTE GIA TO OTI DEN MPOREI KANENAS NA MAS BALEI SE KALOUPIA,
TI ASTEIOI ALHTHEIA!!!!!!!!!!!

ALLA KAI H GSSE;
(TO IDIO ASTEIA KAQI AUTH)
AUTO EINAI POU THN APASXOLEI;
,ANTI NA ASCHOLITHEI ME TA PROBLHMATA POU ECHEI O KOSMOS,GIA TA OPOIA KAI THN PSHFISE , (STO KATO-KATO KAI GIA THN YGEIA TON PSHFOFORON THS) GELOIOPOIHTE ME AUTON TON TROPO.


.GI AUTO THA PAPAMEINOUME O TELEUTAIOS TROCHOS
THS AMAKSHS(EUROPHS)

LYPAMAI
GOLDEN BOY
15/06/2009 18:46
EINAI GNWSTO OTI H GSEE EINAI O,TI PIO OPISTHODROMIKO KAI ANTIDRASTIKO YPARXEI STO XWRO THS ERGASIAS ALLA OTI THA EPAIRNE KAI THESH ENANTION THS APAGOREYSHS TOY KAPNISMATOS PREPEI NA EINAI PAGKOSMIA PRWTOTYPIA GIA SYNDIKA-LHSTRIKH ORGANWSH!!
Apithanos
15/06/2009 18:40
Re frouta Ellinarades stamatiste na pipilate pia to Doctora sas. Opa... signomi ennoousa to tsigaro. Mpas ke fovaste otan ekpneete tin fouma, ta logia sas na min akougonte etsi kapos varia ke filosofimena?
Giannis M.
15/06/2009 18:39
Den einai me ta kala ths h GSEE. Vevaia, ayto to kseroume xronia twra... Na doume ta dikaiomata ton mh-kapnistvn poios tha ta sevastei. Outos h allos kai aytos o nomos ntoukou tha perasei..
Εργαζόμενος
15/06/2009 18:11
Κύριοι μόλις δείξατε ότι είσαστε ανίκανοι να κάνετε τη δουλειά σας. Τόσο καιρό που ήσασταν να μιλήσετε για την εξόντωση και καταπίεση των μη καπνιστών? Τώρα σας πήρε ο πόνος? Δύο μέτρα και δύο σταθμά στα δικαιώματα των εργαζομένων? Οι μη καπνίζοντες είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού? Στα σπίτια σας, απολύεστε!
Maxmara
15/06/2009 17:48
Κώστα, έχεις δίκαιο.
Η συζήτηση είναι καθαρά φιλοσοφική - ακαδημαϊκή. Δεν θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ.
Συνάδελφοι ήδη δηλώνουν ξεκάθαρα ότι "μέχρι να σεβαστούν τα δικαιώματά μας, το τσιγάρο δεν το κόβουμε".
Ωστόσο το μέτρο έχει και τα καλά του. Θα μας προσφέρει ατελείωτες ώρες διασκέδασης και ευκαιρίες για κοινωνικό σχολιασμό και προβληματισμό, όταν ζητάμε απο τους διπλανούς μας να σεβαστούν το νόμο (πλέον) και θα εισπράτουμε τις ανάλογες απαντήσεις!!!!! :-)
Κ.Υ
15/06/2009 17:45
ΓΣΕΕ ΓΕΣ ΣΕΡ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΟΛΙΩΝ...............................
Κωστας
15/06/2009 17:37
Σιγα τα ωα. Ειμαστε η μονη χωρα που θεωρει το καπνισμα σε δημοσιους κλειστους χωρους αναφαιρετο δικαιωμα και ειναι πραγματικα απαραδεκτο που η ΓΣΕΕ καθεται και ασχολειται με τετοια θεματα (αντι για μισθους, απληρωτες υπερωριες κλπ). Ετσι κι αλλιως ο νεος νομος εχει κατι τρυπες να με το συμπαθιο και δε θα εφαρμοστει πουθενα (σε οποια δημοσια υπηρεσια και να πατε ολοι εχουν τασακια γεματα σε καθε γραφειο) οποτε τι τις θελει τις ανακοινωσεις;
Maxmara
15/06/2009 17:36
(Μπαίνω στο πειρασμό να ξαναγράψω, καθώς δεν έχω χωνέψει ακόμα την ηλιθιότητα της ανακοίνωσης)

Προτείνω τον χαρακτηρισμό ως ''εξοντωτικά" τα μέτρα ΚΑΤΑ του καπνίσματος ώς ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ υποψήφια για Οσκαρ, Νόμπελ, κτλ. απύθμενης βλακείας και έλλειψης κοινωνικής και δημοκρατικής αντίληψης.
Οραματίζομαι ήδη απεργία της ΓΣΕΕ με εργαζομενους να αποκλείουν την Αθήνα με σύνθημα "Μας εξοντώνουν - αφήστε μας να καπνίσουμε!".
Priceless...
κ.
15/06/2009 17:35
ρε εργατοπατερες, δεν πάτε να δουλέψετε αντί να λέτε για αστυνομικά μέτρα. αντί να καταγγείλετε ότι οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν γίνει ένα απέραντο καπνιστήριο και ενοχλούνται και οι υπάλληλοι που δεν καπνίζουν , λέτε για αστυνομικά μέτρα. ντροπή ρε ...προοδευτικοί εργατοπατέρες.
M.D
15/06/2009 17:30
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ..ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ? AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ!
NIKOS UK
15/06/2009 17:27
APO TIS ANEPITREPTES KAI GELOIES AYTES DHLWSEIS MPOREI KANEIS NA SYMPERANEI POSO ANYPROKOPOI, ANEGKEFALOI , ANEY8YNOI KAI ANIKANOI AN8RWPOI EKPROSWPOUN TA DIKAIWMATA TWN ERGAZOMENWN THS ELLADAS...

TO IDIO ANIKANOI ME TOUS POLITIKOUS.

GENIKA TO SYSTHMA EKPROSWPHSHS THS ELLADAS NOSEI SOBARA...

APO OTI FAINETAI OLOI OI NORMAL AN8RWPOI ASXOLOUNTAI (DYSTYXWS) MONO ME TIS DOULEIES KAI TOUS EAYTOUS TOUS, KAI OLOI OI ANIKANOI BAL8HKAN NA ANARRIXH8OUN MESW THS POLITIKHS KAI THS "EKPROSWPHSHS" TWN YPOLOIPWN...

Sokrates
15/06/2009 17:17
Gia alli mia fora h GSEE protoporei ston agona gia ta dikaiomata ton ergazomenon. BRAVO!!! Me tetoia muala den einai katholou parakseno oti sumfonisan kai stin auksisi tou enos euro! Edo o kosmos kaigetai, oi ergazomenoi peftoun kathimerina thumata ekmetaleusis kai einai ousiastika sklavoi, me paraloges suthikes ergasias kai epaisxuntous misthous, kai to problima tis GSEE einai h apagoreusi tou kapnismatos stous xorous ergasias, pou einai to mono pragma pou ginetai gia to kalo tous. Oust pseutoagonistes, pou to mono pou kserete einai na eksasfalizete tis karekles sas kai na aradiazetai koufia logia. Ntropi!
ΘΑΝΑΣΗΣ ECO-ΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
15/06/2009 17:14
ΜΑ ΚΑΛΑ ΜΠΑΦΟΥΣ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ??? ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ Η ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ
toka
15/06/2009 17:12
Ο νεοέλληνας έχει πολυ πλάκα...όλη την ωρα διαμαρτύρεται πως η χωρα του είναι πίσω σε σχέση με τις ευρωπαικές αλλά τώρα που εφαρμόζεται ένας νόμος που ισχύει παντού (η σχεδον παντου) στο εξωτερικό παλι διαμαρτύρεται....ε ρε προβλημααααα
Άλκης Μ.
15/06/2009 17:09
Εγώ είμαι καπνιστής.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να απαγορευτεί το τσιγάρο όπου νομίζουν ότι είναι απαραίτητο και φυσικά σέβομαι απόλυτα την επιθυμία των μη καπνιστών να μην αναπνέουν τον καπνό μου.
ΑΛΛΑ, από την στιγμή που θα μου απαγορέψουν να καπνίζω οπουδήποτε σχεδόν εκτός από το σπίτι μου, τότε πρέπει να μου μειώσουν αντίστοιχα και τον φόρο που πληρώνω για κάθε πακέτο τσιγάρα που αγοράζω.
Maxmara
15/06/2009 17:06
Ειναι θλιβερό όταν βλέπεις μια "οργάνωση εργαζομένων" να έχει τέτοιες μεσαιωνικές απόψεις. Το κωμικοτραγικό είναι ότι τέτοιο κείμενο θα περίμενε κανείς μόνο απο τις (πολυεθνικές, φτου-κακά) καπνοβιομηχανίες, οι οποίες βέβαια αν τολμούσαν να το κάνουν θα τρώγανε ΤΟ κράξιμο. Δεν πειράζει, εδω έχουμε τους γραφικούς της ΓΣΕΕ.
Το σύνθημα-λάστιχο "δικαιώματα καπνιστή - ρατσισμός - κτλ" είναι νεο-ελληνική πατέντα. Στοιχειώδη μόρφωση και παιδεία να έχεις, καταλαβαίνεις ότι οι προσωπικές συνήθειες δεν προσδίδουν δικαιώματα στο άτομο. Αγράμματοι...
tsanos dimitris
15/06/2009 17:05
Eλλάς στο μεγαλείο σου.Μετά "ξυνόμαστεγιατί δεν πάει μπροστά ηΕλλάς.Όταν έχουμε τέτοιους συνδικαλιστές,τι τους θέλουμε ...τους κυβερνώντες?Το μοναδικό μέτρο που έχει πάρει αυτή η κυβέρνηση για να προστατέψει τους εργαζόμενους,ήκουσον-ήκουσον ,δεν αρέσει στους καπνιζόμενους συνδικαλιστές τηςΓΣΕΕ. Ντροπή...κυριολεκτικά ντροπή και όνειδος.Μήπως,λέω μήπως,τα έχουν τσεπώσει από τις καπνοβιομηχανίες?Η είναι τελείως ηλίθιοι?
ti allo tha akousw panagia mou???!!!
15/06/2009 17:04
ma kala poso Banania eimaste gmtw? sygxaritiria k.k. syndikalistes, aksioi!
Χρήστος Π
15/06/2009 16:58
''Ειδικότερα, προσθέτει, η γενική απαγόρευση καπνίσματος σε όλους τους εργασιακούς χώρους του ιδιωτικού τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις είναι απαράδεκτη, καταπιεστική και ρατσιστική''

Ενώ η ακούσια εισπνοή του καπνού των καπνιστών από τους μη καπνιστές είναι παραδεκτή, δημοκρατική και σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα; Μάλιστα!

Αυτή η χώρα, πραγματικά ''δεν παίζεται''! Όποιο τομέα και να διαλέξεις......
Νίκος
15/06/2009 16:52
Καλά... !! Στην ΓΣΕΕ κάνουν και τίποτα άλλο εκτός από το να καπνίζουν όλη μέρα???
Ανδρεας Μπ.
15/06/2009 16:47
Το καπνισμα εχει δημιουργησει τοσο μεγαλο εθισμο που κανει τους καπνιστες να πιστευουν πως οι επιχειρηματιες πρεπει να μπουν σε εξοδα για να ικανοποιησουν το αυτοκτονικο βιτσιο του εργαζομενου προσωπικου τους. Το να αισθανεται καποιος που αυτοκτονει σταδιακα, οτι καταπατουνται τα δικαιωματα του οταν απλα δεν του επιτρεπεται να βλαπτει την υγεια των συνανθρωπων του, ειναι κατι που μας δειχνει και απο αλλη οπτικη γωνια το μεγεθος του προβληματος που δημιουργει το καπνισμα.
Thanos Linardos
15/06/2009 16:42
Kala, den pirimename na akousoume tipota kalitero apo tin GSEE. Tou ehi piraksi ke aftous o kapnos tou tsigarou pou os gnoston ine plousios se periektikotita me to himiko sistatiko ILITHIUM.
Χρήστος Κ
15/06/2009 16:13
Για να μου εξηγήσει κάποιος ρε παιδιά, γιατί πρέπει να χάσει ή να επενδύσει μία επιχείρηση, λόγω της απαγόρευσης του τσιγάρου??