Πάει κιόλας ένας χρόνος γι’ αυτό δεν μπορώ να βάλω τις συναντήσεις μας στη σειρά. Θυμάμαι πάντως ότι την Καθαρά Δευτέρα, 2 Μαρτίου του 2020, είχαμε ήδη αρχίσει ν’ ανοίγουμε την πόρτα της ταβέρνας με χαρτομάντηλο και να αναμετράμε με το μάτι πόσα κεφάλια στριμώχνονταν πίσω από τα πλαστικά ρολά της βεράντας. Λίγες μέρες νωρίτερα είχαμε αποχαιρετίσει τα Ελληνικά Μονόπρακτα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, αποχωρώντας λίγα δευτερόλεπτα πριν από το χειροκρότημα, για να αποφύγουμε το χαρούμενο πλήθος στο φουαγιέ, που άλλοτε τόσο ωραία μας ξαλάφρωνε από την εγγενή μας αντικοινωνικότητα. Το ίδιο διάστημα είχαμε δει στα γκρεμνά του θεάτρου Βεάκη τις «Τρεις αδελφές» του Τσέχωφ σε σκηνοθεσία Καραντζά, σε μια σούδα του Μεγάρου Μουσικής τον «Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν» του Χουβαρδά (και εν μέρει του Ιψεν) και τον εκπληκτικό «Αμλετ» της Κατερίνας Ευαγγελάτου στο Αμφιθέατρο στην Πλάκα. Μετά πήγαμε σ ένα ταβερνάκι κι εκεί ήταν που τσακώθηκα με την ταβερνιάρισσα γιατί δεν είχε πού να πλύνω τα χέρια μου…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ