«Κάποιοι διακινδυνεύουν τις ζωές τους για να μας μεταφέρουν μια είδηση». «Γιατί η γνώση δίνει στους πολίτες δύναμη. Η γνώση μάς βοηθάει να αποφασίζουμε. Η γνώση διασφαλίζει την ελευθερία μας». «Γιατί η Δημοκρατία πεθαίνει στο σκοτάδι…». Αυτές είναι μερικές από τις φράσεις που ξεχωρίζουν στη διαφήμιση της «Washington Post», διά στόματος Τομ Χανκς, που ακούστηκε σε ένα από τα διαφημιστικά διαλείμματα του πρόσφατου τελικού πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου (Super Bowl). Η επιλογή του αμερικανού σταρ φαντάζει η ιδανικότερη, αφού συνδέθηκε με την εφημερίδα – έστω και μέσα από τα κινηματογραφικά πλατό: ο Χανκς είχε υποδυθεί τον διευθυντή της αμερικανικής εφημερίδας – στην ταινία «The Post» του Στίβεν Σπίλμπεργκ – την περίοδο που οι ρεπόρτερ της έφερναν στο φως τρομερές αποκαλύψεις για τον Λευκό Οίκο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ