H Μπρίτανι Πιτς αποφάσισε να πατήσει πόδι στην επικείμενη απόλυσή της από εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ, όταν δύο απολύτως άγνωστοι στην ίδια, χωρίς καμία προειδοποίηση αναμένονταν να της ανακοινώσουν το μοιραίο.

Η εν λόγω απόλυση, μάλιστα, ήρθε την ώρα που η Μπρίτανι λάμβανε ακριβώς το αντίθετο feedback από τον διευθυντή της, αφού της έλεγαν πως είναι άρτια στην εργασία της.

Όπως πολλοί ακόμα συνάδελφοί της στην εταιρεία Cloudfare, έτσι και η ίδια ήξερε τι έρχεται όταν της ανακοίνωσαν από το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, πως την χρειάζονται να μιλήσουν για 10-15 λεπτά. Είχαν ήδη απολύσει αρκετούς εργαζομένους εκείνη την ημέρα.

«Με απέλυσαν 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζω: μια γυναίκα από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και ένας άνδρας που δεν έχω ακούσει ποτέ» είπε και είχε δίκιο. Η απόλυση έγινε viral  και είναι βέβαιο πως βγήκε σε κακό της εταιρείας.

@brittanypeachhh Original creator reposting: brittany peach cloudflare layoff. When you know you’re about to get laid off so you film it 🙂 this was traumatizing honestly lmao #cloudflare #techlayoffs #tech #layoff ♬ original sound – Brittany Pietsch

Το TikTok και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την αγκάλιασαν

Η Πιτς αποφάσισε να καταγράψει και να μοιραστεί την εμπειρία της απόλυσής της από την εταιρεία Cloudfare στο TikTok, ειδικά από την στιγμή που δεν υπήρχε μια συγκεκριμένη αιτιολογία πλην ζητημάτων απόδοσης. Εξήγησε στους δύο υπαλλήλους πως είναι βαθιά σοκαριστικό και τραυματικό το γεγονός πως δεν αναφέρονταν οι λόγοι της απόλυσης, ενώ το ίδιο ενοχλητικός ήταν ο τρόπος της απόλυσης από δύο αγνώστους. Η Μπρίτανι Πιρς απολύθηκε για στατιστικούς λόγους. Κάτι που αναμένεται να συμβεί πολλές φορές στο μέλλον από την αξιολόγηση με Τεχνητή νοημοσύνη.

Οι συνομιλητές της ήταν συγκαταβατικοί κάτι που ήταν ακόμα πιο ενοχλητικό. Υποκριτικές εκφράσεις όπως «Καταλαβαίνω πως νιώθεις», «Λυπάμαι που αισθάνεσαι έτσι» και «Οτιδήποτε και να πούμε δεν θα νιώσεις καλύτερα», έκαναν την κατάσταση ακόμα χειρότερη καθώς είναι βαθιά υποκριτικές.

Σε κάθε περίπτωση η εργαζόμενη σημείωσε την υποκρισία τους να έχουν μαζικά δεκάλεπτα τηλεφωνήματα με πολλούς εργαζομένους την ημέρα, απολύοντάς τους επειδή η εταιρεία η οποία εργάζονταν, προσέλαβε εξ’ αρχής πολλούς περισσότερους εργαζομένους από όσους μπορούσαν να πληρώσουν.

Ο αντίλογος και η απάντηση του CEO του Cloudfare

Ο CEO της εταιρείας έθεσε μια διαφορετική οπτική, στο εν λόγω συμβάν.

Ο Μάθιου Πρινς προσπάθησε να επεξηγήσει την θέση της εταιρείας «Απολύσαμε περίπου 40 πωλητές από πάνω από 1.500 άτομα στον οργανισμό μας που δραστηριοποιείται στην αγορά. Αυτό είναι ένα φυσιολογικό τρίμηνο. Όταν κάνουμε σωστή διαχείριση της απόδοσης, μπορούμε συχνά να καταλάβουμε μέσα σε 3 μήνες ή και λιγότερο από την πρόσληψη ενός πωλητή, ακόμη και κατά τη διάρκεια των διακοπών, αν θα είναι επιτυχημένος ή όχι».

«Σε αυτή την περίπτωση, προφανώς δεν ήμασταν καθόλου τέλειοι. Το βίντεο είναι οδυνηρό για μένα να το βλέπω. Οι διευθυντές πρέπει πάντα να εμπλέκονται. Το ανθρώπινο δυναμικό θα πρέπει να εμπλέκεται, αλλά δεν θα πρέπει να ανατίθεται σε αυτούς. Κανένας εργαζόμενος δεν θα πρέπει ποτέ να εκπλήσσεται πραγματικά που δεν είχε απόδοση.

Δεν τα καταφέρνουμε πάντα σωστά. Και μερικές φορές οι εργαζόμενοι με χαμηλές επιδόσεις δεν ακούνε πραγματικά τα σχόλια που έχουν λάβει πριν τους απολύσουμε. Είναι σημαντικό (να ειπωθεί) ότι, επειδή απολύουμε κάποιον, δεν σημαίνει ότι είναι κακός υπάλληλος».

Eίσαι πολύ καλή αλλά δεν έκανες για εμάς

Συνεχίζοντας αποφάσισε να συνεχίσει με μια δικαιολογία ελάχιστα πιστευτή «Δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι πραγματικά σπουδαίος κάπου αλλού. Ο Κρις Πολ δεν ταίριαζε στους Σανς, αλλά είναι αναμφίβολα ένας σπουδαίος μπασκετμπολίστας. Και, στην πραγματικότητα, πιστεύουμε ότι το σωστό είναι να απομακρύνουμε το συντομότερο δυνατό από την ομάδα ανθρώπους που ξέρουμε ότι είναι απίθανο να πετύχουν, ώστε να μπορέσουν να βρουν το κατάλληλο μέρος γι’ αυτούς. Σίγουρα σε αυτή την περίπτωση δεν ήμασταν ούτε κατά διάνοια τέλειοι. Αλλά κάθε υγιής οργανισμός πρέπει να απομακρύνει τους ανθρώπους που δεν αποδίδουν. Αυτό δεν ήταν το λάθος εδώ. Το λάθος ήταν ότι δεν ήμασταν πιο ευγενικοί και ανθρώπινοι, όπως κάναμε. Και αυτό είναι κάτι που η Διευθύνουσα Σύμβουλος Λειτουργίας Ζατλίν και εγώ εστιάζουμε στη βελτίωση του μέλλοντος».