Δύσκολο πράγμα το rebranding. Από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που μπορεί να βάλει κάποιος που ασχολείται με το μάρκετινγκ. Ετσι μου έλεγε φίλος που είναι σε αυτήν τη δουλειά. Διότι το επαναλανσάρισμα θα πρέπει να υπενθυμίζει το παλιό προϊόν – αν πρόκειται να είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, βγάλε στην αγορά κάτι καινούργιο –, να δημιουργεί συνειρμούς που «χαϊδεύουν» τη νοσταλγία αλλά, συγχρόνως, να δίνει την αίσθηση στον καταναλωτή ότι δοκιμάζει κάτι πραγματικά νέο και ότι η εταιρεία μεριμνά ώστε να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες του με δύναμη όμως από την παράδοση. Συν κάτι ακόμη. Οτι το προϊόν που επαναλανσάρεται δεν έχει, προηγουμένως, ξεφτίσει εντελώς. Γι’ αυτό και δεν ευοδώνονται με επιτυχία όλα τα rebranding. Μην πω ότι τα περισσότερα αποτυγχάνουν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ