Σε μείωση των χρεώσεών της για τους επιβάτες που χάνουν την πτήση τους και αναγκάζονται να αλλάξουν αεροπλάνο, καθώς και για όσους κάνουν για check – in στο αεροδρόμιο, προχώρησε από σήμερα η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair.
Όπως η ίδια ανακοίνωσε, στο πλαίσιο του τριετούς προγράμματος «Always Getting Better» που στόχο έχει «τη βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας», η χρέωση για check – in στο αεροδρόμιο μειώθηκε από 70 ευρώ σε 45 ευρώ, ενώ η χρέωση αλλαγής πτήσης – στην περίπτωση που ο επιβάτης χάσει την πτήση του – μειώθηκε από 110 ευρώ σε 100 ευρώ.
Υπενθυμίζεται, ότι μόλις πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε στην βελτίωση της υπηρεσίας για την μεταφορά αθλητικού εξοπλισμού, προσφέροντας πέντε διαφορετικές επιλογές και χαμηλότερες χρεώσεις για το μικρότερο σε όγκο εξοπλισμό.
Επιπλέον, στις προθέσεις της εταιρείας είναι να παρουσιάσει σύντομα περισσότερες αναβαθμίσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης των επιβατών, καθώς και ψηφιακές καινοτομίες.

Ηδη, η εταιρεία διαθέτει καινούργια – εξατομικευμένη ιστοσελίδα και εφαρμογή για την υπηρεσία «hold the fare», όπως και ηλεκτρονικό περιεχόμενο με όλους τους προορισμούς της, για τους οποίους υπάρχει και δυνατότητα σύγκρισης τιμών.

Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ακόμα το νέο εσωτερικό των αεροσκαφών, οι νέες στολές για τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών και το inflight menu.

Στο μεταξύ, η εταιρεία ανακοίνωσε για τον Απρίλιο σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης στο σύνολο του δικτύου της.

Συγκεκριμένα, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 16% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2014 (9 εκατ. επιβάτες φέτος, έναντι 7,8 εκατ. επιβατών πέρυσι τον Απρίλιο), με τον συντελεστή πληρότητας των αεροσκαφών να βελτιώνεται και αυτός κατά 7 μονάδες, αγγίζοντας το 91%. Αντίστοιχα, η ετήσια κίνηση της εταιρείας μέχρι τον Απρίλιο, αυξήθηκε κατά 12% αγγίζοντας συνολικά τους 91,8 εκατ. επιβάτες.