Αν το Περπινιάν συγκεντρώνει κάθε καλοκαίρι τις νεότερες τάσεις και τις καλύτερες εικόνες του φωτορεπορτάζ, η κωμόπολη της Αρλ, στη Νοτιοδυτική Γαλλία, γίνεται η μεγαλύτερη πλατφόρμα καλλιτεχνικής φωτογραφίας στην Ευρώπη. Το Les Rencontres d’ Arles, όπως είναι ο επίσημος τίτλος του φεστιβάλ (παλαιότερα Rencontres Internationales de la Photographie d’ Arles) διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1970 από τον φωτογράφο Λισιέν Κλεργκ, τον συγγραφέα Μισέλ Τουρνιέ και τον ιστορικό Ζαν Μισέλ Ρουκέτ.

Οι εκθέσεις των φωτογράφων, όπως και τα εργαστήρια, διεξάγονται σε κτίρια που ανήκουν στην πολιτιστική κληρονομιά της Γαλλίας, όπως παρεκκλήσια του 12ου αιώνα ή βιομηχανικά κτίρια του 19ου. Φέτος στο επίκεντρο των «Συναντήσεων» και της 49ης έκδοσης του φεστιβάλ βρίσκεται η πολυτάραχη χρονιά του 1968, που μας «ταξιδεύει» στη Γαλλία και στην Αμερική εκείνης της χρονιάς. «Η φωτογραφία είναι συχνά το καλύτερο μέσο για την καταγραφή όλων των σοκ που μας υπενθυμίζουν ότι ο κόσμος αλλάζει, συχνά μπροστά στα μάτια μας… Με τη ματιά του καλλιτέχνη ως βοηθό και το πρόσφατο παρελθόν ως ραβδί μέτρησης μπορούμε να ανακαλύψουμε το εγγύς μέλλον και να ρίξουμε φως στα μεγάλα ζητήματα της σημερινής κοινωνίας» δήλωσε σχετικά ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ, Σαμ Στουρτζέ.

Ανάμεσα στις εκθέσεις που ξεχωρίζουν περιλαμβάνεται η αναδρομική του Ρόμπερτ Φρανκ, που αποκαλύπτει αδημοσίευτες φωτογραφίες του ελβετοαμερικανού δημιουργού κατά τη δεκαετία του 1950, η έκθεση με 75 στιγμιότυπα από τα φωτορεπορτάζ του Ρέιμοντ Ντεπαρντόν στην περίοδο 1968 – 1999, η έκθεση της Λόρα Χένο (πρώτο βραβείο του φεστιβάλ της Αρλ το 2007) για το Slab City, τη χαμένη πόλη στην έρημο της Καλιφόρνιας, και τα πορτρέτα σκύλων του Γουίλιαμ Γουέγκμαν.